BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 20:58 schreef Els het volgende:

[..]

Als de liefde omslaat in haat, zijn er toch ook echt geen grenzen meer. Ik hou er toch inmiddels rekeining mee dat ik op het Libelle forum zit.
Ik was nog in de veronderstelling dat vrouwen rancuneus doordraafden.
Mannen zijn net mensen.
Vrouwen ook trouwens.
Welkom bij de mannen-emancipatie.
Kunnen ook zeuren en zeiken. Vooral als ze geen invloed kunnen uitoefenen.
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Overigens niet van toepassing op dit forum.
Omdat wij wel invloed hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Dit Forum is uitermate invloedrijk.
Directie en Rvc lezen zich al jaren suf hier.

Zo weet ik dat Fer1 eigenlijk Eric Gudde heet.
Els
 Els - woensdag 05 augustus 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Iemand een watje noemen/vinden is heel iets anders dan haat. Gun die jongen het allerbeste maar vind het een zwakkeling als hij gegaan is omdat hij geen vertrouwen voelde zonder daarover een gesprek met de trainer gehad te hebben, that's all!
Meneertje is ook tamelijk denigrerend hoor. Maar ik heb inmiddels het gevoel tussen een stel zeikwijven te zitten. Een enkele positieve uitzondering daargelaten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 05 augustus 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Meneertje is ook tamelijk denigrerend hoor. Maar ik heb inmiddels het gevoel tussen een stel zeikwijven te zitten. Een enkele positieve uitzondering daargelaten.
Dank je wel.
ar
 ar - woensdag 05 augustus 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Bedankt Els.
van geil
 van geil - woensdag 05 augustus 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Excuus.
JanM
 JanM - woensdag 05 augustus 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Meneertje is ook tamelijk denigrerend hoor. Maar ik heb inmiddels het gevoel tussen een stel zeikwijven te zitten. Een enkele positieve uitzondering daargelaten.
Denigrerend? Niet overdrijven Els.

Gelukkig behoor ik tot de uitzonderingen!
JanM
 JanM - vrijdag 07 augustus 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Wie liegt er trouwens? Volgens Gio heeft hij diverse gesprekken gevoerd met JP !?!?!?!?!?!
Barabas
 Barabas - zaterdag 08 augustus 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Hij is al weg.... Ik geloof Gio.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:32 schreef Els het volgende:

[..]

En dat is dus iets wat geanalyseerd moet worden. Is Depay verstandiger? Of zijn omgeving? Of zijn werkgever? Waarom blijft Depay een jaar langer bij PSV om kampioen te worden? En Wijnaldum ook? Terwijl hij bij ons niet bleef voor eerherstel.
Dat is het grootste probleem.
Is eigenlijk altijd al een groot probleem geweest.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 augustus 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:23 schreef FR-Henk het volgende:
Dit Forum is uitermate invloedrijk.
Directie en Rvc lezen zich al jaren suf hier.

Zo weet ik dat Fer1 eigenlijk Eric Gudde heet.
Klopt geen zak van. Want dan waren we allang een keer kampioen geweest. ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Als ze naar jou hadden geluisterd natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius zal zijn eerste weken bij de Zwitserse topclub FC Basel anders voor hebben gesteld. De 21-jarige nieuwkomer is voorlopig uit de roulatie vanwege een blessure aan het linkerdijbeen, zo maakte de club bekend.

Boëtius verhuisde eerder deze maand van Feyenoord naar FC Basel. In Rotterdam-Zuid zag de vleugelaanvaller een nieuw contract niet zitten en dus voelde de leiding zich genoodzaakt om hem te verkopen. Bij de Zwitsers hoopt het jeugdexponent de spelvreugde en vorm te hervinden.

Voorlopig gaat dat echter niet lukken, want Boëtius is naar schatting anderhalve week uitgeschakeld. Dat heeft onderzoek aan zijn dijbeen uitgewezen. De aanvaller raakte vrijdag op het trainingsveld geblesseerd en ontbrak daarom in de competitiewedstrijd tegen FC Luzern (1-3 zege).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - maandag 10 augustus 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Sorry voor mijn desinteresse in JP.

Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
van geil
 van geil - maandag 10 augustus 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 19:16 schreef RenatoBos het volgende:
Jean-Paul Boëtius zal zijn eerste weken bij de Zwitserse topclub FC Basel anders voor hebben gesteld. De 21-jarige nieuwkomer is voorlopig uit de roulatie vanwege een blessure aan het linkerdijbeen, zo maakte de club bekend.

Boëtius verhuisde eerder deze maand van Feyenoord naar FC Basel. In Rotterdam-Zuid zag de vleugelaanvaller een nieuw contract niet zitten en dus voelde de leiding zich genoodzaakt om hem te verkopen. Bij de Zwitsers hoopt het jeugdexponent de spelvreugde en vorm te hervinden.

Voorlopig gaat dat echter niet lukken, want Boëtius is naar schatting anderhalve week uitgeschakeld. Dat heeft onderzoek aan zijn dijbeen uitgewezen. De aanvaller raakte vrijdag op het trainingsveld geblesseerd en ontbrak daarom in de competitiewedstrijd tegen FC Luzern (1-3 zege).
Sneu
MMM
 MMM - maandag 10 augustus 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Zonde!

Hup JP
Milo
 Milo - dinsdag 11 augustus 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 13:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Klopt geen zak van. Want dan waren we allang een keer kampioen geweest. ;-)
hahahaha......
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 september 2015 - 22:51   quote  deeplink  
"Ook al blijft Feyenoord mijn club, ik moest egoïstisch zijn"

11il1td.jpg

Jean-Paul Boëtius is weer even terug in Nederland. Met Jong Oranje bereidt hij zich voor op de eerste EK-kwalificatiewedstrijd. Daarin is Jong Cyprus de tegenstander.

De Rotterdammer stond de laatste twee competitiewedstrijden bij FC Basel in de basis en is met zijn club koploper in de Zwitserse competitie. Die factoren zorgen ervoor dat de aanvaller het goed naar zijn zin heeft. "De vorm is terug. Ik kan weer lachen en ik ben in een nieuwe omgeving waar ik het plezier terug heb."

Dat was Boëtius bij zijn oude club Feyenoord kwijt. De club waar hij de hele jeugopleiding doorliep en na een flitsende start in de drie daaropvolgende jaren de hoge verwachtingen slechts sporadisch kon waarmaken. "Het vertrouwen dat ik in het begin voelde, miste ik. Vorig seizoen heb ik een slecht seizoen gedraaid. Ik heb 31 wedstrijden gespeeld, maar dat is heel wat anders dan 31 wedstrijden spelen met vertrouwen."

"Natuurlijk gaat het ook gepaard met prestaties. Waar dat aan lag, weet ik niet. Dan is er een dag waarop je een nieuwe uitdaging moet aangaan, want die miste ik ook bij Feyenoord. Daarom heb ik voor FC Basel gekozen omdat ik daar een uitdaging zag die ik ook zou kunnen halen. In mijzelf had ik vorig seizoen ook niet veel vertrouwen, maar dat lekkere gevoel is terug."



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door RenatoBos --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 02 september 2015 - 23:25   quote  deeplink  
het legioen help spelers ook niet meer voor het dooie punt heen, want die gaan wel heel snel fluiten tegenwoordig. juist zulke spelers die het van balvaardigheid en frivoliteit moeten, hebben een extra zetje in de rug nodig als het minder gaat en geen gejoel als acties mislukken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 03:07   quote  deeplink  
Nu generaliseer je de boel wel erg he..
nr 10
 nr 10 - donderdag 03 september 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Ik denk dat er heel weinig spelers bij Feyenoord en in de hele Europese competitie zijn geweest die zoveel steun en vertrouwen hebben gekregen. Verleden seizoen 31 wedstrijden en als een natte krant. Wat wil die jongen dan. Een standbeeld op de Coolsingel?
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Dat schurkt behoorlijk tegen de realiteit aan ja....
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 03:07 schreef RenatoBos het volgende:
Nu generaliseer je de boel wel erg he..
Hij heeft wel gelijk. Spelers als Boëtius worden uitgejouwd en Immers word toegezongen na weer een kansloze sliding.
nr 10
 nr 10 - donderdag 03 september 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Spelers als Boëtius worden uitgejouwd en Immers word toegezongen na weer een kansloze sliding.
En hij maakt die sliding, omdat hij zelf kort daarvoor de bal 2 meter van zijn oiievaarstokken laat stuiteren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 15:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Spelers als Boëtius worden uitgejouwd en Immers word toegezongen na weer een kansloze sliding.
Nee hij heeft geen gelijk. Ik heb nog nooit een speler uitgejouwd of gefloten en met mij velen dus als hij daarin generaliseert heeft ie geen gelijk.
MMM
 MMM - donderdag 03 september 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee hij heeft geen gelijk. Ik heb nog nooit een speler uitgejouwd of gefloten en met mij velen dus als hij daarin generaliseert heeft ie geen gelijk.
Er is wel een gedeelte die dat doet. Hij zei het Legioen inderdaad, daar heb je gelijk in want het merendeel doet het niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2015 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Boetius is heel lang gesteund, maar als je heel lang aks een dweil speelt houdt t een keer op
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Kijk maar naar Tonny.... die wordt zelfs onheus bejegend door mensen die zich Feyenoorder noemen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Dat is uiteraard schandalig. De reactie kan ik begrijpen, de manier waarop is natuurlijk ronduit triest.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Water under the bridge voor Tonny.... gelukkig maar.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 september 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Yup
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:18 schreef Barabas het volgende:
Kijk maar naar Tonny.... die wordt zelfs onheus bejegend door mensen die zich Feyenoorder noemen.
L. noemt zich ook Feyenoorder ???
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Heeft hij Tonny ook onheus bejegend dan?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 03 september 2015 - 18:27   quote  deeplink  
L. is een viespeuk hoor.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:28   quote  deeplink  
Weer van achteren?
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:26 schreef Barabas het volgende:
Heeft hij Tonny ook onheus bejegend dan?
Het gaat er meer om wat zich allemaal Feyenoorder noemt en bijkomende onrust veroorzaakt.
Barabas
 Barabas - donderdag 03 september 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Och... die L. loopt gewoon voortdurend de boel op te kloten. Heeft te weinig omhanden en waarschijnlijk wil dat ding niet meer gaan staan. Hij moet ergens aan zijn trekken komen, toch?
VVout
 VVout - donderdag 03 september 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Zeg, ik. Er zijn meer mensen die zich Feyenoorder durft te noemen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 september 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 18:26 schreef Barabas het volgende:
Heeft hij Tonny ook onheus bejegend dan?
Als ie de kans krijgt breekt ie ook Tony zijn poten vermoed ik..
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Ik heb er niets van gezien, maar lees dat hij twee keer de smaakmaker was bij jong Oranje.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 september 2015 - 06:57   quote  deeplink  
T is op zich een interessant verhaal.
Uiteindelijk van Feyenoord een goede aanbieding gehad en een goed gesprek met Gio en toch gekozen weg te gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 november 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Boëtius zag Van Beek scoren: ''KLM belt binnenkort''

xlyxoh.jpg

Jean-Paul Boëtius wist niet altijd te imponeren bij Feyenoord. Mede om die reden verliet hij de club deze zomer voor het Zwitserse FC Basel. De Nederlander is op zijn plek in Zwitserland. "Ik voel me er thuis nu. Als ik in Nederland ben, is het weer even de kat uit de boom kijken'',zegt hij tegenover de NOS.

''Je komt toch weer in een andere cultuur en dat is even aanhaken. Maar dat is niet moeilijk, ik ben opgegroeid in de chaos van Rotterdam dus ik kom overal wel uit de voeten." En zoals het een geboren en getogen Rotterdammer betaamt, keek hij naar de Klassieker. "Ik heb snel op mijn telefoon de samenvatting bekeken en thuis nog eens de hele wedstrijd. Ik ben nog steeds begaan met de club.''

"Feyenoord zat vol strijd en speelde bij vlagen goed voetbal. Ik heb genoten", aldus Boëtius, die zijn voormalig ploeggenoot Sven van Beek de openingstreffer zag maken en vooral vieren. "Dat juichen is typisch Sven. We maakten al een geintje dat hij binnenkort wel gebeld zal worden door KLM", grapt hij.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 10 november 2015 - 17:32   quote  deeplink  
J P mis ik nog elke zondag wat jammer dat hij VERTROKKEN is
straks als T V er straks ook niet speelt dan mis ik twee top talenten in de KUIP
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 november 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Zolang jij maar blijft komen is er in ieder geval 1 talent..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 november 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 17:32 schreef de bluffer het volgende:
J P mis ik nog elke zondag wat jammer dat hij VERTROKKEN is
straks als T V er straks ook niet speelt dan mis ik twee top talenten in de KUIP
Heerlijk, die dag hang ik de vlag uit.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 17:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heerlijk, die dag hang ik de vlag uit.
Nou nou nou, Stylzz.

Is 1 vlag niet wat weinig?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 november 2015 - 17:50   quote  deeplink  
T is een hele grote.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Goed geregeld.
MMM
 MMM - dinsdag 10 november 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Blijft jammer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0268878