|
|
piet de paler
|
|
|
net klaar met zwemmen,en ik dacht bij mezelf.wat willen we nu Stel je voor er komt een bod op BMI en Clasie van zeg maar 25 miljoen. Dan kunnen we kiezen 1.Of direct door de verkoop uit de schulden en echt beginnen met een sterk Feyenoord die mee gaat doen om plaats 1,2 3 en in de europa leage meedoen en overwinteren en kans op poule fase CL 2 Niet verkopen en hopen op plaats 3,4,5 en hopen op de Europa leage. De volgende vraag is : A.De oude kuip houden en niet meer groeien maar wel een mooi stadion zonder schulden en zonder financieel risico B.Een nieuw stadion met groei maar wel financiële risico's Weten we wat we willen ???? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
stelling 1: BMI niet verkopen, clasie is door tonny vervangbaar BMI niet. Stelling 2: B, hoe jammerlijk ook, we moeten vooruit. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
stelling 1: 1 stelling 2: B |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: sorry hoor maar vraag 2 staat daar niet bij ja toch niet dan |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Niet verkopen en nieuw stadion! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ah, je dacht dat er nog geen topics waren over een eventueel nieuw stadion? Ja toch, niet dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 oktober 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die LUL van een Drenthe misschien? Hahahahaha Nee mijn eerste prioriteit is: Een nieuw stadion ........... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
coolsingel.en dat kan! en B |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
1 Elke speler is bij een goed bod te koop. Clasie kan binnen selectie vervangen worden door bijvoorbeeld Vormer, Singh, Clasie of Leerdam. Achter Indi staat Kongolo klaar en we hebben ook nog Ramsteijn. Voor linksback hebben we backups met Nelom en Woudenberg.
2 In principe nieuwbouw, maar vooral duidelijk communicatie is gewenst. |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
quote:Op maandag 29 oktober 2012 - 23:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:1 Elke speler is bij een goed bod te koop. Clasie kan binnen selectie vervangen worden door bijvoorbeeld Vormer, Singh, Clasie of Leerdam. Achter Indi staat Kongolo klaar en we hebben ook nog Ramsteijn. Voor linksback hebben we backups met Nelom en Woudenberg. 2 In principe nieuwbouw, maar vooral duidelijk communicatie is gewenst. dat is wel een goede we verkopen Clasie en we laten hem vervangen door Clasie :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, goed toch! Hebben we geld + Clasie! ;)
Bedoelde Vilhena. :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zeg, we verkopen Lijdensweg voor € 0,-! Zijn we van het probleem af! |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
De vraagstelling is suggestief, maar desondanks: ik kies voor een gedoseerde, uitgekiende verkoop van spelers en een nieuw stadion. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik kies voor minder gezemel.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: pffff, ons pietertje was net klaar met zwemmen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
hé, ben ik het een keer eens met mmm |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: dat is altijd een goed idee in welke situatie ook. ik zeg verkoop lijdensweg altijd voor niks |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: water is en was koud,maar ja ik verdien een zeer goede boterham ermee,en over een jaartje met pensioen (2x) en dat met 52 jaar ........ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan koop jij die lul van een Royston Drenthe toch!! Zijn we ook van dat gezeik af en hou ik schone handen .......... |
|
|
|