BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam ziet af van contract verlenging

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 16:02   quote  deeplink  
Leerdam gaat naar Real Madrid,zonde hoor dat de pure klasse verloren gaat.
Jva
 Jva - woensdag 31 oktober 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Fijn. Laat die maar gaan.
Krijgt Vilhena misschien weer een kans. Een heerlijke voetballer vind ik dat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:04 schreef Jva het volgende:
Fijn. Laat die maar gaan.
Krijgt Vilhena misschien weer een kans. Een heerlijke voetballer vind ik dat.
Koeman is terleurgesteld in Kevin en zegt nu voor andere te gaan kiezen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:04 schreef Jva het volgende:
Fijn. Laat die maar gaan.
Krijgt Vilhena misschien weer een kans. Een heerlijke voetballer vind ik dat.
Koeman is terleurgesteld in Kevin en zegt nu voor andere te gaan kiezen!
dennie
 dennie - woensdag 31 oktober 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Wat een achterbakse loser!

Let maar op, volgend seizoen speelt ie bij Twente

Wat denkt deze kerel wel whaha middelmatige klote voetballer hij houdt Feyenoord gewoon aan het lijntje hij wist al die tijd al dat ie niet zou tekenen ik had dit al precies op deze manier verwacht. Schijnheilig ventje.
dennie
 dennie - woensdag 31 oktober 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Koeman is terleurgesteld in Kevin en zegt nu voor andere te gaan kiezen!
Yeahh.. Singh erin!
dennie
 dennie - woensdag 31 oktober 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:04 schreef Jva het volgende:
Fijn. Laat die maar gaan.
Krijgt Vilhena misschien weer een kans. Een heerlijke voetballer vind ik dat.
Ik zou graag Vilhena voor Immers willen zien tegen de grotere ploegen als de ruimtes kleiner zijn. Met Singh en Clasie daarachter heb je zoveel meer voetbal dan dat je nu hebt! Minder druk op de verdediging en meer bediening voor de aanval vanaf de flanken met Pelle als killer.

Boetius Pelle Schaken/Verhoek

Vilhena
Clasie Singh

Indi Mathijsen de Vrij Janmaat

Mulder

mijn ideale opstelling.

BTW deze 3 middenvelders zijn alle 3 echte voetballers dus zullen elkaar veel beter aanvoelen dan de middenvelders van nu ik denk dat we dan veel meer combinatievoetbal zullen krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door dennie --
bode
 bode - woensdag 31 oktober 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:15 schreef dennie het volgende:
Wat een achterbakse loser!

Let maar op, volgend seizoen speelt ie bij Twente

Wat denkt deze kerel wel whaha middelmatige klote voetballer hij houdt Feyenoord gewoon aan het lijntje hij wist al die tijd al dat ie niet zou tekenen ik had dit al precies op deze manier verwacht. Schijnheilig ventje.
Oud nieuws heb ik al een paar weken geleden voorspeld
ik denk dat hij al kontakt heeft gehad met Fer en Cabral, ik zal het jammer vinden
dennie
 dennie - woensdag 31 oktober 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:24 schreef bode het volgende:

[..]

Oud nieuws heb ik al een paar weken geleden voorspeld
ik denk dat hij al kontakt heeft gehad met Fer en Cabral, ik zal het jammer vinden
Is niet oud nieuws hij heeft vandaag pas aangegeven niet te tekenen... Ik hou niet van voorbarige conclusies maar alles is nu duidelijk. Ik had ook allang het idee dat dit zou gebeuren, je hoefde alleen maar naar die schijnheilige interviews van die kerel te luisteren.
bode
 bode - woensdag 31 oktober 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Tegen de Tukkers moet je met Immers, Clasie en Vilhena beginnen maar ik denk van niet, want Vilhena speeld morgenavond ook al.
Omekees
 Omekees - woensdag 31 oktober 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:17 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik zou graag Vilhena voor Immers willen zien tegen de grotere ploegen als de ruimtes kleiner zijn. Met Singh en Clasie daarachter heb je zoveel meer voetbal dan dat je nu hebt! Minder druk op de verdediging en meer bediening voor de aanval vanaf de flanken met Pelle als killer.

Boetius Pelle Schaken/Verhoek

Vilhena
Clasie Singh

Indi Mathijsen de Vrij Janmaat

Mulder

mijn ideale opstelling.

BTW deze 3 middenvelders zijn alle 3 echte voetballers dus zullen elkaar veel beter aanvoelen dan de middenvelders van nu ik denk dat we dan veel meer combinatievoetbal zullen krijgen.
Om na 1 wedstrijd van Boetius hem al een basisplaats te geven gaat ook een beetje ver.

Dan zou ik toch meer gaan voor:

Schaken-Pelle-Verhoek

Clasie-Immers-Vormer/Singh

Martins Indi-Mathijsen-de Vrij-Janmaat

Lampou
muisje1966
 muisje1966 - woensdag 31 oktober 2012 - 16:30   quote  deeplink  
zeker nooit meer opstellen hij heeft afgedaan
En dat noemt zich dan Feyenoorder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door muisje1966 --
dennie
 dennie - woensdag 31 oktober 2012 - 16:32   quote  deeplink  
Ik zou ook niet zomaar iemand na 1 wedstrijd een basisplaats geven maar de eerste helft tegen ajax was ongelofelijk van die kerel. Wat een inzicht, snelheid en techniek, hij deed alles goed. Hij heeft alles wat spelers als Biseswar Cabral etc niet hadden. Ik was vooral onder de indruk dat ie niet alleen een goede dribbel had wat buitenspelers typeert maar ook hele goede inzicht en passing waarmee hij Verhoek 2x voor de keeper zette.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 31 oktober 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:01 schreef FR-Roel het volgende:
leerdam wie?
Heeft iets met kaas te maken of zo? Is 't een kaaskop?
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 31 oktober 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:10 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik ook, wil hem wel eens een paar wedstrijden zien spelen.
Weet die nog tegen Twente of Psv vorigseizoen?
Weet ik zo niet meer moet ik om liegen, maar wat speelde hij toen lkkr!
was tegen die halve duitsers
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Altijd maximaal een zesje. Daaaag Kelvin.
lord - adonis
 lord - adonis - woensdag 31 oktober 2012 - 17:03   quote  deeplink  
weet je dadelijk hebben we twee feyenoord
de enige echte in ROTTERDAM ZUID en die namaak koopclub in Tukkerland.

waar maken wij ons druk om laat ze lekker we hebben 6 spelers bij oranje die wel voor de echte club willen spelen. en die koekenbakkers die weg gaan spelen niet eens mee.

Koeman heeft het goed gedaan gelijk eruit en op de bank wegrotten geen speeltijd geen ritme hebben ze er voorlopig niets aan. en in de winterstop opzouten met die gozer misschien dat Mario hem wil voor de Belgische competitie dat zou lachen zijn.
bode
 bode - woensdag 31 oktober 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hoop op Vilhena..
Jij bent net zo als ik, Koeman moet hem een kans geven anders ben ik bang dat hij de zelfde kant op gaat als Leerdam, hoe speelde hij vorige jaar in Enschede tegen de tukkers
en weet je nog wat ik over J.P. Boëtius zei. Met Immers, Clasie en Vilhena op het middenveld wint Feyenoord zondag in Enschede van de Tukkers reken daar maar op.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 31 oktober 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Dat zat er al een tijdje aan te komen. Gaat ongetwijfeld naar Twente.
Alsof dat een vooruitgang is....
Goed dat Koeman hem niet meer opstelt en nu anderen een kans geeft. Altijd aan de toekomst denken.
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Gewoon laten WERKEN voor z'n poen zolang hij er nog is. Ga de bosjes rond Varkenoord maar schoffelen of zo..
bode
 bode - woensdag 31 oktober 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:32 schreef dennie het volgende:
Ik zou ook niet zomaar iemand na 1 wedstrijd een basisplaats geven maar de eerste helft tegen ajax was ongelofelijk van die kerel. Wat een inzicht, snelheid en techniek, hij deed alles goed. Hij heeft alles wat spelers als Biseswar Cabral etc niet hadden. Ik was vooral onder de indruk dat ie niet alleen een goede dribbel had wat buitenspelers typeert maar ook hele goede inzicht en passing waarmee hij Verhoek 2x voor de keeper zette.
niet te hard roepen, kijk eens naar Vilhena die speelde vorige jaar in Enschede op jonge leefdtijd ook een bere partij en waar is hij nu gebleven nog geen compititiewdstrijd gespeeld weer in het eerste, misschien morgenavond
van geil
 van geil - woensdag 31 oktober 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 17:45 schreef bode het volgende:

[..]

niet te hard roepen, kijk eens naar Vilhena die speelde vorige jaar in Enschede op jonge leefdtijd ook een bere partij en waar is hij nu gebleven nog geen compititiewdstrijd gespeeld weer in het eerste, misschien morgenavond
wie zegt dat dat aan Vilhena ligt?
heb ook zwaar t gevoel gehad dat Leerdam moest spelen,voor evt bijtekenen,,en/of de vraagprijs opdrijven voor n wintertransfer..

Leerdam OPROTTEN!
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 31 oktober 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Leerdam, de zoveelste die denkt dat alle (buitenlandse) topclubs op hem zitten te wachten. Opzouten met die gozer. Nooit meer opstellen, zelfs niet in het 2e ... laat hem maar verkleumen dit seizoen op de tribune, of uitlenen aan de Roteb, kan hij de straten vegen, maakt hij zich tenminste nuttig.
legrande
 legrande - woensdag 31 oktober 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 15:24 schreef eko-sporter het volgende:
De tijd dat werkgevers bepaalden voor wie, waar en tegen welk salaris je mocht werken is voorbij en dat is een goede zaak. Voetballers zijn ook geen persoonlijk eigendom of speeltjes van voetbalsupporters. Voetballers zouden er wel goed aandoen om minder overdreven de liefde voor hun huidige werkgever te verklaren.

Het staat Kelvin Leerdam vrij om een eigen keuze te maken en dat heeft hij gedaan. Hij heeft altijd hard en naar vermogen voor Feyenoord gewerkt. Ik gun hem zijn keuze en wens hem veel succes. Mijn respect voor Kelvin is met zijn keuze om zijn contract met Feyenoord niet te verlengen niet groter of minder geworden.

Het aanstaande vertrek van Kelvin levert voor andere jeugd- en /of selectiespelers kansen op. Ik ben benieuwd wie er uiteindelijk opstaat. Ik zet mijn kaarten op Goossens. De andere vaak genoemde spelers hebben in mijn optiek al een enkele keer een kans gekregen, maar niet gepakt. Wellicht tovert de technische staf nog een jongeling uit de hoge hoed.

Ik laat met graag verrassen, zeker als het Feyenoord vooruit helpt. De keuze van Kelvin ziet ik niet als een nieuwe "beer op de weg" maar een door natuurlijk verloop gecreerde kans om door te ontwikkelen.
Het is alleen zo zwak dat je na heel de jeugdopleiding bij Feyenoord gevolgd te hebben nu voor niets de deur uit loopt nee dan Vlaar tekent bij in slechte periode en levert zo zijn feyenoord geld op. Als Leerdam een echte vent was geweest met een feyenoord hart had hij een mooi contract getekend tot 2015 met eventueel een gelimiteerde transfersom dan hebben ze er beiden wat aan nee meneer denkt aan zijn portemonnaie slappeling.
ar
 ar - woensdag 31 oktober 2012 - 19:03   quote  deeplink  
Opzouten dan maar,ga maar lekker bankzitten en zet goossens er maar in .
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Zo, die is klaar voor de tribune, en isschien af en toe een reservebankje, ondankbaar klein stuk vreten...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 20:37   quote  deeplink  
daaaaaaaaag Kelvin en wederom verlaat een speler die denkt dat hij heeeeeeeeeeeeeeeel goed is Feyenoord.Kelvin waterdragertje veel succes (ik denk bij PSV of twente)
volgende nieuweling doorschuiven.O ja Kelvin denk aan je enkels als je een keer tegen feyenoord van de bank af mag om te spelen..................................
WAARSCHUWING AAN ALLE FORUM LEDEN LATEN WE STOPPEN MET HET VERAFGODEN VAN SPELERS dat scheelt een boel teleurstellingen in mensen (b.v Vlaar/Kuijt/Wijnaldum/Fer/Cabral)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 oktober 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Tot nu ben jij de enige die teleurgesteld is in Vlaar volgens mij, en zijn er genoeg mensen die Kuyt nog graag zien komen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 20:46 schreef Bosifyable het volgende:
Tot nu ben jij de enige die teleurgesteld is in Vlaar volgens mij, en zijn er genoeg mensen die Kuyt nog graag zien komen.
daar gaan we weer ,ik heb deze mening over mister Feyenoord Vlaar al vaak genoeg beargumenteerd . we meten met 2 maten of niet ?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Vlaar vind ik wel oke, had best een klotetijd achter de rug, voor de rest.......
Rdamechwel
 Rdamechwel - woensdag 31 oktober 2012 - 21:14   quote  deeplink  
wie is dat...melvin leerdan ???
maak je eigen niet zo druk joh..
optieften met die gozer,,,life goes on
gelukkig maar.....
Leonidas
 Leonidas - woensdag 31 oktober 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Spelers die verkocht worden (Fer, Wijnaldum etc) vind ik geen probleem. Daar wordt Feyenoord vaak ook beter van. Spelers die gratis weglopen daar heb ik problemen mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 16:17 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik zou graag Vilhena voor Immers willen zien tegen de grotere ploegen als de ruimtes kleiner zijn. Met Singh en Clasie daarachter heb je zoveel meer voetbal dan dat je nu hebt! Minder druk op de verdediging en meer bediening voor de aanval vanaf de flanken met Pelle als killer.

Boetius Pelle Schaken/Verhoek

Vilhena
Clasie Singh

Indi Mathijsen de Vrij Janmaat

Mulder

mijn ideale opstelling.

BTW deze 3 middenvelders zijn alle 3 echte voetballers dus zullen elkaar veel beter aanvoelen dan de middenvelders van nu ik denk dat we dan veel meer combinatievoetbal zullen krijgen.
Uhm Dennie ik wil niet lullig gaan doen maar wat dacht je ervan om Vilhena ff terug te zetten naar de B2 de komende 2 jaar?
Van mij part is hij zo goed als van Persie maar hij doet het zelfde ...
oprotten met die gasten ...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 21:57   quote  deeplink  
en toch even een positieve gedachte,wat fijn dat we nog jongere spelers achter de hand hebben.dus ieder nadeel heb ze voordeel.
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uhm Dennie ik wil niet lullig gaan doen maar wat dacht je ervan om Vilhena ff terug te zetten naar de B2 de komende 2 jaar?
Van mij part is hij zo goed als van Persie maar hij doet het zelfde ...
oprotten met die gasten ...
Voorlopig ligt Vilhena nog vast tot 2014 Leon. Dus geen aflopend contract zoals kwelvin...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 22:40   quote  deeplink  
na slles gelezen te hebben vanavond blijf ik trots op mijn club.
Ajuu ik ga nog even werken en kijken of we nergens tegenaan varen.
Tot morgen,lekker Feyenoord volgen via eredivisie op mn computertje daar wordt ik zo gelukkig van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Voorlopig ligt Vilhena nog vast tot 2014 Leon. Dus geen aflopend contract zoals kwelvin...
Over 2 maanden is het 2013.
Dat niet willen bijtekenen van Tonny is met een gedachte..
Ik ben klaar met dat soort gedachtens,hij heeft 1 wedstrijd gespeelt
en heeft de arrogantie om de Feyenoord achterban in de wachtkamer te zetten.
Het moet een eer zijn omdat shirt te mogen dragen en door Feyenoord
in de wachtkamer te zetten is hij dat shirt niet waard op dit moment..
Wie is die f*cking Vilhena dan?
Lekker zorgen dat hij geen bal meer raakt in het heilige shirt..
Reserve maken van de B2 en de groeten met Tonny!
tomson
 tomson - woensdag 31 oktober 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Over 2 maanden is het 2013.
Dat niet willen bijtekenen van Tonny is met een gedachte..
Ik ben klaar met dat soort gedachtens,hij heeft 1 wedstrijd gespeelt
en heeft de arrogantie om de Feyenoord achterban in de wachtkamer te zetten.
Het moet een eer zijn omdat shirt te mogen dragen en door Feyenoord
in de wachtkamer te zetten is hij dat shirt niet waard op dit moment..
Wie is die f*cking Vilhena dan?
Lekker zorgen dat hij geen bal meer raakt in het heilige shirt..
Reserve maken van de B2 en de groeten met Tonny!
Jij bent gewoon nog pissig over Leerdam. Eerst maar eens een nachtje op slapen gozert ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:51 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij bent gewoon nog pissig over Leerdam. Eerst maar eens een nachtje op slapen gozert ;)
Nee gozer,iemand die al 1 wedstrijd heeft gespeelt en de onderhandelingen afbreekt en zijn club niet eens een aanbieding gunt moet je geen aandacht meer aan schenken..Eeuwig zonde maar er mag best een daad gesteld worden want er zijn er zat die wel dol graag voor Feyenoord willen spelen...graag of niet zeg maar...En Koeman begrijpt aarig hoe het moet..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 november 2012 - 01:33   quote  deeplink  
Weer zo'n gast die het warme bad van een betrokken Legioen NIET op waarde kan schatten.
Veel succes in de periferie, nobody Leerdam!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Jullie branden Vilhena wel erg vroeg af hoor. Het is toch zijn goed recht om niet zomaar te tekenen? Hij wil gewoon een goed contract. Ik heb niets gezien en kan er dus ook niet over oordelen. Feit is wel dat de spelers met een Feyenoord-diploma voor noppes de deur uitlopen (Wijnaldum, Fer, Cabral (is uiteindelijke gelukkig nog een ruil geworden, maar die wou ook niet). En nu weer Leerdam. Ik vind het wel jammer, want die jongen wordt zo onderschat. Een waterdrager is uiteindelijk net zo nodig als een goede spits. Hij is niet zo slecht als velen denken. Dan had hij vast niet zoveel gespeeld (tenzij dat weer verkooptechniek is...). Ondanks dat heeft Koeman groot gelijk dat hij Leerdam nu passeert. Ik hoop dat Vilhena nu zijn kans krijgt. Helaas is dan wel het nadeel dat je dan weer zo'n scenario in de hand werkt...
JanM
 JanM - donderdag 01 november 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 09:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jullie branden Vilhena wel erg vroeg af hoor. Het is toch zijn goed recht om niet zomaar te tekenen? Hij wil gewoon een goed contract. Ik heb niets gezien en kan er dus ook niet over oordelen. Feit is wel dat de spelers met een Feyenoord-diploma voor noppes de deur uitlopen (Wijnaldum, Fer, Cabral (is uiteindelijke gelukkig nog een ruil geworden, maar die wou ook niet). En nu weer Leerdam. Ik vind het wel jammer, want die jongen wordt zo onderschat. Een waterdrager is uiteindelijk net zo nodig als een goede spits. Hij is niet zo slecht als velen denken. Dan had hij vast niet zoveel gespeeld (tenzij dat weer verkooptechniek is...). Ondanks dat heeft Koeman groot gelijk dat hij Leerdam nu passeert. Ik hoop dat Vilhena nu zijn kans krijgt. Helaas is dan wel het nadeel dat je dan weer zo'n scenario in de hand werkt...
De laatste die GRATIS de deur uitgelopen is was volgens mij De Guzman. Ik sluit niet uit dat Van Geel in staat blijkt om toch nog wat centjes te vangen voor Leerdam komende winter. Wat Trindade de Vilhena betreft kunnen we alleen maar hopen dat hij gewoon niet weg WIL!
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 01 november 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 09:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jullie branden Vilhena wel erg vroeg af hoor. Het is toch zijn goed recht om niet zomaar te tekenen? Hij wil gewoon een goed contract. Ik heb niets gezien en kan er dus ook niet over oordelen. Feit is wel dat de spelers met een Feyenoord-diploma voor noppes de deur uitlopen (Wijnaldum, Fer, Cabral (is uiteindelijke gelukkig nog een ruil geworden, maar die wou ook niet). En nu weer Leerdam. Ik vind het wel jammer, want die jongen wordt zo onderschat. Een waterdrager is uiteindelijk net zo nodig als een goede spits. Hij is niet zo slecht als velen denken. Dan had hij vast niet zoveel gespeeld (tenzij dat weer verkooptechniek is...). Ondanks dat heeft Koeman groot gelijk dat hij Leerdam nu passeert. Ik hoop dat Vilhena nu zijn kans krijgt. Helaas is dan wel het nadeel dat je dan weer zo'n scenario in de hand werkt...
rond de 5 miljoen voor Wijnaldum en ook nog zoiets voor Fer,
zijn dus niet voor noppes de deur uitgelopen
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Maar wie is bereid om geld te betalen voor Leerdam?
JanM
 JanM - donderdag 01 november 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 09:44 schreef MMM het volgende:
Maar wie is bereid om geld te betalen voor Leerdam?
Monsterman? Brands? Die zijn er bij Zwijnaldum en Ferrader ook ingetrapt ;-)
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2012 - 09:54   quote  deeplink  
Ja maar die hadden nog kwaliteiten. Leerdam is een speler voor opvulling van je team
FR.rolde
 FR.rolde - donderdag 01 november 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 14:04 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hoop op Vilhena..
+1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 09:42 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

rond de 5 miljoen voor Wijnaldum en ook nog zoiets voor Fer,
zijn dus niet voor noppes de deur uitgelopen
Nou, voor bijna noppes, want als we gezond waren geweest hadden ze deze jongens echt niet laten lopen. Nu moesten we het geld wel accepteren. Hetzelfde geldt voor Castaignos.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 09:54 schreef MMM het volgende:
Ja maar die hadden nog kwaliteiten. Leerdam is een speler voor opvulling van je team
Daarom zal hij ook wel wat goedkoper zijn dan die anderen. Maar dan kan een Monsterman of Brands het hem nog wel waard vinden. Jullie onderschatten Leerdam...
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2012 - 11:34   quote  deeplink  
Je speelt met een man minder op het middenveld. Kan werkelijk niets in balbezit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam ziet af van contract verlenging









0.0067629