BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben je dan eigenlijk dat shirt wel waard?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 oktober 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Vorig jaar debuteerde hij dan Tonny Vilhena,tegen fc twente maakte hij zijn opwachting en debuteerde voortreffelijk..
Sinds die tijd hunkeren de supporters naar Tonny.Het liefst kiest het legioen voor jongens uit de eigen jeugd...Een kind van Varkenoord...
Maar er is een vreemde tendens gaande bij de club..De 1 na de andere talent ruilt zijn club graag in voor een buitenlands avontuurtje...Ake Rekik Bruma van la Parra en nog een aantal gingen op pad om hun zakken te vullen...Maar ook gevestigde talenten verlieten Feyenoord..Wijnaldum ging naar Psv ? En Fer ging naar Twente...Onbegrijpelijk dat een speler als Fer een provincie club verkoos boven Feyenoord?De club met s`lands trouwste en mooiste legioen met daarbij ook nog eens het mooiste stadion van het land.Goed uiteindelijk zijn deze namen ingeslikt en uitgekotst...Nu hebben we Leerdam weer,wil niet bijtekenen en heeft zolang gewacht met zijn plan dat Feyenoord hem ook niet meer in de verkoop kan gooien..Leerdam die alleen maar bruikbaar zou kunnen zijn in een heel goed draaiend team gaat weg..Naar welke club zou hij dan moeten?Geen idee maar ik neem aan dat hij niet voor VVV Utrecht og Groningen gaat ballen?Nou goed ergens valt er best nog wel te leven met zijn vertrek.Maar stel nu dat Tonny Vilhena nu ook nog eens deze gedachte gaat krijgen?Dan zeg ik Feyenoord breek met deze tendens en geef deze jongen binnen afzienbare tijd nog 1 keer de kans om te onderhandelen...Wil hij niet bijtekenen ,zet hem dan meteen terug naar de B2 ofzo en zet hem daar maar op de bank..Als je op 17 jarige leeftijd niet kan leven met 3 tot 5 ton per jaar ,dan ben je ook dat shirt niet waard!

Leon.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 31 oktober 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Eens Gast!

Die gasten denken alleen maar aan doekoe`s en bling bling!!
Nu Leerdam verleden tijd is, MOET dit de kans van Vilhena worden, anders volgt hij hetzelfde pad..

En clubliefde???? Tja, dat is tegenwoordig ver te zoeken!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 02:56   quote  deeplink  
Zo is het Leon, niet willen = wegwezen..!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 01 november 2012 - 06:43   quote  deeplink  
T blijft gewoon pijnlijk of ze nou zoals de guzman en nu ook Leerdam gratis de deur uitlopen zonder dat ze ooit echt een meerwaarde zijn geworden of ze gaan zoals Fer en Luc als spelers waar je wel echt wat aan had
Toch denk ik al met al al hadden we nu die hele NSB generatie terug dat alleen Fer van waarde is voor ons
Wijnaldum is geen schim meer van wat die was in t jaar met makaay, hofland, Gio
Luc is eerlijk gezegd ook een hele beperkte spits die bij ons maar nu ook bij Twente alleen met intikkertjes scoort
De guzman de lappenmand man
Cabral een blind jong dat door de wind al van de bal geduwd word

Al met al is er maar 1 sportief beter geworden na ze vertrek bij ons en dat is Fer
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 01 november 2012 - 08:11   quote  deeplink  
ik sluit mij hierbij aan d.w.z alleen fer heeft tot nu toe laten zien dat hij beter en dus bruikbaar voor feyenoord had kunnen zijn jammer maar helaas.
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2012 - 08:16   quote  deeplink  
Als je voetballend al zo goed bent en je ziet spelers als Leerdam en Immers op het middenveld spelen.. Want voetballend voegt Immers (nog) weinig toe vind ik.

Maar hij moet wel gewoon lekker bijtekenen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 november 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 08:16 schreef MMM het volgende:
Als je voetballend al zo goed bent en je ziet spelers als Leerdam en Immers op het middenveld spelen.. Want voetballend voegt Immers (nog) weinig toe vind ik.

Hier ben ik het echt volledig mee eens maar dan nog maat denk ik dat Tonny
zijn kansen wel gekregen had uiteindelijk.
Laat het gelijk verhelderend werken dat ze kansen vanaf januari
weer minder worden als hij de onderhandelingen voor contractverlenging weer staakt..
MMM
 MMM - donderdag 01 november 2012 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt volledig mee eens maar dan nog maat denk ik dat Tonny
zijn kansen wel gekregen had uiteindelijk.
Laat het gelijk verhelderend werken dat ze kansen vanaf januari
weer minder worden als hij de onderhandelingen voor contractverlenging weer staakt..
Denk ik ook maat! Hoop dat hij snel bijtekent
craven
 craven - donderdag 01 november 2012 - 10:41   quote  deeplink  
T is zijn zaakwaarnemer die hem gek maakt, 100%
JanM
 JanM - donderdag 01 november 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 10:41 schreef craven het volgende:
T is zijn zaakwaarnemer die hem gek maakt, 100%
Raiola hè ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:56 schreef RenatoBos het volgende:
Zo is het Leon, niet willen = wegwezen..!!
Nadeel is dat de club met de rug tegen de muur staat omdat dat in dergelijke gevallen kapitaalvernietiging is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 06:43 schreef RedDevil1990 het volgende:
T blijft gewoon pijnlijk of ze nou zoals de guzman en nu ook Leerdam gratis de deur uitlopen zonder dat ze ooit echt een meerwaarde zijn geworden of ze gaan zoals Fer en Luc als spelers waar je wel echt wat aan had
Toch denk ik al met al al hadden we nu die hele NSB generatie terug dat alleen Fer van waarde is voor ons
Wijnaldum is geen schim meer van wat die was in t jaar met makaay, hofland, Gio
Luc is eerlijk gezegd ook een hele beperkte spits die bij ons maar nu ook bij Twente alleen met intikkertjes scoort
De guzman de lappenmand man
Cabral een blind jong dat door de wind al van de bal geduwd word

Al met al is er maar 1 sportief beter geworden na ze vertrek bij ons en dat is Fer
Ben ik het niet mee eens. Fer is niet beter dan hoe hij bij ons was. Bij ons was hij zelfs verder geweest in zijn ontwikkeling!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 november 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Zo langzamerhand lijkt het erop dat spelers die zich met Raiola inlaten, automatisch een boete van 50 % van de eerstvolgende transfersom moeten krijgen, want die kerel maakt de profclubs kapot. Hij heeft best gelijk hoor. Zo werkt het nou eenmaal, maar het is geen goede zaak voor de clubs.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 november 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 10:41 schreef craven het volgende:
T is zijn zaakwaarnemer die hem gek maakt, 100%
En dus weer een pril voetballeven kapot gaat maken.
17 jaar...Wat is dat nou...
van geil
 van geil - donderdag 01 november 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 08:16 schreef MMM het volgende:
Als je voetballend al zo goed bent en je ziet spelers als Leerdam en Immers op het middenveld spelen.. Want voetballend voegt Immers (nog) weinig toe vind ik.

Maar hij moet wel gewoon lekker bijtekenen!
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ben je dan eigenlijk dat shirt wel waard?









0.0054850