|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
joanin
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 09:18 schreef legrande het volgende:Ja het wordt lastig weer zondag. Twente uit. Twente nog zonder Fer en ook niet zo in vorm. Ze winnen steeds wel. Dat moet zondag maar afgelopen zijn. Winnen we zondag dan staan we echt best goed met een heel zwaar programma achter de rug. Utrecht psv heracles vitesse groningen allemaal al uit gehad. Ik denk zelfs dat het gaat lukken zondag 1-2. Pelle en Immers. nou dan mag immers die schoenendozen wel eens van zijn schoenen halen ik heb hem 2 a 3 100% kansen zien missen tegen ajax harde werker maar mijns inziens niet goed genoeg voor feyenoord |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Bedankt voor t compliment.Afz een teringtukker. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Weggehen!
Ga je paardje maar neuken! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Kon de rest niet in t duits?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gehe Pferd ficken
schmutzige wichser
EDIT: Kut google vertalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zoooooo knap hoor.Wat een voetbalwedstrijd die nog gespeeld moet worden,toch een haat kan oproepen.Dan geniet je toch niet meer van t spelletje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja ik ga weer naar m.n eigen forum,daar kom ik in ieder geval niet van die kneusjes als van geil en wim 2 tegen.Tot zundag daj m flink op de balg mait kriegn!!!!!!! |
|
|
|
|
har
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 21:21 schreef har het volgende:Als leerdam niet bijtekent, staat hij er gelijk naast! janmaat-vrij-indi-nelom-------- de beste in het centrum! Mathijssen is leuk voor nood! ----clasie-vilhena------------- vilhena is een veel betere voetballer dan leerdam!! -------immers schaken pelle boetius Denk dat ik gelijk heb.... Gelukkig! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 19:09 schreef Aartus het volgende:[..] Ja ik ga weer naar m.n eigen forum,daar kom ik in ieder geval niet van die kneusjes als van geil en wim 2 tegen.Tot zundag daj m flink op de balg mait kriegn!!!!!!! mooi,,,, maar om nou over de oorlog te beginnen,,,,, |
|
|
|
|
ar
|
|
|
1-4 winst!we knallen er overheen, hatseflats! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 19:09 schreef Aartus het volgende:[..] Ja ik ga weer naar m.n eigen forum,daar kom ik in ieder geval niet van die kneusjes als van geil en wim 2 tegen.Tot zundag daj m flink op de balg mait kriegn!!!!!!! Weglopen? Gewoon doorgaan man, effe m'n fonetische duits ophalen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|