BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  

(https://youtu.be/PkhYCyGT-X0)
ar
 ar - zondag 27 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  
Plezier is één.
Volwassenheid een tweede.
Hij heeft waarschijnlijk allebei last van.:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 augustus 2017 - 16:51   quote  deeplink  

(https://youtu.be/OQKxB-DSERs)
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 augustus 2017 - 08:35   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij niet te nerveus gaat worden van de aanwezigheid van Samba Sam. Gewoon lekker vrijuit spelen. Maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk.

Vond hem gisteren niet bijzonder. Was ook weinig ruimte, maar dan nog kan hij die ook zelf creëren door te bewegen zonder bal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2017 - 08:42   quote  deeplink  
Wat ik apart vind is dat elke journalist hem daar op wijst, op de komst van Sam. Krijg een beetje het idee dat ze hem proberen aan te praten bang te worden dat ie zijn plaats gaat verliezen..
Milo
 Milo - maandag 28 augustus 2017 - 08:47   quote  deeplink  
Toen haps nog speelde vond ik hem erg goed.
MMM
 MMM - maandag 28 augustus 2017 - 08:47   quote  deeplink  
Combinatie met Haps is inderdaad prima. Met Nelom geen klik gisteren, begrijpelijk.
Milo
 Milo - maandag 28 augustus 2017 - 08:53   quote  deeplink  
En toch vind ik nelom een prima stand in als je kijkt naar de andere LB's van NL.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 08:53 schreef Milo het volgende:
En toch vind ik nelom een prima stand in als je kijkt naar de andere LB's van NL.
Eens als stand-in PRIMA..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 augustus 2017 - 10:28   quote  deeplink  
Wxp8utxU.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door RenatoBos --
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 augustus 2017 - 10:51   quote  deeplink  
Goeie foto. Prachtig tenue.
Wel knap dat hij zo handig is met steen, rots, schaar.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 13:11   quote  deeplink  

(https://youtu.be/PqT8wA38tmk)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 13:14   quote  deeplink  

(https://youtu.be/2eB9hW6Vn2I)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 september 2017 - 10:51   quote  deeplink  
Boëtius dacht dat het 3-3 stond in Almelo: 'Ik hoorde de fans zo hard juichen...'

VPSFeoUe.png

Jean-Paul Boëtius werd met een doelpunt en een 3-0 voorsprong op zak naar de kant gehaald, maar hoorde het toen alsnog bijna misgaan. Vanuit de kleedkamer kreeg de Feyenoord-aanvaller de wederopstanding van Heracles Almelo mee.

De klus leek geklaard voor Feyenoord en Boëtius werd dan ook vervangen door Sam Larsson, zodat hij zich kon sparen voor het Champions League-duel met Manchester City. Al snel hoorde hij de thuisfans echter juigen. Reuven Niemeijer had de 1-3 gemaakt. "Het beeld van de FOX Sports-app liep achter op het geluid hier in het stadion, dus het was best verwarrend", zegt hij tegen Metro.

De verwarring nam toe toen Niemeijer tien minuten voor tijd ook de aansluitingstreffer voor zijn rekening nam. "Ik hoorde de mensen steeds weer schreeuwen, maar ik wist niet wat ik me erbij moest inbeelden", aldus de linksbuiten. "Op een gegeven moment hoorde ik de fans zo hard juichen dat ik dacht dat het 3-3 was geworden. Gelukkig was dat niet zo en viel hij er aan de andere kant in."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 06:26   quote  deeplink  
Boëtius: ''Het had wel wat minder pijnlijk gekund''

DfJVmrtE.jpg

Jean-Paul Boëtius wil de nederlaag tegen Manchester City zo snel mogelijk vergeten. Feyenoord verloor met 0-4 van de Engelse topclub en incasseerde daarmee de grootste thuisnederlaag ooit in een Europese wedstrijd.

''Zondag wacht PSV, we moeten met opgeheven hoofd en de borst vooruit het veld opstappen in Eindhoven. Wij zijn nog steeds de top van Nederland, dat gaan we zondag weer laten zien,'' zegt de aanvaller in gesprek met FOX Sports.

''We wisten vooraf al dat het moeilijk zou worden en als je dan zo snel zo'n goal tegen krijgt, wordt het helemaal lastig.'' Na ruim twintig minuten spelen keek Feyenoord al tegen een 0-3 achterstand aan. ''We waren heel erg zoekende in het begin.''

''De spelers van City rouleerden steeds qua posities, daardoor waren wij constant een stapje te laat. Kijk, het is geen schande om van deze ploeg te verliezen, maar het had wel wat minder pijnlijk gekund. We moeten dit hoofdstuk snel afsluiten en er zondag weer staan. En dat gaat ook gebeuren, daarvan ben ik overtuigd.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 07:44   quote  deeplink  
JP is geschrokken

(https://youtu.be/5umWxRJ2pOY)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 07:49   quote  deeplink  
JP na de wedstrijd

(https://youtu.be/GZ0EhJksWxw)
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 23:01   quote  deeplink  
Boetius is een man aan het worden.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 15 september 2017 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 23:01 schreef van geil het volgende:
Boetius is een man aan het worden.
De verrassing van dit seizoen aan het worden
ar
 ar - vrijdag 15 september 2017 - 17:46   quote  deeplink  
Had ik niet verwacht.
Begint aardig compleet te worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 22:48   quote  deeplink  
Boëtius blijft rustig: ''Er is geen paniek''

UMXX9Qif.jpg

Lange tijd was winst een zekerheidje voor Feyenoord, maar deze week moest het twee nederlagen slikken. In de eerste Champions League-wedstrijd van het seizoen tegen Manchester City werd er woensdag verloren (0-4), zondag bleek PSV te sterk (1-0). Feyenoorder Jean-Paul Boëtius maakt zich ondanks de nederlagen geen zorgen.

“We blijven er ook rustig onder, het brengt zeker geen chaos met zich mee”, stelt Boëtius tegenover RTV Rijnmond. “We staan nog steeds bovenaan, op doelsaldo volgens mij. Tuurlijk hadden we kunnen uitlopen, dat weten we allemaal ook wel. Er is alleen geen paniek en woensdag wacht er weer een nieuwe wedstrijd in het toernooi om de KNVB Beker.”
ar
 ar - zondag 17 september 2017 - 22:54   quote  deeplink  
Gewoon lekker doorgaan, en blijven winnen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 september 2017 - 23:07   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius na PSV-Feyenoord

(https://youtu.be/gIJaw6SSo7w)
Milo
 Milo - maandag 18 september 2017 - 09:44   quote  deeplink  
Wat is hij goed geworden! Jammer dat zoet die wereld redding maakt. En een weergaloze actie. In combinatie met Haps een sterke linkerkant.
MMM
 MMM - maandag 18 september 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:48 schreef RenatoBos het volgende:
Boëtius blijft rustig: ''Er is geen paniek''

[ afbeelding ]

Lange tijd was winst een zekerheidje voor Feyenoord, maar deze week moest het twee nederlagen slikken. In de eerste Champions League-wedstrijd van het seizoen tegen Manchester City werd er woensdag verloren (0-4), zondag bleek PSV te sterk (1-0). Feyenoorder Jean-Paul Boëtius maakt zich ondanks de nederlagen geen zorgen.

“We blijven er ook rustig onder, het brengt zeker geen chaos met zich mee”, stelt Boëtius tegenover RTV Rijnmond. “We staan nog steeds bovenaan, op doelsaldo volgens mij. Tuurlijk hadden we kunnen uitlopen, dat weten we allemaal ook wel. Er is alleen geen paniek en woensdag wacht er weer een nieuwe wedstrijd in het toernooi om de KNVB Beker.”
Waarom zou er paniek moeten zijn?

Omdat je van City verliest die veel meer kwaliteit heeft en ongelukkig verliest van PSV wat totaal onnodig was. Schei toch uit met paniek.

Woensdag winnen van ADO, zaterdag winnen van NAC en de wereld ziet er weer heel anders uit. Napoli uit kan je niet teveel ven verwachten. Daarna weer knallen tegen AZ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 september 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 11:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom zou er paniek moeten zijn?

Omdat je van City verliest die veel meer kwaliteit heeft en ongelukkig verliest van PSV wat totaal onnodig was. Schei toch uit met paniek.

Woensdag winnen van ADO, zaterdag winnen van NAC en de wereld ziet er weer heel anders uit. Napoli uit kan je niet teveel ven verwachten. Daarna weer knallen tegen AZ.
Napoli zal ook wel gebrand zijn om thuis tegen ons punten te pakken die hebben het tegen Shakhtar af laten weten..
ar
 ar - maandag 18 september 2017 - 21:56   quote  deeplink  
Speelt goed.
Peter V.
 Peter V. - maandag 18 september 2017 - 22:20   quote  deeplink  
Speelt aanvallend goed
Peter V.
 Peter V. - maandag 18 september 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Eigenlijk zou hij Amrabat achter zich moeten hebben
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 september 2017 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 22:20 schreef Peter V. het volgende:
Speelt aanvallend goed
Eens. Laat vaak de man lopen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 september 2017 - 08:03   quote  deeplink  
Heren bij VI suggereren dat Vilhena's plek bedreigd wordt: Amrabat zou beter zijn op die plek.
Geloof ik wel in. Geweldige linkerkant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 september 2017 - 09:12   quote  deeplink  
Amrabat zou op verschillende posities de betere zijn.
Diks Toornstra Vilhena en zelfs Kramer.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 september 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Zeker. Zelfs als stand-in voor Berghuis zie ik hem wel renderen.
We gaan hopelijk veel plezier aan die jongen beleven.
Fantastische mentaliteit.
VVout
 VVout - dinsdag 19 september 2017 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 08:03 schreef FR-Henk het volgende:
Heren bij VI suggereren dat Vilhena's plek bedreigd wordt: Amrabat zou beter zijn op die plek.
Geloof ik wel in. Geweldige linkerkant.
In een lopend elftal is Vilhena een nuttige speler, Diks of op zijn tijd El of als aanvallende middenvelder en Kramer er uit. Lijkt me dat er opties genoeg voor handen zijn. Sloegen ze weer door bij VI, of was het te doen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 september 2017 - 09:26   quote  deeplink  
Viel mee, Amrabat werd er gelauwerd en met Karim als beste middenveld in Nederland genoemd.
VVout
 VVout - dinsdag 19 september 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Was te doen dus, ik was zelf nog wat te brak van de sportieve week inklusief de F1 en heb het maar overgeslagen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 september 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 08:03 schreef FR-Henk het volgende:
Heren bij VI suggereren dat Vilhena's plek bedreigd wordt: Amrabat zou beter zijn op die plek.
Geloof ik wel in. Geweldige linkerkant.
kijk jij naar die malloten
die hebben echt geen verstand van voetbal
wel heb ik gehoord van veel sex
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 september 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Je weet t, mensen die er veel over praten, doen het t minst.
VVout
 VVout - dinsdag 19 september 2017 - 11:49   quote  deeplink  
Die Gijpvogel zit volgens mij elke nacht te feppen op het nachtprogramma van diverse zenders.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 september 2017 - 12:02   quote  deeplink  
Ik ga het eens niet over sex hebben..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 september 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 09:22 schreef FR-Henk het volgende:
Zeker. Zelfs als stand-in voor Berghuis zie ik hem wel renderen.
We gaan hopelijk veel plezier aan die jongen beleven.
Fantastische mentaliteit.
Dat denk ik ook Henk...!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 september 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 11:27 schreef de bluffer het volgende:

[..]

kijk jij naar die malloten
die hebben echt geen verstand van voetbal
wel heb ik gehoord van veel sex
Malloten hebben nog wel eens aparte inzichten.
Ik hoor en lees al genoeg gemiddeld geneuzel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 september 2017 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 17:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Malloten hebben nog wel eens aparte inzichten.
Ik hoor en lees al genoeg gemiddeld geneuzel.
Schrijven doe je het ook Henkie..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 september 2017 - 19:24   quote  deeplink  
Ben niet mallotig genoeg.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 september 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Wel erg naïef..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 september 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Vast en zeker.
ar
 ar - dinsdag 19 september 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 11:39 schreef Stylzz het volgende:
Je weet t, mensen die er veel over praten, doen het t minst.
Dus eigenlijk viert van geil vaker kerst dan dat hij seks heeft.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 september 2017 - 12:59   quote  deeplink  
Boëtius: ''Geloof me, het zit wel goed in onze koppies''

IyFsrYPb.jpg

Jean-Paul Boëtius heeft vertrouwen in een goed resultaat tegen AZ. De Rotterdammers verloren vier van de laatste vijf wedstrijden De aanvaller wil niks weten van een eventuele crisis bij Feyenoord en noemt zondag de perfecte wedstrijd om punten te halen.

''Crisis? Dat praten anderen je vaak aan,'' zegt Boëtius in gesprek met De Telegraf. ''Maar crisis was het bij Bayern München. Ik heb daar het een en ander van meegekregen de afgelopen dagen. Als er vijf spelers tegen de trainer zijn en er is een verkeerde sfeer naast slechte resultaten, dan is het crisis. Maar bij ons zit het in de groep, tussen de spelers en de trainer juist goed. De harmonie is er gewoon."

Zondag neemt Feyenoord het op tegen AZ. ''Dit is het moment om op te staan. Als je nu niet reageert met een sterk optreden en een goed resultaat komt er nog meer over je heen als ploeg. Maar geloof me, het zit wel goed in onze koppies. Dat hele ’crisisgedoe’ zit totaal niet tussen onze oren. Wij willen juist zelf bewijzen dat we sterk genoeg zijn.''
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 september 2017 - 14:56   quote  deeplink  
Heeft ie het dan ook over Kramer?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 oktober 2017 - 06:10   quote  deeplink  
Boëtius: ''Dan kunnen er mooie dingen gaan gebeuren''

XwdDlpXu.jpg

Jean-Paul Boëtius startte zondagmiddag in de spits van Feyenoord. Het jeugdproduct van de Rotterdamse club vormde de aanvalslinie met Sam Larsson en Steven Berghuis. De 23-jarige Boëtius voelde zich prima op zijn plek in de nieuwe aanval.

“We waren vrij in onze rol vandaag”, zegt hij tegenover FOX Sports. “Met Sam en Steven en ik speelden we met drie buitenspelers met een individuele actie. We mochten het zelf invullen en hebben veel kansen gecreëerd. We hebben het goed gedaan als je kijkt naar de eindstand.”

“Deze week hadden we natuurlijk tegen Napoli gespeeld, daarna hebben we goed kunnen rusten en zijn we met een frisse kop weer op de club gekomen. Negentig minuten hebben we vol gas gegeven en dan zie je dat we fysiek gezien misschien wel de sterktste ploeg van de Eredivisie zijn.”

“Ik vind dat de wedstrijd tegen NAC een incident was, dat mocht niet gebeuren. Ik ga het niet goedpraten, we zaten toen niet in de wedstrijd met doordrukken en we zochten de moeilijke oplossingen. Vandaag zoeken we de de makkelijke oplossing, dan kan het lekker lopen. Als we dit langer volhouden kunnen er mooie dingen gebeuren.”

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0381138