|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens hoor, kon minstens drie andere dingen doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij verdedigt in iedergeval mee tot de achterlijn . En de overtreding was op hem en niet andersom, en daar zou het eigenlijk over moeten gaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2018 - 09:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij verdedigt in iedergeval mee tot de achterlijn . En de overtreding was op hem en niet andersom, en daar zou het eigenlijk over moeten gaan. Idd. Loopt ie een keer wel mee terug, krijgt ie dit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2018 - 09:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij verdedigt in iedergeval mee tot de achterlijn . En de overtreding was op hem en niet andersom, en daar zou het eigenlijk over moeten gaan. Vind ik niet. Overtreding was t gevolg van naïef handelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klopt, kan een speler die aanvallend is ingesteld overkomen. Berghuis zie je zulke kaarten ook geregeld pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 maart 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Naïef ja maar het blijft een overtreding op Boëtius en niet andersom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima goal en schitterende assist |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Lastig. JP presteert alleen als hij goed in zijn vel zit. Dat is tot nu toe helaas niet het merendeel in een seizoen.
en liever neemt RvP de vrije trappen als hij in het veld staat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op zich heeft Kuyt wel gelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jp presteert alleen als hij niet fysiek word aangepakt.. Pak je m ff aan zoals dumfries deed binnen 10 minuten dan zie je jp de hele wedstrijd niet meer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens was ik het wel eens met zijn komst. Dacht die heeft wel wat karakter gekregen bij Basel. We weten dat hij het zou moeten kunnen maar hij blijft een zachtgekookt ei |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb een hele andere mening dan jullie over Boëtius dus ik word de nieuwe trainer van Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Volgens mij was Larsson aangetrokken als eerste linksbuiten (als je kijkt naar het transferbedrag). Boëtius was voor dat geld dan helemaal niet zo`n slecht idee, als reservespeler. Het probleem was alleen dat Larsson niet fit was, geblesseerd raakte en wat aanpassingsmoeilijkheden had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 22:44 schreef windoweyes het volgende:Volgens mij was Larsson aangetrokken als eerste linksbuiten (als je kijkt naar het transferbedrag). Boëtius was voor dat geld dan helemaal niet zo`n slecht idee, als reservespeler. Het probleem was alleen dat Larsson niet fit was, geblesseerd raakte en wat aanpassingsmoeilijkheden had. Die kwam veel te laat , en was 0 beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 22:44 schreef windoweyes het volgende:Volgens mij was Larsson aangetrokken als eerste linksbuiten (als je kijkt naar het transferbedrag). Boëtius was voor dat geld dan helemaal niet zo`n slecht idee, als reservespeler. Het probleem was alleen dat Larsson niet fit was, geblesseerd raakte en wat aanpassingsmoeilijkheden had. Boëtius deed het prima tot Larsson kwam. Inprincipe is hij ook niet beter geweest dan Boëtius. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het klopt dat hij niet beter bleek te zijn, tot nu toe. Maar dat was wel wat iedereen verwachte. Ik wel in ieder geval. Eigenlijk verwacht ik dat dit nog wel kan gaan gebeuren komend seizoen. Anders is dat een nog veel grotere miskoop geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we vooral niet vergeten deze spelers het vertrouwen te geven, als je als 12e man wilt zijn ze in een mum van tijd niets meer waard. Je hoorde het van Boetius hoe die zich in zijn schoenen voelde staan en het zijn echt maar heel weinige gegeven z'n publiek te negeren en je eigen ding te doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Op zich wel mee eens, maar Boetius gaat het niet redden... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Dit gaat hét jaar van Boetius worden! (en anders volgend jaar...) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik geloof er niet meer in. Blijft al jaren een talent in een eierdop. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
voorheen waren boetius enb vilhenna 2 kleuters. boetsius was het nog afgelopen seizoen, vilhenna niet meer, veel serieuzer in zijn spel. echt de laatste kans voor boetius dit jaar wmb. hij staat al jaren stil lijkt wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen is Larsson niet beter. Wat doen we daar mee dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die wordt al niet eens meer genoemd door de TD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je moet gewoon als trainer hard zijn. En gewoon zeggen Weg , |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat hij zich schaamt , en wil verbloemen hoeveel miskleunen hij wel niet gehaald heeft . Gewoon doodzwijgen die hap. @ Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gio: "Met de JC-schaal zal er een ploeg staan." Indrukwekkend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , als je dat niet snapt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Kruip nou maar weer terug in je Delta-dam! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi ventje . Maar JP je zou de beste kunnen zijn,niet piekeren en het gras opvreten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet een beetje winnaarsmentaliteit inkomen.. |
|
|
|