BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn gemeende excuses aan de FR VVD stemmers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 10:15   quote  deeplink  
Wat een prachtig sociaal plan hahahahahahaa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Ik kom net een VVD stemmer tegen op de gang...
Hij zegt ik ben ziek van het nieuwe regeerakkoord ,hij zegt
en naar de dokter kan ik niet,want dat is niet meer te betalen hahaha
Ik zeg ,als je nou een vakantie boekt naar Athene kan je daar lekker
goedkoop naar de dokter gozer...Ik zeg een win win sutuatie..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Dit was allemaal onvermijdelijk hoor.
Ik vind het geen slecht akkoord, iedereen gaat er op achteruit. Was te verwachten.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 31 oktober 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Uiteindelijk zijn we allemaal genaaid!
craven
 craven - woensdag 31 oktober 2012 - 10:46   quote  deeplink  
tsjaa dat we nu op ons bek gaan komt door de jaren hieraan vooraf
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 10:50   quote  deeplink  
Een andere coalitie had niet veel veranderd.
Voor bepaalde groepen misschien.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 oktober 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:
Dit was allemaal onvermijdelijk hoor.
Ik vind het geen slecht akkoord, iedereen gaat er op achteruit. Was te verwachten.
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 31 oktober 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:
Dit was allemaal onvermijdelijk hoor.
Ik vind het geen slecht akkoord, iedereen gaat er op achteruit. Was te verwachten.
Aye, het wordt al gauw eerder minder dan beter als je noodgedwongen aanzienljik moet bezuinigen...
kuipje
 kuipje - woensdag 31 oktober 2012 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat een prachtig sociaal plan hahahahahahaa
Jij gefeliciteerd met het behouden van het ontslagrecht..

Wees blij dat de vvd toegeeft.. anders hadden we over 2 jaar weer verkiezingen.. nogal kortzichtig deze reactie van je.

Ik begrijp er alleen geen kont van waarom het via de zorgpremie moet. Ik heb behoorlijk wat mensen gesproken, en ze zeggen allemaal.. Als we 200 euro belasting meer moeten betalen.. prima, dan gaat het iig naar de staat.. Maar daar komt het nu ook niet terecht.. voor de rest een prima akkoord.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 31 oktober 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Ach, allemaal inleveren , levensstijl aanpassen en doorademen.
craven
 craven - woensdag 31 oktober 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 11:44 schreef kuipje het volgende:

[..]

Jij gefeliciteerd met het behouden van het ontslagrecht..

Wees blij dat de vvd toegeeft.. anders hadden we over 2 jaar weer verkiezingen.. nogal kortzichtig deze reactie van je.

Ik begrijp er alleen geen kont van waarom het via de zorgpremie moet. Ik heb behoorlijk wat mensen gesproken, en ze zeggen allemaal.. Als we 200 euro belasting meer moeten betalen.. prima, dan gaat het iig naar de staat.. Maar daar komt het nu ook niet terecht.. voor de rest een prima akkoord.
kiezen of delen, pvda heeft ook toegegeven wat dat betreft. Mocht het niet zijn gelukt en zouden er uiteindelijk nieuwe verkiezingen komen, dan zou na het bekend worden van dit plan, sociaal een voorkeur hebben bij de kiezers...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 31 oktober 2012 - 13:14   quote  deeplink  
jammer van de kinderbijslag.... Deze jongen heeft een stuk of wat van die kleine Kloostertjes... gaat me gewoon 240 euri kosten hè (2 kloostertjes van 12+ en 2 kloostertjes van 6+; oftewel kinderbijslag minus 2 x 80 minus 2 x 40)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door Arie.Klooster --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:
Dit was allemaal onvermijdelijk hoor.
Ik vind het geen slecht akkoord, iedereen gaat er op achteruit. Was te verwachten.
Als ik FR VVD stemmer zou zijn geweest,dan zal het toch aanvoelen alsof we met 0-10
van 020 hadden verloren...

Ik krijg nu dit beeld bij de VVD,een spandoek met een rode tomaat..Rutte spreekt het
volk toe met sluik lang haar en een zonnebrilletje op met groene
ronde glazen ...Bij opkomst hoor je het galmen van The final countdown van Europe..
En al de mensen die juichen hebben sandalen en geiteharige sokken aan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 13:20   quote  deeplink  
prima akkoord trouwens en ik heb niet eens VVD gestemt...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
jammer van de kinderbijslag.... Deze jongen heeft een stuk of wat van die kleine Kloostertjes... gaat me gewoon 240 euri kosten hè (2 kloostertjes van 12+ en 2 kloostertjes van 6+; oftewel kinderbijslag minus 2 x 80 minus 2 x 40)
Dat is zuur kameraad...
Over 20 jaar dan krijg je nazorg van de Grieken Spanjaarden en Italianen...
Je weet het,eerst het zuur dan het zoet? pffffff
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als ik FR VVD stemmer zou zijn geweest,dan zal het toch aanvoelen alsof we met 0-10
van 020 hadden verloren...

Ik krijg nu dit beeld bij de VVD,een spandoek met een rode tomaat..Rutte spreekt het
volk toe met sluik lang haar en een zonnebrilletje op met groene
ronde glazen ...Bij opkomst hoor je het galmen van The final countdown van Europe..
En al de mensen die juichen hebben sandalen en geiteharige sokken aan..
ik snap niet waarom je dit zegt, zo naief zijn de VVD stemmers juist niet.
De meesten wisten allang welke consessies gedaan moesten worden.
Overigens worden een aantal weer op een andere manier gecompenseerd.

maakt niet uit joh, t is altijd kudt de aankomende jaren :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
jammer van de kinderbijslag.... Deze jongen heeft een stuk of wat van die kleine Kloostertjes... gaat me gewoon 240 euri kosten hè (2 kloostertjes van 12+ en 2 kloostertjes van 6+; oftewel kinderbijslag minus 2 x 80 minus 2 x 40)
kinderbijslag is een extraatje.
Ik heb nooit begrepen waarom de staat mij geld gaf omdat ik kinderen heb...
Maar goed, voor anderen misschien bittere noodzaak.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:
Dit was allemaal onvermijdelijk hoor.
Ik vind het geen slecht akkoord, iedereen gaat er op achteruit. Was te verwachten.
ga weg man!
geen slecht akkoord???? EEN RAMP!

Het ergste nog wat nu nog niet voelbaar is:
PRO Europa dus voor het redden van Griekenland zodat we over 2 jaar nog eens miljarden zullen moeten inleveren omdat het gratis naar Griekenland wordt verscheept via Europa!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Als Boudewijn CAPSLOCK gaat gebruiken dAn zit er iets niet goed..Ik ga ff nadenken.....
Mijn geweten T waar zit je als ik je nodig heb?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 15:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als Boudewijn CAPSLOCK gaat gebruiken dAn zit er iets niet goed..Ik ga ff nadenken.....
Mijn geweten T waar zit je als ik je nodig heb?
Dat doe ik als iets echt onbegrijpelijk is en niet uit te leggen is (zonder te draaien en te liegen).
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ga weg man!
geen slecht akkoord???? EEN RAMP!

Het ergste nog wat nu nog niet voelbaar is:
PRO Europa dus voor het redden van Griekenland zodat we over 2 jaar nog eens miljarden zullen moeten inleveren omdat het gratis naar Griekenland wordt verscheept via Europa!
maar een redelijk alternatief is er niet. Dan doet t pijn via de andere kant.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar een redelijk alternatief is er niet. Dan doet t pijn via de andere kant.
Een andere term voor het liegen van de VVD naar hun achterban noemen ze (water bij de wijn doen) hahaha
Roony jij bent werkelijk waar de grootste knuffelbeer onder de Feyenoorders...I love you gozer ,I DO
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar een redelijk alternatief is er niet. Dan doet t pijn via de andere kant.
Dat alternatief is er zeker wel. zowiezo (veel) minder buitenland en je hebt meteen miljarden over...
Mensen die zich aan de regels houden, werken als ze dat kunnen, netjes tientallen jaren hun hypotheek/huur hebben betaald zouden beloond moeten worden, niet zoals in dit akkoord flink genaaid worden aan alle kanten.
En ben je dan eindelijk 65 jaar oud geworden met hard zwoegen of hoge stressvolle werkdruk moet je nog jaren extra. En dan maar uberhaupt hopen dat je dan nog van je pensioen kunt genieten aangezien het pro-europa zal betekenen dat de pensioenfondsen zullen moeten bijspringen omdat die op een enorme pot met geld zitten. Maar dat is wel ONS geld, niet bestemd voor het bijspringen buiten Nederland omdat die geen zin hadden/hebben in ons soort bezuinigingen!

Maargoed, mijn voorspelling is dat Griekenland het ondanks de hulp toch niet zal redden, en binnen anderhalf jaar grexit is en dan hebben we gelukkig weer nieuwe verkiezingen en hopelijk is iedereen er zich dan van doordrongen dat het pro-Europa beleid totaal FOUT is!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:23 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat alternatief is er zeker wel. zowiezo (veel) minder buitenland en je hebt meteen miljarden over...
Mensen die zich aan de regels houden, werken als ze dat kunnen, netjes tientallen jaren hun hypotheek/huur hebben betaald zouden beloond moeten worden, niet zoals in dit akkoord flink genaaid worden aan alle kanten.
En ben je dan eindelijk 65 jaar oud geworden met hard zwoegen of hoge stressvolle werkdruk moet je nog jaren extra. En dan maar uberhaupt hopen dat je dan nog van je pensioen kunt genieten aangezien het pro-europa zal betekenen dat de pensioenfondsen zullen moeten bijspringen omdat die op een enorme pot met geld zitten. Maar dat is wel ONS geld, niet bestemd voor het bijspringen buiten Nederland omdat die geen zin hadden/hebben in ons soort bezuinigingen!

Maargoed, mijn voorspelling is dat Griekenland het ondanks de hulp toch niet zal redden, en binnen anderhalf jaar grexit is en dan hebben we gelukkig weer nieuwe verkiezingen en hopelijk is iedereen er zich dan van doordrongen dat het pro-Europa beleid totaal FOUT is!
Griekenland, Spanje en Italië laten vallen heeft naar het schijnt nog grotere gevolgen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een andere term voor het liegen van de VVD naar hun achterban noemen ze (water bij de wijn doen) hahaha
Roony jij bent werkelijk waar de grootste knuffelbeer onder de Feyenoorders...I love you gozer ,I DO
haha welnee, ik weet alleen dat of het nu linksom of rechtsom is, in het huidige economische klimaat is geen ruimte meer. De sjaak zijn we sowieso.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Griekenland, Spanje en Italië laten vallen heeft naar het schijnt nog grotere gevolgen...
Zeggen de pro Europa lui, waar de de anti Europa lui het tegenovergestelde zeggen. Men weet het gewoon niet(!), dat zijn de feiten want andere feiten kunnen geen van beide kanten ophoesten behalve aannames tot waarheid te bombarderen.
Wat ik WEL weet is dat Nederland VOOR het samengaan in de euro en al dat gezeur via Brussel het ook goed deed, zelfs beter dan nu naar mijn mening. En hoe pro Europa je ook mag zijn, je kan niet ontkennen dat de huidige vooruitzichten zelfs in het meest gunstige scenario slecht zullen zijn.
Nederland is een handelsland en daardoor afhankelijk van handel met Europa zeggen de pro-Europa mensen, wat natuurlijk waarheid is, maar was Nederland dat dan niet voordat we samengingen? Is het niet dat we juist in die periode zo'n sterk land zijn geworden doordat we ZELF konden bepalen hoe we eventuele crisissen intern konden oplossen? Nu zijn we het geld gewoon kwijt aan Europa waar we zelf niets mee opschieten.

Dus het is heel simpel:
voor samengaan Europa -> bij crisis met eigen geld interne crisis bestrijden -> we zien zelf meteen effect van ons eigen geld
na samengaan Europa -> bij crisis zijn andere landen er altijd erger aan toe -> we zijn enorm veel geld kwijt zonder er iets van te zien -> nog grotere eigen crisis -> veel meer onvrede

oftewel: NIET UIT TE LEGGEN OM TOCH ERMEE DOOR TE GAAN, hoe zogenaamde deskundigen er ook omheen willen draaien...
qwerto
 qwerto - woensdag 31 oktober 2012 - 16:54   quote  deeplink  
ach we voelen het allemaal, het leven is kut maar we moeten door en we hebben gewoon Jaaaaren op veel te grote voet geleefd daar pluk je nu de vruchten van !

Vroeger kon je hypotheek op hypotheek stapelen, is toch achteraf ook niet gezond ? "schat ik wil een nieuwe auto., nou dus nemen we gewoon ff een 2e hypotheek."
kuipje
 kuipje - woensdag 31 oktober 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Nooit verwacht dat jij zo'n bekrompen blik op de wereld hebt. Waar hebben we al deze groei de afgelopen jaren aan te danken? Juist Europa.

En als je denkt dat we geen problemen hebben als Spanje Griekenland en Italië omvallen, hoe gaat het dan met onze export? Daar draaien we op, even door de zure appel heen. Zuid Europa redden en verder gaan!

quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zeggen de pro Europa lui, waar de de anti Europa lui het tegenovergestelde zeggen. Men weet het gewoon niet(!), dat zijn de feiten want andere feiten kunnen geen van beide kanten ophoesten behalve aannames tot waarheid te bombarderen.
Wat ik WEL weet is dat Nederland VOOR het samengaan in de euro en al dat gezeur via Brussel het ook goed deed, zelfs beter dan nu naar mijn mening. En hoe pro Europa je ook mag zijn, je kan niet ontkennen dat de huidige vooruitzichten zelfs in het meest gunstige scenario slecht zullen zijn.
Nederland is een handelsland en daardoor afhankelijk van handel met Europa zeggen de pro-Europa mensen, wat natuurlijk waarheid is, maar was Nederland dat dan niet voordat we samengingen? Is het niet dat we juist in die periode zo'n sterk land zijn geworden doordat we ZELF konden bepalen hoe we eventuele crisissen intern konden oplossen? Nu zijn we het geld gewoon kwijt aan Europa waar we zelf niets mee opschieten.

Dus het is heel simpel:
voor samengaan Europa -> bij crisis met eigen geld interne crisis bestrijden -> we zien zelf meteen effect van ons eigen geld
na samengaan Europa -> bij crisis zijn andere landen er altijd erger aan toe -> we zijn enorm veel geld kwijt zonder er iets van te zien -> nog grotere eigen crisis -> veel meer onvrede

oftewel: NIET UIT TE LEGGEN OM TOCH ERMEE DOOR TE GAAN, hoe zogenaamde deskundigen er ook omheen willen draaien...
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Elke verkiezing hetzelfde. Vooraf gepaaid, achteraf genaaid.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:54 schreef qwerto het volgende:
Vroeger kon je hypotheek op hypotheek stapelen, is toch achteraf ook niet gezond ? "schat ik wil een nieuwe auto., nou dus nemen we gewoon ff een 2e hypotheek."
Is gelukkig al niet meer mogelijk.
Maar over tien jaar zullen we hetzelfde zeggen over de hulp aan andere landen en Europa. Erg dom geweest, maarja, we moeten er nou maar eenmaal doorheen.

Het is een kwestie van op tijd besluiten durven te nemen om niet in hetzelfde patroon te vallen en een volgende generatie de puinhoop op te laten ruimen.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 31 oktober 2012 - 17:05   quote  deeplink  
we kunnen ook gewoon niets doen , en dan over 10 jaar bij Griekenland, Spanje en alle andere landen op je knietjes met over de 1 miljoen werkelozen.
Nu gewoon even je levensstijl veranderen
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 17:01 schreef kuipje het volgende:
Nooit verwacht dat jij zo'n bekrompen blik op de wereld hebt. Waar hebben we al deze groei de afgelopen jaren aan te danken? Juist Europa.
Je vertelt totale onzin!
Welke groei?
Laten we de feiten er eens bijhalen, De jaarlijkse groei van het Nederlandse bbp (CBS statistiek via wikipedia):
1996 3,4%
1997 4,3%
1998 3,9%
1999 4,7%
2000 3,9%
2001 1,9%
- euro ingevoerd -
2002 0,1%
2003 0,3%
2004 2,2%
2005 2,0%
2006 3,4%
2007 3,9%
2008 1,8%
2009 -3,5%
2010 1,7%
2011 1,2%

Dus gemiddeld voor de euro: +3,68%
gemiddeld na invoering euro: +1,31%
oftewel het is meer dan gehalveerd!!

En pak de statistieken van het CBS er eens bij:
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/internationale-handel/nieuws/default.htm
en dan tabje 'export naar EU-landen'.
Blijkt dat de export naar EU-landen r is GEDAALD sinds 1996. Dus dat 'Europa' heeft ons als handelsland helemaal niets extra's gegeven dus de feiten zijn gewoon heel anders dan de pro-Europa mensen ons doen voorliegen.

quote:

En als je denkt dat we geen problemen hebben als Spanje Griekenland en Italië omvallen, hoe gaat het dan met onze export? Daar draaien we op, even door de zure appel heen. Zuid Europa redden en verder gaan!
Gewoon kwestie van nadenken! Vasthouden aan Europa is juist een bekrompen gedachte!
Die groei hadden we ook gehad als Europa was geweest zoals het al was: elk land moest zelf hun eigen zaakjes op orde stellen. Doet een land dat niet hebben ze er zelf het meeste last van. Dus die groei hebben we zeker NIET te danken aan het samengaan van Europa en de euro munteenheid.

Echter, nu denken ze: laten we maar wat bezuinigingen doorvoeren zodat we iig geld van andere landen krijgen. Dus de noodzaak en overtuiging om het voor de toekomst van je eigen land te doen is er niet meer.
Als Griekenland vroeger was omgevallen hadden we als Nederland daar nauwelijks iets van gemerkt omdat andere landen dan daar ook niet afhankelijk van waren.

De realiteit is nu dus dat het veel meer verweven is, maar dat wordt alleen maar erger als we er aan vasthouden en geld blijven pompen in iets wat niet te redden valt. Beter nu een x percentage inboeten dan over 4 jaar x maal 3 percentage verplicht moeten inboeten.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 31 oktober 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Griekenland, Spanje en Italië laten vallen heeft naar het schijnt nog grotere gevolgen...
Grexit is geen probleem. 11 miljard zijn we toch al kwijt. Als Spanje vertrekt komt alleen de tuinbouw in de probleem. Het geld dat we dus niet hoeven over te maken naar Griekenland en Spanje kunnen we binnen ons eigen land gebruiken om de tuinders te ondersteunen.

Als we dan het buitenland beleid nog verder versoberen, hebben we bij de volgende verkiezingen een staatsschuld die in ieder geval niet meer met 810 euro per seconde oploopt.

Anders kunnen we altijd nog gaan voor nedexit.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 oktober 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Wat een grapjassen:

quote:
De overgang naar een inkomensafhankelijke zorgpremie pakt vooral gunstig uit voor de middeninkomens; voor de hoge inkomens is het ongunstig. Dat zei informateur Henk Kamp woensdag in het Kamerdebat over de kabinetsformatie
en

quote:
Kamp had zelf geen berekeningen over de precieze gevolgen van het invoeren van de inkomensafhankelijke premie
quote:
Hij verwacht dat er bij het debat over het regeerakkoord over 1 of 2 weken in de Kamer al meer valt te zeggen over de gevolgen
Ze hebben dus geen feitelijke gegevens, stemmen maar gewoon toe met de pvda en lullen daarna maar wat in de rondte!
Elke leek snapt toch dat als er een max van 66k inkomen op de zorgpremie zit dat een hoog inkomen van zeg 100k er relatief op vooruit gaat doordat de belastingschijven omlaag gaan omdat dat over dat gehele bedrag zal gelden!?!?
van geil
 van geil - woensdag 31 oktober 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ga weg man!
geen slecht akkoord???? EEN RAMP!

Het ergste nog wat nu nog niet voelbaar is:
PRO Europa dus voor het redden van Griekenland zodat we over 2 jaar nog eens miljarden zullen moeten inleveren omdat het gratis naar Griekenland wordt verscheept via Europa!
inderdaad!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 oktober 2012 - 18:06   quote  deeplink  
Uit Europa treden is kiezen voor economisch isolationisme.
Regeerakkoord is niet fijn, maar wel eerlijker verdeling van de pijn.
Miljard minder ontwikkelingshulp, maar wel effectiever inzet: veel voor te zeggen.
Verkorting ww-periode vind ik een riskante.

Maar welke coalitie zou het beter neerzetten en op welk gebied????
Wim2
 Wim2 - woensdag 31 oktober 2012 - 18:08   quote  deeplink  
VVD had geen andere keuze. PVDA met SP was nog veel erger geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 oktober 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:08 schreef Wim2 het volgende:
VVD had geen andere keuze. PVDA met SP was nog veel erger geweest.
Kwam je nooit aan aflossing van miljarden toe.
van geil
 van geil - woensdag 31 oktober 2012 - 18:11   quote  deeplink  
dat hele europa kost alleen maar bergen geld..en heeft ons arm gemaakt.
al voor de crisis..
alleen duitsland is n interresante partner voor ons,economisch gezien.
dld en nl moeten 1 munt nemen en uittreden.liefst 10 jaar geleden.
laatse reaktie overigens.dit hebben we al gehad.ben hier voor Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Ned 1
Wat een feest hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:11 schreef van geil het volgende:
dat hele europa kost alleen maar bergen geld..en heeft ons arm gemaakt.
al voor de crisis..
alleen duitsland is n interresante partner voor ons,economisch gezien.
dld en nl moeten 1 munt nemen en uittreden.liefst 10 jaar geleden.
laatse reaktie overigens.dit hebben we al gehad.ben hier voor Feyenoord.
Ik lees je graag gozer,je zit precies op mijn golflengte...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees je graag gozer,je zit precies op mijn golflengte...
Zo'n 1m boven NAP ;)
kuipje
 kuipje - woensdag 31 oktober 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Boudewijn.. Ik heb het niet zozeer over de euro, meer over Europa als geheel. Bekijk even de statistieken voor de Europese unie.

Hoe kan Europa concurreren tegen grootmachten als China India Brazilië Amerika en Rusland. Als we ieder als klein provincietje voor onszelf gaan werken?
kuipje
 kuipje - woensdag 31 oktober 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik lees je graag gozer,je zit precies op mijn golflengte...
Lekker makkelijk, laten we Zeeland Drenthe en Friesland dan ook afstoten.. Word ook geen geld gegenereerd.
kuipje
 kuipje - woensdag 31 oktober 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Ging eigenlijk over van geil z'n mening. Is lastig quoten op een telefoon :)
FR-Han
 FR-Han - woensdag 31 oktober 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 19:58 schreef kuipje het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, laten we Zeeland Drenthe en Friesland dan ook afstoten.. Word ook geen geld gegenereerd.
je vergeet overijssel. wat een droef stuk grond
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Proud to be a linkse rakker......2e keer in mijn leven op de P.v.d.A. gestemd, voor de rest op de S.P......Moet zeggen, op de een of andere manier heb ik er wel vertrouwen in.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:11 schreef van geil het volgende:
dat hele europa kost alleen maar bergen geld..en heeft ons arm gemaakt.
al voor de crisis..
alleen duitsland is n interresante partner voor ons,economisch gezien.
dld en nl moeten 1 munt nemen en uittreden.liefst 10 jaar geleden.
laatse reaktie overigens.dit hebben we al gehad.ben hier voor Feyenoord.
Bolkestein z'n idee, was ook weer een V.V.D.-er......
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Ik begrijp niets meer van de Nederlandse politiek (van de Franse ook niet)
maar lees net dat de Rotterdamse haven weer groeit.
De wijsheid van mijn Opa was:
In Rotterdam wordt het verdient
In den Haag verdeelt
en in Amsterdam het uitgeven
Europees
In Nederland en Duitsland wordt het verdient
In Brussel verdeelt
En in Griekenland en Italië uitgegeven
Sterkte Tip wordt economisch vluchteling in frankrijk
Aartus
 Aartus - woensdag 31 oktober 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 18:11 schreef van geil het volgende:
dat hele europa kost alleen maar bergen geld..en heeft ons arm gemaakt.
al voor de crisis..
alleen duitsland is n interresante partner voor ons,economisch gezien.
dld en nl moeten 1 munt nemen en uittreden.liefst 10 jaar geleden.
laatse reaktie overigens.dit hebben we al gehad.ben hier voor Feyenoord.
Verdomme zijn we t toch nog een keer eens.Goed zo van geil +1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn gemeende excuses aan de FR VVD stemmers









0.0080289