|
|
zouhair
|
|
|
Marokkaans international en OCS Safi aanvaller Abderrazak Hamdallah heeft onlangs tegenover de lokale Marokkaanse media laten weten dat hij dit seizoen het record van Mohammed Boussati wil verbreken. De ex-aanvaller van KAC Kenitra scoorde in het verleden 25 doelpunten in één Botola seizoen en Hamdallah hoopt dit seizoenen meer doelpunten te scoren.
Hamdallah (21), die vorig seizoen vijftien doelpunten wist te scoren, staat momenteel op zeven doelpunten in vier competitiewedstrijden.
Schijnt maar €250.000 te kosten !!!! |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
Als hij ook een goede speler is in Football Manager, dan zeg ik: Halen!!!
... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 01:53 schreef zouhair het volgende:Marokkaans international en OCS Safi aanvaller Abderrazak Hamdallah heeft onlangs tegenover de lokale Marokkaanse media laten weten dat hij dit seizoen het record van Mohammed Boussati wil verbreken. De ex-aanvaller van KAC Kenitra scoorde in het verleden 25 doelpunten in één Botola seizoen en Hamdallah hoopt dit seizoenen meer doelpunten te scoren. Hamdallah (21), die vorig seizoen vijftien doelpunten wist te scoren, staat momenteel op zeven doelpunten in vier competitiewedstrijden. Schijnt maar €250.000 te kosten !!!! We hebben het wel over de Marokkaanse competitie, en die stelt niet bijster veel voor. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: nou dan is het een goede hoor, ik kan me nog wel herinneren dat barca messi op basis van die statistieken kocht. en volgens mij is dat toen ook zo met ronaldo, ronaldino en, maar dit is een gokje, ook met pelle en maradonna gegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door pat -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 09:46 schreef pat het volgende:[..] nou dan is het een goede hoor, ik kan me nog wel herinneren dat barca messi op basis van die statistieken kocht. en volgens mij is dat toen ook zo met ronaldo, ronaldino en, maar dit is een gokje, ook met pelle en maradonna gegaan. Wut? In de tijd van Pelé en Maradona was er nog geen Football Manager...
Messi is overigens op zijn elfde naar Barca gegaan. Die spelers zitten nog niet in het spel.. ;) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 15:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wut? In de tijd van Pelé en Maradona was er nog geen Football Manager... Messi is overigens op zijn elfde naar Barca gegaan. Die spelers zitten nog niet in het spel.. ;) whahahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik neem aan dat je vorige reactie sarcastisch bedoeld was! ;) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja natuurlijk hahaha |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: of anne frank... ouwe snaveljood |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 01:53 schreef zouhair het volgende:Marokkaans international en OCS Safi aanvaller Abderrazak Hamdallah heeft onlangs tegenover de lokale Marokkaanse media laten weten dat hij dit seizoen het record van Mohammed Boussati wil verbreken. De ex-aanvaller van KAC Kenitra scoorde in het verleden 25 doelpunten in één Botola seizoen en Hamdallah hoopt dit seizoenen meer doelpunten te scoren. Hamdallah (21), die vorig seizoen vijftien doelpunten wist te scoren, staat momenteel op zeven doelpunten in vier competitiewedstrijden. Schijnt maar €250.000 te kosten !!!! nee sorry slechte ervaringen met Marokkaanse voetballers (niet racistisch bedoeld) geen echte teamplayers,Het Marokkaanse elftal bulkt van het talent echter dat komt er niet uit.En als je ze wisselt levert dat problemen op door hun aangeboren trotsheid (niets mis mee echter niet bij het voetballen) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, heb je net zoveel aan als die Sigthursson, he? |
|
|
|