BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cor van der Gijp niet "welkom " tijdens klassieker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 21:22   quote  deeplink  
René van der Gijp is niet te spreken over de manier waarop Ome Cor is behandeld door Feyenoord. Met Ome Cor wordt Cor van der Gijp bedoeld. Tijdens 233 competitiewedstrijden scoorde hij 171 maal en daarmee is hij topscorer aller tijden van Feyenoord. Eerlijk gezegd moest ik denken aan mijn Ome Cor', zo reageerde de vaste tafelgast van VI in het gelijknamige voetbalweekblad op het afscheid van John Guidetti in De Kuip. 'Hij (Cor van der Gijp, red.) is topscorer aller tijden van die club. Dat record wordt nooit meer overtroffen. Hij heeft geholpen Feyenoord op de kaart te zetten, maar toen hij om een kaartje voor De Klassieker vroeg, omdat hij een passe-partout altijd heeft geweigerd, zeiden ze dat hij eerder had moeten bellen.

'Daarom zou ik ook weleens een ereronde willen maken door De Kuip. Dan zou ik al die mensen willen vertellen dat Guidetti helemaal geen geschiedenis heeft bij Feyenoord, dat ze aan het klappen zijn voor een extra aflevering van Koefnoen. En dat één van die mensen die wél club geschiedenis heeft geschreven in Dordrecht naar Eredivisie Live aan het kijken was.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Jees,nu begrijp ik Rene van der Gijp wel..

Wat is dit voor achterlijk iets??/Gudde zou gvd hoogst persoonlijk de rode loper uit moeten leggen als Ome Cor naar de Kuip komt.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 oktober 2012 - 21:25   quote  deeplink  
Ik las het net ook. Zo'n icoon geef je toch gewoon een plaatsje in het stadion? Desnoods pleur je Bas van Noortwijk van de bank, kan 'ie naast Koeman gaan zitten. Ongelooflijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:25 schreef Bosifyable het volgende:
Ik las het net ook. Zo'n icoon geef je toch gewoon een plaatsje in het stadion? Desnoods pleur je Bas van Noortwijk van de bank, kan 'ie naast Koeman gaan zitten. Ongelooflijk.
Bijvoorbeeld Bosi,niet normaal meer :(
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 31 oktober 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Heel vreemd inderdaad...
Els
 Els - woensdag 31 oktober 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Natuurlijk had Cor vd Gijp een prachtige plaats moeten krijgen, maar dat geeft die overspannen nar echt geen reden om Guidetti af te branden. Rancuneus afgunstig vervelend ventje, weet je gelijk weer hoe al zijn gezeik over Feyenoord en de Nederlandse competitie tot stand komt.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:46 schreef Els het volgende:
Natuurlijk had Cor vd Gijp een prachtige plaats moeten krijgen, maar dat geeft die overspannen nar echt geen reden om Guidetti af te branden. Rancuneus afgunstig vervelend ventje, weet je gelijk weer hoe al zijn gezeik over Feyenoord en de Nederlandse competitie tot stand komt.
Foei Els wat een harde woorden
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:46 schreef Els het volgende:
Natuurlijk had Cor vd Gijp een prachtige plaats moeten krijgen, maar dat geeft die overspannen nar echt geen reden om Guidetti af te branden. Rancuneus afgunstig vervelend ventje, weet je gelijk weer hoe al zijn gezeik over Feyenoord en de Nederlandse competitie tot stand komt.
Helemaal eens, en by the way, dag Els!!!
Els
 Els - woensdag 31 oktober 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Maar elk woord is gemeend.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 21:58   quote  deeplink  
prima het forum is de digitale klaagmuur
Wim2
 Wim2 - woensdag 31 oktober 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Wat een schande van het bestuur. Zo'n icoon als Cor van der Gijp geef je toch gewoon een kaartje!
Els
 Els - woensdag 31 oktober 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Als het waar is. Het komt wel vaker voor dat Reneetje iets vol overtuiging de wereld inschopt, terwijl het achteraf toch echt gewoon een leugen blijkt te zijn.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:02 schreef Els het volgende:
Als het waar is. Het komt wel vaker voor dat Reneetje iets vol overtuiging de wereld inschopt, terwijl het achteraf toch echt gewoon een leugen blijkt te zijn.
Volgens mij als ie fluit op tv bij V.I. liegt ie nog....hij weet ook niet meer wat te lullen, na al die avonden op t.v., dus ja verzin wat, en geef heel veel later toe dat het misschien wel toch niet helemaal waar was... Ben ook gestopt met kijken na het W.K, weet nu al wat ze gaan zeggen vrijdag...slechte trainers, v Gaal goede trainer, raar mens...Lekker in de sauna gezeten...En dan ook nog die schrteeuweert van een Hansie Hansie, die denkt dat heel Nederland hem leuk vind, nee dank je, kijk wel op maandag naar de belg, kom meestal Jan boskamp, met normale mensen erbij....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 oktober 2012 - 22:06   quote  deeplink  
T zal wel net ff anders zijn, maar toch...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 oktober 2012 - 22:06   quote  deeplink  
wanneer heb vd gijp gebeld dan? 5 minuten voor tijd is misschien ook niet de meest handige tijd om te bellen...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 oktober 2012 - 22:09   quote  deeplink  
de clownerie is bij mij ook uitgewerkt.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 oktober 2012 - 22:13   quote  deeplink  
moet je echt eens een keer op de belg kijken(wel een beetje dat voetbal proberen te volgen, duurde bij mij ook ff, maar kijk er nu graag naar)
Jan Tol
 Jan Tol - woensdag 31 oktober 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Nee...zo zal het niet gegaan zijn RENE !!!! (wees eerlijker).
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 oktober 2012 - 22:31   quote  deeplink  
Als dit waar is, dan is men bij Feyenoord verkeerd bezig! Deze man moet met alle egards worden ontvangen ..............
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 31 oktober 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Cor is Held
Els
 Els - donderdag 01 november 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Helemaal eens, en by the way, dag Els!!!
Hoi
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 november 2012 - 01:14   quote  deeplink  
Hmmm, hoop dat Feyenoord verstandig is hierop te reageren. Kan daarna pas een oordeel vellen.
Vd Gijp of om het even wie kan van alles op het scherm blêren. Heeft ie toevallig dan ook de guts gehad om buiten de p.r. om contact met Feyenoord op te nemen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 november 2012 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:06 schreef FR-Roel het volgende:
wanneer heb vd gijp gebeld dan? 5 minuten voor tijd is misschien ook niet de meest handige tijd om te bellen...
dan nog moet de rode loper uit voor deze man..
@Els je heb gelijk vind ik...
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 november 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 10:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dan nog moet de rode loper uit voor deze man..
@Els je heb gelijk vind ik...
ik bedoel er mee te zeggen dat ik en blijkbaar niemand weet wat er is voorgevallen, lijkt mij dat er dan ook niemand een oordeel kan vellen.
craven
 craven - donderdag 01 november 2012 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
moet je echt eens een keer op de belg kijken(wel een beetje dat voetbal proberen te volgen, duurde bij mij ook ff, maar kijk er nu graag naar)
absoluut, boskampie erbij, een verademing..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:58 schreef piet de paler het volgende:
prima het forum is de digitale klaagmuur
Klaagmuur? Beetje ongelukkige woordkeuze voor iemand die zondags in de Kuip staat te springen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Als een kaartje geweigerd is, moeten ze excuses aanbieden en hem ophalen voor de volgende wedstrijd plus de volgende klassieker (met Limo of zo). Ik snap van der Gijp dan wel. Ik snap alleen niet waarom hij altijd Feyenoord zo zit af te branden. Zijn eigen oom heeft hier furore gemaakt!
Cor = held
Guidetti = ook held (maar mag inderdaad niet in de schaduw staan van Ome Cor; jammer dat het publiek dat ongetwijfeld wel weet, terwijl ze het wel los van elkaar kunnen zien en René niet..., hoewel ik het ook wel weer begrijp)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Als een kaartje geweigerd is, moeten ze excuses aanbieden en hem ophalen voor de volgende wedstrijd plus de volgende klassieker (met Limo of zo). Ik snap van der Gijp dan wel. Ik snap alleen niet waarom hij altijd Feyenoord zo zit af te branden. Zijn eigen oom heeft hier furore gemaakt!
Cor = held
Guidetti = ook held (maar mag inderdaad niet in de schaduw staan van Ome Cor; jammer dat het publiek dat ongetwijfeld wel weet, terwijl ze het wel los van elkaar kunnen zien en René niet..., hoewel ik het ook wel weer begrijp)
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 01 november 2012 - 11:35   quote  deeplink  
Het zal wel overdreven zijn Rene reageerd emotioneel .Je maakt mij niet wijs dat Ome Cor wanneer hij echt had gewild en bij het Maasgebouw naar binnen was gelopen hij in de een of andere sky-box de wedstrijd had kunnen zien .
En Mischien is de telefoniste die de vraag heeft beantwoord te jong om te weten wie Cor van de Gijp is . Ik vroeg afgelopen zondag omdat ik moest pissen en de coal van Pelle gemist heb aan een steward die voor de t.v stond te kijken :wie heeft hem gemaakt ,dat wist ze niet !!!!!!!! die werkt voor een salaris in de kuip .Volgens mij weten ze soms niet eens wie de tegenstander is .
eko-sporter
 eko-sporter - donderdag 01 november 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Wat er precies met Cor van der Gijp is gebeurd weet ik niet en kan ik dus ook geen oordeel over vellen.

Ten aanzien van John Guidetti vind ik de aandacht voor zijn persoon overdreven. John heeft zeker een positieve rol in de afgelopen competitie gespeeld. Met zijn toegevoegde waarde, vooral ook zijn winnaarsmentaliteit, heeft hij Feyenoord aan belangrijke punten geholpen, met als resultaat een onverwachte maar wel terechte tweede plaats.

Het gaat echter te ver om hem een "historisch" belangrijke voetballer voor Feyenoord te maken. Daarvoor heeft hij te korte tijd voor Feyenoord gespeeld en ook alleen op nationaal niveau. De, mijn inziens, overdreven reactie op de persoon Guidetti vind ik daarom eerder genant dan een terecht eerbetoon aan de voetballer.
salemi
 salemi - donderdag 01 november 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:46 schreef Els het volgende:
Natuurlijk had Cor vd Gijp een prachtige plaats moeten krijgen, maar dat geeft die overspannen nar echt geen reden om Guidetti af te branden. Rancuneus afgunstig vervelend ventje, weet je gelijk weer hoe al zijn gezeik over Feyenoord en de Nederlandse competitie tot stand komt.
Inderdaad rancuneus. Heeft het naar mijn idee nooit helemaal kunnen verwerken dat hij eigenlijk bij de jeugd van Feyenoord is weggestuurd.
Achter die lach zit volgens mij een depressief en angstig mannetje. Ik heb dat boek van hem gelezen, dan verbaas je je wel een beetje over zijn karaktereigenschappen.
Maar ja, het zijn maar woorden.

Goed om weer wat van je te lezen Els!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 november 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 10:31 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik bedoel er mee te zeggen dat ik en blijkbaar niemand weet wat er is voorgevallen, lijkt mij dat er dan ook niemand een oordeel kan vellen.
Klopt maar we gaan even uit van de woorden van Gijpie maat...
Jan Tol
 Jan Tol - donderdag 01 november 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Cor vd. Gijp was een fantastische spits, hij wordt zelfs bezongen in het "Hand in Hand" - hij is ook veel vereerd, geroemd en we zullen hem nooit vergeten!
Dus René blaas het allemaal niet zo op, de Familie vd. Gijp is toch "ten allen tijden" voor Feyenoord... doe dan niet zo gemaakt?!!!!
impreza
 impreza - donderdag 01 november 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Hopelijk word Vd Gijp binnenkort weer opgenomen samen met die negatieve
Derksen en zien we hen nooit meer terug........zou mooi zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 01 november 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 22:02 schreef Els het volgende:
Als het waar is. Het komt wel vaker voor dat Reneetje iets vol overtuiging de wereld inschopt, terwijl het achteraf toch echt gewoon een leugen blijkt te zijn.
Zijn motto: zolang het maar grappig is...
(en ik vind dat niet eens zo onplezierig ook nog)

Maar wat bleek een leugen te zijn dan?
Wim2
 Wim2 - donderdag 01 november 2012 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 14:51 schreef impreza het volgende:
Hopelijk word Vd Gijp binnenkort weer opgenomen samen met die negatieve
Derksen en zien we hen nooit meer terug........zou mooi zijn.
+1
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 01 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 14:51 schreef impreza het volgende:
Hopelijk word Vd Gijp binnenkort weer opgenomen samen met die negatieve
Derksen en zien we hen nooit meer terug........zou mooi zijn.
triest dat je iemand zo'n ziekte toewenst
fredje
 fredje - donderdag 01 november 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jees,nu begrijp ik Rene van der Gijp wel..

Wat is dit voor achterlijk iets??/Gudde zou gvd hoogst persoonlijk de rode loper uit moeten leggen als Ome Cor naar de Kuip komt.
Rene moet niet huilen als een klein kind en zich afreageren op Guidetti. Met alle respect voor ome Cor, hij moet voortaan eerder communiceren het was totaal uitverkocht haha!!
Ik zou hem niet op schoot willen :D
Els
 Els - donderdag 01 november 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 14:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zijn motto: zolang het maar grappig is...
(en ik vind dat niet eens zo onplezierig ook nog)

Maar wat bleek een leugen te zijn dan?
Ik weet niet meer precies hoe de vork in de steel zat, maar hij heeft een keer een heel verhaal op zitten hangen dat hij met Suurbier in de auto zat en om een alcoholcontrole te ontlopen achterin ging zitten. Dat heeft hij verteld in de tijd dat Suurbier dakloos ofzo dreigde te worden. Blijkt niet waar te zijn, hij zei die naam Suurbier zomaar.
Inmiddels staat wel heel internet vol met die 'waarheid'.
stray
 stray - donderdag 01 november 2012 - 19:30   quote  deeplink  
mss moet ome cor zijn passe partout gewoon niet weigeren.
waarom doet tie dat?
mss is t niet zon eigenaardige piemel als rene.
ik denk dat Feyenoord t allerbeste met ome cor voorheeft maar corretje weigert een
passe partout en als t hem uitkomt wilt hij naar de klassieker tja.
stray
 stray - donderdag 01 november 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 14:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zijn motto: zolang het maar grappig is...
(en ik vind dat niet eens zo onplezierig ook nog)

ik vind dat wel erg vervelend.
het gaat niet meer over wat waar is maar om wat leuk is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cor van der Gijp niet "welkom " tijdens klassieker









0.0048568