|
|
Leon FR1908
|
|
|
John Guidetti,Feyenoord till he die! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Die tyfus vander grijp mocht willen dat ie zo een afscheid gehad had... wat een triest mannetje is me dat zeg! |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Het verbaasd me elke week weer dat die twee er nog een beetje levend bij zitten wat een gedrog bah |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gijp///spijkertopdekoptikkert!!! |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
zit waarschijnlijk weer tegen depressie aan ouwe azijnzeiker |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
jongens jongens in zijn verhaal begrijpt hij niet dat een speler zo snel een mythe is geworden (dat is hem nooit gelukt bij pisvee) maar ook Willem v H begreep het niet is dat dan ook een kud met een D. Toen Guidetti kwam vielen alle puzzel stukjes in elkaar,en kwam er weer hoop in Rotterdam.beter zo dat hij niet is gebleven kunnen wij zijn naam blijven noemen en wordt hij onze mythe nou en !!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:jongens jongens in zijn verhaal begrijpt hij niet dat een speler zo snel een mythe is geworden (dat is hem nooit gelukt bij pisvee) maar ook Willem v H begreep het niet is dat dan ook een kud met een D. Toen Guidetti kwam vielen alle puzzel stukjes in elkaar,en kwam er weer hoop in Rotterdam.beter zo dat hij niet is gebleven kunnen wij zijn naam blijven noemen en wordt hij onze mythe nou en !!!!!! ho ho,er werd gisteren beweert dat Guidetti niks gepresteerd zou hebben....3 hatricks was niet eerder voorgekomen en is dus wel degelijk een prestatie... Hij staat ook nog eens dicht bij de supporters daar waar Willem de supporters vergat tijdens het 100 jarig bestaan en ons Cruijff schonk... Willem is een held en Guidetti ook,het legioen bepaald namelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ho ho,er werd gisteren beweert dat Guidetti niks gepresteerd zou hebben....3 hatricks was niet eerder voorgekomen en is dus wel degelijk een prestatie... Hij staat ook nog eens dicht bij de supporters daar waar Willem de supporters vergat tijdens het 100 jarig bestaan en ons Cruijff schonk... Willem is een held en Guidetti ook,het legioen bepaald namelijk. Hij zei niet dat Guidetti niets gepresteerd had, het tegendeel, maar hij zei dat hij het afscheid en alle show enzo overdreven vond omdat hij maar 1 seizoen bij ons heeft gespeeld. Tis maar een mening. Uiteraard bepaald het legioen wie er bij Feyenoord een held wordt en wie niet. Dat weet hij ook wel, maar dan mag hij nog wel zijn mening geven toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij zei niet dat Guidetti niets gepresteerd had, het tegendeel, maar hij zei dat hij het afscheid en alle show enzo overdreven vond omdat hij maar 1 seizoen bij ons heeft gespeeld. Tis maar een mening. Uiteraard bepaald het legioen wie er bij Feyenoord een held wordt en wie niet. Dat weet hij ook wel, maar dan mag hij nog wel zijn mening geven toch? Hij zei wel degelijk dat hij vergeleken met ome corretje van Hanegem en Moulijn niets had gepresteerd... En dat is onzin alleen minder lang,en zoals hij zijn mening mag geven mag ik dat ook... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij zei wel degelijk dat hij vergeleken met ome corretje van Hanegem en Moulijn niets had gepresteerd... En dat is onzin alleen minder lang, en zoals hij zijn mening mag geven mag ik dat ook... Natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En waar gaat het eigenlijk nog over? Telkens hoop je dat het over voetbal gaat maar nee hoor Gijpie wil graag laten weten hoevaak hij heeft liggen ketsen...Graag laat hij een Barca momentje zien terwijl iedereen op clubnieuws zit te wachten en dan komt zijn mening nog.. Het afkraken van voetballers,snor is daar ook zo goed in alsof die ooit wat gepresteerd heeft op de velden....Vaak hebben ze het over mensen die hun plaats niet weten...Ik ben bang dat ze denken dat het voor hun niet van toepassing is... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ome cor draait zich om in zijn graf (uuuhhhh hij is toch dood) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Respect voor Ome Cor maar volgens mij leeft hij nog Piet... En hij hoeft zich niet gekrenkt te voelen want je heb helden uit jou tijd ,mijn tijd en de nieuwe generatie heeft nu hun helden,ook al kwamen ze niet verder dan een 2de plek... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zouden WvH en anderen dan jaloers zijn op John. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Piet dat weet ik niet maar is zeker niet nodig want voor mij is Willem 1 van de allergrootste Feyenoord helden.. Maar we hebben toch gezien wat dat ventje teweeg bracht...
Nog ff over van der Gijp Het vind Pellè een fenomeen omdat hij voor Feyenoord nog niks gepresteerd had...Hij mocht bij AZ dan misschien niet scoren maar hij liet dat elftal wel beter draaien,want ook daar was hij zeker geen slechte speler. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat zijn nu de successen geweest van de gijpvogel junior |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker een paar kampioenschapen met psv.... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Ja, René van der Gijp doet wel, heel vaak, heel vreemd over Feyenoord, ik dacht toch écht dat de héle Familie van der Gijp FEYENOORDER was... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nederlands landskampioenschap (2x): 1986, 1987 Zwitserse Landskampioen (2x): 1987, 1988 Zwitserse Supercup (2x): 1987, 1988
en natuurlijk niet te vergeten: Gouden Televizierring (1x): 2011 'Geef me hoop Jomanda' single (1995), hoogste positie: 28, 5 weken ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2x kampioen in 1 jaar bij 2 clubs. Knap. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Royston Drenthe in ieder geval niet ............ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
vd Gijp mag een mening hebben, maar over Guidetti zó badinerend praten vind ik minachting van een enorme supportersschare. Guidetti kwam, zag en overwon. In moeilijke tijden! Maar nee, clown vd Gijp vindt het een poseur. Look who's talking... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:vd Gijp mag een mening hebben, maar over Guidetti zó badinerend praten vind ik minachting van een enorme supportersschare. Guidetti kwam, zag en overwon. In moeilijke tijden! Maar nee, clown vd Gijp vindt het een poseur. Look who's talking... Dat bedoel ik.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja.. Daar smeert gijpie z'n boterhammen van. Mensen afzeiken en over barca lopen kwijlen. Ik word er niet warm of koud van. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hij en jantje mulder zijn gewoon jaloers .48.000 mensen gaan uit hun dak en zullie vinden het niets , |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Royston//geld//held!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
v Gijp...ach die droomt van de Yaya toure's van deze wereld, grote sterke negers...tsjaa need i say more |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
De Gijp-vogel heeft de lach niet meer aan z'n kont hangen !! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: waarschijnlijk meer dan jij ooit in het voetbal zal halen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zozozo Gijpiefan... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: nee hoor, maar iedereen mag zijn of haar mening hebben :) |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Noem je dat een mening, hij zit onze club en het Legioen af te zeiken !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daar ben ik het met eens!Maar dat houd in dat wij het ook mogen... Gijp in het schavot ole ole |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gijp niet serieus nemen! Zielige depressieve vent. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 - 15:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daar ben ik het met eens!Maar dat houd in dat wij het ook mogen... Gijp in het schavot ole ole ja natuurlijk mag je dat, en ik hoef het daar weer niet mee eens te zijn ;) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ik denk het niet WvH was een hele andere voetballer veel beter vond ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
vd Gijp heeft al jaren niets opwekkends over Feyenoord te melden. Liever dat ie daar dan z'n kop over houdt. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Laat die v.d. Gijp lekker lullen, gaat bij hem alleen over lekkere wijven, tieten en z'n sauna-tje....Neem zo'n kerel och niet zo serieus....die leeft nog een aantal jaren terug. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep. Eigenlijk omhooggevallen nobody, met veel herhalingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
René van der Gijp over Feyenoord spelers: Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hoe kun je hun nog echt serieus nemen Ze weten amper hoe de spelers heten op de Nederlandse velden |
|
|
|