BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam ziet af van contract verlenging

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
salemi
 salemi - donderdag 01 november 2012 - 12:39   quote  deeplink  
Feyenoord wilde nog wat transfergeld voor hem pakken. Dat is de enige reden waarom Martin van Geel teleurgesteld is. Ik heb hem nergens horen zeggen dat er nu zo'n goede voetballer aan Leerdam voor Feyenoord verloren is gegaan.
Hij was een aardige speler voor de breedte
craven
 craven - donderdag 01 november 2012 - 12:45   quote  deeplink  
Vilhena op middenveld, doet ie vervelend, dan kongolo als verdedigende middenvelder..kan natuurlijk ook vormer een kans geven
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Vormer was ik altijd al van gecharmeerd, maar ik vind hem tot nu toe tegenvallen. Ik vraag me af of hij niet te langzaam is voor de top. Verder is hij prima, leider, inzicht, bikkelen, hij heeft het allemaal, behalve dan het sprintvermogen. Menig tegenstander wint van hem omdat hij eruit gelopen wordt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 01 november 2012 - 12:54   quote  deeplink  
En we zwaaien met zen alle naar Leerdam (zwaai)! En we Zwaaien met zen alle naar Leerdam! En we zwaaien met zen alle we zwaaien met zen alle naar Leerdam!

Toedeloeeeee
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 01 november 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Ja hij is leuk
ferfan
 ferfan - donderdag 01 november 2012 - 13:27   quote  deeplink  
ik zeg gewoon voor de prijs van € 1,-- verkopen aan fc emmen in de winterstop..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 13:48   quote  deeplink  
domme opmerking...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 14:06   quote  deeplink  
En die nickname, pfffff doe er wat aan aub..
impreza
 impreza - donderdag 01 november 2012 - 14:47   quote  deeplink  
Leerdam vertrekt naar PSV gaat het gerucht in Eindhoven.
Wim2
 Wim2 - donderdag 01 november 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 14:47 schreef impreza het volgende:
Leerdam vertrekt naar PSV gaat het gerucht in Eindhoven.
Daaarr komt hij ook te kort voor!
piet.n
 piet.n - donderdag 01 november 2012 - 15:25   quote  deeplink  
wat zijn dat voor spelers,opleiding volgen,en dan
niet bij tekenen.weet dat joch niet,dat geld heeft gekost.koeman heeft groot gelijk.niet meer opstellen.
d s
 d s - donderdag 01 november 2012 - 16:53   quote  deeplink  
gaat enkel maar om geld! bah,bah.snel vergeten en doorselecteren die hap. wordt tijd dat we weer gezond worden, en kwa salaris mee kunnen met twente, psv, neuzen. want clubliefde bestaat allang niet meer.
plannetje
 plannetje - donderdag 01 november 2012 - 17:07   quote  deeplink  
DOEIIIII KELVIN!!!!!
Linkerd
 Linkerd - donderdag 01 november 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Voor al die mensen op het forum, die denken dat profvoetbal iets met clubliefde te maken heeft: Nee dus.

Ik wens Kelvin heel veel succes bij zijn nieuwe club (zal wel geen Twente worden, denk ik, ze zullen toch wel een keer ophouden met middelmatige middenvelders kopen?). Ik begrijp hem alleen niet, want hij lijkt juist nu een basisplaats te hebben veroverd. Met die verlenging zal er ook wel een beetje salaris bij komen, lijkt me, en dan zit je volgens mij gewoon goed bij Feyenoord. Rottig verdienen is er bij ons echt niet bij, hoor, hoeveel schulden we ook gehad mogen hebben. Maar goed, hij denkt elders meer te kunnen verdienen. Prima, zelf weten. Een typisch gevalletje Winston Bogarde, lijkt me.

En Vilhena heeft nog 1,5 jaar contract en wil pas verlengen als hij en paar wedstrijden heeft kunnen laten zien hoe goed 'ie is. Dan kan hij een hoger salaris bedingen. Snap ik ook wel weer. Als hij nu verlengd, krijgt hij over een langere periode zekerheid, maar waarschijnlijk een lager salaris dan als hij volgende zomer pas verlengt. Is ook logisch. Maar dat zegt niks over zijn clubliefde, of over zijn ego. Komt wel goed met Tonny.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 november 2012 - 17:33   quote  deeplink  
van mij mogen ze een motorpak van kelvin maken
Wim2
 Wim2 - donderdag 01 november 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 17:33 schreef FR-Han het volgende:
van mij mogen ze een motorpak van kelvin maken
Van mij mogen ze z'n hoofd gebruiken als rugby bal!
Jascre
 Jascre - donderdag 01 november 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Weet een van jullie wat voor een contract ze hebben aangeboden? Misschien weleen onredelijk contract in zijn ogen. Dat heeft iemand het recht om daar niet op in te gaan toch?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 november 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Ik denk dat we nu beter kunnen zeggen Feyenoord ziet af van Leerdam
klinkt mooier
d s
 d s - donderdag 01 november 2012 - 18:08   quote  deeplink  
dus t gaat weer om geld. speeld tie nou niet, of hij heb bonje met koeman. dan zou ik t nog snappen. maar hij krijgt t volste vertrouwen, bij de club, die m gemaakt heb tot wie die nu is. maar die gasten totaal geen gevoel voor loyaliteit. zal je wel weer zo n jank verhaal krijgen, ik kom uit de ghetto, en we hebben t zo moeilijk gehad financieel. verkoop je ziel maar voor een tonnetje. sukkels!
stray
 stray - donderdag 01 november 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 13:38 schreef Beempjerotterdam het volgende:
En wat denken jullie van Anas?
Denk je dat die het naar zijn zin heeft?
Echt niet, die voelt zich gruwlijk hard genaait door Koeman.
en waarom zouden zij zich genaait voelen dan?
omdat ze niet spelen?
zou zij zich dan niet is achter zijn oortjes krabbelen en na gaan denken van kut mss
ben ik niet goed genoeg. en dan er is keihard aan gaan werken om dat wel te worden.
nee joh ben je gek we roepen gewoon dat we goed zijn is makkelijker
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 november 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 11:34 schreef MMM het volgende:
Je speelt met een man minder op het middenveld. Kan werkelijk niets in balbezit.
Ik gun Twente Leerdam, net zoals ik ze Cabral gun. En Castagnios.
Echte hoogvliegers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 november 2012 - 23:20   quote  deeplink  
578941_370361766385739_2060756977_n.jpg
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 23:21   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHA!!!
Xapter
 Xapter - donderdag 01 november 2012 - 23:36   quote  deeplink  
Ach, twente kan de spelers van feyenoord kopen, maar de history, publiek en stadion van ons zullen ze nooit krijgen.. Maak me er niet druk om
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 01 november 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 19:46 schreef stray het volgende:

[..]

en waarom zouden zij zich genaait voelen dan?
omdat ze niet spelen?
zou zij zich dan niet is achter zijn oortjes krabbelen en na gaan denken van kut mss
ben ik niet goed genoeg. en dan er is keihard aan gaan werken om dat wel te worden.
nee joh ben je gek we roepen gewoon dat we goed zijn is makkelijker
Whahahahaha, Weet niet of je weleens op Varkenoord bent? Ik schat Anas een maatje hoger in dan Pelle, alleen is hij een heel andere spits dus hem kan je niet vergelijken?
En idd hij speelt niet? heel raar! Meer dan genoeg momenten kunnen laten spelen/invallen.Kijk naar alle momenten van Fernandez? Die kneus kan er helemaaaal niks van! En nog opstellen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 december 2012 - 11:42   quote  deeplink  
we zijn niet de enigen..

http://soccernews.nl/news/178635/Overmars:_We_gaan_binnenkort_met_Lerby_om_de_tafel_over_Alderweireld

Deze is 1 van de velen bij de jeauden met een contract voor nog maar 1.5 jaar of minder.
leegloop dreigt :)
JanM
 JanM - donderdag 13 december 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:
we zijn niet de enigen..

http://soccernews.nl/news/178635/Overmars:_We_gaan_binnenkort_met_Lerby_om_de_tafel_over_Alderweireld

Deze is 1 van de velen bij de jeauden met een contract voor nog maar 1.5 jaar of minder.
leegloop dreigt :)
Gewoon opdoeken die hele handel!
van geil
 van geil - donderdag 13 december 2012 - 12:53   quote  deeplink  
kunnen beter in Denemarken gaan voetballen,scheelt n hoop kinderhandel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 mei 2013 - 07:52   quote  deeplink  
Vitesse wil niet meer
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 21 mei 2013 - 08:21   quote  deeplink  
Wel apart dat ze m nu zelfs gratis niet meer willen
Ik denk dat die naar twente gaat zodat die brama kunnen verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2013 door RedDevil1990 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 mei 2013 - 16:54   quote  deeplink  
Zou het principe-kwestie zijn dat ze (Feyenoord/Leerdam) niet meer tot elkander komen? Ik zou niet weten waarom hij niet alsnog een voor beide partijen mooi contract voorgeschoteld krijgt welke hij tekent. Ik hoop het, want hij is ten eerste multifunctioneel, wat altijd ideaal is voor een trainer. Hij heeft kwaliteiten van een stofzuiger. Een middenveld met Leerdam, Clasie en Vilhena zou niet slecht zijn...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 21 mei 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 16:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zou het principe-kwestie zijn dat ze (Feyenoord/Leerdam) niet meer tot elkander komen? Ik zou niet weten waarom hij niet alsnog een voor beide partijen mooi contract voorgeschoteld krijgt welke hij tekent. Ik hoop het, want hij is ten eerste multifunctioneel, wat altijd ideaal is voor een trainer. Hij heeft kwaliteiten van een stofzuiger. Een middenveld met Leerdam, Clasie en Vilhena zou niet slecht zijn...
50% procent inleveren en hij kan zo tekenen. Niet meer voor het aanbod dat Feyenoord hem heeft gedaan een 3/4 jaar geleden ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 21 mei 2013 - 17:06   quote  deeplink  
Als jij het voor het zeggen had, waren we allang kapot geweest. Eerst een te magere selectie, waardoor we allang gedegradeerd zouden zijn, oftewel de bietenbrug op...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 22 mei 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 19:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik gun Twente Leerdam, net zoals ik ze Cabral gun. En Castagnios.
Echte hoogvliegers.
Die jongens wisten dat ze de top niet konden halen en dan ga je snel weg. Dat is wat anders met de andere spelers bij Feijenoord, die zijn al top en spelen in het Nederlands elftal... Goede zaak dat ze bijtekenen en geen rare dingen doen, maar zonder die idioten van een Leerdam, Cabral en zo nog een paar hadden ze misschien toch anders gehandeld. Ben blij dat spelers en makelaars tot inkeer zijn gekomen. Moet wel zeggen dat ik Castaignos wel kon begrijpen en Feijenoord ontving een luee som geld. Daarbij ging hij naar destijds een van de beste clubs in Europa om met de top te mogen samen trainen. Niet iedereen is Van Persie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 22 mei 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:
we zijn niet de enigen..

http://soccernews.nl/news/178635/Overmars:_We_gaan_binnenkort_met_Lerby_om_de_tafel_over_Alderweireld

Deze is 1 van de velen bij de jeauden met een contract voor nog maar 1.5 jaar of minder.
leegloop dreigt :)
Leegloop komt eraan idd, maar met een goed beleid maakt dat niet uit. Kijk naar Feijenoord, die wordt er niet slechter van als mensen nu ineens weggaan Wat zeg ik, ze worden alleen maar beter. Bij Ajax zie je gelukkig nu ook dat gebeuren. Vertrouwen hebben in de jeugd die erachter zit. Iedereen is vervangbaar. Er lopen genoeg talenten rond die het verlies van de andere spelers kunnen opvangen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 mei 2013 - 04:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 - 00:08 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Leegloop komt eraan idd, maar met een goed beleid maakt dat niet uit. Kijk naar Feijenoord, die wordt er niet slechter van als mensen nu ineens weggaan Wat zeg ik, ze worden alleen maar beter. Bij Ajax zie je gelukkig nu ook dat gebeuren. Vertrouwen hebben in de jeugd die erachter zit. Iedereen is vervangbaar. Er lopen genoeg talenten rond die het verlies van de andere spelers kunnen opvangen.
Is ook hoop geluk, als je kijk wat er weg is gegaan is eigenlijk alleen vilhena doorgestroomd naar el Ahmadi ze plek
Maar het is vaak wel zo waar de 1 vertrekt zal een ander opstaan
aad 64
 aad 64 - maandag 27 mei 2013 - 06:58   quote  deeplink  
Hey Kelvin goede zaakwaarnemer, is dat die man met die puntmuts die iedere 5 december wat komt brengen?
VVout
 VVout - maandag 27 mei 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 mei 2013 - 06:58 schreef aad 64 het volgende:
Hey Kelvin goede zaakwaarnemer, is dat die man met die puntmuts die iedere 5 december wat komt brengen?
Gewoon in Brussel aankloppen, daar zijn ze het hele jaar open.
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 28 mei 2013 - 09:38   quote  deeplink  
Kelvin Leerdam weet nog altijd niet waar hij volgend seizoen onder contract zal staan. De multifunctionele rechtspoot is deze zomer transfervrij en maakt zich dus geen zorgen over zijn nabije toekomst. Een overstap naar Vitesse lijkt echter van de baan, zo meldt hij dinsdag in SP!TS.

"Fred was voor mij een belangrijk persoon om naar Vitesse te gaan", erkent Leerdam. "Ik weet dat hij spelers beter kan maken. Ik heb goede verhalen over hem gehoord van Georginio Wijnaldum en Karim El Ahmadi. Nu hij weg is, is er voor mij een hele belangrijke basis weggevallen. Ik ben in ieder geval nu vrij om te gaan en staan waar ik wil."

"Ik weet dat er genoeg interesse is", blijft Leerdam rustig, die zelfs een langer verblijf bij Feyenoord niet uitsluit. "Ik kan er niet te veel over zeggen, maar laat ik voorop stellen: ik heb nooit gezegd dat ik weg wil bij Feyenoord."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/197986/Leerdam_maakt_zich_geen_zorgen:_%22Weet_dat_er_genoeg_interesse_is%22#ixzz2UZRn2OUz
van geil
 van geil - dinsdag 28 mei 2013 - 11:45   quote  deeplink  
van mij hoeft t niet.maar kan zo maar blijven
VVout
 VVout - dinsdag 28 mei 2013 - 11:48   quote  deeplink  
Tja er zijn meer voorbeelden op het moment dat je beter niet te snel bij Feyenoord weg kunt gaan, dit zet hem aan het denken misschien.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 mei 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Leerdam blijven?
Kan. Maar wel voor zelfde salaris.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 mei 2013 - 19:18   quote  deeplink  
3 ton = ok. Oorspronkelijk aanbieding 4 ton, oplopend tot een half miljoen is natuurlijk van de baan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leerdam ziet af van contract verlenging









0.0093598