|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word samen met Pokoe lelle een revelatie in de Kuip .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben met jou nu Leon. Als Zo veel nee zeggen ben ik voor. Hup Boet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker recalcitrant |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Vreselijk. Volgende week denk ik ook maar eens mee te doen aan zo’n oefenpotje. Als deze flapdrol zo mag meedoen dan kan ik mijn kicksen ook maar eens afstoffen. Ga je schamen Feyenoord. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als we moeten terugvallen op figuren als Boetius, dan begin ik me ook zorgen te maken over komend seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 - 17:46 schreef CobusIII het volgende:Als we moeten terugvallen op figuren als Boetius, dan begin ik me ook zorgen te maken over komend seizoen. Sterker nog als ze hem een contract aanbieden ga ik dit seizoen het plaatselijke FC Balophetdak supporten. Dan heb ik geen vertrouwen meer in dit beleid en kom ik pas terug na exit Arnesen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rotterdam
Boëtius zet na het weekend voor de derde keer zijn handtekening op een contract bij Feyenoord . De Rotterdammer met zijn frivole speelstijl gaat een contract tekenen voor 2 jaar in de Kuip. Arne Slot zegt verrast te zijn omdat kwaliteit zo de kuip in is komen waaien .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 - 18:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Rotterdam Boëtius zet na het weekend voor de derde keer zijn handtekening op een contract bij Feyenoord . De Rotterdammer met zijn frivole speelstijl gaat een contract tekenen voor 2 jaar in de Kuip. Arne Slot zegt verrast te zijn omdat kwaliteit zo de kuip in is komen waaien . Wat er werkelijk stond:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen, maar Feyenoord trapt er weer in. Na een verrassend goed seizoen onder Slot, vervallen ze weer in oud gedrag. Het naar binnen halen van eeuwige talenten met mentale beperkingen laat zien dat Feyenoord nooit meer de sprong naar de absolute top zal realiseren. Een handjevol supporters gelooft er tegen beter weten in. Maar deze supporters moeten gezien worden als wat nostalgische, sentimentele, eigenaardige, wellicht dementerende oude mannen. Zij verdienen natuurlijk ook een klein vakje in het stadion. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha Boëtius gaat een succes worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boëtius gaat op trainingskamp OLÉ OLÉ |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
2000,- euro in de maand salaris en een stoffer en blik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij gaat met Slot mee naar Lutte OLÉ OLÉ |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Klein stukje doorrijden bij de Lutte en nooit meer terug komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk Boet in de basis |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Volgens mij heb je het goedwijs kapot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga je nou in t Vlaams naar me schrijven? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Wie die flapdol veradoreert is niet meer serieus te nemen nee. Je snoeppuntjes zijn op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij wil naar de premier L , ik zou niet weten waarop ze hem willen. En effe terzijde tja Boet v Dulmen echt een motor held.... Vervlogen tijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2022 - 10:25 schreef piet de paler het volgende:Hij wil naar de premier L , ik zou niet weten waarop ze hem willen. En effe terzijde tja Boet v Dulmen echt een motor held.... Vervlogen tijden Die heb ik in Assen nog wel zien rijden ja. Das ff geleden ja :) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Is ie al uit de helikopter gestapt? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Kwam hem later wel eens tegen zo her en der.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Top man, paar wielen meer :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ik weet niet wat ik fout doet. Sinds ik met een mobieltje post heb ik nooit meer een foto kunnen plaatsen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2022 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2022 - 14:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha ik weet niet wat ik fout doet. Sinds ik met een mobieltje post heb ik nooit meer een foto kunnen plaatsen ipv een slash \ een backslash / bij de laatse "/img" dan klopt het als het goed is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was al blij dat hij niet uit de helicopter stapte |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2022 - 15:12 schreef VVout het volgende:[..] ipv een slash \ een backslash / bij de laatse "/img" dan klopt het als het goed is. Haha Nee niet want ik heb dat al 3x gewijzigd ,nu weer overigens maar werkt nie helaas. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2022 - 10:25 schreef piet de paler het volgende:Hij wil naar de premier L , ik zou niet weten waarop ze hem willen. En effe terzijde tja Boet v Dulmen echt een motor held.... Vervlogen tijden Precies. Toen waren het nog echt mannen en geen mannen met handtasjes. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb jij een handtasje? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop niet dat feyenoord zo dom is om hem een contract aan te bieden , intern heeft hij aan gegeven open te staan voor een contract , opvang huis feyenoord heeft toch geen verstand van voetbal , dus of je nou mislukt bent in het buitenland of niet het maakt niet uit feyenoord geeft je weer alle kansen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2022 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe maar. Nu al zin in een jaartje tegen al die jankmuilen aan te kijken hier ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè,hopelijk speelt ie dan de pannen van het dak en gaat ie voor miljoenen naar Japan of zo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2022 - 21:25 schreef VVout het volgende:Ghèhè,hopelijk speelt ie dan de pannen van het dak en gaat ie voor miljoenen naar Japan of zo. De verwachting komt enkel voort uit de hoop op vingertje wijzen, mooi man |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Daar waar een minderheid is, daar sluit ik me altijd graag bij aan. Zag op Rijnmond een interview met hem en het is een heel andere Boetius dan toen ie hier vertrok. En over zijn voetballende kwaliteiten hoeven we het niet te hebben, die zijn er, daar kwam Koeman als eerste achter. Probleem zat 'm in het hoofd, zie je bij veel Varkenoorders, worden té verwend. Maar is door Zwitserland en Duitsland wel een echte vent geworden. En als dan Slot op hem wordt losgelaten dan kan het wel eens zo zijn dat we nu een constante Boetius gaan zien, op 10 zie ik het wel zitten in hem, steekpasjes op de snelle aanvallers die we hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dat ze deze flapdrol al mee laten trainen is al erg genoeg. Flikker hem eruit en besteed je tijd en energie aan spelers die wel de discipline hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce