BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kijkt johan uberhaupt wel...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 15:19   quote  deeplink  
Johan Cruijff denk dat de Champions League-overwinning van Ajax op Manchester City (3-1) een goede stimulans is. De voormalig voetballer ziet een groei in de huidige prestaties van Ajax.

"Het is vooral mooi om te zien hoe het elftal ietsje meer body krijgt", schrijft Cruijff in De Telegraaf. "Stap voor stap leert Ajax nu om wedstrijden uit te spelen. Talent is er genoeg, maar zodra de tegenstander in de slotfase extra druk zet, wordt het moeilijk. Dat zag je tegen Heracles en Feyenoord, maar gelukkig minder tegen Manchester City."

"De 3-1 overwinning is daarom een geweldige stimulans om met z'n allen keihard te blijven werken. Zoals ik al heb aangegeven, heeft de jonge ploeg het de afgelopen weken niet gemakkelijk gehad. Dan komt zo'n succes tegen Manchester City even niet slecht uit."

Meer body..???... We laten ons continue aftroeven in duels...
Dus ik weet niet wat hij met body bedoeld, maar ik zie het niet...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 16:00   quote  deeplink  
achja, zoals Cruijff eerder al zei... tegen City was maar een momentopname!!
remco k
 remco k - maandag 29 oktober 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Ach, Cruijff kan in jouw ogen niet toch niets goed doen.. Hij heeft gewoon gelijk in wat ie zegt, jongens als Erikssen de de Jong winnen gewoon meer duels dan voorheen. Daarnaast komt de overwinning tegen City gewoon op een goed moment voor Ajax en het Nl voetbal..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Ach, Cruijff kan in jouw ogen niet toch niets goed doen.. Hij heeft gewoon gelijk in wat ie zegt, jongens als Erikssen de de Jong winnen gewoon meer duels dan voorheen. Daarnaast komt de overwinning tegen City gewoon op een goed moment voor Ajax en het Nl voetbal..
momentopname! ;)
remco k
 remco k - maandag 29 oktober 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

momentopname! ;)
Inderdaad, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.. In Europa dus heel erg goed.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 29 oktober 2012 - 19:40   quote  deeplink  
Mwah denk dat hij met Body bedoeld dat we als basis wel ok staan, best goed positiespel. Voorheen speelden we nog weleens dramatisch in teamverband, nu is dat wel ok en zijn het meer persoonlijke fouten die ons de das om doen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, je bent zo goed als je laatste wedstrijd.. In Europa dus heel erg goed.
inderdaad was het een goede wedstrijd, ik loop je ook alleen maar een beetje te sarren.

Maar het valt me gewoon op dat men over Real Madrid zegt dat het een momentopname is, en de winst op City volledig en alleen maar komt door het beleid van Cruijff.
Zo kunnen ze zichzelf altijd wel goedlullen...
Mokum1
 Mokum1 - maandag 29 oktober 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

inderdaad was het een goede wedstrijd, ik loop je ook alleen maar een beetje te sarren.

Maar het valt me gewoon op dat men over Real Madrid zegt dat het een momentopname is, en de winst op City volledig en alleen maar komt door het beleid van Cruijff.
Zou wel eens willen weten wat jij allemaal leest. Zou maar eens andere bronnen aanboren.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:45 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zou wel eens willen weten wat jij allemaal leest. Zou maar eens andere bronnen aanboren.
Ik lees niet alleen de pro-Cruijff artikelen maar ook de objectieve meningen.
Er zal een wereld voor je open gaan als je dat ook gaat doen ;)
Mokum1
 Mokum1 - maandag 29 oktober 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Hoe kom je er dan bij dat MEN vond dat het tegen Real een momentopname was.

Heb je de spelers en de Boer na afloop niet gehoord?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 20:22 schreef Mokum1 het volgende:
Hoe kom je er dan bij dat MEN vond dat het tegen Real een momentopname was.

Heb je de spelers en de Boer na afloop niet gehoord?
De column van Cruijff waarna MEN het toen overnam.
Alsof MEN eerst een eigen objectieve mening vormt, maar als orakel Cruijff z'n columpje in de Telegraaf heeft geplaatst op maandag wordt die mening overgenomen door veel media, spelers en veel fans. (uitzonderingen heb je altijd)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 oktober 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Alles is een momentopname in het voetbal. Elke week is het wel een momentopname, maar als je over het gehele jaar gaat bekijken, hoe hebben de teams het dan gedaan, dan is het geen momentopname.
2 jaar lang kampioen, maar ook kampioen worden is een momentopname, het jaar erop kan het weer niets zijn. Voetbal is de spor twaar het gaat om bepaalde momenten, scoor je met mazzel of heb je geluk, of schiet de bal door op het natte veld, maakt de keeper een blunder, alles is een moment, maar structureel bij de top horen, zoals barcelona.... Dat is geen momentopname, ze zijn gewoon goed op elk moment.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 29 oktober 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 20:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

De column van Cruijff waarna MEN het toen overnam.
Alsof MEN eerst een eigen objectieve mening vormt, maar als orakel Cruijff z'n columpje in de Telegraaf heeft geplaatst op maandag wordt die mening overgenomen door veel media, spelers en veel fans. (uitzonderingen heb je altijd)
Dat dacht ik al jah. Boudewijn is bevooroordeeld. Best eng.
remco k
 remco k - maandag 29 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Koeman zei het ooit eens, een balletje binnenkant paal of buitenkant paal bepaalt het succes van een elftal en de toekomst van een trainer..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 21:02 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al jah. Boudewijn is bevooroordeeld. Best eng.
Zo bang ben je toch niet aangelegd? Ik ben helemaal niet eng om te zien...
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Ben het altijd eens met cruijff...maar dit is gewoon onzin...
Het enige wat ajax mist is juist body...
Eide
 Eide - maandag 29 oktober 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:09 schreef hippy het volgende:

[..]

Ben het altijd eens met cruijff...maar dit is gewoon onzin...
Het enige wat ajax mist is juist body...
Dat zegt Cruijff toch feitelijk ook? Hij heeft het over iets meer body maar zegt ook dat Ajax aan het einde van een wedstrijd in de problemen komt tegen fysieke tegenstanders. Ik zou niet weten hoe dit niet klopt. Het is trouwens een generieke waarheid waar Ajax al een tijdje mee kampt.

Het staat er wel heel erg raar. Dat dan weer wel.

@Boudewijn: Objectief lezen? Lees rustig eens De Coup van Cruijff. Voor zover mij bekend het enige volledige verhaal over de afgelopen periode en ik weet zeker dat dit boek jou mening zou beïnvloeden.
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zegt Cruijff toch feitelijk ook? Hij heeft het over iets meer body maar zegt ook dat Ajax aan het einde van een wedstrijd in de problemen komt tegen fysieke tegenstanders. Ik zou niet weten hoe dit niet klopt. Het is trouwens een generieke waarheid waar Ajax al een tijdje mee kampt.

Het staat er wel heel erg raar. Dat dan weer wel.

@Boudewijn: Objectief lezen? Lees rustig eens De Coup van Cruijff. Voor zover mij bekend het enige volledige verhaal over de afgelopen periode en ik weet zeker dat dit boek jou mening zou beïnvloeden.
Maar dat betekent dat ajax niet meer body heeft...
We hebben er al drie tot vier jaar last van...
En ik zie geen verbetering in dat aspect...
Dus snap niet dat ie verbetering ziet
Stanley
 Stanley - maandag 29 oktober 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Ik ben een absolute Cruijff fan, maar tot op heden valt mij het nieuwe beleid ernstig tegen zowel op bestuurlijk niveau als de keuze van de technische staf.

Toevallig is City een grote club, maar bovenal een zwak team! En nu is alles hosanna, maar bovenal heb ik teleurstellende resultaten moeten verwerken als gevolg van zwak spel en dito spelers!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door Stanley --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 29 oktober 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:19 schreef Eide het volgende:
Heb helaas geen tijd om boeken te lezen :(
Eide
 Eide - maandag 29 oktober 2012 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Kwestie van tijd maken.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 oktober 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Kwestie van tijd maken.
Dan lijden andere dingen eronder en dat zou niet goed zijn.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 30 oktober 2012 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nu wel ff eerlijk zijn.

Je antwoord had moeten zijn:

Waarom zou ik, mijn oordeel ligt toch al vast.
Want wat Cruijf zegt wordt toch door MEN overgenomen, oja op een paar uitzonderingen daargelaten.
Rogier
 Rogier - dinsdag 30 oktober 2012 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:24 schreef Stanley het volgende:
Ik ben een absolute Cruijff fan, maar tot op heden valt mij het nieuwe beleid ernstig tegen zowel op bestuurlijk niveau als de keuze van de technische staf.

Toevallig is City een grote club, maar bovenal een zwak team! En nu is alles hosanna, maar bovenal heb ik teleurstellende resultaten moeten verwerken als gevolg van zwak spel en dito spelers!!!
Je zal inderdaad maar een technische staf met De Boer, Bergkamp, Jonk , Overmars etc hebben. Niemand wil dat toch? Wat weten deze ex-spelers nou van het Ajax spelletje? Waarom hebben wij geen 'nobodies' als Ernest Faber in onze staff?

Laten we alles omgooien en dan binnen 2 jaar verwachten dat Ajax helemaal op de rit staat, alleen maar toppers in het veld die alle Europese topteams even wegspelen. Dit moet makkelijk kunnen nadat we eerst alle grootverdieners in de zomer verkopen.

M.a.w. ik vind het grote onzin wat je schrijft en je zult echt veel langere termijn moeten denken.

Bij het bouwen van iets begin je met de fundering en die wordt nu gelegd. Over een jaar of 10 gaat de vlag uit als we het hoogste punt bereikt hebben. Zo lang gaat dit process m.i. op zijn minst duren.

Deze vraag kreeg ik op een Engels forum deze week:

quote:
have ajax got the best footballing backroom staff in European football?
manager: de boer, assistant: bergkamp, director of football: overmars.
top, top management 5s team there. need to get Van Der Sar in as goalkeeping coach
Om aan te geven hoe het buitenland tegen ons aankijkt waar we mee bezig zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door Rogier --
remco k
 remco k - dinsdag 30 oktober 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Meer punten uit moeilijkere wedstrijden dan afgelopen seizoen, ongeslagen als enige club in de ED, een reorganisatie in het bestuur en bij de spelers waar je u tegen zegt, 6 posities die door andere spelers in de basis worden ingevuld t.o.v. vorig seizoen. je 2 beste spelers verkocht.. Winnen van Milan, City en United in Europese topwedstrijden.

Noem het maar niks..
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 30 oktober 2012 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 10:09 schreef remco k het volgende:
Meer punten uit moeilijkere wedstrijden dan afgelopen seizoen, ongeslagen als enige club in de ED, een reorganisatie in het bestuur en bij de spelers waar je u tegen zegt, 6 posities die door andere spelers in de basis worden ingevuld t.o.v. vorig seizoen. je 2 beste spelers verkocht.. Winnen van Milan, City en United in Europese topwedstrijden.

Noem het maar niks..
Ach man zijn allemaal mensen zonder verstand en denken dat we ff binnen 1 jaar de CL pakken.
Dan hebben we het over gloryhunters, mensen die gelijk suc6 willen zien en als het ff tegenzit moet er gekocht worden trainer eruit ander bestuur etc. Zeg maar de mensen die de afgelopen 10jaar de touwtjes in handen hadden bij Ajax.

De simpelen van de samenleving. Kunnen niet redeneren dat je ergens aan moet werken voordat je er iets uit kan halen.

Ben nu echt fucking blij dat de touwtjes nu bij normaal denkende mensen terecht zijn gekomen.
pjetter
 pjetter - dinsdag 30 oktober 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Marc Overmars? Penny Wise Pound Foolish, Narsingh had altijd meer geld opgebracht dan onze kleuter Sana. Wat Cruyff betreft; hij draait het altijd zo dat het in zijn straatje past.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 30 oktober 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 13:11 schreef pjetter het volgende:
Marc Overmars? Penny Wise Pound Foolish, Narsingh had altijd meer geld opgebracht dan onze kleuter Sana. Wat Cruyff betreft; hij draait het altijd zo dat het in zijn straatje past.
Narsingh speelt de sterren van hemel idd wat een inzicht, bekijk de jaarcijfers eerst eens heeft het ook mee te maken.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 30 oktober 2012 - 15:34   quote  deeplink  
@Mokum1: kun je niet een korte samenvatting geven van het boek over Johan Cruijff ;) ?

Volgens mij kun je het in 1 regel samenvatten: JC ging over lijken
remco k
 remco k - dinsdag 30 oktober 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 15:34 schreef Jesper11 het volgende:
@Mokum1: kun je niet een korte samenvatting geven van het boek over Johan Cruijff ;) ?

Of JC red Ajax.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 30 oktober 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Of JC red Ajax.
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling, ja.

Er moest mijns inziens wel iets gebeuren: ik zit me de afgelopen 15 jaar m.n. te vervelen omdat het niveau zo is achteruit gehold. En de toenmalige bestuurders zaten erbij (in het pluche) en keken ernaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door Jesper11 --
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 oktober 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Grappig dat mensen metéén denken te weten wat je denkt als je een mening hebt die afwijkt van de populaire meerderheid.

De namen zijn geweldig, klopt! Deed ook mijn Ajax hart sneller kloppen. Maar het spelletje dat een spelen kan mij op een uitzondering na niet bekoren. Een middelmatig Heracles, Utrecht of ADO bewijzen dit keer op keer en steeds maar wéér.

Verblind dóór oppervlakkig heid... bijvoorbeeld de reflexen van Vermeer verbloemen de tekortkomingen als ajaxkeeper of bijvoorbeeld zijn aandeel in dr tegengoal van Man. City...

En zo kan ik nog wel een paar spelers opnoemen.

En nu weer Sana... koopje! Maar wel door alle scouts afgetest. Hoe kan dat toch???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door Stanley --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 oktober 2012 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 16:04 schreef Stanley het volgende:
En nu weer Sana... koopje! Maar wel door alle scouts afgetest. Hoe kan dat toch???
Ik weet niet wie die scouts zijn geweest, maar misschien waren het geen Cruijff goedgekeurde scouts?
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 oktober 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Natuurlijk laten wij als supporter ons leiden door emoties en willen we na Man. City denken dat het hosanna is.
Maar dat is het niet. En na de revolutie willen we denken dat alles goedkomt.
En de namen geven hoop. Maar laten we niet alleen de feiten aan de oppervlakte bekijken, maar ook
Hier wat dieper op inzoomen.

Natuurlijk vind ik het leuk om te provoceren en de discussie te voeren. Maar
Aan het einde van de dag ben ik een groot Ajax fan en voorheen juist in mindere tijden...

Maar wat krom is ga ik niet recht lullen omdat ik zo graag wil dat dit zo is!!!!
Stanley
 Stanley - dinsdag 30 oktober 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Zonder CL inkomsten wordt het zwaar. Dus kampioen worden is van gróót belang.
En Cruijff stelde ten tijde van zijn revolutie dat het kapitaal van de club áltijd op het
veld moet staan ten einde een kampioen s waardig en Ajax waardig team het veld in
te sturen...

En wat ik waarneem is de keuze voor kapitaal op de bank! En wij sukkels willen dit
niet zien omdat we toevallig met ongelofelijk veel mazzel een paar keer kampioen zijn
Geworden.

En toen bleek dat de verdediging wel héél moeilijk kon meekomen.. heeft men in paniek
En om niet meteen bij het begin af te gaan een Moisander gekocht... nou wow!!!
Eide
 Eide - dinsdag 30 oktober 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 16:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik weet niet wie die scouts zijn geweest, maar misschien waren het geen Cruijff goedgekeurde scouts?
Ben benieuwd waar Spaan die informatie vandaan heeft aangezien Stefan Pettersson Sana heeft gescout.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 oktober 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 16:52 schreef Stanley het volgende:
En Cruijff stelde ten tijde van zijn revolutie dat het kapitaal van de club áltijd op het
veld moet staan ten einde een kampioen s waardig en Ajax waardig team het veld in
te sturen...

En wat ik waarneem is de keuze voor kapitaal op de bank! En wij sukkels willen dit
niet zien omdat we toevallig met ongelofelijk veel mazzel een paar keer kampioen zijn
Geworden.
Persoonlijk vind ik het niet vreemd dat ze zijn gaan snijden in de (te) hoge salarissen zodat de druk om CL te halen vele malen minder is, iig de komende jaren.
Wat ik alleen niet snap is hoe de uitwerking zal zijn van EN geld op de bank EN vele (goedkope) talenten in het veld. Of bedoeld Cruijf iets anders met kapitaal op het veld dat je al het geld dat je hebt moet steken in de spelers salarissen? Moet je die jongere spelers dan ook veel meer gaan betalen zodra ze langer bij Ajax willen blijven? Creeer je dan weer niet hetzelfde als wat ze nu juist niet willen, namelijk te hoge salarissen maar met het verschil dat ze dan uit eigen opleiding komen?
Eide
 Eide - dinsdag 30 oktober 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 17:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet vreemd dat ze zijn gaan snijden in de (te) hoge salarissen zodat de druk om CL te halen vele malen minder is, iig de komende jaren.
Wat ik alleen niet snap is hoe de uitwerking zal zijn van EN geld op de bank EN vele (goedkope) talenten in het veld. Of bedoeld Cruijf iets anders met kapitaal op het veld dat je al het geld dat je hebt moet steken in de spelers salarissen? Moet je die jongere spelers dan ook veel meer gaan betalen zodra ze langer bij Ajax willen blijven? Creeer je dan weer niet hetzelfde als wat ze nu juist niet willen, namelijk te hoge salarissen maar met het verschil dat ze dan uit eigen opleiding komen?
Ik denk eigenlijk dat aan de financiële kant de rol van Cruijff vrij beperkt is. Hij heeft daar naar eigen zegge geen verstand van en bemoeit zich er niet mee. Ik zie daar eerder de hand van Marc Overmars die prijzen wil drukken.

Voorheen was het vaak dat als Ajax kwam de prijs verdubbelde. Ajax betaalde toch wel. Dat wil Overmars er denk ik uit hebben.

Nu het nieuwe regeer akkoord er ligt zullen de clubs waarschijnlijk vrij snel duidelijkheid krijgen over eventuele kosten die er gaan komen. En dan wordt het voor Ajax weer wat makkelijker om de boer op te gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 30 oktober 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 16:44 schreef Stanley het volgende:
Natuurlijk laten wij als supporter ons leiden door emoties en willen we na Man. City denken dat het hosanna is.
Maar dat is het niet. En na de revolutie willen we denken dat alles goedkomt.
En de namen geven hoop. Maar laten we niet alleen de feiten aan de oppervlakte bekijken, maar ook
Hier wat dieper op inzoomen.

Natuurlijk vind ik het leuk om te provoceren en de discussie te voeren. Maar
Aan het einde van de dag ben ik een groot Ajax fan en voorheen juist in mindere tijden...

Maar wat krom is ga ik niet recht lullen omdat ik zo graag wil dat dit zo is!!!!
Maar het enige dat je doet is de problematiek aan de oppervlakte aan het licht brengen. Natuurlijk is dit geen selectie die de CL gaat winnen of er uberhaubt maar in de buurt komt. Dat weet de hele wereld en iedere Ajacied, maar gezien je commentaar lijkt het wel alsof jij dit nu al wel verwacht had..

Snap trouwens niet wat je over Vermeer te zeuren hebt, Bij Feyenoord bukt hij geen CM en die bal tegen City was voor hem niet houdbaar..

Je praat over verder nadenken en dat soort dingen maar ondertussen praat je zelf eigenlijk alleen maar over de korte termijn visie.. En die is gewoon heel simpel dat we niet altijd even goed voetballen, een mindere selectie hebben dan afgelopen seizoen. Maar dat we wel ook goede wedstrijden op de mat leggen en dat we in meer moeilijkere wedstrijden meer punten hebben gescoord in de eerste 10 wedstrijden dan afgelopen seizoen. Ook zijn we nog ongeslagen, en is er eindelijk een nieuw bestuur dat net een paar maand aan de gang is en jij zeikt het nu al weer af..

Die mensen zitten er net man, give it a chance..
remco k
 remco k - dinsdag 30 oktober 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
te sturen...

Geworden.

En toen bleek dat de verdediging wel héél moeilijk kon meekomen.. heeft men in paniek
Hoe kom je daar toch bij man, wat heeft Ajax op de bank?? Helemaal niks, dadelijk na aftrek van alles blijft er nog geen fluit over, wat wil jij dan dat Ajax zich diep in de schulden had moeten steken om Narsingh te halen?? Die jongen die het zo verschrikkelijk goed doet bij PSV??

Kom op man, je roept dat mensen hun kop in het zand steken, terwijl men juist heel realistisch is en jij eigenlijk de persoon bent die je kop in het zand steekt.. Ajax is geen rijke club die ff voor 20 miljoen aan spelers kan of gaat halen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 oktober 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 17:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar Spaan die informatie vandaan heeft aangezien Stefan Pettersson Sana heeft gescout.
Inderdaad, maar goed sommige mensen willen graag luisteren naar de kritiek die er is op Cruijff en pakken alles maar aan om dit tot uiting te laten komen.
Daarbij heeft R.de Boer Sana als laatste gescout..

Wat er is gebeurd is dat er een jaar of 6 geleden eens naar hem gekeken is, en dat men hem toen niet goed genoeg vond. Zijn naam is namelijk volgens mij eens eerder genoemd als eventueel talent voor Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 30 oktober 2012 - 21:00   quote  deeplink  
En waar haalt men het toch vandaan dat er van Cruijff niet gekocht mag worden en dat er alleen maar met jeugd gespeeld moet worden...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 oktober 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:24 schreef Stanley het volgende:

Tja, maar was dit de afgelopen 2 jaar niet anders?
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 30 oktober 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 15:34 schreef Jesper11 het volgende:

So what? Welke lijken hebben we het over?

Elk bedrijf club of wat dan ook waar een herstructurering plaats vindt vallen er koppen, en zullen ongetwijfeld een paar mensen tussen zitten die het niet hebben verdient. Net als in het echte leven.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 30 oktober 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
te sturen...

Geworden.

Kapitaal? 50mln ofzo? Als je die in jouw woorden op het veld pleurt en je haalt geen CL je gelijk in de Feyenoord problemen zit.Als je wakker wordt merk je dat Ajax aan de rand van de afgrond heeft gestaan.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 30 oktober 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je daar toch bij man, wat heeft Ajax op de bank?? Helemaal niks, dadelijk na aftrek van alles blijft er nog geen fluit over, wat wil jij dan dat Ajax zich diep in de schulden had moeten steken om Narsingh te halen?? Die jongen die het zo verschrikkelijk goed doet bij PSV??

Kom op man, je roept dat mensen hun kop in het zand steken, terwijl men juist heel realistisch is en jij eigenlijk de persoon bent die je kop in het zand steekt.. Ajax is geen rijke club die ff voor 20 miljoen aan spelers kan of gaat halen.
Precies, we hebben een schamele winst geboekt, waar nog net een paar transfers in vermeld konden worden. Verkoop je 1-2 spelers minder of speel je geen Cl gaat het snel helemaal als beide gebeurt.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 30 oktober 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 22:00 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Precies, we hebben een schamele winst geboekt, waar nog net een paar transfers in vermeld konden worden. Verkoop je 1-2 spelers minder of speel je geen Cl gaat het snel helemaal als beide gebeurt.
Schamele winst?
Het was toch het beste resultaat sinds... jaren(?)
Eide
 Eide - dinsdag 30 oktober 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 22:30 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Schamele winst?
Het was toch het beste resultaat sinds... jaren(?)
Jaha, de 4e keer zwarte cijfers in 16 jaar. Fantastisch.

Eerlijk is eerlijk het is een start. Maar zolang Ajax nog financieel afhankelijk is van incidentele inkomsten zal winst dus ook slechts een incidentele gebeurtenis zijn. En dus zal de mogelijkheid om te investeren ook slechts incidenteel zijn.
riveco
 riveco - woensdag 31 oktober 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 16:04 schreef Stanley het volgende:
Grappig dat mensen metéén denken te weten wat je denkt als je een mening hebt die afwijkt van de populaire meerderheid.

De namen zijn geweldig, klopt! Deed ook mijn Ajax hart sneller kloppen. Maar het spelletje dat een spelen kan mij op een uitzondering na niet bekoren. Een middelmatig Heracles, Utrecht of ADO bewijzen dit keer op keer en steeds maar wéér.

Verblind dóór oppervlakkig heid... bijvoorbeeld de reflexen van Vermeer verbloemen de tekortkomingen als ajaxkeeper of bijvoorbeeld zijn aandeel in dr tegengoal van Man. City...

En zo kan ik nog wel een paar spelers opnoemen.

Poeh wat een voetbal kennis, Sanna al afschrijven terwijl de meeste goeie voetballers het moeilijk hebben het 1e jaar. En ook dat gelul dat het geld op het veld moet staan, dat is nou één van de redenen dat hij van AJAX weer een CLUB wil maken, waar het nu nog op de beurs loopt. En BEDRIJVEN kunnen niet al het geld op het veldzetten, dus hou nou eens op om daar steeds op terug te komen. AJAX lijkt al meer het spel te willen spelen van weleer, maar dat gaat met vallen en opstaan. Jaren geleden zijn wij ook eens gevallen en heeft het opstaan jaren geduurd.
riveco
 riveco - woensdag 31 oktober 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Sorry Stanley dat van het geld hoort bij boudewijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kijkt johan uberhaupt wel...

0.0075669