|
|
lijdensweg
|
|
|
Daar gaan we , weer slap verdedigd om Chadli zo vrij te laten staan ...... |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
hopelijk inderdaad snel de 1-1 maar ja vorige week kwam je ook twee keer terug van een achterstand |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:42 schreef feyenoord girl het volgende:hopelijk inderdaad snel de 1-1 maar ja vorige week kwam je ook twee keer terug van een achterstand Dat gaat vandaag niet gebeuren denk ik! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tyfus Lamprou, wat een KUT keeper |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat zei ik ........... Hoogste tijd voor een topkeeper en een andere trainer die de jonge spelers beter maakt. Ronald Koeman in ieder geval niet!!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
tsja ik hoop dat twente zich gaat laten inzakken,anders wordt het een heel lastig middagje zoals ik voorspeld had. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
2 kansen twee goals tegen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een kut keeper is dit joh. Een dwerg die ook op de lijn en uitkomend dramatisch presteert. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waar zijn die zeikerds nu? Makkie 0-5 , gaan we even oprolleen ..... Nieuw stadion is niet nodig! We kunnen gewoon op de (ouwe) voet verder. Ronald Koeman is een toptrainer ??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is de vrij wel fit? het centrum speelt slecht.. feyenoord speelt goed..verders |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:50 schreef lijdensweg het volgende:Waar zijn die zeikerds nu? Makkie 0-5 , gaan we even oprolleen ..... Nieuw stadion is niet nodig! We kunnen gewoon op de (ouwe) voet verder. Ronald Koeman is een toptrainer ??? Ach Koeman kan er ineens niks meer van? Kortzichtig en hij maakt de jeugd wel degelijk beter! Azijnzeikerd!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja ze spelen fantastisch, vandaar dat ze met 2-0 achter staan!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
2 kansen tegen 2 goals waarbij de 2 e een fout v d keeper is.... Alweer |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Daar twijfelde ik tegen ajax ook al aan. het lijkt of hij nog steeds niet 100% procent fit is., |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:50 schreef lijdensweg het volgende:Waar zijn die zeikerds nu? Makkie 0-5 , gaan we even oprolleen ..... Nieuw stadion is niet nodig! We kunnen gewoon op de (ouwe) voet verder. Ronald Koeman is een toptrainer ??? Goals die inderdaad vallen door een slechte verdediging, en een slecht uitkomende keeper. Maar inderdaad, als je 200 kilometer van huis een wedstrijd speelt, helpt een nieuw stadion wel.
Als je trouwens zo'n voetbalkenner bent, zie je ook wel dat Feyenoord niet eens slechter voetbalt dan Twente. Maar ach, jij zeikt liever. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:54 schreef el triste het volgende:[..] Ach Koeman kan er ineens niks meer van? Kortzichtig en hij maakt de jeugd wel degelijk beter! Azijnzeikerd!!! Ach andere azijn zeikerd, als je mijn eerdere post heb gelezen. Heb ik al vaker verteld dat Ronald Koeman de spelers niet beter maakt ... Daar heb je een trainer ala van Gaal of Adriaanse voor nodig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: soms moet je verder kijken als je neus lang is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vervelend dit. We zijn nauwelijks minder. Maarja, tegen zo'n effectieve aanval staan.
Snel de aansluiting treffer maken, dan is er nog wel wat mogelijk. |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:48 schreef lijdensweg het volgende:Wat zei ik ........... Hoogste tijd voor een topkeeper en een andere trainer die de jonge spelers beter maakt. Ronald Koeman in ieder geval niet!!! Lul |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:56 schreef Bosifyable het volgende:[..] Goals die inderdaad vallen door een slechte verdediging, en een slecht uitkomende keeper. Maar inderdaad, als je 200 kilometer van huis een wedstrijd speelt, helpt een nieuw stadion wel. Als je trouwens zo'n voetbalkenner bent, zie je ook wel dat Feyenoord niet eens slechter voetbalt dan Twente. Maar ach, jij zeikt liever. Vandaar dat we met 2-0 achter staan?? Dan heb je zeker voetbal kennis !! En inderdaad bij stagnatie ben ik een zeikerd .. Dat jij daar tevreden mee ben moet jij weten. Maar er is 1 ding dat ik zeker weet , dat is dat ik met Feyenoord vooruit wil. Bij jou hoeft dat blijkbaar niet .......... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Deden meer mensen dat maar, dan waren ze niet tevreden ....... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vandaar dat we met 2-0 achter staan?? Dan heb je zeker voetbal kennis !! En inderdaad bij stagnatie ben ik een zeikerd .. Dat jij daar tevreden mee ben moet jij weten. Maar er is 1 ding dat ik zeker weet , dat is dat ik met Feyenoord vooruit wil. Bij jou hoeft dat blijkbaar niet .......... Altijd maar hetzelfde denigrerende toontje in je posts, wat grappig. Toen ik je gister vroeg hoe jij het precies voor je ziet dat Feyenoord met een nieuw stadion ineens kampioenschappen gaat winnen, gaf je niet thuis. Dus in die mate hoef ik je sowieso niet serieus te nemen. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ach andere azijn zeikerd, als je mijn eerdere post heb gelezen. Heb ik al vaker verteld dat Ronald Koeman de spelers niet beter maakt ... Daar heb je een trainer ala van Gaal of Adriaanse voor nodig Ach man vorig jaar was het ook niet goed zeker? En Clasie, de vrij en Martins indi hebben onder Koeman ook zeker niet de stap naar het Ned. Elftal gezet? Kortzichtig heet dat! Maar wat jij wilt! Ben blij dat we niet allemaal zoals jij zijn! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vandaar dat we met 2-0 achter staan?? Dan heb je zeker voetbal kennis !! En inderdaad bij stagnatie ben ik een zeikerd .. Dat jij daar tevreden mee ben moet jij weten. Maar er is 1 ding dat ik zeker weet , dat is dat ik met Feyenoord vooruit wil. Bij jou hoeft dat blijkbaar niet .......... Wat geruststellend voor jou dan dat er geen sprake is van stagnatie, maar progressie. Als we deze wedstrijd verleizen hebben we nog steeds meer punten dan vorig jaar.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik vind dat Lijdensweg wel een punt heeft dat het nieuwe stadion er echt moet komen willen we ooit weer tegen de kapitaal krachtigere clubs kunnen opboksen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 15:04 schreef Els het volgende:[..] Wat geruststellend voor jou dan dat er geen sprake is van stagnatie, maar progressie. Als we deze wedstrijd verleizen hebben we nog steeds meer punten dan vorig jaar.... Zoals ik al eerder heb vermeld: Een aflopende zaak .... het wordt steeds minder!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. We spelen eigenlijk helemaal niet zo slecht.
2-1 of 2-2 was terechter geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt wel steeds matiger. Vilhena geen versterking. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 14:50 schreef lijdensweg het volgende:Waar zijn die zeikerds nu? Makkie 0-5 , gaan we even oprolleen ..... Nieuw stadion is niet nodig! We kunnen gewoon op de (ouwe) voet verder. Ronald Koeman is een toptrainer ??? Jaaaaaaaaaaaaa, het zagen is begonnen |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Schaken is ook echt weer uit vorm...
En boetius nog niet gezien eigenlijk.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het spel moet nu wel wat beter. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat spelen onze 2 centrale verdedigers slecht zeg. Ze dekken niet door en als ze wel een keer in een duel komen is het super slap. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die moet er dan maar uit? En wie moet er voor in komen? Ik denk niet dat het veel gaat opbrengen.Het wordt een kansloze missie, ze kunnen nog geen kans uitspelen .... Dat zegt wel iets over Feyenoord, en dan kom ik toch weer bij R. Koeman uit !! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 15:13 schreef Alexmem het volgende:Wat spelen onze 2 centrale verdedigers slecht zeg. Ze dekken niet door en als ze wel een keer in een duel komen is het super slap. De Vrij moet weer in z'n ritme komen, en Bmi moet gewoon centraal inplaats die oude man. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Er lopen er bij feyenoord gewoon (te veel) spelers rond die middelmaat zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Goede kans voor Schaken!
De aansluiting zou wel fijn zijn net voor rust. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Leef jij ook nog? Ik dacht dat je de pijp uit was! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mathijssen geel
nog meer reden om hem eruit te gooien! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 15:07 schreef Wim2 het volgende:Ik vind dat Lijdensweg wel een punt heeft dat het nieuwe stadion er echt moet komen willen we ooit weer tegen de kapitaal krachtigere clubs kunnen opboksen. En als het stadion naar de gestelde eisen wordt verbouwd? Het artikel wat gistermiddag geplaatst werd, laat zien dat alle mogelijkheden bestaan het naar alle gestelde eisen te kunnen verbouwen. Brengt het dan allemaal ineens minder geld op? Snap echt niet hoe een nieuw stadion binnen een paar jaar maar kwaliteit en successen kan kopen, die uitleg wil ik wel eens krijgen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Schaken speelt echt ongelukkig.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Noem eens namen: Ik ben benieuwd! Maar je heb wel gelijk...... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 kansen, 2 goals. Janmaat staat bij de eerste te slapen en die kut Griek komt VEEL te laat uit..
Mathijsen? Tijd voor Kongolo, die oude man is niet goed genoeg meer. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: Schaken, pelle, immers en ook mathijssen is over! De jonkies geef ik dan nog de kans. edit: en lamprou natuurlijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door piet -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 15:16 schreef Bosifyable het volgende:[..] En als het stadion naar de gestelde eisen wordt verbouwd? Het artikel wat gistermiddag geplaatst werd, laat zien dat alle mogelijkheden bestaan het naar alle gestelde eisen te kunnen verbouwen. Brengt het dan allemaal ineens minder geld op? Snap echt niet hoe een nieuw stadion binnen een paar jaar maar kwaliteit en successen kan kopen, die uitleg wil ik wel eens krijgen. Een nieuw stadion is goedkoper dan renoveren, tevens zou het dan op de plaats kunnen komen te liggen waar het beter te bereiken is. Een gloednieuw stadion is voor sponsoren veel aantrekkelijker, + het feit dat er meer kaartjes verkocht kunnen worden natuurlijk.
Met een nieuw stadion kan Feyenoord weer mee doen. Nu is het helaas slechts subtop. |
|
|
|