|
|
pat
|
|
|
FC Twente moet verdediger Bengtsson missen tegen Feyenoord ENSCHEDE - Steve McClaren moet de verdediging van FC Twente opnieuw aanpassen. De Engelse trainer van de Enschedese club kan de komende wedstrijden zoals al werd gevreesd geen beroep doen op Rasmus Bengtsson.
De Zweed viel in de competitiewedstrijd tegen RKC in Waalwijk (0-1) geblesseerd uit.
Onderzoek wees maandag uit dat Bengtsson een scheurtje in de aanhechting van een buikspier aan het bekken heeft opgelopen.
Het is nog onduidelijk hoe lang het herstel gaat duren. FC Twente mist ook de Deen Andreas Bjelland al enige tijd. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
en fer ontbreekt nog volgens mij |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
vind ik meer een topic voor de Tukkers, hoort hier niet. Maakt mij het wat uit wie er wel en wie er niet mee doen. Als we maar winnen, dan doen we nog mee, anders is er slechts strijd om europees voetbal... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 13:07 schreef Arie.Klooster het volgende:vind ik meer een topic voor de Tukkers, hoort hier niet. Maakt mij het wat uit wie er wel en wie er niet mee doen. Als we maar winnen, dan doen we nog mee, anders is er slechts strijd om europees voetbal... vervelend dat het je niet intresseert. misschien vind iemand anders het wel leuk meneer |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dacht even dat je het over Gunter Bengtsson had. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Hij is weer op het veld aan het lopen met de looptrainer gaat de goeie kant op hoorde ik van een streek journalist en Bulinkin doet misschien a.s. donderdag mee tegen Den Bosch |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja patty, ga jij even ontslakken of zo... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: wil jij het bij mij doen :)??? ik ben niet zo verlegen adrie xxx |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
WTF??? Ook al hebben ze john terry, dani alves, Kompany en vinnie jones in de verdediging staan... Uitgaan van jezelf, dus 3 punten mee naar Rotterdam!!! |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
uitgaan van eigen kracht..... |
|
|
|