BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 4 november 2012 , 14:30): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bode
 bode - zondag 04 november 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Als je zulke goedkoper doelpunten weg geeft verdien je nog geen punt
verder was het geen top wedstrijd, de Tukkers hebben voor hun supporters alleen de
grote fout van Donderdag weer goed gemaakt het is nog lang geen top club
tomson
 tomson - zondag 04 november 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 19:54 schreef bode het volgende:
Als je zulke goedkoper doelpunten weg geeft verdien je nog geen punt
verder was het geen top wedstrijd, de Tukkers hebben voor hun supporters alleen de
grote fout van Donderdag weer goed gemaakt het is nog lang geen top club
Twente propaganda.
JanM
 JanM - zondag 04 november 2012 - 20:35   quote  deeplink  
't was één grote lijdensweg, zowel op het veld als hier op het forum!
piet de paler
 piet de paler - zondag 04 november 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Tja toen ik weer op het net kon was het schrikken.Maar ik denk toch dat de meeste forum leden onze club (nu nog ) te hoog inschatten.Niemand geloofde er toch echt in een kampioenschap.Net het interview gezien met Ronald K.Erg realistisch eerste 5.
En volgende weekend Roda,en dan een serie van thuis wedstrijden.
ik weet niet waar 020 tegen moet in het weekend moet en Utrecht heeft we heel veel mazzel.Vitesse raakt Bony kwijt in de winterstop plaats 5,4 moet haalbaar zijn.en een verlies tegen Twente ach ik gun het ze.Vooral na de realisme bij Munsterman over Feyenoord de sleeping giant.Roda we vreten je op en Lamprou tja (keeper van Utrecht wel goed zal wel onbetaalbaar zijn voor ons)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:
Tja toen ik weer op het net kon was het schrikken.Maar ik denk toch dat de meeste forum leden onze club (nu nog ) te hoog inschatten.Niemand geloofde er toch echt in een kampioenschap.Net het interview gezien met Ronald K.Erg realistisch eerste 5.
En volgende weekend Roda,en dan een serie van thuis wedstrijden.
ik weet niet waar 020 tegen moet in het weekend moet en Utrecht heeft we heel veel mazzel.Vitesse raakt Bony kwijt in de winterstop plaats 5,4 moet haalbaar zijn.en een verlies tegen Twente ach ik gun het ze.Vooral na de realisme bij Munsterman over Feyenoord de sleeping giant.Roda we vreten je op en Lamprou tja (keeper van Utrecht wel goed zal wel onbetaalbaar zijn voor ons)
Die de Ruiter hadden ze moeten halen toen die nog bij Volendam keepte, heb ik al vaker als een tip opgegeven. Maar ja ik heb er geen verstand van volgens vele hier zo. En zie nu de Ruiter bij Fc Utrecht ...........
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 november 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:45 schreef kampertje het volgende:
Lijdensweg wees toch eens een keer positief man over ons cluppie
Wat is hier dan iets positiefs aan?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 19:44 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja en het lag toch ook niet aan de scheidsrechter die heeft toch genoeg in jullie voordeel gefloten.
Heb ik niet meegekregen, zal best als jij het zegt met je voetbalkennis..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 20:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat is hier dan iets positiefs aan?
Dat bedoel ik..
JanM
 JanM - zondag 04 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 20:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die de Ruiter hadden ze moeten halen toen die nog bij Volendam keepte, heb ik al vaker als een tip opgegeven. Maar ja ik heb er geen verstand van volgens vele hier zo. En zie nu de Ruiter bij Fc Utrecht ...........
Wanneer gaan ze in het Maasgebouw eens een keer naar jou luisteren ???
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 november 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 21:21 schreef JanM het volgende:

[..]

Wanneer gaan ze in het Maasgebouw eens een keer naar jou luisteren ???
Omdat ze daar dan ook voortaan met een koptelefoon gaan lopen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Cabral genoot van wedstrijd tegen Feyenoord

Jerson Cabral kwam zondag zijn oude teamgenoten tegen. Met FC Twente was de vleugelspeler met 3-0 te sterk voor Feyenoord.

219122hp2.jpg

"Feyenoord is de club die mij gemaakt heeft tot de speler die ik nu ben. Het was wel leuk om tegen die gasten te spelen. Het was een rare ervaring", laat Cabral weten aan RTV Rijnmond. "FC Twente is op het juiste pad. Ik ben heel blij dat we gewonnen hebben, maar het blijft alsnog een beetje raar."

De vleugelaanvaller blikte terug op zijn tijd in de hoofdmacht bij Feyenoord. "Ik had het gevoel dat ik nooit wat fout mocht doen. Persoonlijk ging het met ups en downs. Als ik terugkijk naar vorig seizoen kijk ik daar met een positief gevoel op terug als team."
 
Cabral startte tegen de Rotterdammers op de reservebank, maar kwam het veld in toen Nacer Chadli een blessure opliep. Het is nog niet bekend hoe ernstig de kwetsuur van de Belg is, maar wellicht betekent dit meer speelminuten voor Cabral in de komende weken.
Bron:Goal.com



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:27   quote  deeplink  
Koeman cynisch: 'Als je cadeaus weggeeft, win je nooit'

Ronald Koeman stond teleurgesteld in de catacomben na de 3-0 nederlaag van Feyenoord tegen FC Twente. De trainer verbaasde zich over de manier waarop zijn spelers het duel benaderde.

'We waren niet scherp genoeg. Het gaat om overtuiging, en dat was zowel aanvallend als verdedigend onder de maat', gaf Koeman na afloop toe. 'Als je de tweede en derde tegengoal ziet, dan win je als Feyenoord nooit. Dat waren cadeaus. Het doet pijn om zo te verliezen, het was niet nodig.'

'Twente liet ons voetballen en is verdedigend erg sterk. Dan moet je net iets meer hebben dan we nu hebben laten zien', aldus Koeman, die zijn doelman Kostas Lamprou zag schutteren tegen de Tukkers. 'Bij de tweede goal moet hij gewoon uitkomen. En bij die derde, ja Het was totaal niet zijn wedstrijd.'

'Tien punten achterstand op Twente betekent voor ons niet zoveel. We kijken niet naar de eerste plek, maar naar de topvijf. Daar vallen we nu net buiten. Maar we hebben van de elf gespeelde duels zeven uitwedstrijden gehad. Dus ik verwacht dat we met de thuiswedstrijden voor de boeg rond de winterstop wel weer in de topvijf staan.'
Bron: VI.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Het dreunt me nog hard na.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Ben er al weer overheen, life goes on..
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Ik heb veel tukkers op m'n werk,, dus..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:00 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb veel tukkers op m'n werk,, dus..
Okay,tja die zal je in mijn regio amper kunnen vinden..
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Vlissingen
de flh
 de flh - maandag 05 november 2012 - 19:22   quote  deeplink  
Uithuilen en doorgaan! Come on!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:22 schreef de flh het volgende:
Uithuilen en doorgaan! Come on!!!
Precies..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:09 schreef Wim2 het volgende:
Vlissingen
d:-)
van geil
 van geil - maandag 05 november 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:00 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb veel tukkers op m'n werk,, dus..
werk je in n bordeel?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 4 november 2012 , 14:30): 3 - 0









0.0114159