|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2022 - 09:52 schreef Nick4F het volgende:Geen interesse van andere clubs? Mainz wilde hem niet meer hebben? Boetje is niet gegroeid als speler in de Bundesliga? Zullen we niet gewoon afwachten, en blij zijn dat hij geen Euro kost? Exact. Gewoon erop wagen.Slot is geen Gio. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Plus Werder Bremen was ook geïnteresseerd in hem. Nou als je lui bent in Duitsland kan je het schudden bij deze clubs.
Is gewoon uitgekeken op de Bundesliga en zoekt wat anders en Feyenoord is zijn tussenstop en als ie zich daar in de kijker kan spelen, gaat hij naar Engeland.
Zolang hij er zelf in geloofd, wie weet en halen we er nog weer een paar euro's mee op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zorgt iig voor gespreksstof in afwachting van transfers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vervang lui voor inzet en we komen tot een gelijk. Maar idd het kan een moment opname zijn. De keer dat ik op 1908 was 2x blaakte hij niet van inzet. Maar dat kan liggen dat hij moe was hahahahahah |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2022 - 14:33 schreef piet de paler het volgende:Vervang lui voor inzet en we komen tot een gelijk. Maar idd het kan een moment opname zijn. De keer dat ik op 1908 was 2x blaakte hij niet van inzet. Maar dat kan liggen dat hij moe was hahahahahah ik ga een heel eind met je mee piet , deze jongen heeft een goede techniek maar een mentaliteit van niks , is geen prof die er voor gaat doet alles af met een lach |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot verwacht spelers die er bovenop zitten. Als JP al lamlendig zou blijken weet Slot genoeg. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2022 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:Slot verwacht spelers die er bovenop zitten. Als JP al lamlendig zou blijken weet Slot genoeg. dat is nou net het probleem , nu schijnt het zonnetje en is hij misschien gemotiveerd maar houd hij dit een heel seizoen vol ? daar geloof ik niet zo veel van , hij is getalenteerd maar zijn mentaliteit is een ramp |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier jaar lang is dit in Duitsland geen probleem geweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2022 - 18:37 schreef kenny het volgende:[..] dat is nou net het probleem , nu schijnt het zonnetje en is hij misschien gemotiveerd maar houd hij dit een heel seizoen vol ? daar geloof ik niet zo veel van , hij is getalenteerd maar zijn mentaliteit is een ramp Daar denken ze bij Mainz dan anders over. Ze wilden hem ook na 4 jaar, houden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, je was me voor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, moest um ff opzoeken. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ja, ik ook. Vind hem ook grappig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2022 - 09:52 schreef Nick4F het volgende:Geen interesse van andere clubs? Mainz wilde hem niet meer hebben? Boetje is niet gegroeid als speler in de Bundesliga? Zullen we niet gewoon afwachten, en blij zijn dat hij geen Euro kost? Mainz wilde verlengen, Boëtius heeft 4 volledige seizoenen Bundesliga gespeeld is hij vast niet minder van geworden. Elk seizoen zo'n 30 wedstrijden en een paar doelpuntjes als aanvallende middenvelder. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eigenlijk hebben jullie wel gelijk hij heeft het 4 seizoenen erg goed gedaan in duitsland , is nu transfervrij en de clubs staan in rijen te dringen voor zijn handtekening , daarbij is het fantastisch dat de scouting hem heeft opgepikt en het zou een huzaren stukkie wezen om hem vast te leggen ondanks de vele interesse |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 - 12:10 schreef kenny het volgende:eigenlijk hebben jullie wel gelijk hij heeft het 4 seizoenen erg goed gedaan in duitsland , is nu transfervrij en de clubs staan in rijen te dringen voor zijn handtekening , daarbij is het fantastisch dat de scouting hem heeft opgepikt en het zou een huzaren stukkie wezen om hem vast te leggen ondanks de vele interesse /s |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 - 12:10 schreef kenny het volgende:eigenlijk hebben jullie wel gelijk hij heeft het 4 seizoenen erg goed gedaan in duitsland , is nu transfervrij en de clubs staan in rijen te dringen voor zijn handtekening , daarbij is het fantastisch dat de scouting hem heeft opgepikt en het zou een huzaren stukkie wezen om hem vast te leggen ondanks de vele interesse Slechts één klein vergissinkje Kenny: De scouting heeft hem niet op hoeven pikken, dat huzarenstukje heeft Arne Slot helemaal zelf verricht. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Wat een speler hea?! Speelt OL helemaal lam in z'n eerste minuten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gaat schitteren tijdens de derde helft. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb niks gezien gisteren ,maar de meeste reacties waren toch wel lovend. Blijven dus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
gisteren in de korte tijd was er geen 1 bal in de diepte opmaat , maar hij was wel altijd aanspeelbaar .. ik denk toch niet doen .. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Dat is ook niet slecht. In tegenstelling tot anderen
Als er nog plek is voor Toornstra is er zeker plek voor TheBoet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2022 door Xapter -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2022 - 10:38 schreef Xapter het volgende:[..] Dat is ook niet slecht. In tegenstelling tot anderen Als er nog plek is voor Toornstra is er zeker plek voor TheBoet Of juist niet voor beiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
toornstra speelt met lijm onder zijn schoenen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Kom op Hertha, haal alsjeblieft die mislukking hier weg! Vielen dank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Intussen zou het me verrassen als Feyenoord hem een contract aanbiedt. Duurt te lang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zie m liever als Timber . Die liet Feyenoord in de jeugd al in de steek voor de aardsrivaal . Nu 10 miljoen gaan betalen voor een speler die je feitelijk zelf heb opgeleid. Nee geef mij Boëtius maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand gaat tien voor Timber neerleggen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou er nog geen euro voor over hebben eigenlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is ook transfervrij dus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan moet hij bij Donald Duck gaan werken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jean-Paul Boëtius zit niet bij de selectie voor het duel met Osasuna vanmiddag en maakt geen onderdeel meer uit van de selectie van Arne Slot. Zo vertelt Slot in gesprek met ESPN:
“We hebben elkaar geholpen, maar een week voor de competitie moet je werken met de jongens die volgende week er moeten staan. We geven hem de mogelijkheid om bij Feyenoord Onder 21 mee te trainen.” |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als Slot het zegt dan heeft ie zijn kans laten varen. Kan me hier ook best in vinden, zonde eigenlijk. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Tot nooit weer (als voetballer). |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We raken m toch bijna. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jean-Paul Boëtius moet onder het mes. Bij de oud-Feyenoorder is een tumor ontdekt en die moet verwijderd worden.
"Jean-Paul gaat er voorlopig tussenuit", schrijft Hertha op Twitter. "Bij een urologisch onderzoek van woensdag werd een tumor in zijn testikels vastgesteld. Deze moet operatief verwijderd worden." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM