BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 3 november 2012 , 18:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - maandag 05 november 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler gaat akkoord met een postitie, als je een kerel bent zeg je dat je ergens anders beter rendeert.. Neem daarbij een voorbeeld aan de zeer goed spelende Chadli..

De persoonlijke dingen die je er verder bijhaalt slaan nergens op, ik geef inderdaad mijn mening, maar dat Anita een van de belangrijkste posities bij Ajax veel beter invulde dan een Janssen dat deed of een Poulsen dat nu doet is gewoon een feit, als je het daar al niet mee eens bent wens ik je verder veel plezier.
Daarbij is Poulsen trouwens een CVM en staat hij niet op een verkeerde positie, hij speelt alleen bij de verkeerde club.
De Jong staat verkeerd want is geen middenvelder, Sana staat verkeerd want rendeert totaal niet als rechtsbuiten,Eriksen is geen spits in de messi rol. Wat de Boer doet is gewoonweg lachwekkend en het lijkt wel of hij het niet meer weet. Anita als CVM en Janssen als linkeraanvallende middenvelder moest hem worden ingefluisterd door JC. Boerrigter mocht tegen Vitesse 10 minuten opdraven als rechtsbuiten!!
Sorry maar de Boer is echt een taktisch onbenul zoals ik het nu zie.
Poulsen doet het inderdaad niet best maar het lijkt ook wel alsof hij zowel aanvallende als verdedigend niet over de iddenlijn mag. Daardoor komen zowel De Jong en Schone als Poulsen continue tegenover een meerderheid te staan. De Boer moet daar ingrijpen. Of met zijn alelen terug of doordekken. Dit is comedy capers
Brandje
 Brandje - maandag 05 november 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

In welke zin van je post reageer je op iets dat ik zeg??
Jij vind Sana beter dan Boerrigter dat ontkracht ik heel simpel. Als linksbuiten kan het nog maar als RB is het echt een aanfluiting
remco k
 remco k - maandag 05 november 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij vind Sana beter dan Boerrigter dat ontkracht ik heel simpel. Als linksbuiten kan het nog maar als RB is het echt een aanfluiting
Dat ontkracht je helemaal niet, want van Boerrigter en Sana komt beiden niets. Ik heb trouwens niet gezegd dat ik de een beter vind dan de ander..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 november 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wel waarom hij niet bijtekend?? Omdat de halve wereld hem weer wil en hij graag naar een topclub in Engeland vertrekt, en als al die grote clubs hem niet willen dat tekend hij gewoon bij voor 5 a 6 miljoen Euro per jaar..

Compleet onhaalbaar.
Jij kent toch ook wel de gezegdes 'Als je niet schiet, kun je niet scoren' en 'niet geschoten is altijd mis' en 'wie niet waagt, wie niet wint'?
Als je het niet probeert, weet je het niet en proberen te halen kan dus altijd. Vooralsnog hebben we niet zoveel (HELAAS) aan Sigthorson.

Praten kan namelijk altijd!

AJAX FOREVER ***+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zaterdag 3 november 2012 , 18:45)

0.0062651