|
|
kenny
|
|
|
hij is zo goed dat dikke rijen clubs vechten voor zijn handtekening , het zou een top prestatie wezen om zo'n top speler aan ons te binden , weer een knap staaltje scoutingswerk , dit doet feyenoord toch weer erg goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De haat richting een jongen van de club vind ik wel jammer. Ook dat hij een lastige jongen zou zijn, op basis van wat? Die twee incidentjes onder Gio? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 14:38 schreef kenny het volgende:hij is zo goed dat dikke rijen clubs vechten voor zijn handtekening , het zou een top prestatie wezen om zo'n top speler aan ons te binden , weer een knap staaltje scoutingswerk , dit doet feyenoord toch weer erg goed Precies. Droevig is het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 15:12 schreef MMM het volgende:De haat richting een jongen van de club vind ik wel jammer. Ook dat hij een lastige jongen zou zijn, op basis van wat? Die twee incidentjes onder Gio? Als ik toen die reactie van het publiek toen hoorde dacht ik alleen maar, als ik daar stond schop ik iemand door de midden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
122 wedstrijden in de bundesliga in 4 jaar tijd, en betrokken bij 34 doelpunten. En die jongen zou geen versterking zijn voor de selectie? Voor de breedte lijkt hij me een buitenkansje. En inderdaad: een jongen van de club! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 15:23 schreef Nick4F het volgende:122 wedstrijden in de bundesliga in 4 jaar tijd, en betrokken bij 34 doelpunten. En die jongen zou geen versterking zijn voor de selectie? Voor de breedte lijkt hij me een buitenkansje. En inderdaad: een jongen van de club! En zo blijven we een opvangcentrum |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Arne Slot zal hem er beslist niet bijnemen als hij het niveau niet aantikt. Vind hem in ieder geval goed genoeg om hem mee te nemen naar De Lutte. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 16:00 schreef Nick4F het volgende:Arne Slot zal hem er beslist niet bijnemen als hij het niveau niet aantikt. Vind hem in ieder geval goed genoeg om hem mee te nemen naar De Lutte. Om hem daar achter te laten... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 16:00 schreef Nick4F het volgende:Arne Slot zal hem er beslist niet bijnemen als hij het niveau niet aantikt. Vind hem in ieder geval goed genoeg om hem mee te nemen naar De Lutte. Om hem daar achter te laten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb dit topic eens helemaal op m'n gemakje teruggelezen.. hilarisch. Ook de discussie Larsson /Boet.. stelletje trutten dat we zijn hier.. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 februari 2018 - 13:34 schreef ar het volgende:Daar moet Feyenoord mee kappen om dit soort spelers terug te halen. Voor zijn vertrek was het ook nooit echt top. Nu zit je er weer mee. O ja.. en wéér :)) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 16:32 schreef ar het volgende:Ik heb dit topic eens helemaal op m'n gemakje teruggelezen.. hilarisch. Ook de discussie Larsson /Boet.. stelletje trutten dat we zijn hier.. :) Voer voor psychologen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vraag me af wat Larsson in China gedaan heeft haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat wel kameraad haha ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die is naar Turkije, Antalyaspor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met nog aardige statistieken zie ik . 3 uit 8 en 2 assists |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Ken ie eindelijk een plaatje posten komt ie met dat flutfut. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Noch ff, toen was deze held nog geen eens op de wereld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ik wel! Topjaar mwoehaha! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2022 - 16:00 schreef Nick4F het volgende:Arne Slot zal hem er beslist niet bijnemen als hij het niveau niet aantikt. Vind hem in ieder geval goed genoeg om hem mee te nemen naar De Lutte. Enige verstandige post. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk ook: teruglezen hoe eenieder in eerdere jaren over JP oordeelde. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat deed ik vanmiddag dus ook. Heerlijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Moet iedereen doen en dan effe om jezelf lachen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 juli 2018 - 23:07 schreef VVout het volgende:Alles goed maar laten we niet meteen gaan fluiten als het legioen denkt dat ie aan de warming-up begint. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twijfel, maar proberen waard, omdat ie geen transferkosten meebrengt. Salaris??? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
na het scouten en afwegen om gericht tot de juiste versterkingen te komen , vind ik het echt weer een knap staaltje scouting om zo'n speler vast te leggen , en dan nog te bedenken dat er zoveel interesse is van andere clubs en dan zo slagvaardig te zijn is klasse we mopperen hier al weken waar de versterkingen blijven maar ik moet zeggen boeetius is het wachten dubbel en dwars waard , ik denk dat ze bij 020 en psv met jaloerse ogen kijken hoe wij zo'n klasbak binnenhalen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op zich ook wel weer vreemd. Is het voorsorteren op mogelijk spaak lopen op aantrekken (eerder beoogde) aanvallers? Sowieso voor breedte okee, proberen waard. Maar goed, heeft Slot kennelijk wel overtuigd, maar mogelijk met gelimiteerde voorwaarden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2022 - 11:37 schreef FR-Henk het volgende:Op zich ook wel weer vreemd. Is het voorsorteren op mogelijk spaak lopen op aantrekken (eerder beoogde) aanvallers? Sowieso voor breedte okee, proberen waard. Maar goed, heeft Slot kennelijk wel overtuigd, maar mogelijk met gelimiteerde voorwaarden. Slot kan ook denken beter iets dan niets , hij ziet ook met een halve selectie kan hij de competitie niet in ik vind hem zelfs voor de breedte niks , geen prof instelling voetbalt een beetje als vrijheid blijheid niet serieus geen winnaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2022 door kenny -- |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
is dit voor de breedte dan ? ben zijn laatste periode niet vergeten .. maar dat was inzet houding en raar gedrag aan de verkeerde kant .. is ook geen super voorbeeld voor het topsportklimaat .. brengt hij na deze periode nog wat op ? .. anders mis je weer een doelstelling . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord moet eens ophouden met die B keus spelers , of je haalt kwaliteit en anders de eigen jeugd boeetius wordt weer een hendrix 2.0 , een speler waar je geen meter verder mee komt , blijkbaar hebben ze er nog niet genoeg van geleerd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een stelletje zeiktrutten zeg. Je haalt hem transfervrij binnen als hij genoegen neemt met een acceptabel salaris. Doet hij dat niet komt er van Feyenoord geen akkoord.
Daarna kan je hem gewoon weer verpatsen voor een paar miljoen, stel dat ie lekker speelt en een premier League clubje hapt toe.
Echt zo respectloos en kortzichtig vind ik dit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat lekker spelen geloof ik niet ( meer) Speelde als een oud wijf in de oefenpotjes, iemand die graag wil ....speelt anders denk ik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verontrustend is dat hij transfervrij is en niemand in Europa dit als een buitenkansje ziet om hem in te lijven. Jongens als Boetius en Hendrix kun je erbij nemen voor de breedte, maar dan moeten ze qua salaris niet te veel kosten, ze moeten beseffen dat ze voor de breedte in de selectie zitten (dus niet gaan miepen). Nadeel is dat ze jeugd in de weg zitten (als die er uberhaupt aan zitten te komen). Maar zolang Boetius denkt dat hij in de PL mee kan komen, vrees ik het ergste. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 oefenpotje. Een half uur.
Knap staaltje self fulfilling prophecy-praat. |
|
|