|
|
Stylzz
|
|
|
Doet Piet de horlepiep
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 - 16:41 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik eigenlijk ook. Natuurlijk is Larsson technisch beter, maar puur als linksbuiten zie ik toch liever Boetius, minder voorspelbaar. klopt gaat toch meer dreiging en diepgang van af , hoewel ze allebei te kort komen , toch hoop ik dat die boetius de omslag in zijn hoofd gaat maken op de trainingen en wedstrijden dan zou het weer een aardige buitenspeler kunnen worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch eens opgezocht. Zen is een methode om je eigen ware aard te vinden. Goed van Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zennnnnnnnnnn. Tja ik ben mezelf al heeel veeel keer tegen gekomen' jullie ook ? :) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
JP moet gewoon rustig blijven. Gio kan wel zeggen dat het moeilijk verhaal is en dat hij hem niet meer verwacht, maar dat kan over 2 weken weer anders zijn.
Larsson nog 2 wedstrijden de trechter inlopen en vervanger El Dinges 2x laten aantonen dat hij tekort komt voor dit niveau en Boetius kan zich weer opmaken voor volgende kans. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 10:58 schreef kenny het volgende:[..] klopt gaat toch meer dreiging en diepgang van af , hoewel ze allebei te kort komen , toch hoop ik dat die boetius de omslag in zijn hoofd gaat maken op de trainingen en wedstrijden dan zou het weer een aardige buitenspeler kunnen worden Dan lever ik mijn seizoenskaart in. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 11:34 schreef netsurfer het volgende:JP moet gewoon rustig blijven. Gio kan wel zeggen dat het moeilijk verhaal is en dat hij hem niet meer verwacht, maar dat kan over 2 weken weer anders zijn. Larsson nog 2 wedstrijden de trechter inlopen en vervanger El Dinges 2x laten aantonen dat hij tekort komt voor dit niveau en Boetius kan zich weer opmaken voor volgende kans. Serieus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 11:34 schreef netsurfer het volgende:JP moet gewoon rustig blijven. Gio kan wel zeggen dat het moeilijk verhaal is en dat hij hem niet meer verwacht, maar dat kan over 2 weken weer anders zijn. Larsson nog 2 wedstrijden de trechter inlopen en vervanger El Dinges 2x laten aantonen dat hij tekort komt voor dit niveau en Boetius kan zich weer opmaken voor volgende kans. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 11:34 schreef netsurfer het volgende:JP moet gewoon rustig blijven. Gio kan wel zeggen dat het moeilijk verhaal is en dat hij hem niet meer verwacht, maar dat kan over 2 weken weer anders zijn. Larsson nog 2 wedstrijden de trechter inlopen en vervanger El Dinges 2x laten aantonen dat hij tekort komt voor dit niveau en Boetius kan zich weer opmaken voor volgende kans. Gewoon lekker oppleuren |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ondertussen ook wel over de woede heen.
Ook eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio,GAAT over zijn hart strijken....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan maar én ding doen, trainen tot het gaatje en daarmee zijn spijt betuigen. Alsjeblieft ook geen stomme gebaartjes op het veld mocht het er nog van komen en je hebt succes, mag blij zijn dat het ooit nog zover komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo is het. Gewoon weer opstellen. Verder gaan op de oude voet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als amrabat weggaat is hij een opgever en een wegloper. Als Boëtius wil blijvenen voor zijn kansen wil gaan moet tie oprotten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 19:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Als amrabat weggaat is hij een opgever en een wegloper. Als Boëtius wil blijvenen voor zijn kansen wil gaan moet tie oprotten. Je hebt gelijk. Maar hij blijft een prutser ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang er een keerpunt mogenlijk is en spijt en inzet betogen worden met bijpassend resultaat, waarom niet ar. Maar dat zal je moeten zien ter plaatsen, soms is het gewoon te laat. Ik sta niet in die groep dus kan daar gevoelsmatig geen zinnige uitspraak doen verder. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 19:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Als amrabat weggaat is hij een opgever en een wegloper. Als Boëtius wil blijvenen voor zijn kansen wil gaan moet tie oprotten. Tja... Boetius die geen uitlooptraining doet, dan is het een wegloper aangezien hij niet mee loopt. Hmmmm.... hersenspinsels. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 20:26 schreef R()b het volgende:[..] Tja... Boetius die geen uitlooptraining doet, dan is het een wegloper aangezien hij niet mee loopt. Hmmmm.... hersenspinsels. Nee een nietloper :,) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Te veel negatieve invloed. Te onvolwassen. Of niet slim genoeg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onbezonnnen en onvolwassen. Niet een jongen die status heeft. Moet zich publiekelijk uitspreken: wat doe ik en waarom deed ik het? Legioen zou hem dan nog 1 kansje kunnen geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 20:23 schreef VVout het volgende:Zolang er een keerpunt mogenlijk is en spijt en inzet betogen worden met bijpassend resultaat, waarom niet ar. Maar dat zal je moeten zien ter plaatsen, soms is het gewoon te laat. Ik sta niet in die groep dus kan daar gevoelsmatig geen zinnige uitspraak doen verder. Iedereen verdient een kans.We zijn gewoon mensen. Maar ik heb het idee dat hij niet snapt in wat voor (luxe) positie hij zit...nog steeds niet. Gewoon 0 verandering in al die tijd. Plus, hij is gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord. Ik zou 100x eerder kiezen voor Larsson, alleen al voor zijn volwassenheid. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Van alles wat denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 22:43 schreef ar het volgende:[..] Iedereen verdient een kans.We zijn gewoon mensen. Maar ik heb het idee dat hij niet snapt in wat voor (luxe) positie hij zit...nog steeds niet. Gewoon 0 verandering in al die tijd. Plus, hij is gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord. Ik zou 100x eerder kiezen voor Larsson, alleen al voor zijn volwassenheid. Of hij niet goed genoeg is moet in deze niet meetellen. Zijn gedrag is het item. En bereidheid hierin te veranderen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Voor de 3e keer? Wegwezen.....!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Of hij niet goed genoeg is moet in deze niet meetellen. Zijn gedrag is het item. En bereidheid hierin te veranderen. Ik weet niet of dat lampje ooit nog gaat branden Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet ie wat voor doen. Door het stof gaan, berouw tonen en meewerkend opstellen. Proefperiode tot winterstop. Zeker tot oktober geen rol bij Feyenoord 1. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon op de transferlijst knallen, Larsson en El Hankouri kunnen dat prima invullen. Weg met dat irritante kinderachtige gedoe, en zijn houding stinkt zeker een paar tonnetjes teveel op de bank? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Heb vanmiddag Summerville zien ballen en die mag er ook af en toe wel in hoor.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die was goed vanmiddag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JP naar FSV Mainz. Sterkte jongen, wederom een kans te laten zien dat jet het wél in je hebt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Alles behalve 05, nou ben benieuwd wat het gaat worden. Ik drink er regelmatig een Kirnertje als ik mee gaat met een kennis van me daar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3.5 miljoen volgens Telegraaf. Met winst doorverkocht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Krabby zegt "een paar ton".. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als dit waar is heeft van geel goede zaken gedaan maar krabbelul roept heel iets anders nl 3.5 ton. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dat is net zo'n lul als Hoijtink. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, nou wie ze dat allemaal hebben wijs gemaakt, ♥♥♥ Martin ♥♥♥
quote:Boëtius ist ein Feyenoord-Eigengewächs. Bei den Niederländern war er Stammspieler. Dort hat er in der vergangenen Saison auch sechsmal in der Champions League gespielt, unter anderem gegen Manchester City und SSC Neapel. „Jean-Paul Boëtius ist ein sehr dynamischer Spieler, dessen Stärken im Eins gegen Eins, in seiner guten Technik und in seinem schnellen Umschaltspiel liegen. Er ist ein guter Charakter und wird hervorragend in die Mannschaft passen", sagt 05-Sportvorstand Rouven Schröder. Der Spieler erklärt in einer Pressemitteilung des FSV: „Ich hatte von Anfang an ein sehr gutes Gefühl. Diese Stadt, dieser Verein und seine Fans, dieser Trainer und die Mannschaft bieten tolle Voraussetzungen, um sich weiterzuentwickeln.“
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|