|
|
Ajacied 410
|
|
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Een topic openen is één......maar geef dan ook tegen gas en dat gebeurd niet,knal die Feijenoorders eraf,je kan merken dat 113,Joduh en een aantal andere er niet meer zijn....ach boeit me niet meer,Boudewijn heeft nu meer nachtrust,hij wikt en weegt en ziet dat het goed is |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Wat is het grootste hoerenhuis van Nederland? De Kuip, hier worden elke week 40000 man door 11 man genaaid! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Hoe kun je zien of iemand in een old timer auto rijdt? Zit er een sticker achterop met feijenoord kampioen van Nederland.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Waarom lezen KAKKERLAKKEN de krant ondersteboven? Omdat ze dan ook eens boven aan staan! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Wat gebeurd er als een feyenoorder een vlieg inslikt? Dan heeft ie meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Iets wat vorige week gebeurd is, heet? Verleden tijd. Iets wat vandaag gebeurd, heet? Tegenwoordige tijd. Iets wat volgende week gaat gebeuren, heet? Toekomstige tijd. En een wedstrijd van feyenoord bezoeken, is? VERLOREN TIJD! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:Een topic openen is één......maar geef dan ook tegen gas en dat gebeurd niet,knal die Feijenoorders eraf,je kan merken dat 113,Joduh en een aantal andere er niet meer zijn....ach boeit me niet meer,Boudewijn heeft nu meer nachtrust,hij wikt en weegt en ziet dat het goed is Man Nenam ga er toch niet op in.Dat gezeik over een 010 of 020 topic.Waar gaat dit over?wat een zielige zooi zeg.Zullen we ook nog een 053 topic openen.dit gaat toch niet meer over voetbal.Elkaar in de zeik zetten..T is gewoon haat.Laat ze mooi t lazerus krijgen.Op t psv forum dacht een bepaald persoon me in de zeik te zetten,en t feyenoord forum was er ook een bepaald persoon me ook even aan af te zeiken.Ik heb bepaalde personen even tegengas gegeven.Ik hoor ze niet meer.Ik laat me toch niet de les lezen door die losers.Ze denken dat wij tukkers ons even de les laten lezen.Daar zijn ze nu wel achter,niet bij mij.Ik knal er wel boven op.Voorlopig zijn ze stil. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En zondag word die feyenoorder nog stiller.Ook wel bekend onder de naam pat.En dan heb je eindhovenpsv1 nog.Die kreeg er ook van langs.En niet alleen van mij.ook van z,n eigen supporters, ook van renato van feyenoord enz.Daarom word ik op regionale Fc Twente forums ook niet gepruimt.Te recht door zee,en daar kunnen tukkers niet tegen.Alhoewel ik ik zelf 100% tukker ben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vond het een beetje een wijven discussie, terwijl je jezelf nu als grote winnaar profileert.
En dit is ook typisch zo'n jank topic van Ajacied 410, die '410' staat er natuurlijk alleen maar voor een zogenaamde status. Kleine verrassing, het zal je wss helpen op een Joodse datingsite; klikkerdeklik---> http://www.stichtingjingles.nl/ maar het komt hier eigenlijk een beetje treurig over, oude kringspiermusketier. Je komt provoceren na een wedstrijd, maar hebt niets zinnigs te zeggen zodra een discussie start. Doe voortaan dus wat beter je best.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Door dit soort topics wordt de sfeer tussen de 2 clubs verziekt. Vinden jullie het nog steeds zo leuk dat er geen uitsupporters mee mogen? Kijk eens hoe de spelers met elkaar omgaan en wordt volwassen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Zolang we elkaar geen ziektes toewensen en geen doodsbedreigingen doen vind ik het prima.... Wel alles met een gezond verstand en nadenken wat je post... Elkaar jennen moet kunnen...en zelfspot is helemaal leuk...:)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 07:11 schreef morkanne het volgende:Door dit soort topics wordt de sfeer tussen de 2 clubs verziekt. Vinden jullie het nog steeds zo leuk dat er geen uitsupporters mee mogen? Kijk eens hoe de spelers met elkaar omgaan en wordt volwassen! Dan heb je clasie en immers niet bezig gezien zeker... Die probeerde een paar keer iemand uit de wedstrijd te schoppen... Niet echt volwassen dacht ik... Als je niet tegen een geintje kan jammer dan... Maar degene die post, moet ook kunnen relativeren wat een "geintje" is... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Straks voelen Feyenoord supporters zich nog speciaal door deze aandacht, en dan het 010 020 gelul echt super triest. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Grappig jongens , jullie hebben weer heel veel geluk gehad afgelopen zondag . en het was geweldig zonder jullie zielige provocerende gezang . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:39 schreef broer van Ted het volgende:Grappig jongens , jullie hebben weer heel veel geluk gehad afgelopen zondag . en het was geweldig zonder jullie zielige provocerende gezang . Tot in Januari dat worden namelijk 3 vette punten voor AJAX AMSTERDAM!!! Cant waight!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:39 schreef broer van Ted het volgende:Grappig jongens , jullie hebben weer heel veel geluk gehad afgelopen zondag . en het was geweldig zonder jullie zielige provocerende gezang . Kan je niet opzouten naar je eigen forum...;)))) Nee hoor, hier ben je welkom ongeacht welke club(of natuurramp) je support...:)))) Mijns inziens dan... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ajacieden. Laat die calimero's lekker op ons forum afgaan. Wij hebben de laatste 2 jaar de landstitel opgeëist en spelen al 3 jaar CL. Dus wie lacht nu wie uit. Maar even wat betreft de topic: weten jullie waar de afkorting feijenoord voor staat? |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hippy het is natuurlijk bezopen dat ajaxfans niet naast feyenoordfans kunnen zitten en andersom ook hoor .Bij ons heb je ook van die randdebielen , een pil in der mik of een snuif van 20cm in der neusgat . Jammer toch . HFJ NOEM MIJ GEEN CALIMERO ik kwam al in het olympisch stadion toe jij nog een zaadcel was . Idioot |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:55 schreef hippy het volgende:[..] Kan je niet opzouten naar je eigen forum...;)))) Nee hoor, hier ben je welkom ongeacht welke club(of natuurramp) je support...:)))) Mijns inziens dan... Ik kan me tijden nog herinneren.Dat we met Fc Twente naar De Meer gingen.We gingen toen bij die ijsbaan achter de meer,waar een kroeg was ,voor de wedstrijd een biertje drinken.Alles zat door elkaar amsterdammers en tukkers en niks aan t handje.Na de wedtstrijd nog effe een biertje drinken met die amsterdammers,ongeacht de uitslag.En nooit geen trammelant.Hippy die tijd komt volgens mij nooit weer.Dat is nu de afspiegeling van de maatschappij.Ik kom nooit meer bij uitwedstrijden.Alleen al om die klote verplichte buscombi.Ik kan alleen effe niet meer op de naam komen van die ijsbaan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Man wordt nerveus van jou met je kut avatar :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nenam hoe heet die ijsbaan ook alweer achter de meer.Of bestaat die ook niet meer. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Verdomme ik weet de naam van die ijsbaan niet meer achter de Meer.Weet iemand t nog.Help me effe. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zeggen ze ook nog die leerdam gaat terug in beleving als ie naar twente zou gaan.Wat voor beleving in die kuip.Dat ze 4 keer hand in hand kameraden zingen en atributen op t veld smijten.Waarbij ze ook nog hun eigen speler raken.Ze komen er zondag wel achter in de hel van enschede.90 Minuten kabaal ongeacht de stand.Wij weten wel sfeer te maken.daar kunnen ze in die badkuip nog wat van leren. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Een hel zal t voor ze worden. T Stadion zal sidderen op z,n grolsch veste. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 20:41 schreef broer van Ted het volgende:Hippy het is natuurlijk bezopen dat ajaxfans niet naast feyenoordfans kunnen zitten en andersom ook hoor .Bij ons heb je ook van die randdebielen , een pil in der mik of een snuif van 20cm in der neusgat . Jammer toch . HFJ NOEM MIJ GEEN CALIMERO ik kwam al in het olympisch stadion toe jij nog een zaadcel was . Idioot Het zijn ook de mensen die het hardste klagen over van alles en nog wat...
Werkelijk...??...ben je al zo oud?....;)))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wordt er wel vrolijk van..:))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Je lijkt garchamel wel....oeaaaaahahahshahaaa |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
FLINK CASHEN - Uit het financiële jaarverslag van Ajax, dat woensdag is gepubliceerd, blijkt dat Henri van der Aat en Jeroen Slop een half miljoen euro verdienen bij Ajax inclusief bonussen. Het basisloon van Van der Aat bestaat uit 251.000 euro, maar de commercieel directeur krijgt er nog 302.000 euro aan bonus bij. Hij krijgt 20.000 euro natura compensatie (standaard), 48.000 pensioenbonus, 30.000 winstbonus, 51.932 euro aan bonus wegens het ontbreken van een algemeen directeur en een prestatiebonus van 152.752 euro wegens het halen van de lange termijn-doelstellingen. De laatste bonus moet nog worden goedgekeurd door de RvC.
Slop ontvangt als basisloon 221.000 euro en krijgt 11.000 euro natura compensatie, 52.000 euro pensioenbonus, 30.000 euro winstbonus, eveneens 51.932 euro aan bonus wegens het ontbreken van een algemeen directeur en een prestatiebonus van 138.488 wegens het behalen van de lange termijn-doelstellingen. Dat levert hem totaal 511.000 euro op.
Goeie mop he...;)))...wat een geld voor een beetje ouwehoeren... Onbegrijpelijk ...ik doet het voor een tiende...;))) Die mannen moeten zich toch de pleuris lachen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 08:53 schreef hippy het volgende:FLINK CASHEN - Uit het financiële jaarverslag van Ajax, dat woensdag is gepubliceerd, blijkt dat Henri van der Aat en Jeroen Slop een half miljoen euro verdienen bij Ajax inclusief bonussen. Het basisloon van Van der Aat bestaat uit 251.000 euro, maar de commercieel directeur krijgt er nog 302.000 euro aan bonus bij. Hij krijgt 20.000 euro natura compensatie (standaard), 48.000 pensioenbonus, 30.000 winstbonus, 51.932 euro aan bonus wegens het ontbreken van een algemeen directeur en een prestatiebonus van 152.752 euro wegens het halen van de lange termijn-doelstellingen. De laatste bonus moet nog worden goedgekeurd door de RvC. Slop ontvangt als basisloon 221.000 euro en krijgt 11.000 euro natura compensatie, 52.000 euro pensioenbonus, 30.000 euro winstbonus, eveneens 51.932 euro aan bonus wegens het ontbreken van een algemeen directeur en een prestatiebonus van 138.488 wegens het behalen van de lange termijn-doelstellingen. Dat levert hem totaal 511.000 euro op. Goeie mop he...;)))...wat een geld voor een beetje ouwehoeren... Onbegrijpelijk ...ik doet het voor een tiende...;))) Die mannen moeten zich toch de pleuris lachen.. kijk uit wat je zegt hippy, 1/10 betekent dat je een middeninkomen krijgt dan wordt je hard gepakt met je zorgvezekering..;) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 12:51 schreef Mokum1 het volgende:[..] kijk uit wat je zegt hippy, 1/10 betekent dat je een middeninkomen krijgt dan wordt je hard gepakt met je zorgvezekering..;) O ja...thx...3/10 dan..:))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 14:18 schreef hjf het volgende:[..] Hippy. Het is allemaal frustatie vanuit dat Kakkerlakkendam. Het is niet de moeite waard om hierop te reageren. Ah joh..., renato dolt maar een beetje... Was eerder grappig bedoeld... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tja, om/over of met feyenooit valt echt niet te lachen, dus ga je maar 'grappen' over ONS AJAX vertellen ;-) |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 14:48 schreef Ronald 1960 het volgende:Tja, om/over of met feyenooit valt echt niet te lachen, dus ga je maar 'grappen' over ONS AJAX vertellen ;-) Feijenooit eindigt toch met een d? Het is namelijk verleden tijd ofwel vergane glorie. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 14:48 schreef Ronald 1960 het volgende:Tja, om/over of met feyenooit valt echt niet te lachen, dus ga je maar 'grappen' over ONS AJAX vertellen ;-) Ik vond ze wel grappig... Maar ik ben gauw tevreden...;))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je bedoelt van die smurfen?Ja dat ben ik.Ik vang die blauwe krengen.Feyenoord speelt zondag waarschijnlijk in blauw.Dus ik kan m,n hart ophalen. |
|
|
|
|
FrankieF
|
|
|
Wat een gelul allemaal zeg! Het is toch mooi dat de klassieker weer leeft ? Feyenoord is beter geworden en spanning is terug! Nu nog supporters erbij van beide kampen en alles zou top zijn toch ? en Twentse boer zeker jaloers op de kuip vanwege de sfeer? Beste supporters van Nederland man nergens anders meer sfeer zeker bij de topwedstrijden. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 19:43 schreef FrankieF het volgende:Wat een gelul allemaal zeg! Het is toch mooi dat de klassieker weer leeft ? Feyenoord is beter geworden en spanning is terug! Nu nog supporters erbij van beide kampen en alles zou top zijn toch ? en Twentse boer zeker jaloers op de kuip vanwege de sfeer? Beste supporters van Nederland man nergens anders meer sfeer zeker bij de topwedstrijden. Flikker toch op met je slappe gelul en ga lekker op het forum van die kakkerlakken slijmen over die kut kuip en die supporters.Is het jou wel eens opgevallen dat als fr achter staat dat het muisstil is dat je ze niet hoort.Alleen als ze een goal maken hoor je ze weer ff verders stelt het geen reet voor.Wil je wel succes wensen tegen fr voor de rest mag je alles verliezen als je fr en pisve maar pakt :P . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zijn er hier 10 moppen verwijderd..???
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dat doet zeer he...???;)))).... Weet ook niet waarom.... Af en toe kan ik er geen touw aan vastknopen...die regeltjes... Ik vond ze wel grappig...;))) |
|
|
|