BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - woensdag 20 juli 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:05 schreef VVout het volgende:
Wat een stelletje zeiktrutten zeg. Je haalt hem transfervrij binnen als hij genoegen neemt met een acceptabel salaris. Doet hij dat niet komt er van Feyenoord geen akkoord.

Daarna kan je hem gewoon weer verpatsen voor een paar miljoen, stel dat ie lekker speelt en een premier League clubje hapt toe.

Echt zo respectloos en kortzichtig vind ik dit.
hoezo kortzichtig , er is nu al geen club die hem wil en dan wil jij hem gaan verkopen , ja natuurlijk
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:
1 oefenpotje. Een half uur.

Knap staaltje self fulfilling prophecy-praat.
Kijk jij wel eens Henk ?
Als jij nu geen baan hebt, en een baas zegt laat eens zien wat je kunt.
Kun je in een half uur wel wat laeten zien....heb jij dat gezien ?
Henk het is natuurlijk niet zo als ik wit zeg jij automatiech zwart moet zeggen.
Ben ook bij de training geweest, speeld niet vol .......
En ik weet wat ik zie, maar ja je weet het niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2022 door piet de paler --
kenny
 kenny - woensdag 20 juli 2022 - 12:16   quote  deeplink  
hebben we er nog niet genoeg van geleerd ?? zulke jongens voegen niks toe , en het ergste is je zit er weer aan vast , kijk naar hendrix die bakt er niks van mag na een half jaar al weer weg alleen wil hij zelf niet pfff
hier wordt je toch niks wijzer van , zolang je je maar inlaat met goedkope b keus dan zal je ook altijd een b keus club blijven en nooit de aansluiting naar boven vinden
VVout
 VVout - woensdag 20 juli 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:11 schreef kenny het volgende:

[..]

hoezo kortzichtig , er is nu al geen club die hem wil en dan wil jij hem gaan verkopen , ja natuurlijk
Er waren best wel clubs in beeld, alleen wil hij daar niet graag heen. Er bestaat ook nog zoiets als voorkeur en Werder ziet hij niet zitten.
kenny
 kenny - woensdag 20 juli 2022 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kijk jij wel eens Henk ?
Als jij nu geen baan hebt, en een baas zegt laat eens zien wat je kunt.
Kun je in een half uur wel wat laeten zien....heb jij dat gezien ?
Henk het is natuurlijk niet zo als ik wit zeg jij automatiech zwart moet zeggen.
I
ben het wel met je eens piet ook in een half uurtje kan je jezelf laten gelden en enig gretigheid tonen
het zit totaal niet in deze jongen , is net een oud wijf
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 juli 2022 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:05 schreef VVout het volgende:
Wat een stelletje zeiktrutten zeg. Je haalt hem transfervrij binnen als hij genoegen neemt met een acceptabel salaris. Doet hij dat niet komt er van Feyenoord geen akkoord.

Daarna kan je hem gewoon weer verpatsen voor een paar miljoen, stel dat ie lekker speelt en een premier League clubje hapt toe.

Echt zo respectloos en kortzichtig vind ik dit.
Hij mag laten zien dat ie het nu wel serieus neemt. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat de verwachtingrn laag zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:
1 oefenpotje. Een half uur.

Knap staaltje self fulfilling prophecy-praat.
Haha wat een geblaat he
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2022 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha wat een geblaat he
Gelukkig ji weet het voor jou dezelfde vraag
Heb je gekeken?
Ben je op de training geweest
Als dat niet zo is blaat jij en nog uit de verkeerde kant van je lichaam ook

;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2022 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kijk jij wel eens Henk ?
Als jij nu geen baan hebt, en een baas zegt laat eens zien wat je kunt.
Kun je in een half uur wel wat laeten zien....heb jij dat gezien ?
Henk het is natuurlijk niet zo als ik wit zeg jij automatiech zwart moet zeggen.
Ben ook bij de training geweest, speeld niet vol .......
En ik weet wat ik zie, maar ja je weet het niet
Piet, niet in meervoud roepen als dat niet waar is. 1 half uur.
En wat jij ziet, prachtig dan.
Ik heb meer vertrouwen in wat Slot ziet. En dat is zijn baas en die oordeelt niet op een oefenpotje.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 12:29   quote  deeplink  
Je vrouw gaat 3 keer vreemd en toch neem je haar terug. Van mij kan ze de pleuris krijgen.
Nee dit beleid kan ik mij absoluut niet meer in vinden.
Ze kunnen allemaal lullen als Brugman maar die Slot en Arnesen geloof ik gewoon niet meer. Hoeveel schulden we ook hebben het interesseert me niet, ik wil gewoon leuk en goed voetbal zien met spelers waar ik in geloof. Die flapdrol wil ik gewoon nooit meer in ons mooie shirt zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2022 door Leuv --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2022 - 12:30   quote  deeplink  
Het gaat om het punt verkopen ...dat doe je niet meer.
En ik ben ook naar de training geweest en daar zag ik hetzelfde.
Hoop dat jij gelijk hebt
CobusIII
 CobusIII - woensdag 20 juli 2022 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:29 schreef Leuv het volgende:
Je vrouw gaat 3 keer vreemd en toch neem je haar terug. Van mij kan ze de pleuris krijgen.
Nee dit beleid kan ik mij absoluut niet meer in vinden.
Ligt er aan hoe goed ze kan voetballen..
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:31 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe goed ze kan voetballen..
Hij kan er geen reet van, als je dat niet ziet snap ik dat je alles maar accepteert.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2022 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:29 schreef Leuv het volgende:
Je vrouw gaat 3 keer vreemd en toch neem je haar terug. Van mij kan ze de pleuris krijgen.
Nee dit beleid kan ik mij absoluut niet meer in vinden.
Ze kunnen allemaal lullen als Brugman maar die Slot en Arnesen geloof ik gewoon niet meer. Hoeveel schulden we ook hebben het interesseert me niet, ik wil gewoon leuk en goed voetbal zien met spelers waar ik in geloof. Die flapdrol wil ik gewoon nooit meer in ons mooie shirt zien.
Ze komt alleen naar het zelfde huis terug, niet naar dezelfde kerel.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 20 juli 2022 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hij kan er geen reet van, als je dat niet ziet snap ik dat je alles maar accepteert.
Ik had het niet over Boetius.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:38 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik had het niet over Boetius.
Nou geef dr maar een contract dan. Het maakt bij ons toch niet uit.
VVout
 VVout - woensdag 20 juli 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Je hebt ook freelancers, kan je gewoon per uur bestelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2022 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Gelukkig ji weet het voor jou dezelfde vraag
Heb je gekeken?
Ben je op de training geweest
Als dat niet zo is blaat jij en nog uit de verkeerde kant van je lichaam ook

;)
Nee. Daarom is mijn mening: als de technische staf t in m ziet zitten, wie ben ik dan dit tegen te spreken?
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 13:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee. Daarom is mijn mening: als de technische staf t in m ziet zitten, wie ben ik dan dit tegen te spreken?
De club is groter dan de staf, dat zijn slechts passanten Je moet dit als club nooit willen en boven elke terugkeer van rotte appels staan.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 20 juli 2022 - 15:46   quote  deeplink  
We hebben Diemers, Hendrix, Basset, Hartjes, Milambo, Toornstra en Wiefers voor het middenveld (nog) in de selectie. Wie van deze jongens zou komend seizoen bij Mainz 05 30+ wedstrijden in de bundesliga spelen? Feit: Boetje heeft er 129 in 4 jaar tijd bij fs Mainz 05 op het middenveld gespeeld. Was bij 36 goals betrokken. Er is niemand van ons die zijn kwaliteiten beter kan beoordelen dan Arne Slot. Ook Slot kan zich eens vergissen, - maar die vergist zich echt niet een week lang hoor. Ik wou dat we iedere kandidaat speler een contract kunnen laten tekenen, met de clausule dat als hij de 1e volle week echt totaal niet bevalt we hem kunnen dumpen, zonder verdere toelichting. En Piet: ik las ergens dat Boetius als speler zonder contract wel erg veel risico's loopt. Wie betaalt die jongen bij een ernstige blessure?? Die gaat zonder contract echt z'n benen niet in de strijd gooien, lijkt mij. Vergeet ook niet dat hij niet meer in de aanval speelt, maar zich sterk heeft ontwikkeld als aanvallende middenvelder. Ik zie hem ook niet meteen als basisspeler, maar zeker wel als een ervaren aanvulling met Bundesliga kwaliteiten. Dergelijke spelers kunnen in Nederland nog wel eens verbazen.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 15:53   quote  deeplink  
Je hebt spelers die nog op krukken mee mogen doen en je hebt spelers waar je nooit aan moet beginnen want die verzieken de boel, dan maakt het helemaal niet uit hoe goed ze zijn.
Je moet als club altijd hierboven staan.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 20 juli 2022 - 15:56   quote  deeplink  
Ach, Slot is kennelijk iemand van tweede kansen.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 15:58   quote  deeplink  
Wat hebben jullie toch met die Slot ? Het gaat om de club niet om de trainer. Iedereen verdient een tweede kans maar hij heeft het met zijn tweede kans echt te bont gemaakt. Een derde, vierde of vijfde kans zit er niet in.
VVout
 VVout - woensdag 20 juli 2022 - 16:03   quote  deeplink  
Wat heb je toch tegen Boet, vermoed dat je een van die mensen was die al gingen fluiten bij de warming up een jaar of 4 geleden. Snap je echt niet hoor.

Wat Nick zegt, 129 wedstrijden gespeel in 4 jaar bij Mainz05 en niet onverdienstelijk wat ik deels met eigen ogen heb gezien.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 16:03 schreef VVout het volgende:
Wat heb je toch tegen Boet, vermoed dat je een van die mensen was die al gingen fluiten bij de warming up een jaar of 4 geleden. Snap je echt niet hoor.

Wat Nick zegt, 129 wedstrijden gespeel in 4 jaar bij Mainz05 en niet onverdienstelijk wat ik deels met eigen ogen heb gezien.
Vermoeden is zeer zeker juist. Vreselijk pedant mannetje met zijn Donald Duck loopje, ik heb er niets mee en herken ook geen enkele kwaliteit in hem. Ja straks als hij weer iets langer terug is in onze stad zal je zien hoe zijn niveau en discipline zal dalen. Mainz 04 stelt overigens echt niets voor in de Bundesliga.
VVout
 VVout - woensdag 20 juli 2022 - 16:29   quote  deeplink  
Mainz05 is gewoon een goede middenmoot in de Bundesliga en om daar in mee te kunnen ben je het echt wel waard om gratis opgehaald te worden.

Totaal respectloos Feyenoorder Boet zo af te doen kwibus.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2022 - 16:35   quote  deeplink  
Nu zonder elkaat vliegen af te vangen ( en rare antwoorden en afzijken )
Deze jongen komt niet voor een fluitje voetballen, en los van zijn meerwaarde op het veld.
Dit is geen investering toch?
En is niet helemaal een visie, Trauner is gekocht voor zijn na blijkt , bijzondere kwaliteiten en meerwaarde.
Dit zie ik niet in hem, en hij heeft geen aanbiedingen in de BL......
En zit nu op een doodspoor, tjs

Hoop dat ik ongelijk heb

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2022 door piet de paler --
Xapter
 Xapter - woensdag 20 juli 2022 - 16:53   quote  deeplink  
Wat een hoop gezeur hier. De Boet gaat (waarschijnlijk) gewoon een contract ondertekenen. Ga er vanuit dat iedereen hem dan gewoon weer aanmoedigt, want laten we hem niet met een valse start weer beginnen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2022 - 17:35   quote  deeplink  
Dat ligt puur aan hem zelf, inzet, goede acties, sta ik en waarschijnlijk 80% van de kuip achter hem.
Zodra hij niet gaat voldoen wens ik hem sterkte.
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 20 juli 2022 - 18:03   quote  deeplink  
Gaat niks worden die overschatte, luie en bange Boetius. 3e kans geven? Waar begin je aan? Elke euro die je aan hem besteed is zonde en ook meteen een sta in de weg voor al aanwezige spelers. Rot op naar de PL, waar hij zo graag heen wil. Probleem, niemand wil hem, in Duitsland niet in Engeland niet, elders in Europa niet, nergens niet!
Slot baalt hier zelf ook van, voor Feyenoord is dit goedkope opvulling van 7 spelers tekort, Slot moet van Feyenoord het maar met hem gaan doen, totaaaaaaaal niet een speler voor het systeem wat Slot wil spelen. Ik wens hem dan ook een houten reet toe van het vele bankzitten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Ik was m toen ook zat. Maar ik denk oprecht dat ie t goed gaat doen
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 juli 2022 - 18:12   quote  deeplink  
heel misschien een Trauner verrassing
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 20 juli 2022 - 18:24   quote  deeplink  
Nee, Trauner heeft wel inzet en is niet bang, dat ontbreekt volledig bij Boetius.
Nu we bijna zijn verzekerd van onze Poolse aanwinst, hoop ik dan ook dat hij overbodig is.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 juli 2022 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 18:03 schreef Frobin1974 het volgende:
Gaat niks worden die overschatte, luie en bange Boetius. 3e kans geven? Waar begin je aan? Elke euro die je aan hem besteed is zonde en ook meteen een sta in de weg voor al aanwezige spelers. Rot op naar de PL, waar hij zo graag heen wil. Probleem, niemand wil hem, in Duitsland niet in Engeland niet, elders in Europa niet, nergens niet!
Slot baalt hier zelf ook van, voor Feyenoord is dit goedkope opvulling van 7 spelers tekort, Slot moet van Feyenoord het maar met hem gaan doen, totaaaaaaaal niet een speler voor het systeem wat Slot wil spelen. Ik wens hem dan ook een houten reet toe van het vele bankzitten.
Precies. Optyfen met die gast.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2022 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 15:53 schreef Leuv het volgende:
Je hebt spelers die nog op krukken mee mogen doen en je hebt spelers waar je nooit aan moet beginnen want die verzieken de boel, dan maakt het helemaal niet uit hoe goed ze zijn.
Je moet als club altijd hierboven staan.
Boëtius heeft bij Mainz05 niets verziekt. En misschien was Gio wel teveel een watje toe en is Slot van een steviger kaliber.
Maar als je Slot als passant niet vertrouwt, waarom vertrouw je de club dan wel? Zij heeft Slot gecontracteerd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2022 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 16:35 schreef piet de paler het volgende:
Nu zonder elkaat vliegen af te vangen ( en rare antwoorden en afzijken )
Deze jongen komt niet voor een fluitje voetballen, en los van zijn meerwaarde op het veld.
Dit is geen investering toch?
En is niet helemaal een visie, Trauner is gekocht voor zijn na blijkt , bijzondere kwaliteiten en meerwaarde.
Dit zie ik niet in hem, en hij heeft geen aanbiedingen in de BL......
En zit nu op een doodspoor, tjs

Hoop dat ik ongelijk heb
Nu even heel direct: jij zag meteen dat Trauner een aanwinst zou zijn?
Na bv. 1 oefenpotje?
De mensen die Trauner binnen halen zouden dan verkeerd zitten met Boëtius.

En jij ziet hem op trainingen? Dan heb jij duidelijk niet dezelfde ogen als Slot.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2022 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Haha wat een geblaat he
Everybody wants to be famous.
kenny
 kenny - woensdag 20 juli 2022 - 19:12   quote  deeplink  
maar het zijn ook de mensen die hendrix hebben binnen gehaald , boetius is een matige B keus , deze jongen is transfer vrij maar er is geen interesse in hem dus zo goed is hij ook niet
heeft een goede techniek maar een zeer slechte mentaliteit
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 juli 2022 - 19:13   quote  deeplink  
Dat zal blijken. Bij Mainz hadden ze daar jaren geen klachten over kennelijk.
kenny
 kenny - woensdag 20 juli 2022 - 19:18   quote  deeplink  
maar waarom is er geen interesse in hem ? transfervrij nog wel ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 juli 2022 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 19:18 schreef kenny het volgende:
maar waarom is er geen interesse in hem ? transfervrij nog wel ?
Dat weten we niet toch?
R()b
 R()b - woensdag 20 juli 2022 - 21:24   quote  deeplink  
Je leest hier altijd de term, bord op schoot scouting.
Sssssttt voortaan :)

Van bord op schoot scouting, naar koelkast scouting.
Mag hopen dat het de paniek is die gilt om Boëtius.
Misschien kunnen we Fer ook weer ophalen?
kenny
 kenny - woensdag 20 juli 2022 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juli 2022 - 21:24 schreef R()b het volgende:
Je leest hier altijd de term, bord op schoot scouting.
Sssssttt voortaan :)

Van bord op schoot scouting, naar koelkast scouting.
Mag hopen dat het de paniek is die gilt om Boëtius.
Misschien kunnen we Fer ook weer ophalen?
ja en narsingh dat was ook zo'n succes , blijkbaar hebben ze er nog niet van geleerd
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 20 juli 2022 - 22:39   quote  deeplink  
Trauner metBoetius vergelijken kan natuurlijk niet. Zoals al eerder aangegeven is Trauner niet bang voor een duel, geeft wel altijd 100%. Daarentegen is er de grote tegenpool JP 'niemand wil mij hebben' Boetius, ja die wil Slot heel graag.....Echt niet, als hij tekend dan is dat niet op verzoek van Slot, kan ik mij niet voorstellen.
Hindoetempel alles wat Slot niet eist van zijn spelers, lui zijn, niet mee verdedigen, sfeer in team verpesten, etc....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2022 - 06:40   quote  deeplink  
Slot maakt m nu weken mee. Dus dan zal ie t wel weten
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2022 - 09:36   quote  deeplink  
Piet ook. Die kijkt trainingen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2022 - 09:36   quote  deeplink  
Ja was de hele week op 1908.

De selectie zat elders, maar toch
Nick4F
 Nick4F - donderdag 21 juli 2022 - 09:48   quote  deeplink  
https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/281930/hoe-jean-paul-botius-zijn-wilde-haren-verloor-in-de-bundesliga
Uit bovengenoemd artikel:
Op het trainingsveld van Feyenoord ging hij onlangs nog in op die vervelende situatie. "Het verleden is het verleden", aldus Boëtius voor de camera van Vandaag Inside. "De een kan daar beter mee omgaan dan de ander. Feyenoord en ik kunnen er heel goed mee omgaan, dat hebben we toen al laten zien na mijn vertrek. Dit soort incidentjes gebeuren. Als we dat kunnen vergeven en vergeten, dan is dat alleen maar mooi. Dat laat ook groei bij jezelf als individu zien. We genieten in ieder geval hoe het er hier momenteel aan toe gaat", besloot de dribbelaar.

VOLWASSEN IN MAINZ
De afgelopen vier seizoenen was Boëtius te vinden in de Bundesliga. In de MEWA Arena van FSV Mainz 05 was hij een belangrijke schakel. De eenmalig international van Oranje had een uitstekende band met trainer Sandro Schwarz, die het beste in de Nederlander naar boven haalde. Het was de Duitse oefenmeester die Boëtius voor de eerste keer vanaf de positie van aanvallende middenvelder liet spelen. Dat bleek een uitstekende beslissing. Naar eigen zeggen groeide Boëtius de afgelopen vier seizoenen als voetballer en als mens.

In 2019 ging Voetbal International al eens op bezoek bij de inmiddels transfervrije aanvaller. "Hier zit een andere Jean-Paul dan de speler die nog geen anderhalf jaar geleden Feyenoord verliet. Ik doe veel extra voor mezelf, krachttraining, stabiliteit. Misschien heb ik het licht wel gezien, of ik ben gewoon ouder geworden. Dat kan natuurlijk ook", vertelde Boëtius toen over zijn ontwikkeling. Die ervaring en volwassenheid is precies wat trainer Arne Slot nu bij Feyenoord goed kan gebruiken. De trainer twijfelde niet toen Boëtius mee wilde trainen.

Boëtius verscheen onlangs ineens op het trainingsveld van Feyenoord. Beide partijen gaven destijds aan dat van een eventuele samenwerking op dat moment geen sprake was. Nu zijn de gesprekken over een contract toch geopend, ondanks dat Boëtius ook contact heeft gehad met andere clubs. Mainz wilde zijn verbintenis graag verlengen, maar dat zag de speler zelf niet zitten. Ook een reünie met Schwarz behoorde naar verluidt tot de mogelijkheden. De Duitser is na een avontuur in Rusland neergestreken bij Hertha BSC en toonde eerder al interesse.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 21 juli 2022 - 09:52   quote  deeplink  
Geen interesse van andere clubs? Mainz wilde hem niet meer hebben? Boetje is niet gegroeid als speler in de Bundesliga? Zullen we niet gewoon afwachten, en blij zijn dat hij geen Euro kost?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 juli 2022 - 09:55   quote  deeplink  
Lees even goed: Mainz wilde zijn verbintenis graag verlengen!
4 seizoenen belangrijk daar.

Ja, dan ben je lui.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0426912