BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 19:23 schreef MMM het volgende:
Graag verlengen. In vorm een pareltje.
Heeft nog voor een jaar een contract toch?
Een beetje speler met IQ wacht dan toch met onderhandelen als je beter presteert?
Ik snap ook dat Feyenoord en wij nu graag wil verlengen nu hij wat slechter op de markt ligt, maar wat wil je als speler?

Hoop dat je nog een jaar of wat schittert in vorm bij Feyenoord, maar we zullen wel een keer eieren voor ons geld moeten kiezen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 juli 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Boëtius onderhandelt weer: ''Maar ik doe geen beloftes''

2dhz7v7.jpg

carriere van Jean-Paul Boetius bij Feyenoord verloopt grillig. Van vaste basisspeler, tot bankzitter. Mogelijk is hij bezig aan zijn laatste seizoen, want zijn contract loopt in de zomer van 2016 af. Tegenover RTV Rijnmond spreekt hij over zijn toekomst.

''Ik weet niet of dit mijn laatste seizoen wordt,'' vertelt Boetius. ''Om mij heen hoor ik dat Feyenoord weer wil praten, dus we zullen zien. Ik ga geen beloftes doen waar ik mij niet aan kan houden, dat lijkt me niet verstandig.''

Het leek er een jaar geleden op dat hij snel zou verlengen, maar dit is destijds niet gebeurd. Boetius legt uit: ''Als alles in het plaatje had gepast, dan was dat gebeurd. Je weet dat onderhandelingen niet altijd van een leien dakje gaan, ook dat gaat met pieken en dalen, net zoals het voetballeven. Het feit dat ik niet altijd speel, staat los van het feit of ik blijf of niet.''

Tijdens het trainingskamp in Seefeld staat de aanvaller vaak lachend op het veld en is hij flink aanwezig op de trainingen. Hij lijkt weer goed in zijn vel te zitten. ''Dat gevoel heb ik ook. Ik voel me goed, deze week is goed om me weer te focussen en mij op alle vlakken te laten zien. Dat doe ik standaard met een lach. Het is altijd werk geweest, zo heb ik het altijd ervaren. Ik vind het niet moeilijker worden om enthousiast te blijven, ik word er eerder op aangesproken om er in te minderen.''
Bron:Rijnmond
VVout
 VVout - vrijdag 10 juli 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Pleurt toch op man, spelletje zo zachtjes aan spuug zat van hem.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Precies, teken bij of pleurt op, niet dat halfzachte.
kenny
 kenny - vrijdag 10 juli 2015 - 12:06   quote  deeplink  
tekenen of hele jaar bankie zitten , sleegers doet het goed op de linkerkant schijnt , beter is in hem te investeren , jongens die graag willen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juli 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Al die sppelers die weg willen zeggen dat ze enorm gemotiveerd zijn in de voorbereiding.
Standard procedure.
kenny
 kenny - vrijdag 10 juli 2015 - 12:10   quote  deeplink  
feyenoord is daarbij heel goed voor hem geweest en heeft hem alle ruimte en kansen gegeven
meneer heeft 2 zware knieblessures gehad en feyenoord is altijd in hem blijven geloven
lijkt mij niet meer dan normaal dat hij dat terug betaald in vorm van bijtekenen en vol voor je club te gaan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2015 - 12:15   quote  deeplink  
Wel opvallend, eerst zag je op bijna elke foto Vilhena en Boëtius wel bij elkaar klitten.
Nu zie ik dat eigenlijk niet.
Toeval?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Ook opvallend.
Het spontane, lachende en praatgrage ventje is een afgemeten leegprater geworden.
JanM
 JanM - vrijdag 10 juli 2015 - 12:33   quote  deeplink  
En wat zie ik op zijn armen ???
MMM
 MMM - vrijdag 10 juli 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Hup Boets, verlengen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 juli 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Haar? Eindelijk?
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 03:05   quote  deeplink  
595px-Newcastle_United_Logo.svg.png
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 juli 2015 - 04:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 12:10 schreef kenny het volgende:
feyenoord is daarbij heel goed voor hem geweest en heeft hem alle ruimte en kansen gegeven
meneer heeft 2 zware knieblessures gehad en feyenoord is altijd in hem blijven geloven
lijkt mij niet meer dan normaal dat hij dat terug betaald in vorm van bijtekenen en vol voor je club te gaan
Tja wat is normaal de guzman liep ook vaker met krukken dan op het veld met bal die is ook zo weg gegaan als je daar naar kijk is dat normaal
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 21:42   quote  deeplink  
Wat moet de prijs worden?
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juli 2015 - 21:45   quote  deeplink  
3 miljoen las ik ergens...
van geil
 van geil - woensdag 22 juli 2015 - 21:47   quote  deeplink  
Niet verkeerd .
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 22 juli 2015 - 22:02   quote  deeplink  
Moet gewoon altijd basis, beter hebben we niet en krijgen we niet.
Kan gewoon 15 mil opleveren als je hem nu 8of9 ton geeft in nieuwe contract
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 juli 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Nou dat hebben we gezien de afgelopen pak m beet 1,5 jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 00:27   quote  deeplink  
Gevalletje Leerdam/Mokotjo.
Leken goed, maar daalden rap af.
Zwakke mentaliteit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 juli 2015 - 01:22   quote  deeplink  
mwa, Leerdam was nooit een groot talent..
R()b
 R()b - donderdag 23 juli 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 22:02 schreef Rotterdam22 het volgende:
Moet gewoon altijd basis, beter hebben we niet en krijgen we niet.
Kan gewoon 15 mil opleveren als je hem nu 8of9 ton geeft in nieuwe contract
Clasie was er heel duidelijk over: Gemakzucht
Dat is ook wat we zien het hele jaar, van de 2 'grootste' talenten van Feyenoord.
Rdamoost
 Rdamoost - donderdag 23 juli 2015 - 10:44   quote  deeplink  
3 miljoen ?
Strik erom heen en verkopen....mentaal en fysiek niet sterk genoeg is gebleken de afgelopen tijd.
Wens hem het allerbeste, maar ben bang dat ie daar structureel de bank warm gaat houden.
G-child
 G-child - donderdag 23 juli 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 00:27 schreef FR-Henk het volgende:
Gevalletje Leerdam/Mokotjo.
Leken goed, maar daalden rap af.
Zwakke mentaliteit.
Mokotjo heeft nooit een kans gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 10:44 schreef Rdamoost het volgende:
3 miljoen ?
Strik erom heen en verkopen....mentaal en fysiek niet sterk genoeg is gebleken de afgelopen tijd.
Wens hem het allerbeste, maar ben bang dat ie daar structureel de bank warm gaat houden.
Worden twee bedragen genoemd momenteel 2 en 3 miljoen..
En toch als ie wilt bijtekenen zie ik hem wel kansen maken in de basis..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 10:51 schreef G-child het volgende:

[..]

Mokotjo heeft nooit een kans gehad.
Meerdere kansen. Bleek blind paard te zijn.
G-child
 G-child - donderdag 23 juli 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Haha dan hebben wij andere kijk op voetbal Henk...
G-child
 G-child - donderdag 23 juli 2015 - 11:09   quote  deeplink  
Volgens mij had hij Clasie als concurrent, maakt je niet direct een blind paard. Zeker niet met een lengte van 1,70 en als controlerende middenvelder lijkt mij... Maar goed meningen verschillen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 juli 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 10:51 schreef G-child het volgende:

[..]

Mokotjo heeft nooit een kans gehad.
Speelt nu in de top.
van geil
 van geil - donderdag 23 juli 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Vervanger halen bij vertrek ?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af ja. Tis momenteel best wel druk voorin maar een echte linksbuiten hebben we niet. Sleegers is van origine een middenvelder en schijnt niet bij de basis te horen momenteel. Bilal hoort op rechts maar zou het kunnen. Manu vind ik persoonlijk prima voor de reservebank is geen basismatriaal. Tja dan moet er wel wat bij maar wie.......(?)
MMM
 MMM - donderdag 23 juli 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Verlengen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 16:45   quote  deeplink  
anders verpatsen..
stray
 stray - donderdag 23 juli 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2015 - 16:39 schreef MMM het volgende:
Verlengen.
Als hij er keihard voor wil werken wel.
Anders lekker verpatsen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 juli 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Vanavond dan.
Hard werken.
Voor een transfer waarschijnlijk.
MMM
 MMM - woensdag 29 juli 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Blijft een pareltje. Mocht hij weggaan gun ik hem al het goeds toe. Geweldige speler. Maar wij doen het wel met Manu en Kazim op de linksbuiten positie...

Zegt veel over hoe Feyenoord met talentvol eigen jeugd omgaat.

Van Persie, Fer en Wijnaldum (zaak Been), Tony en Boëtius (Rutten) en straks Kongolo?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Presteert al tijden niets. Afgelopen jaar kut. Jaar daarvoor grotendeels slecht.

T komt er niet meer uit.
ar
 ar - woensdag 29 juli 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Lag ook aan hun zelf he.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Van t rijtje dieje noemt was alleen van Persie een fout. De rest is middelmatig
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 29 juli 2015 - 16:48   quote  deeplink  
MMM of wij snappen er niks van maar geef je helemaal gelijk alleen 50000 andere niet en daardoor staan we nooit op de coolsingel
Stylzz
 Stylzz - woensdag 29 juli 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Wellicht een idee voor Tonny, JP en Kongolo om eens met Karsdorp te gaan praten. Vechten om te kunnen spelen. Maakt niet uit waar
MMM
 MMM - woensdag 29 juli 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:
Presteert al tijden niets. Afgelopen jaar kut. Jaar daarvoor grotendeels slecht.

T komt er niet meer uit.
Laatste jaar Koeman 10 assists en 10 goals. Deze aantallen haalt niemand in de huidige selectie.

Verziekt onder Rutten, geen vertrouwen.

En de geruchten rondom contracten blijven me ook verbazen, die leest hij ook. Waarom zou hij minder moeten verdienen dan een Kazim?
MMM
 MMM - woensdag 29 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juli 2015 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 29 juli 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:50 schreef Stylzz het volgende:
Wellicht een idee voor Tonny, JP en Kongolo om eens met Karsdorp te gaan praten. Vechten om te kunnen spelen. Maakt niet uit waar
Die laat zich ergens neerzetten waar hij niet goed genoeg voor is. Van beste speler A1 op 10 naar rechtsback in Feyenoord 1. Geweldig.
Barabas
 Barabas - woensdag 29 juli 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 juli 2015 - 16:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Laatste jaar Koeman 10 assists en 10 goals. Deze aantallen haalt niemand in de huidige selectie.

Verziekt onder Rutten, geen vertrouwen.

En de geruchten rondom contracten blijven me ook verbazen, die leest hij ook. Waarom zou hij minder moeten verdienen dan een Kazim?
Eens en daarom binnenboord houden.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 30 juli 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Oké stylzz dat is heel goed gezien en gevonden van jouw fantastische heel goed eendracht maakt macht mee eens stylzz ,en schaakmat.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 juli 2015 - 17:47   quote  deeplink  
U bent een joods boertje..?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juli 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 17:44 schreef Fer 1 het volgende:
Oké stylzz dat is heel goed gezien en gevonden van jouw fantastische heel goed eendracht maakt macht mee eens stylzz ,en schaakmat.
Toll

Met je haakneus
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 juli 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Voor Jean-Paul Boëtius staat komend seizoen in het teken van eerherstel. De buitenspeler wil zich herpakken na een teleurstellend jaar, al is de vraag hoeveel kansen hij daarvoor zal krijgen. De concurrentie krijgt voorlopig voorrang en in de aanloop naar de laatste oefenwedstrijd van vanavond tegen Olympiakos werd Boëtius ook nog eens ziek.

Zijn vrije val na een ijzersterke start van zijn loopbaan deed soms pijn aan de ogen. Maar kom bij Boëtius niet aan met de opmerking dat jonge spelers aan het begin van hun carrière nu eenmaal te maken krijgen met een wisselvallige prestatiecurve. ''Het was heel moeilijk om het te accepteren,'' zegt de geboren Rotterdammer (21), die soms nog terugdenkt aan zijn debuutjaar. ''Alles was positief. Ik dacht dat er op het veld nooit meer iets fout zou kunnen gaan. Maar dat kan natuurlijk niet.''

''Mijn benen deden vorig seizoen gewoon vaak niet wat mijn hoofd wilde'', vertelt hij tegenover het Algemeen Dagblad. ''Natuurlijk ga je dan op zoek naar een oorzaak. In eerste instantie zoek je het dan in externe factoren, in het feit bijvoorbeeld dat ik vaak werd gewisseld. Maar op een gegeven moment komt er een punt dat je je realiseert dat het toch echt allemaal uit jezelf moet komen. Dat alleen ik het weer zou kunnen omdraaien. En ik weet nu ook: nog zo'n seizoen is onacceptabel. Dat gaat ook niet gebeuren.''

Boëtius: ''Ik realiseer mij dat afgelopen seizoen zwaar teleurstellend was als je naar de cijfers kijkt. Maar toch zie ik het niet als een weggegooid seizoen. Het is een leerzame periode geweest.''
JanM
 JanM - zaterdag 01 augustus 2015 - 01:24   quote  deeplink  
Gaat idd niet gebeuren: als ie niet tekent speelt ie geen wedstrijd meer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0200741