BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 4 november 2012 , 14:30): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:19   quote  deeplink  
Verhoek erin voor Boetius. Hij komt duidelijk nog te kort.
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:18 schreef piet het volgende:

[..]

Schaken, pelle, immers en ook mathijssen is over! De jonkies geef ik dan nog de kans.
pelle beste man van het veld.

immers matig..de vrij en mathijssen slecht.
mithell13
 mithell13 - zondag 04 november 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:18 schreef piet het volgende:

[..]

Schaken, pelle, immers en ook mathijssen is over! De jonkies geef ik dan nog de kans.
rot tog op man pelle en immers zijn nu de beste op het veld van ons. dat zegt ook het niveau van de rest. Schaken super dramitsche en vilhela vind ik niet beter dan vormer
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:20   quote  deeplink  
Rust.

Mathijssens eruit, en Nelom erin. BMI schuift door naar Centraal. Boetius eruit voor Verhoek.
Als je gewoon snel de aansluiting treffer scoort is alles nog mogelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door Wim2 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 14:48 schreef biba1970 het volgende:
tsja ik hoop dat twente zich gaat laten inzakken,anders wordt het een heel lastig middagje zoals ik voorspeld had.
Houd je muil en geef Lijdensweg een beurt..!!
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:21   quote  deeplink  
Clasie speelt ook nog wel goed
Els
 Els - zondag 04 november 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:18 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Een nieuw stadion is goedkoper dan renoveren, tevens zou het dan op de plaats kunnen komen te liggen waar het beter te bereiken is. Een gloednieuw stadion is voor sponsoren veel aantrekkelijker, + het feit dat er meer kaartjes verkocht kunnen worden natuurlijk.

Met een nieuw stadion kan Feyenoord weer mee doen. Nu is het helaas slechts subtop.
En nieuw stadion kost 300 miljoen, renoveren 100 miljoen. In welke wereld is 300 miljoen goedkoper dan 100?
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 november 2012 - 15:21   quote  deeplink  
Vilhena voor Goossens...
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:20 schreef Wim2 het volgende:
Rust.

Mathijssens eruit, en Nelom erin. BMI schuift door naar Centraal. Boetius eruit voor Verhoek.
Als je gewoon snel de aansluiting treffer scoort is alles nog mogelijk.
Liever Kongolo erin dan, Nelom wordt al helemaal overlopen door Tadic
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Pellé is zeer balvast het is alleen jammer dat Immers hem niet aanvoelt en telkens balverlies leidt. Ook Janmaat maakt verkeerde beslissingen en Schaken speelt z'n eigen wedstrijd en het grootste gedeelte van zijn acties mislukken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:20 schreef Wim2 het volgende:
Rust.

Mathijssens eruit, en Nelom erin. BMI schuift door naar Centraal. Boetius eruit voor Verhoek.
Als je gewoon snel de aansluiting treffer scoort is alles nog mogelijk.
Alsof nelom het verschil brengt..
mithell13
 mithell13 - zondag 04 november 2012 - 15:22   quote  deeplink  
Schaken voor verhoek boetiues voor goosens en vilhena voor vormer
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena voor Goossens...
eens, dacht ik ook..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:16 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En als het stadion naar de gestelde eisen wordt verbouwd? Het artikel wat gistermiddag geplaatst werd, laat zien dat alle mogelijkheden bestaan het naar alle gestelde eisen te kunnen verbouwen. Brengt het dan allemaal ineens minder geld op? Snap echt niet hoe een nieuw stadion binnen een paar jaar maar kwaliteit en successen kan kopen, die uitleg wil ik wel eens krijgen.
Renoveren is een facelift! Een oud geraamte met een nieuwe huid. Daar is al vaker bij bewezen dat het oud geraamte dan niet langer mee gaat!
Nieuw stadion is de enige oplossing, daar ben ik heilig van overtuigd met betere OV verbindingen
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:21 schreef Omekees het volgende:

[..]

Liever Kongolo erin dan, Nelom wordt al helemaal overlopen door Tadic
Dat klopt wel.

Vind Vilhena er ook nog niet echt uitspringen. Lag meer aan El Ahmadi dat hij toen zo
goed speelde.
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:22 schreef mithell13 het volgende:
Schaken voor verhoek boetiues voor goosens en vilhena voor vormer
Ja, laten we in een keer al onze wissels gebruiken.
Slim plan joh!
tomson
 tomson - zondag 04 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:22 schreef mithell13 het volgende:
Schaken voor verhoek boetiues voor goosens en vilhena voor vormer
Joh? Alle 3 je wissels in 1 keer ?
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Alsof nelom het verschil brengt..
Nee maar Martins Indi centraal wel.
tomson
 tomson - zondag 04 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:23 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ja, laten we in een keer al onze wissels gebruiken.
Slim plan joh!
Hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 november 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:18 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Een nieuw stadion is goedkoper dan renoveren, tevens zou het dan op de plaats kunnen komen te liggen waar het beter te bereiken is. Een gloednieuw stadion is voor sponsoren veel aantrekkelijker, + het feit dat er meer kaartjes verkocht kunnen worden natuurlijk.

Met een nieuw stadion kan Feyenoord weer mee doen. Nu is het helaas slechts subtop.
-Hoezo goedkoper? Zou, na verbouwing van 100 miljoen, de andere 200 miljoen besteed moeten worden aan onderhoud, wat bij een nieuw stadion niet nodig zou zijn dan?
-Ze willen nota bene het stadion 100 meter verhuizen, op de plaats waar nu Varkenoord ligt. Dus of je moet Sportdorp willen verbouwen tot een asfaltbaan, of de bereikbaarheid blijft hetzelfde.
-Een verbouwd stadion, met een derde ring erbovenop, is gewoon wederom een technisch stukje bouwen, in Rotterdam, in Nederland, waar we al bekend staan om architecten die gedurfde projecten kunnen realiseren. Tot nu is er geen enkele tekening van een nieuw stadion beschikbaar, dus valt er nog niets te zeggen of het aantrekkelijk is ja of nee.
-Het plan is om 63.000 stoelen te hebben na verbouwing van De Kuip. Tevens is 63.000 ook het aantal dat de directie zou willen realiseren in een nieuw stadion. Dus hoezo meer stoeltjes?

Komaan Wim, overtuig me.
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Castaignos, wat een arrogant vies mannetje, totaal geen respect die klerelijer. Ik hoop dat die vent een doodschop krijgt. Dat zal Immers vast wel goed kunnen!
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 15:25   quote  deeplink  
mathijssen eruit...goossens erin.
piet
 piet - zondag 04 november 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:19 schreef van geil het volgende:

[..]

pelle beste man van het veld.

immers matig..de vrij en mathijssen slecht.
Het gaat niet om deze wedstrijd het gaat over het geheel. het is gewoon middelmaat en met deze spelers komt feyenoord niet verder!
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:25   quote  deeplink  
2-2 het kan
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:25 schreef piet het volgende:

[..]

Het gaat niet om deze wedstrijd het gaat over het geheel. het is gewoon middelmaat en met deze spelers komt feyenoord niet verder!
Heb jij het geld voor betere spelers dan?
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Mathijssen je bent te dik
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:20 schreef Wim2 het volgende:
Rust.

Mathijssens eruit, en Nelom erin. BMI schuift door naar Centraal. Boetius eruit voor Verhoek.
Als je gewoon snel de aansluiting treffer scoort is alles nog mogelijk.
Nelom?? AUB niet zeg!! En Boetius nu al gelijk slachtofferen? Mathijsen en de Vrij zijn inderdaad een drama al vind ik de gehele verdediging zeer slap spelen, middenveld ook zeer matig en voorin kunnen ze vandaag ook niet veel!! Overtuiging is er ook helemaal niet.
En dat kan ik alleen maar Ronald Koeman aan rekenen ..........
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 november 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Renoveren is een facelift! Een oud geraamte met een nieuwe huid. Daar is al vaker bij bewezen dat het oud geraamte dan niet langer mee gaat!
Nieuw stadion is de enige oplossing, daar ben ik heilig van overtuigd met betere OV verbindingen
Hoe lang staat de Eiffeltoren al op zijn pootjes? Met het juiste onderhoud kunnen we nog makkelijk járen vooruit. Het moet alleen niet zo zijn dat het uiteindelijk duurder wordt, puur omdat je het zou moeten onderhouden. Maar afgezien daarvan is dat geen reden om al die Feyenoord supporters/sympathisanten te overtuigen dat er een nieuw stadion moet komen.
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

-Hoezo goedkoper? Zou, na verbouwing van 100 miljoen, de andere 200 miljoen besteed moeten worden aan onderhoud, wat bij een nieuw stadion niet nodig zou zijn dan?
-Ze willen nota bene het stadion 100 meter verhuizen, op de plaats waar nu Varkenoord ligt. Dus of je moet Sportdorp willen verbouwen tot een asfaltbaan, of de bereikbaarheid blijft hetzelfde.
-Een verbouwd stadion, met een derde ring erbovenop, is gewoon wederom een technisch stukje bouwen, in Rotterdam, in Nederland, waar we al bekend staan om architecten die gedurfde projecten kunnen realiseren. Tot nu is er geen enkele tekening van een nieuw stadion beschikbaar, dus valt er nog niets te zeggen of het aantrekkelijk is ja of nee.
-Het plan is om 63.000 stoelen te hebben na verbouwing van De Kuip. Tevens is 63.000 ook het aantal dat de directie zou willen realiseren in een nieuw stadion. Dus hoezo meer stoeltjes?

Komaan Wim, overtuig me.
Pff, ik kan het zelf niet zo goed uitleggen maar ik vertrouw Gudde als hij zegt dat de begroting van Feyenoord het grootst van Nederland wordt wanneer er een nieuw stadion komt.
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:25 schreef van geil het volgende:
mathijssen eruit...goossens erin.
Ja lekker met drie verdedigers spelen en dan net zo afgeslacht worden als Heracles gister.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 november 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:25 schreef Omekees het volgende:
2-2 het kan
Klopt. Twente is niet beter.
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:27   quote  deeplink  
Verhoek erin zodat ie de duitsers een poepi kan laten ruiken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door Omekees --
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:27 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ja lekker met drie verdedigers spelen en dan net zo afgeslacht worden als Heracles gister.
goossens linksback...ei....:)
rikkierik
 rikkierik - zondag 04 november 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Mathijssen eruit Nelom erin. Hij wordt echt te oud gewoon die kerel.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:21 schreef Els het volgende:

[..]

En nieuw stadion kost 300 miljoen, renoveren 100 miljoen. In welke wereld is 300 miljoen goedkoper dan 100?
Renovatie blijft een facelift .... op korte termijn een oplossing maar op langere termijn gaat dat VEEL MEER GELD kosten. Ik had jou wel iets hoger ingeschat op dit gebied!!
Omekees
 Omekees - zondag 04 november 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Mathijssen eruit Kongolo erin.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hoe lang staat de Eiffeltoren al op zijn pootjes? Met het juiste onderhoud kunnen we nog makkelijk járen vooruit. Het moet alleen niet zo zijn dat het uiteindelijk duurder wordt, puur omdat je het zou moeten onderhouden. Maar afgezien daarvan is dat geen reden om al die Feyenoord supporters/sympathisanten te overtuigen dat er een nieuw stadion moet komen.
Heb jij je wel eens laten informeren wat het tot nu toe heeft gekost om de Eiffeltoren intact te houden? Daar kan je 3 nieuwe stadions van bouwen .........
mithell13
 mithell13 - zondag 04 november 2012 - 15:33   quote  deeplink  
geen wissels die koeman is echt gek met deze 11 gaat het hem niet worden koeman!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 november 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Renovatie blijft een facelift .... op korte termijn een oplossing maar op langere termijn gaat dat VEEL MEER GELD kosten. Ik had jou wel iets hoger ingeschat op dit gebied!!
Misschien zou je dat eens wat minder moeten doen, proberen andere mensen in te schatten, en wat meer in de spiegel kijken.
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 15:33   quote  deeplink  
hij laat m staan....heel link
Els
 Els - zondag 04 november 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Renovatie blijft een facelift .... op korte termijn een oplossing maar op langere termijn gaat dat VEEL MEER GELD kosten. Ik had jou wel iets hoger ingeschat op dit gebied!!
De vorige 'facelift' is al decennia lang geleden. Dus welke lange termijn heb jij in gedachten? Ik had jou zakelijk iets beter ingeschat.
Daarnaast doe ik geen enkele uitspraak of ik vóór of tegen een nieuw stadion ben. Ik geef alleen aan dat het argument goedkoper niet opgaat in de keuze voor een nieuw stadion.
En daarin voldoe je dan weer wel aan de verwachtingen, je reageert alleen maar kort door de bocht en zonder feitenkennis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door Els --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:33 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Misschien zou je dat eens wat minder moeten doen, proberen andere mensen in te schatten, en wat meer in de spiegel kijken.
Ik schat jullie allemaal in op vroegere expertise
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 november 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb jij je wel eens laten informeren wat het tot nu toe heeft gekost om de Eiffeltoren intact te houden? Daar kan je 3 nieuwe stadions van bouwen .........
Heb jij je wel eens laten informeren wat het tot nu toe opbrengt om de Eiffeltoren draaiende te houden? Dat wil zeggen, open voor publiek, het is natuurlijk geen draaimolen.
Dat zal met De Kuip natuurlijk ook kunnen, er zit veel minder staal in natuurlijk.

En als je het toch beter weet, stuur ff een factuur door, hoeveel het kost om de Eiffeltoren een keer te laten schilderen?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:34 schreef Els het volgende:

[..]

De vorige 'facelift' is al decennia lang geleden. Dus welke lange termijn heb jij in gedachten? Ik had jou zakelijk iets beter ingeschat.
Daarnaast doe ik geen enkele uitspraak of ik vóór of tegen en nieuw stadion ben. Ik geef alleen aan dat het argument goedkoper niet opgaat in de keuze voor een nieuw stadion.
En daarin voldoe je dan weer wel aan de verwachtingen, je reageert alleen maar kort door de bocht en zonder feitenkennis.
En ik geef je het argument dat nieuwbouw op termijn goedkoper is dan renovatie!
van geil
 van geil - zondag 04 november 2012 - 15:40   quote  deeplink  
deze moet erin.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:35 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Heb jij je wel eens laten informeren wat het tot nu toe opbrengt om de Eiffeltoren draaiende te houden? Dat wil zeggen, open voor publiek, het is natuurlijk geen draaimolen.
Dat zal met De Kuip natuurlijk ook kunnen, er zit veel minder staal in natuurlijk.

En als je het toch beter weet, stuur ff een factuur door, hoeveel het kost om de Eiffeltoren een keer te laten schilderen?
Daar kan je zo achter komen bij de gemeente Parijs! Maar ik zal je een getal geven van de kosten tot nu toe 2,7 miljard euro. Daar kan je dan 9 mooie stadions voor bouwen.
Maar Parijs weet veel beter waar het geld aan uit gegeven moet worden. En daar hoor vanzelf de Eiffeltoren bij zelfs Paris Saint Germain ontvangt nog geld van de gemeente ondanks dat ze een stinkend rijke eigenaar hebben
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 15:41   quote  deeplink  
Wie oh wie moet er scoren??
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
Hmm Twente is was slapjes.
Wim2
 Wim2 - zondag 04 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
We krijgen steeds meer kansen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 november 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 15:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar kan je zo achter komen bij de gemeente Parijs! Maar ik zal je een getal geven van de kosten tot nu toe 2,7 miljard euro. Daar kan je dan 9 mooie stadions voor bouwen.
Maar Parijs weet veel beter waar het geld aan uit gegeven moet worden. En daar hoor vanzelf de Eiffeltoren bij zelfs Paris Saint Germain ontvangt nog geld van de gemeente ondanks dat ze een stinkend rijke eigenaar hebben
Zo simpel maak je de rekensom niet hè. Hoeveel staal zit daar in verwerkt, wat voor staal is het, welk onderhoud heeft het nodig wat De Kuip wel/niet nodig heeft (m.a.w. is het per 100m² staal duurder of goedkoper te onderhouden), en zo kan ik wel even verder gaan.

Cijfers man..!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 4 november 2012 , 14:30): 3 - 0









0.0095939