BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 3 november 2012 , 18:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - zaterdag 03 november 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Met een middenveld met de Jong Schone en Poulsen dan heb je een middenveld op niveau van rechterrijdje,en wordt je never kampioen en ook gen tweede of derde.En met alle respect ook Sana is nog niet klaar voor Ajax 1 of hij dat ooit gaat worden weet ik niet meegaan met zijn directe tegenstander heeft hij nog nooit van gehoord.
En ook onze keeper stond wel weergeweldig ver voor zijn doel bij het eerste doelpunt en bij het tweede doelpunt zou hij er uit kunnen komen de voorzet was binnen de 5 en was heel lang onderweg.
remco k
 remco k - zaterdag 03 november 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 19:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ze moeten Bony afstoppen hoewel dat eigenlijk niet te doen is.
De goal kwam door beetje gelukkige bal van Bony op Janssen die afspeelde en daarna weer de bal aan Bony die wel 5 meter vrij stond en ja, dan is het op zeker een goal.

Bony heeft volgens mij nog geen duel verloren!!!
Onzin, als je hem dekt is er niks aan de hand, Poulsen was zijn directe tegenstander en tevens al weken de zwaktste speler van de eredivisie die ook nog eens de minste meters maakt van alle spelers, als je Bony niet dekt maakt ie ze wel ja.. Kijk voor de grap eens terug naar de goals en zoek Poulsen op het plaatje.. En ga aub niet zeggen dat Bony als spits speelde want hij speelde als 10 en was de directe tegenstander van Poulsen.
remco k
 remco k - zaterdag 03 november 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 19:49 schreef Boudewijn het volgende:
En jawel hoor,

bony weer vrijgelaten bij de pass naar buiten en bij de kopkans en 0 - 2

@Remco
Nog steeds van mening dat hij maar middelmaat is?
Middelmaat?? Ja inderdaad ja, vind het een zeer beperkte speler.. Tegen Anita had ie geen pepernoot geraakt..
remco k
 remco k - zaterdag 03 november 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Tegen de zwakste speler uit de ED had zelfs jij er nog 2 gemaakt..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Middelmaat?? Ja inderdaad ja, vind het een zeer beperkte speler.. Tegen Anita had ie geen pepernoot geraakt..
Ajax is niet langer ongeslagen in de Eredivisie. De Amsterdammers maakten in eigen huis kennis met het fenomeen Wilfried Bony en verloren terecht met 0-2.

Dankzij het indrukwekkende optreden van de aanvaller uit Ivoorkust strijdt niet Ajax maar Vitesse voorlopig met FC Twente en PSV om de macht in hoogste Nederlandse voetbalklasse. Ajax beleeft met vijftien verliespunten in elf competitieduels de slechtste competitiestart sinds jaren.

Vitesse bleef met opvallend veel gemak overeind tegen de machteloze kampioen uit Amsterdam. De ambitieuze club uit Arnhem gaf voor rust slechts een kans weg. Siem de Jong ontsnapte na 7 minuten even aan de aandacht van zijn tegenstanders en had alle tijd om raak te schieten. De aanvoerder van Ajax koos niet voor een hoek maar vuurde recht op doelman Piet Velthuizen.

Ajax acteerde opnieuw met Christian Eriksen als verkapte centrumspits. De Deen zwierf door de hele aanvalslinie maar werd nauwelijks in stelling gebracht. Dat kwam onder meer omdat Tobias Sana op de rechterflank net zo matig acteerde als in de laatste weken. Christian Poulsen, eveneens in de zomer aangetrokken, leed veel te veel balverlies. De routinier schoof de bal na achttien minuten zo maar in de voeten van Jonathan Reis. Hij had geluk dat de Braziliaan vrij voor keeper Kenneth Vermeer naast schoot.

Theo Janssen vierde zijn terugkeer als speler van Vitesse in Amsterdam met een rol in de openingstreffer. Hij dirigeerde Gaël Kakuta richting de achterlijn. De Fransman bereikte via het lichaam van Toby Alderweireld de vrijstaande Wilfried Bony, die voor het eerst in de wedstrijd raakschoot (0-1). De spits uit Ivoorkust vierde zijn treffer in de 38ste minuut met een dansje voor de fanatieke supporters van de F-side.

Ajax was nog maar net nieuwe goede bedoelingen aan de tweede helft begonnen of Bony sloeg opnieuw toe. Hij schatte na 47 minuten een prachtige voorzet van Renato Ibarra goed in (0-2). Toby Alderweireld en Stefano Denswil, de vervanger van de geschorste Niklas Moisander, stonden er bij maar keken er naar. Reis verzuimde vervolgens voor 3-0 te zorgen en Marco van Ginkel kopte ook nog op de lat. Zo dicht kwam Ajax niet meer bij een doelpunt.
dege
 dege - zaterdag 03 november 2012 - 23:45   quote  deeplink  
Frank de Boer zag de laatste paar dagen een stijgende lijn bij zijn spelers. Een lijn die tegen Vitesse wel een enorme daling inzette. Vooral in de eerste helft. "We hadden te weinig ritme in het spel, te weinig agressiviteit."

Volwassen
Collega Fred Rutten stelde na afloop terecht vast dat Vitesse een 'volwassen overwinning' behaalde in Amsterdam. Aan de 2-0-zege van de Arnhemmers was weinig af te dingen. Ajax had geen antwoord op Wilfried Bony, die beide doelpunten voor zijn rekening nam.

Waar Rutten het woord 'volwassen' in de mond nam, daar sprak De Boer over 'een belangrijke les' voor zijn ploeg. De Ajacieden lieten in de Arena weinig volwassenheid zien. "Vitesse staat niet voor niets zo hoog, die ploeg moet je met een hoog ritme en met veel agressiviteit verslaan. Dat is misschien wel de belangrijkste les van vandaag: je moet altijd meer brengen dan je misschien wel denkt. Dat hebben we niet gedaan vandaag. Vooral de eerste helft niet," analyseerde de Ajaxtrainer.

Verschrikkelijk
Ajax was al dertien thuiswedstrijden ongeslagen en ook dit seizoen werd nog niet verloren. De eerste nederlaag kwam steeds dichterbij', stelde De Boer. "Die komt dan altijd op een verschrikkelijk moment. En dit was ook een verschrikkelijk moment."

Het is de vierde competitiewedstrijd op rij die Ajax niet wist te winnen. Het gat met FC Twente kan morgen oplopen tot tien punten. En dat na elf wedstrijden. De Boer: "Dat is natuurlijk niet iets waar je vooraf aan wil denken, dat je zoveel punten achter staat. Dat willen wij niet, dat willen de supporters ook niet."

De trainer bleef redelijk nuchter onder de nederlaag. Wellicht omdat hij de laatste dagen een stijgende lijn zag in zijn ploeg, tijdens de trainingen. "Alleen was het vandaag niet goed genoeg. Het positiespel was op zich nog redelijk, maar we hadden meer moeten brengen. Dat hebben we niet gedaan."
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12309
Positiespel? achter de bal aanhollen bedoeld hij denk ik, want vitesse tikte toch een heel stuk beter rond als ajax, als ze deze week zo tegen man city spelen worden ze afgeslacht, maar misschien dat ze zich dan wel kunnen motiveren. Sorry, maar dit ajax verdient geen prijs, hoezeer ik ook ajaxsupporter ben, maar prijzen moet je verdienen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 04 november 2012 - 00:11   quote  deeplink  
deze wedstrijd was voor beide teams van een slecht niveau.
Vitesse wacht af op de fouten van ajax en de ruimte die ajax weg geeft.
Ajax speelt met in het achter hoofd dat het dinsdag een belangrijke wedstrijd speelt.
Ajax moet namelijk de eer hoog houden voor het nederlands voetbal want Psv en Twente doen dat niet.
En het einde van de competitie is nog lang niet inzicht.
Hoe dichterbij het einde hoe slechter psv gaat spelen.
Twente gaat zelf al slechter spelen dus ik maak mij geen zorgen.
Ik maak mij wel zorgen over het spel.
Het lijkt erop dat ajax niet weet wat het moet met zoveel balbezit en zo dichtbij de goal.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 00:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
deze wedstrijd was voor beide teams van een slecht niveau.
Vitesse wacht af op de fouten van ajax en de ruimte die ajax weg geeft.
Ajax speelt met in het achter hoofd dat het dinsdag een belangrijke wedstrijd speelt.
Ajax moet namelijk de eer hoog houden voor het nederlands voetbal want Psv en Twente doen dat niet.
En het einde van de competitie is nog lang niet inzicht.
Hoe dichterbij het einde hoe slechter psv gaat spelen.
Twente gaat zelf al slechter spelen dus ik maak mij geen zorgen.
Ik maak mij wel zorgen over het spel.
Het lijkt erop dat ajax niet weet wat het moet met zoveel balbezit en zo dichtbij de goal.
onzin met je ''wedstrijd in t achterhoofd'' want daar zaten hun ogen al en de competitie duurt idd nog wel even dus die kan nog alle kanten op.
en dat je cluppie niet weet wat het met de bal moet doen , dat is niet best natuurlijk..
Mr doe je Vitesse niet tekort nu..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 04 november 2012 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 00:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

onzin met je ''wedstrijd in t achterhoofd'' want daar zaten hun ogen al en de competitie duurt idd nog wel even dus die kan nog alle kanten op.
en dat je cluppie niet weet wat het met de bal moet doen , dat is niet best natuurlijk..
Nee, ik doe vitesse niet te kort. Als vitesse goed zou spelen dan horen ze nog steeds niet te winnen. Want ajax hoort altijd te winnen thuis.

Vitesse speelde niet goed maar beter dan Ajax. Ajax speelde net zo goed(slecht) als tegen de amateurs van ONS Sneek. Ajax maakte vitesse het niet eens moeilijk. Telkens dat balletje breed, dat is opzicht niet verkeerds aan, enkel moet het op een tempo dat het voor Bolt niet te belopen valt.
Leonidas
 Leonidas - zondag 04 november 2012 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 01:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, ik doe vitesse niet te kort. Als vitesse goed zou spelen dan horen ze nog steeds niet te winnen. Want ajax hoort altijd te winnen thuis.

Vitesse speelde niet goed maar beter dan Ajax. Ajax speelde net zo goed(slecht) als tegen de amateurs van ONS Sneek. Ajax maakte vitesse het niet eens moeilijk. Telkens dat balletje breed, dat is opzicht niet verkeerds aan, enkel moet het op een tempo dat het voor Bolt niet te belopen valt.
Grappig hoe hier het woordje "hoort" gebruikt wordt. Vitesse heeft mijns inziens een goed team met onder andere een slimme en effectieve spits en een ervaren en begaafde middenvelder. Verliezen van Vitesse is dan ook geen schande.
Brandje
 Brandje - zondag 04 november 2012 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, als je hem dekt is er niks aan de hand, Poulsen was zijn directe tegenstander en tevens al weken de zwaktste speler van de eredivisie die ook nog eens de minste meters maakt van alle spelers, als je Bony niet dekt maakt ie ze wel ja.. Kijk voor de grap eens terug naar de goals en zoek Poulsen op het plaatje.. En ga aub niet zeggen dat Bony als spits speelde want hij speelde als 10 en was de directe tegenstander van Poulsen.
Word jij nu nooit eens moe van jezelf?? Vorig jaar was je stokpaardje om Jansen structureel af te zeiken en nu is Poulsen de pineut maar je gaat voorbij aan hoe het werkelijk zit.
De Boer faalt week in week uit. Hij stelt Poulsen op!!! Verder mag De Jong week in week uit schutteren en elk duel verliezen en dat als aanvoeder. Verder loopt er een subtopper rond in de naam van Schone die het niveau niet aankan. Ik weet nu ook weer waarom ik destijds blij was waarom Babel verkocht werd want dat bewijst hij wederom. Een zeer beperkte speler die nog steeds geen bal aan kan nemen!!
Als ik hoor hoe Frank voor de wedstrijd praatte over Jansen dan krijg ik spontaan braakneigingen. De arrogantie. Als we nodig hadden dan hadden we hem niet verkocht. Verder maakt de Boer GEEN enkele speler beter. Vanuit de technische staf krijgt hij ook geen tegenspraak. Bergkamp is niet zo iemand en die dooie spijkerman is veel te blij met dit baantje dus die knikt ook alleen maar ja richting dr Boer.
Wij zijn tien wedstrijden onderweg en staan godverdommme AL tien punten achter!!
Brandje
 Brandje - zondag 04 november 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 08:13 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Grappig hoe hier het woordje "hoort" gebruikt wordt. Vitesse heeft mijns inziens een goed team met onder andere een slimme en effectieve spits en een ervaren en begaafde middenvelder. Verliezen van Vitesse is dan ook geen schande.
Pardon??? Elk puntverlies wat Ajax heeft in een thuiswedstrijd is om je diep voor te schamen. Op psv en twente na misschien maar voor de rest moet je er godverdomme opklappen!! Maar ja onze aanvoerder is een saaie ja-knikker die NOOIT een overtreding maakt. We missen een echte bad-boy die voorop gaat in de strijdt. Dus een Jansen,Vertonghen. Maar ja de Boer verkoopt jansen liever om er vervolgens een twee denen voor terug te halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 november 2012 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

niet af te stoppen?? Deed die uberhaubt mee tegen AZ dan?? Vind het echt maar een matige zeer beperkte speler die alleen wat klaar kan spelen op kracht.. Ben niet zo bang voor hem..
Jammer dat we hem zoveel vrijheid gaven....want zo beperkt is hij niet...blijkt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 november 2012 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 19:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Sana, dat is pas middelmaat... Laat zich continue simpel aftroeven
Hehe dat de Boer dat niet ziet ?? Ik roep al zolang babel op rechts boerrigter op links en de Jong in de spits....lijkt me niet zo heel moeilijk.....Boerrigter en babel zijn gewoon meer kerels met een betere voorzet....Sana speelt om de bal niet kwijt te raken...juist daardoor speelt hij zo angstig...Eriksen weer terug op 10
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 november 2012 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 20:54 schreef Stanley het volgende:

[..]

Welke wisselvalligheid? Het is een hopeloos slecht Ajax en heel soms als alles meezit en de tegenstander als los zand aan elkaar hangt.... dan wil het nog wel lukken. Sommigen vinden mij negatief op dit forum. Maar ik ben gewoon fanatiek en het doet mij pijn omzo'n middelmatigheid te moeten aanschouwen!!!

Maar hé, wat maken we ons druk... Het plan schrijft voor dat een pas over jaren een goed team hoeven te hebben. En bovenal zijn de doelstellingen voor de komende jaren al behaald, want we hoeven maar 1x in de tig jaar kampioen te worden. En volgens de nieuwe beleidsgoden hebben we het dan goed gedaan ;-)
Hahaha ja maar zo is het wel....zo zie ik het ook eerlijk gezegd....het is goed om met de toekomst bezig te zijn naast ons eerste elftal....maar de toekomst is ook volgende week weer....
nora
 nora - zondag 04 november 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 09:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hehe dat de Boer dat niet ziet ?? Ik roep al zolang babel op rechts boerrigter op links en de Jong in de spits....lijkt me niet zo heel moeilijk.....Boerrigter en babel zijn gewoon meer kerels met een betere voorzet....Sana speelt om de bal niet kwijt te raken...juist daardoor speelt hij zo angstig...Eriksen weer terug op 10
+ 100
nora
 nora - zondag 04 november 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder aangaf in deze topic met een middenveld van Schone-Paulsen-de Jong kom je niet bij de eerste drie Paulsen kan niks anders als blokken en terug spelen heeft geen versnelling,Schone is techn/vaardig maar op een te laag niveau zijn handelingssnelheid is te laag,de Jong kan in de snelle korte comb/niet mee komen is tetraag in handelings snelheid en dat wordt elke wedstrijd weer bewezen en ook onze keeper stond bij het eerste doelpunt weer te ver voor zijn doel inplaats van in zijn doel en ook nu is weer bewezen dat Aldeweireld geen opbouwer is op Ajax niveau,mijn god wat mis je Jantje.
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ajax is niet langer ongeslagen in de Eredivisie. De Amsterdammers maakten in eigen huis kennis met het fenomeen Wilfried Bony en verloren terecht met 0-2.

Dankzij het indrukwekkende optreden van de aanvaller uit Ivoorkust strijdt niet Ajax maar Vitesse voorlopig met FC Twente en PSV om de macht in hoogste Nederlandse voetbalklasse. Ajax beleeft met vijftien verliespunten in elf competitieduels de slechtste competitiestart sinds jaren.

Vitesse bleef met opvallend veel gemak overeind tegen de machteloze kampioen uit Amsterdam. De ambitieuze club uit Arnhem gaf voor rust slechts een kans weg. Siem de Jong ontsnapte na 7 minuten even aan de aandacht van zijn tegenstanders en had alle tijd om raak te schieten. De aanvoerder van Ajax koos niet voor een hoek maar vuurde recht op doelman Piet Velthuizen.

Ajax acteerde opnieuw met Christian Eriksen als verkapte centrumspits. De Deen zwierf door de hele aanvalslinie maar werd nauwelijks in stelling gebracht. Dat kwam onder meer omdat Tobias Sana op de rechterflank net zo matig acteerde als in de laatste weken. Christian Poulsen, eveneens in de zomer aangetrokken, leed veel te veel balverlies. De routinier schoof de bal na achttien minuten zo maar in de voeten van Jonathan Reis. Hij had geluk dat de Braziliaan vrij voor keeper Kenneth Vermeer naast schoot.

Theo Janssen vierde zijn terugkeer als speler van Vitesse in Amsterdam met een rol in de openingstreffer. Hij dirigeerde Gaël Kakuta richting de achterlijn. De Fransman bereikte via het lichaam van Toby Alderweireld de vrijstaande Wilfried Bony, die voor het eerst in de wedstrijd raakschoot (0-1). De spits uit Ivoorkust vierde zijn treffer in de 38ste minuut met een dansje voor de fanatieke supporters van de F-side.

Ajax was nog maar net nieuwe goede bedoelingen aan de tweede helft begonnen of Bony sloeg opnieuw toe. Hij schatte na 47 minuten een prachtige voorzet van Renato Ibarra goed in (0-2). Toby Alderweireld en Stefano Denswil, de vervanger van de geschorste Niklas Moisander, stonden er bij maar keken er naar. Reis verzuimde vervolgens voor 3-0 te zorgen en Marco van Ginkel kopte ook nog op de lat. Zo dicht kwam Ajax niet meer bij een doelpunt.
De mening van een persoon, net zoals ik mijn mening heb. Word er dus niet warm of koud van. Bony is een leuke speler voor Vitesse maar een zeer beperkte spits en dat zal iedereen zien als hij straks naar het buitenland vertrekt.
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 00:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Wat is er strontboertje, Ajax verliest een keer en je meld je hier direct weer?? Ga lekker genieten van het geweldige spel dat je eigen stronboerenclubbie wekelijks op de mat legt man..
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er strontboertje, Ajax verliest een keer en je meld je hier direct weer?? Ga lekker genieten van het geweldige spel dat je eigen stronboerenclubbie wekelijks op de mat legt man..
je zit niet lekker in je vel he..
Mr moet wel zeggen dat het niet aan je maatje Erikssen lag..
hahahaha
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 08:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Word jij nu nooit eens moe van jezelf?? Vorig jaar was je stokpaardje om Jansen structureel af te zeiken en nu is Poulsen de pineut maar je gaat voorbij aan hoe het werkelijk zit.
De Boer faalt week in week uit. Hij stelt Poulsen op!!! Verder mag De Jong week in week uit schutteren en elk duel verliezen en dat als aanvoeder. Verder loopt er een subtopper rond in de naam van Schone die het niveau niet aankan. Ik weet nu ook weer waarom ik destijds blij was waarom Babel verkocht werd want dat bewijst hij wederom. Een zeer beperkte speler die nog steeds geen bal aan kan nemen!!
Als ik hoor hoe Frank voor de wedstrijd praatte over Jansen dan krijg ik spontaan braakneigingen. De arrogantie. Als we nodig hadden dan hadden we hem niet verkocht. Verder maakt de Boer GEEN enkele speler beter. Vanuit de technische staf krijgt hij ook geen tegenspraak. Bergkamp is niet zo iemand en die dooie spijkerman is veel te blij met dit baantje dus die knikt ook alleen maar ja richting dr Boer.
Wij zijn tien wedstrijden onderweg en staan godverdommme AL tien punten achter!!
Anita heeft vorig seizoen mijn gelijk bewezen, dat jij zo naief bent om alleen maar te kijken naar het feit dat ik alleen maar iemand afzeik zegt veel over je voetbalkennis.. Ik heb Janssen vorig seizoen alleen negatief beoordeeld in de wedstrijden dat hij op de CVM plek speelde, en dat was ook volkomen terecht aangezien hij daar als een krant speelde en bij 80% van de tegengoals betrokken was in negatieve zin. Toen Anita daar kwam te spelen en Janssen op z'n eigen plekkie, ging het een stuk beter met Ajax, nu speelt Poulsen op die plek en doet dat week in week uit extreem slecht en is verantwoordelijk voor beide tegengoals gister, Bony speelde namelijk niet op 9 maar op 10 en was de directe tegenstander van Poulsen, waarom Poulsen nooit bij hem in de buurt stond en ons centrum de hele wedstrijd 1 op 1 heeft gespeeld is mij dan ook een volslagen raadsel.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Anita heeft vorig seizoen mijn gelijk bewezen, dat jij zo naief bent om alleen maar te kijken naar het feit dat ik alleen maar iemand afzeik zegt veel over je voetbalkennis.. Ik heb Janssen vorig seizoen alleen negatief beoordeeld in de wedstrijden dat hij op de CVM plek speelde, en dat was ook volkomen terecht aangezien hij daar als een krant speelde en bij 80% van de tegengoals betrokken was in negatieve zin. Toen Anita daar kwam te spelen en Janssen op z'n eigen plekkie, ging het een stuk beter met Ajax, nu speelt Poulsen op die plek en doet dat week in week uit extreem slecht en is verantwoordelijk voor beide tegengoals gister, Bony speelde namelijk niet op 9 maar op 10 en was de directe tegenstander van Poulsen, waarom Poulsen nooit bij hem in de buurt stond en ons centrum de hele wedstrijd 1 op 1 heeft gespeeld is mij dan ook een volslagen raadsel.
ji zeikt iedereen af die niet met jou mening in zee gaat..
En Bony kan er niks van hey..
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 09:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer dat we hem zoveel vrijheid gaven....want zo beperkt is hij niet...blijkt....
Heel beperkt als je hem die ruimte niet geeft, iedere speler kan wel iets als je hem de hele wedstrijd de ruimte geeft om open te draaien en naar de goal te laten draaien.
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 09:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat doet Boerrigter goed dan dit seizoen?? Dan is Sana (op dit moment echt nog de betere speler)
Gruber
 Gruber - zondag 04 november 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Het mag toch duidelijk zijn waarom Ajax niet goed presteert! De selectie is bij lange na niet goed genoeg. Ajax is het Arsenal van Nederland. De goede spelers vertrekken en er komt middelmaat voor terug. Ajax wil niet investeren in de selectie, dan is het vanzelfsprekend dat clubs die dat wel doen hoger op de ranglijst staan. Ajax haalt Schone, Sana, Poulsen, Hoesen, Boccara (nog geen menig over) voor 3x niks. En deze spelers brengen ook helemaal niks. Ook zo'n Hoesen wat moeten we ermee? die gozer is 21, op die leeftijd moet je het niveau van de Eredivisie toch wel aankunnen anders ga je het echt niet redden en ben je Ajax onwaardig. Alleen Eriksen, Alderweireld en wellicht Fischer zullen nog voor mooie bedragen worden verkocht. Voor de andere spelers ben ik bang dat er niet vele miljoenen worden neergelegd. Kortom een selectie met weinig waarde op het veld, en zeer weinig kwaliteit. Twente haalt een Tadic, en PSV een Narsingh (ook al brengt hij het nog niet helemaal). Enige waar Ajax in investeert is een middelmatige verdediger Moisander. Ajax kan zich wel blind blijven staren op de eigen jeugd, maar af en toe een kwaliteitsaankoop moet je doen om mee te spelen voor de prijzen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 04 november 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:48 schreef Gruber het volgende:
Het mag toch duidelijk zijn waarom Ajax niet goed presteert! De selectie is bij lange na niet goed genoeg. Ajax is het Arsenal van Nederland. De goede spelers vertrekken en er komt middelmaat voor terug. Ajax wil niet investeren in de selectie, dan is het vanzelfsprekend dat clubs die dat wel doen hoger op de ranglijst staan. Ajax haalt Schone, Sana, Poulsen, Hoesen, Boccara (nog geen menig over) voor 3x niks. En deze spelers brengen ook helemaal niks. Ook zo'n Hoesen wat moeten we ermee? die gozer is 21, op die leeftijd moet je het niveau van de Eredivisie toch wel aankunnen anders ga je het echt niet redden en ben je Ajax onwaardig. Alleen Eriksen, Alderweireld en wellicht Fischer zullen nog voor mooie bedragen worden verkocht. Voor de andere spelers ben ik bang dat er niet vele miljoenen worden neergelegd. Kortom een selectie met weinig waarde op het veld, en zeer weinig kwaliteit. Twente haalt een Tadic, en PSV een Narsingh (ook al brengt hij het nog niet helemaal). Enige waar Ajax in investeert is een middelmatige verdediger Moisander. Ajax kan zich wel blind blijven staren op de eigen jeugd, maar af en toe een kwaliteitsaankoop moet je doen om mee te spelen voor de prijzen.
lol, afgeven op je club omdat er even niet gewonnen word?
Na de winst op city was iedereen heel blij. Nu moet er toch worden gekocht.
dat vind ik onzin, de spelers kunnen wel de niveau halen als het moet. Het moet alleen niet altijd. City moet er minstens gelijk worden gespeeld wil je in europa nog iets betekenen. Dat is belangrijker dan een competitie ronde. Kijk naar wedstrijd tegen dortmund en city.

AJAX komt terug daar ben ik zeker van!!
Brandje
 Brandje - zondag 04 november 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Je arrogantie druip van je reactie af. Net zo misselijkmakend als De Boer gisteren over janssen. je kan je wel proberen te profileren als de messias van dit forum maar ook jij geeft slechts je mening!!

Wie zette Anita CVM??? Juist dat deed frankie op advies van JC. Wie zette Janssen als aanvallende middenvelder?? Juist dat deed frankie wederom op advies van JC.
Dus onze trainer zet speler structureel op de verkeerde plek en jij gaat dan de spelers afzeiken wanneer ze niet renderen!!
De Boer is hoofdverantwoordelijke voor het vertrek van Jansen. Jansen die vorig jaa na de winterstop samen met Vertonghen en Anita de man was. De Boer wil alleen maar ja-knikkende ideale schoonzonen in zijn selectie en staf hebben. Wie spreekt hem wel eens tegen? Bergkamp is daar geen persoon voor en Spijkerman is veel teblij met zijn baantje.
Hoe kan de Boer in godsnaam de Jong aanvoerder maken?? Die jongen mis alles wat een aanvoerder nodig heeft. tegelijkertijd joeg hij daarmee jansen tegen zich in het harnas!! Doodzonde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 04 november 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 14:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

lol, afgeven op je club omdat er even niet gewonnen word?
Na de winst op city was iedereen heel blij. Nu moet er toch worden gekocht.
dat vind ik onzin, de spelers kunnen wel de niveau halen als het moet. Het moet alleen niet altijd. City moet er minstens gelijk worden gespeeld wil je in europa nog iets betekenen. Dat is belangrijker dan een competitie ronde. Kijk naar wedstrijd tegen dortmund en city.

AJAX komt terug daar ben ik zeker van!!
Sorry maar voor een clup als Ajax is de eredivisie vele malen belangrijkers dan de CL!!
Brandje
 Brandje - zondag 04 november 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat doet Boerrigter goed dan dit seizoen?? Dan is Sana (op dit moment echt nog de betere speler)
Sana?? Die gisteren GEEN EEN voorzet heeft geveven. Zeker vijf keer gewoon van de bal wordt gelopen en bovendien, daar gaan we weer, op de verkeerde plek staat. Hij komt op links veel beter uit de verf dan vanaf rechts. Dus zijn hele aantrekken is totale onzin geweest.
hippy
 hippy - zondag 04 november 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 20:41 schreef Boudewijn het volgende:
Kansloos verloren in eigen huis, ik snap die wisselvalligheid niet...
Ik snap het wel....je mist je twee sterkhouders....
Jan en vurnon...die waren constant en namen iedereen mee in de strijd...
De jong moet geen aanvoerder meer zijn....mislukt experiment...
Toby moet de nieuwe aanvoerder worden...
En we spelen op zeker, niet met lef...
Er worden geen tegenstanders afgetroefd met gochme...
Alles trager dan traag, geen verassing in het spel...
Frank moet hier echt wat aan gaan doen, anders wordt dit een rampen jaar....
Met deze ploeg win je een eindsprint niet...
Deze ploeg verzwakt alleen maar...
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je arrogantie druip van je reactie af. Net zo misselijkmakend als De Boer gisteren over janssen. je kan je wel proberen te profileren als de messias van dit forum maar ook jij geeft slechts je mening!!

Wie zette Anita CVM??? Juist dat deed frankie op advies van JC. Wie zette Janssen als aanvallende middenvelder?? Juist dat deed frankie wederom op advies van JC.
Dus onze trainer zet speler structureel op de verkeerde plek en jij gaat dan de spelers afzeiken wanneer ze niet renderen!!
De Boer is hoofdverantwoordelijke voor het vertrek van Jansen. Jansen die vorig jaa na de winterstop samen met Vertonghen en Anita de man was. De Boer wil alleen maar ja-knikkende ideale schoonzonen in zijn selectie en staf hebben. Wie spreekt hem wel eens tegen? Bergkamp is daar geen persoon voor en Spijkerman is veel teblij met zijn baantje.
Hoe kan de Boer in godsnaam de Jong aanvoerder maken?? Die jongen mis alles wat een aanvoerder nodig heeft. tegelijkertijd joeg hij daarmee jansen tegen zich in het harnas!! Doodzonde
Een speler gaat akkoord met een postitie, als je een kerel bent zeg je dat je ergens anders beter rendeert.. Neem daarbij een voorbeeld aan de zeer goed spelende Chadli..

De persoonlijke dingen die je er verder bijhaalt slaan nergens op, ik geef inderdaad mijn mening, maar dat Anita een van de belangrijkste posities bij Ajax veel beter invulde dan een Janssen dat deed of een Poulsen dat nu doet is gewoon een feit, als je het daar al niet mee eens bent wens ik je verder veel plezier.
Daarbij is Poulsen trouwens een CVM en staat hij niet op een verkeerde positie, hij speelt alleen bij de verkeerde club.
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sana?? Die gisteren GEEN EEN voorzet heeft geveven. Zeker vijf keer gewoon van de bal wordt gelopen en bovendien, daar gaan we weer, op de verkeerde plek staat. Hij komt op links veel beter uit de verf dan vanaf rechts. Dus zijn hele aantrekken is totale onzin geweest.
In welke zin van je post reageer je op iets dat ik zeg??
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:36 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik snap het wel....je mist je twee sterkhouders....
Jan en vurnon...die waren constant en namen iedereen mee in de strijd...
De jong moet geen aanvoerder meer zijn....mislukt experiment...
Toby moet de nieuwe aanvoerder worden...
En we spelen op zeker, niet met lef...
Er worden geen tegenstanders afgetroefd met gochme...
Alles trager dan traag, geen verassing in het spel...
Frank moet hier echt wat aan gaan doen, anders wordt dit een rampen jaar....
Met deze ploeg win je een eindsprint niet...
Deze ploeg verzwakt alleen maar...
Toby?? Waarom dan?? Omdat hij een hele zwakke verdediger blijkt tegen fysiek sterke tegenstanders?? Of omdat hij zo verschrikkelijk wisselvallig speelt??
Breijan
 Breijan - zondag 04 november 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Dit patroon zien we helaas al een aantal jaren in de Arena. Een flinke dip en vervolgens met het vlees op de tanden lopen om de achterstand in te lopen. Maar Ajax mist nu simpelweg kwaliteit. Geen killer voorin, vleugelspelers te licht of te geblesseerd, Poulsen die te defensief speelt en het niet meer kan bolwerken en Moisander is geen Vertonghen.
De nieuwe visie valt te prijzen, maar wat is dat waard als je op de 6e plaats aan het rommelen bent?
Narsingh had in de Arena kunnen schitteren door eerder veel slagvaardiger op te treden, Assiadi hetzelfde verhaal. Had Anita naar Newcastle gegaan als Ajax eerder waardering had getoond?
Talent is er zat, maar kan niet meer gebracht worden zoals vroeger. Toen bestond de basis voornamelijk uit kerels, nu uit jochies! De beste voetballers bij Ajax zijn eigenlijk de trainers (Bergkamp en De Boer) en dat zegt genoeg toch?
Straks komt er weer een transferperiode en stiekem hoop ik op 1 of 2 kwaliteitsinjecties waarmee we een grandioze inhaalspurt succesvol afsluiten. Of dat de realiteit is ... vast niet, maar dat was de afgelopen keren ook niet! Maar bovenal hoop ik dat Eriksen zijn meerwaarde laat zien, Babel de ene na de andere goal in het netje legt, De Jong als een ware aanvoerder de strijd aanvoert, Sana een echte kerel mag worden, de reddingen van Vermeer van onschatbare waarde zijn, Alderweireld van zijn defensie een onneembare vesting weet te maken! En dan zing ik nog harder WIJ ZIJN AJAX ...
Stanley
 Stanley - zondag 04 november 2012 - 22:04   quote  deeplink  
We willen met zijn allen héél graag dat Frank een toptrainer is. Maar hoe kan het dat er maar geen definitieve stappen gezet worden??? Hoe kan een goede trainer week in week uit zijn top 11 zo zien falen op inzet en passie.

Inzet en passie.... niets mis mee, zeker nu ons aller geliefde Ajax niet meer kan uitblinken in technische suprematie t.o.v. de concurrentie!

Waarom mag Sana week in week uit falen?
Poulsen vind ik ook geen waardige vervanger voor Anita!
Schone is toch geen topspelers?
We missen een spits die Ajax waardig is!!

Het positiespel is slap en fantasieloos...

En wat is hierbij het aandeel van Frankie???

En oja hoe kan je topvoetbal nastreven met een back die de 100meter in 20 seconden loopt...
nora
 nora - zondag 04 november 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Het wordt gewoon eentonig maar elke voetballer die goed oplet en neutraal gaat kijken naar de spelers bij Ajax moet toegeven dat er een aantal spelers in de basis staan die GEEN AJAX niveau hebben,ik blijf het 80xherhalen ik ga ze weer noemen,dat zijn Poulsen-Vermeer-de Jong-Sana-Schone en twijfels Sereo-Ritz-Blind-Aldeweireld-Moisander-Enoh,en die wel Ajax kunnen uitdragen zijn Eriksen-Babel-Cillissen-Fisher-Boerigter-Sigtorson-Andersen-van Rhijn-Denswil.(Chadli-Tadic-Mertens-Maher dat soort voetballers)zijn Ajax voetballers
Dus beste Ajacieden het wachten is op de jonkies hoe zij het gaan doen als zij de kans krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door nora --
bully
 bully - maandag 05 november 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 23:28 schreef nora het volgende:
Het wordt gewoon eentonig maar elke voetballer die goed oplet en neutraal gaat kijken naar de spelers bij Ajax moet toegeven dat er een aantal spelers in de basis staan die GEEN AJAX niveau hebben,ik blijf het 80xherhalen ik ga ze weer noemen,dat zijn Poulsen-Vermeer-de Jong-Sana-Schone en twijfels Sereo-Ritz-Blind-Aldeweireld-Moisander-Enoh,en die wel Ajax kunnen uitdragen zijn Eriksen-Babel-Cillissen-Fisher-Boerigter-Sigtorson-Andersen-van Rhijn-Denswil.
Dus beste Ajacieden het wachten is op de jonkies hoe zij het gaan doen als zij de kans krijgen.
als ik dit zo lees heeft ajax bijna geeneen speler die ajax waardig is.
je moet niet vergeten dat elke kwaliteits speler gelijk word weg gekocht.
en dat je het gewoon met meeste van deze spelers moet doen.
probleem is dat de jeugd nu elke wedstrijd moet presteren terwijl jeugd vaak nog te wisselvallig is.
ervaring word verkocht maar niks voor terug gehaald.
aankopen zijn nu vaak ook jonkies of voldoen niet om op dit niveau en systeem tevoldoen.
wat iemans hier al eerder zei vroeger kwamen de jonkies in een team met kerels.
en over de spelers die volgens jou wel ajax waardig zijn.
Eriksen heeft momenteel weinig meerwaarde veel talent maar komt er zeker nu niet uit.
boerigter zit momenteel ook in vormcrisis.
Sigtorson meeste van de tijd in lappenmand maar heeft ook nog niet echt kunnen overtuigen.
fisher heeft zeker potentie maar is momenteel ook nog niet op het niveau wat we nodig hebben.
andersen heeft nog niet kunnen laten zien of hij het niveau aankan.
van rhijn wisselt nog steeds zeer goede wedstrijden met slechte af wat normaal is op zijn leeftijd.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 november 2012 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 23:28 schreef nora het volgende:
Het wordt gewoon eentonig maar elke voetballer die goed oplet en neutraal gaat kijken naar de spelers bij Ajax moet toegeven dat er een aantal spelers in de basis staan die GEEN AJAX niveau hebben,ik blijf het 80xherhalen ik ga ze weer noemen,dat zijn Poulsen-Vermeer-de Jong-Sana-Schone en twijfels Sereo-Ritz-Blind-Aldeweireld-Moisander-Enoh,en die wel Ajax kunnen uitdragen zijn Eriksen-Babel-Cillissen-Fisher-Boerigter-Sigtorson-Andersen-van Rhijn-Denswil.(Chadli-Tadic-Mertens-Maher dat soort voetballers)zijn Ajax voetballers
alderweireld is best als ie een type jan naast zich heeft. Verder Sorrero en rits kan ik nog niet echt beoordelen. Hoopte dat het nieuwe beleid goed uit zou pakken maar helaas goedkoop blijkt duurkoop! Narsing en aissaidi had je voor het geld van anita op de vleugels kunnen hebben met Babel als spits dat had ajax waardig geweest. Poulsen en moïsander Tja als de scouts beter opgelet hadden speelden ze ook niet bij ons. Sana kan ik nog wel een beetje begrijpen alleen omdat ie zo goedkoop was maar als ajax zijnde moet eigenlijk niet gokken!
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Toby?? Waarom dan?? Omdat hij een hele zwakke verdediger blijkt tegen fysiek sterke tegenstanders?? Of omdat hij zo verschrikkelijk wisselvallig speelt??
Ik heb het idee dat toby meer de dupe is van de rest dan dat ie zo slecht is
Rogier
 Rogier - maandag 05 november 2012 - 08:46   quote  deeplink  
Ik zette hem aan in de 15e minuut en alweer uit in de17e. Ik laat mijn zaterdagavond niet verpesten door dit voetbal van Ajax. Al dat op en neer getik in de verdediging enzo.....wordt er schijtziek van. Ik mis passie. En nee....F de Boer moet NIET ontslagen worden.
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 08:46 schreef Rogier het volgende:
Ik zette hem aan in de 15e minuut en alweer uit in de17e. Ik laat mijn zaterdagavond niet verpesten door dit voetbal van Ajax. Al dat op en neer getik in de verdediging enzo.....wordt er schijtziek van. Ik mis passie. En nee....F de Boer moet NIET ontslagen worden.
Ajax heeft gewoon twee goeie versterkingen nodig...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 november 2012 - 10:13   quote  deeplink  
Huntelaar halen? Die tekent niet bij en mag aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekken, of tijdens de winterstop, voor een relatief lage transfersom en een redelijk salaris en dan ook maar de vleugels zoeken vanuit het middenveld, wat dat gebeurt nu helemaal niet of veel te weinig
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Die gaat naar liverpool
Breijan
 Breijan - maandag 05 november 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 10:13 schreef Ronald 1960 het volgende:
Huntelaar halen? Die tekent niet bij en mag aan het eind van het seizoen transfervrij vertrekken, of tijdens de winterstop, voor een relatief lage transfersom en een redelijk salaris en dan ook maar de vleugels zoeken vanuit het middenveld, wat dat gebeurt nu helemaal niet of veel te weinig
Huntelaar is voorlopig geen optie, want er is veel interesse.
Ik denk dat Ajax slim moet zijn. Geen paniekaankopen, maar wellicht spelers voor een half seizoen huren?
spijkcity0181
 spijkcity0181 - maandag 05 november 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:48 schreef Gruber het volgende:
Helemaal mee eens, spijker op de kop!
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 11:37 schreef spijkcity0181 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, spijker op de kop!
Ook eens...en wel deze winter nog...
Een dynamische middenvelder en een spits die niet na twee wedstrijden al geblesseerd is...
Jammer voor sigi maar dit wordt hem niet...
Of hij moet er nu wel goed uitkomen...
remco k
 remco k - maandag 05 november 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 10:13 schreef Ronald 1960 het volgende:
Weet je wel waarom hij niet bijtekend?? Omdat de halve wereld hem weer wil en hij graag naar een topclub in Engeland vertrekt, en als al die grote clubs hem niet willen dat tekend hij gewoon bij voor 5 a 6 miljoen Euro per jaar..

Compleet onhaalbaar.
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Ja het blijft een spelletje...die gaat gewoon naar liverpool....
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 15:04   quote  deeplink  
De denigrerende woorden van 'Mister Ajax' Sjaak Swart aan het adres van Vitesse hebben negatief uitgepakt volgens Theo Janssen. Negatief voor Ajax dan, positief voor de Arnhemmers. Swart noemde op Ajax.nl de ploeg uit Gelderland 'een klein cluppie' en ze waren volgens hem geen kampioenskandidaat.
'Vitesse is maar een klein cluppie, had Sjaak Swart gezegd. Hij moest het nog maar eens zien', zegt Janssen in het Algemeen Dagblad. 'Maar wij horen en lezen dat ook. Dat motiveert ons alleen maar. Dus bij deze: bedankt, Sjaak!'.

Theo is alleen maar bezig met ajax....
Het toont aan dat het hem diep zit dat ie niet heeft kunnen imponeren bij ajax....
Theo houdt gewoon je muil en geniet gewoon van je verdiende overwinning....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door hippy --
spijkcity0181
 spijkcity0181 - maandag 05 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 12:38 schreef hippy het volgende:

[..]

Ook eens...en wel deze winter nog...
Een dynamische middenvelder en een spits die niet na twee wedstrijden al geblesseerd is...
Jammer voor sigi maar dit wordt hem niet...
Of hij moet er nu wel goed uitkomen...
Een dynamische middenvelder daar is verschrikkelijk behoefte aan klopt, neem Eriksen, hij kan waarschijnlijk heel erg goed voetballen maar meer dan 10 min per wedstrijd laat hij het niet zien, zijn percentage balverlies is dramatische en bezieling zie ik totaal niet meer in zijn spel.
ik ben maar een supporter maar ik voelde mij zaterdagavond verschrikkelijk, heenreis 1,5 uur terugreis 1,5 uur rondom Arena was het ongelofelijk druk geen parkeerplaats ja bij de IKEA parkeerplaats € 10 uiteindelijk 10 min te laat in de Arena, dan krijg je een draak van een wedstrijd te zien waarin Ajax ongeinspireerd speelde, ongeinspireerd! ongelofelijk! het is al 100.000 x gezegd maar als je dit laat zien terwijl er miljoenen mensen met je zouden willen ruilen moet je je kapot schamen.
Het minste wat je kan doen is je kapot werken voor een enigzins goed resultaat, nu had ik het gevoel dat ze bang waren om aan te vallen.
Als Ajax supporter was het haast genieten als je Boney een bal zag aannemen en de kracht die die man uitstraald om de bal in zijn bezit te houden, fantastisch.
Natuurlijk is het heel belangrijk om een zeer goede jeugdopleiding te hebben en snap ik dat je geen € 16 miljoen meer wil betalen voor een speler (zeker als die persoon ook nog als een drol loopt te voetballen) maar met dit jonge materiaal gaan ze het echt niet redden, als je Vertongen en Jansen en Anita en vd Wiel verkoopt lever je heel veel kwaliteit in zeker als je daar alleen Moisander en Babel voor terug haalt.
hopend op betere tijden.

Een bezorgde supporter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 3 november 2012 , 18:45)

0.0068800