|
|
de flh
|
|
|
bedankt, maar wel altijd bronvermelding dude, anders wordt je niet serieus genomen. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Denk dat twente vandaag super gemotiveerd is,en dat ze winnen met 5-1 pak op de broek voor de rotterdammers helaas. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ik denk dat jij niks op dit forum te zoeken heb. Of is je eigen forum zo saai..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 12:22 schreef biba1970 het volgende:Denk dat twente vandaag super gemotiveerd is,en dat ze winnen met 5-1 pak op de broek voor de rotterdammers helaas. Jij kan beter niet denken dus... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nope, gewoon drie punten D.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 12:22 schreef biba1970 het volgende:Denk dat twente vandaag super gemotiveerd is,en dat ze winnen met 5-1 pak op de broek voor de rotterdammers helaas. Toettoet abführen
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Boetius speelt hoor ik net op Eredivisie live. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè, Boëtius |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut, goed gekozen Ronald.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal
Bank #Feyenoord: Graafland, Nelom, Kongolo, Leerdam, Vormer, Verhoek, Achahbar. #tweFEY |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 5 keer Bony..?? Rot op man ga weer auto's jatten alsjeblieft..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
#Koeman bij #EL: ,,Ik kies voor Boëtius om zijn snelheid. Ik kies voor de 11 waarvan ik denk dat we daarmee vandaag gaan winnen." #tweFEY |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Opstelling FC Twente: Michailov; Rosales, Douglas, Bengtsson, Braafheid; Brama, Janssen, Schilder; Tadic, Castaignos en Chadli #twefey |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Koeman: ,,#Vilhena is meer een lopende middenvelder. #Vormer is controlerend, daar hebben we #Clasie al. Plus Tonny is linksbenig." #tweFEY |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:[..] 5 keer Bony..?? Rot op man ga weer auto's jatten alsjeblieft.. [/quo nou kleuter dan 5-1 voor feyenoord tevreden? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote: ok dank je en dat ajax verliest jongen denk na er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal,en je kunt niet ieder jaar kampioen worden,aan jullie heb ik gewoon een hekel, koop clubje, voor ajax en feyenoord heb ik respect. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 13:45 schreef biba1970 het volgende:[..] ok dank je en dat ajax verliest jongen denk na er zijn belangrijkere dingen in het leven dan voetbal,en je kunt niet ieder jaar kampioen worden,aan jullie heb ik gewoon een hekel, koop clubje, voor ajax en feyenoord heb ik respect. mooi toch , en niet boos zijn he.. zijn veel belangrijkere dingen..
heb geen hekel aan je hoor.. dat jij er bent is niet jouw schuld mr die van je ouders en succes met die 50 Denen die je zogenaamd jeugd noemt.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Veel succes vandaag kakkerlakken |
|
|
|