|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doorverkoop percentages, hopelijk doet hij het super daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijf het echt ontzettend jammer vinden. Hij kan zo goed voetballen maar laat het te weinig zien. Ik vind hem echt beter dan Larsson.
Succes JP! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooi te lezen hoe een speler beter beschreven wordt dan ie feitelijk is geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Over 2 jaar weer terughalen.
Geintje. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Heb hem niet op meer dan 5 goede wedstrijden kunnen betrappen in al die jaren. Ongelooflijk dat Basel en Mainz hier in trappen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2018 - 22:06 schreef Peter V. het volgende:Heb hem niet op meer dan 5 goede wedstrijden kunnen betrappen in al die jaren. Ongelooflijk dat Basel en Mainz hier in trappen. Die Martin is toch niet zo gek.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ongelooflijk dat je deze kan verkopen met winst. Knap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgt nummer vijf en wordt gemeld als aanvallende middenvelder. Bijzonder |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De 5 heeft in Mainz wel een beladen betekenis, daarmee wordt aangegeven wat van hem te verwachten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua positie is dat de linksback |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In dit geval krijgt ie het nummer van Nigel de Jong die had eerst de 5. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk dat ze hem verkeerd begrepen hebben toen hij aankwam en riep: 'Geef me de vijf'. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goal tegen Bayern. Leuk, is hem gegund! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
1-2 verliezen, word je wijzer van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niks. Wijzer zal ie nooit worden ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: legendarische "winst"op een aankoop van van Geel . Bijna niet te bevatten ! Staat zo in zijn top drie beste verkopen ooit. Smullen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch apart dit, Mainz05 wint dit weekende van Schalke04 met 3-0 en zie Boetius gaan hé.
quote:Jean-Paul Boëtius is als aanvallende middenvelder al een tijdje zeker van een basisplaats bij FSV Mainz 05 en ook tegen Schalke 04 deed de voormalig Feyenoorder vanaf het begin mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft wat mij betreft meer dan Larsson. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Krullen ja. Voor de rest niks |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Belangrijkste is, dat Sam de mentaliteit van een topsporter heeft. En JP... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Topsport en Feyenoord, vraag Kuyt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boëtius vind ik zeker beter dan Larsson,behalve als hij een Feyenoordshirt aan heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat lijkt wel de conclusie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet wel wat jij bedoelt ,en ik zie ook meer in hem. Maar bij Feyenoord komen altijd die rare eigenschappen naar boven bij hem. Zweetbandjes ,goude tanden ,tattoo's en raar gedrag. Hoe meer gekkigheid, hoe slechter hij word. Maar ik blijf erbij ,als hij zelf nu eens wist hoe goed hij was dan speelde hij nu bij Bayern |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja dat is Heerenveen, Leon had het over 'in een Feyenoord-shirt'.
De Larsson van Heerenveen hebben we hier nog niet gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 13:01 schreef MMM het volgende:Ja dat is Heerenveen, Leon had het over 'in een Feyenoord-shirt'. De Larsson van Heerenveen hebben we hier nog niet gezien Die hebben we blijkbaar niet gekocht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 13:01 schreef MMM het volgende:Ja dat is Heerenveen, Leon had het over 'in een Feyenoord-shirt'. De Larsson van Heerenveen hebben we hier nog niet gezien Grotere club, meer druk, wordt geacht mee te verdedigen. Dat laatste moest hij toen erg aan wennen. Bij de Friesen een wat vrijere rol. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 17:10 schreef ar het volgende:[..] Grotere club, meer druk, wordt geacht mee te verdedigen. Dat laatste moest hij toen erg aan wennen. Bij de Friesen een wat vrijere rol. Klopt ,scheelt 10 kg gewicht vergeleken bij Heerenveen. Dat doet hij steeds beter,maar Boëtius is van nature de betere van de twee. Alleen jammer dat hij het bij ons tot 2x toe niet kon opbrengen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 17:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt ,scheelt 10 kg gewicht vergeleken bij Heerenveen. Dat doet hij steeds beter,maar Boëtius is van nature de betere van de twee. Alleen jammer dat hij het bij ons tot 2x toe niet kon opbrengen. Boëtius heeft een meer verfijnde techniek. Maar mentaal een stuk zwakker, plus als het beneden de 15° werd bakte hij er niks meer van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 17:28 schreef ar het volgende:[..] Boëtius heeft een meer verfijnde techniek. Maar mentaal een stuk zwakker, plus als het beneden de 15° werd bakte hij er niks meer van. Ja dat klopt wel zo'n beetje idd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, Martin haalt m gerust nog eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat niet om hem eigenlijk, daarom haal ik het niet naar boven. Ik vraag me eerder af wat er om hem heen gebeurt, hoe het hem negatief beïnvloed. Ook zie je het terug bij andere spelers, gaat hier iets mis in de begeleiding of wat is dat nou. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Boëtius is nu eenmaal niet het type speler dat de mensen in De Kuip moeilijk kunnen waarderen. Hij is net even wat te lichtvoetig. Terecht of onterecht.
Op zich is het verkeerd mannetje. Ik gun hem alles bij FC Mainz. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bayern heeft 65 miljoen geboden |
|
|