|
|
van geil
|
|
|
de prijs ligt volgens de berichten rond de 5 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan men dus als onzin beschouwen omdat Feyenoord nooit bedragen naar buiten brengt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:Kan men dus als onzin beschouwen omdat Feyenoord nooit bedragen naar buiten brengt. Hehehe juist wel dus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan wel eens de eerste transfer worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou ook kunnen dat het niet zo is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ghe ghe uiteraard. maar ik gok er op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vriezen en dooien, glas half leeg/vol, put dempen als kalf..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat heeft dat met gokken te maken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou erg jammer zijn, ik geloof in deze jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet. Mentaal zit t niet goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch vreemd. Eerst waren zijn antwoorden tijdens interviews met hem juist heel helder en realistisch. Vonden we hem juist zo "verfrissend"... Wat is er in hemelsnaam met die gozer gebeurd ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2015 - 14:37 schreef tomson het volgende:Toch vreemd. Eerst waren zijn antwoorden tijdens interviews met hem juist heel helder en realistisch. Vonden we hem juist zo "verfrissend"... Wat is er in hemelsnaam met die gozer gebeurd ? Kan niet met tegenslag om gaan. Heeft Vilhena ook last van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hebben de supporters over t algemeen ook wel last van. Was afgelopen seizoen duidelijk te merken in en om de Kuip. Wat kunnen "we" toch een berg scheldwoorden naar de koppen van onze "eigen" spelers slingeren.. en hoe verder in het seizoen hoe erger het werd :( Maar het was toch zo dat de familie Boetius zo loyaal waren naar Feyenoord en het legioen ? ik ben al die mooie woorden uit 2012 en 2013 nog niet vergeten igg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lekker hard door selecteren met weer n eigen speler. prima. maar doe dat dan ook met die onzinnige spelers. meneer van Geel is n gladde glibber. lekker lexie opwaarderen Wilkshire verlengen Kazim binnenhalen etc etc etc. ik zou bijna die onzin met Rutten vergeten. ook lekker verlengen. Die man heeft er echt verstand van!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boëtius wil niet verlengen. Hij mag wel, wil niet Is dus niet door selecteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n kruimeldief is n beter woord. met geld smijten voor zijn spelers. en kruimels voor de eigen spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zeg jij. Volgens mij wil Boëtius niet omdat hij op de bank belandde. Maar goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 21:55 schreef van geil het volgende:lekker hard door selecteren met weer n eigen speler. prima. maar doe dat dan ook met die onzinnige spelers. meneer van Geel is n gladde glibber. lekker lexie opwaarderen Wilkshire verlengen Kazim binnenhalen etc etc etc. ik zou bijna die onzin met Rutten vergeten. ook lekker verlengen. Die man heeft er echt verstand van! Zaag...zaag..zaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2015 - 21:55 schreef van geil het volgende:lekker hard door selecteren met weer n eigen speler. prima. maar doe dat dan ook met die onzinnige spelers. meneer van Geel is n gladde glibber. lekker lexie opwaarderen Wilkshire verlengen Kazim binnenhalen etc etc etc. ik zou bijna die onzin met Rutten vergeten. ook lekker verlengen. Die man heeft er echt verstand van! Eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pleurt maar lekker op. Graag of niet. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Een transfer zou voor Jp wel eens einde carriere kunnen betekenen, zie zomaar scenario Cabral voor me. Zo lekker naar Spanje en dan wegkwijnen op de bank.... Gelukkig wel lekker weer! Dus bijtekenen JP, luister naar je mams! |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Spelers als JP en Vilhena moeten blij zijn dat ze zoveel kansen hebben gekregen bij feyenoord, en als ze slim zijn tekenen ze gewoon bij want blijkbaar zijn ze op dit moment niet goed genoeg om bij de top salarissen van feyenoord te zitten.
Wat denken die snotneuzen dan dat ze in het buitenland wel een basisplaats hebben......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Waaruit stel je dat vast? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat Kuyt m heeft. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Jp heeft nummer 11 gekregen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Duidelijk, was ik even benieuwd naar :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geef die jongen een rolex en zijn zaakwaarnemereen gouden tand, en lekker op de bank in het buitenland. Heeft toch het laatste seizoen niets ge racht alleen maar bla bla door zijn zaakwaarnemer of slavenbaas ( vingerheffer waarschuwing ja ik weet het het klinkt rascis tich maar het is toch niet anders) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Markttechnisch wel een slimme zet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als ie een krabbel zet wel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of oppleurt voor een hoop centen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar hebben ze dan wel een talentvolle nr 11 voor en wij verbijten ons dat ie het over 2 jaar bij een andere club helemaal gaat maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want dat is al heel vaak gebeurd. |
|
|
|