|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien een idee deze jonge met hangende pootjes terug te halen, Basel was hem toch zat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft nog een driejarig contract.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nee, dank je. We mogen blij zijn dat Feyenoord nog wat voor hem heeft gevangen. Vrees dat hij het niet gaat redden in de grote mannen voetbalwereld. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Goal tegen Ajax herinner ik me nog, maar dat komt ook door dat prachtige overstapje inclusief schijnbeweging van onze Lexie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn 2de seizoen 2013/2014 had hij er toch 10 in gepeerd. Geoot talent ,zonde dat ze hem het vertrouwen ontnamen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ze hem nou kwijt willen en kost nauwelijks wat, misschien valt er weer wat van te maken en dan weer een keer goed verkopen. Is nog jong zat joh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik betwijfel het dat ze voor hem weinig vragen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Graag.
Maar Gio had geen vertrouwen in hem, dus die komt niet terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gio heeft er toch niet veel mee van doen gehad..? Ondanks dat hij assistent van Rutten was, leek het me dat het toentertijd meer aan Rutten lag dan aan Gio. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voorbereiding vorig seizoen voelde Boëtius geen vertrouwen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mkay, was in de veronderstelling dat hij zijn keuze al veel eerder had gemaakt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mkay, was in de veronderstelling dat hij zijn keuze al veel eerder had gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze jongen is binnen drie maanden weer geblesseerd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had niet gehoeven, als hij uit Nederland weggegaan was wanneer hij eindelijk uit gepuberd was en schaamhaar groei had. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij had verdorie nog jeugdpuistjes toen hij vertrok. Maarja ze zijn er allemaal klaar voor op dat moment he. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:Had niet gehoeven, als hij uit Nederland weggegaan was wanneer hij eindelijk uit gepuberd was en schaamhaar groei had. Ik heb wel (te) veel schaamhaar, maar kan niet voetballen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat maar terugkomen ,vind Vilhena beter van de twee maties maar Boëtius is gewoon een aardig jochie. En is biet te licht voor Feyenoord...Beetje gelul in de ruimte... Ze zijn allemaal te licht voor Feyenoord totdat ze tekenen aan de overkant van de Noordzee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Binnen 6 weken Elia weer fit, dus lang genoeg. Hebben dan tenniste iets wat normaal gezien op links enigszins funktioneren kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond m bij Feyenoord al tegenvallen. Liever niet dus. Zelfde geldt voor BMI, daar hebben we mooi geluk mee gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet mee eens want de potentie straalt van dat ventje af,dat kon je van bmi niet zeggen al was hij wel een held! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BMI is een topvent.
JP had/heeft zeker potentie maar is nog veel wisselvalliger dan Elia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Absoluut mee eens ,toch heb ik altijd gelooft in JP ,en nog steeds eigenlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruno...Altijd betrouwbare rots geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allebei voorbeelden hoe snel je in het buitenland aan de zijlijn komt te staan, maar het geld is in orde hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bruno was ook bij ons al minder hoor. Ik vond m altijd zo wild! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
JP is zeker een goede voetballer alleen schort er mentaal iets aan. Hij had bij Feyenoord moeten blijven en moeten knokken voor een basisplaats. In plaats daarvan zocht hij de schuld buiten zichzelf en dat is meestal niet de juiste weg. Ik vraag mij af of hij van de afgelopen twee jaar heeft geleerd en wat volwassener is geworden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iemand die continu herhaald geen spijt te hebben van zijn overstap heeft overduidelijk spijt van zijn overstap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net zoiets als junkengedrag.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 08:15 schreef Stylzz het volgende:Iemand die continu herhaald geen spijt te hebben van zijn overstap heeft overduidelijk spijt van zijn overstap. Weer actueel? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga niet zeggen ik heb t toch gezegd... maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik denk dat Milo wel een punt heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was zo'n mooie voetballer, blijft zonde dat het er bij Basel niet uit komt. En blessuregevoelig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In 380 minuten speeltijd 3 gescoord en twee assisten? Ik weet niet wat ze verwachten bij Basel van hun spelers? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat de factor discipline doorslaggevend is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Iemand die in 350 ofiets aan minuten in 5 wedstrijden 3x scoord en 2 assists geeft gaat toch nooit meer uit de basis in Nederland ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, dus er moet iets zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Auf eine solche Quote kommen beim FC Basel nur Jean-Paul Boëtius, der in fünf Partien drei Treffer erzielte, allerdings allesamt gegen unterklassige Gegner im Schweizer Cup, und Seydou Doumbia (9 Tore in 18 Spielen).
Zijn gewoon niet onder de indruk van hem, presteert alleen tegen mindere tegenstanders. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uiteindelijk zat er niet meer in. Zijn laatste periode was ook erg matig. |
|
|
|