|
|
Wim2
|
|
|
Na Kelvin Leerdam lijkt ook Guyon Fernandez Feyenoord te gaan verlaten. De spits komt volgens het Algemeen Dagblad niet meer voor in de plannen van trainer Ronald Koeman en mag uitkijken naar een nieuwe club.
Waar Leerdam zelf besloot niet verder te gaan bij Feyenoord, ligt de beslissing rond Fernandez bij de club en niet bij de speler. Koeman begon onlangs in het duel met VVV-Venlo met Fernandez in de basis. De spits stelde echter teleur en werd al vroeg gewisseld. Sindsdien zou Koeman hebben besloten dat de aanvaller niet op veel speelminuten hoeft te rekenen in het eerste van de Rotterdammers.
Koeman besloot Leerdam, na diens beslissing zijn contract niet te verlengen, niet veel speelminuten meer te gunnen. Donderdag tijdens de bekerwedstrijd tegen Xerxes/DZB zal de middenvelder niet spelen. Ook Fernandez hoeft zich tijdens die wedstrijd niet te melden bij Feyenoord
http://www.soccernews.nl/news/173800/Na_Leerdam_zal_ook_Fernandez_mogelijk_vertrekken_bij_Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik vind het zelf toch wel een beetje sneu voor Guyon... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
moet hij lekker zelf weten. waardeloze spelert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij heeft zijn best gedaan,maar hij is niet van het niveau feyenoord.Ik ben er wel blij mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
die kan uit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Val je eigen spelers maar af, jullie stonden zeker ook niet te juichen toen hij 2x tegen P$V scoorde? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Jammer, maar begrijpelijk. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Henk aveskamp
|
|
|
wat feyenoord doet tegen over leerdam is werkweigering |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weigeren werk te geven? En toch betalen? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
in de winterstop ruilen voor Manu. Hij kan nog van waarde zijn voor excelsior. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Slaat nergens op ! Leerdam krijgt toch gewoon netjes zijn geld
Zakelijk gezien levert Leerdam niets meer op en andere spelers wel dus ga je die ontwikkelen en speeltijd geven ipv Leerdam. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahaha jij bent echt slim |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Tegen Guyon Fernandez heb ik niets Hij komt gewoon te kort bij Feyenoord te vaak geblezeerd, pakt te veel kaarten en scoort te weinig. Te veel grote kanzen maakt hij niet af. Jammer voor Guyon maar hier komen we niet verder mee. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zonde, was o.a. vorig seizoen nog wel gecharmeerd van 'm. Had bepaalde kwaliteiten die je in sommige wedstrijden zou kunnen gebruiken, maar de laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld liep hij echt als een blinde over het veld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, Koeman gaat de tanden tonen. De weg naar een hoger nivo wordt verder gevolgd. En wie niet mee kan, moet afhaken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 18:17 schreef Marco12345 het volgende:Val je eigen spelers maar af, jullie stonden zeker ook niet te juichen toen hij 2x tegen P$V scoorde? Heb je m de laatste tijd zien spelen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, met zo'n filosofie moet van Hanegem ook nog steeds een spelerscontract bij Feyenoord hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 18:17 schreef Marco12345 het volgende:Val je eigen spelers maar af, jullie stonden zeker ook niet te juichen toen hij 2x tegen P$V scoorde? Swerts scoorde paar jaar terug tegen FC Twente! Meteen terughalen! |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Dan ook Charisteas terug. Chari HELD!! |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 19:54 schreef FR-Henk het volgende:Goh, Koeman gaat de tanden tonen. De weg naar een hoger nivo wordt verder gevolgd. En wie niet mee kan, moet afhaken. Inderdaad heeft Feyenoord de weg omhoog ingeslagen en is het niet langer meer de opvangbak van middelmatige voetballers die niemand meer wilde hebben. Koeman, van Geel, Gio en JP verdienen een standbeeld. Het feit dat ze zich orienteren bij bijv. een Barcelona is een stap vooruit. Dit gekoppeld aan de filosofie om alleen een speler te "halen" als deze speler aantoonbaar beter is dan de jeugdspeler op die positie, is de enige juiste. Het salarisplafond is een goede zaak om de club financieel gezond te maken. Want een jeugdspeler speelt ook voor max. 2 ton ook graag voor Feyenoord. Hij kan later altijd nog meer verdienen bij Feyenoord als hij voldoet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 18:17 schreef Marco12345 het volgende:Val je eigen spelers maar af, jullie stonden zeker ook niet te juichen toen hij 2x tegen P$V scoorde? Fernandez, gouden jongen, maar dit is de harde wereld van het doorselecteren... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wel slim dan, door selecteren met een spits terwijl je geen spitsen van jezelf hebt behalve achachbar. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Topnieuws! Samen met Leerdam vertrekken en dan bouwen aan een goede basis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 12:34 schreef FR-Roel het volgende:wel slim dan, door selecteren met een spits terwijl je geen spitsen van jezelf hebt behalve achachbar. Pellè, Fernandez, Achahbar, Te Vrede.
In geval van nood: Immers, Schaken, Cissé. Of Manu terughalen van Excelsior zou in geval van nood nog kunnen, mits daarvoor afspraken zijn gemaakt in het huurcontract. Sleegers vanuit de jeugd zou na de winterstop eventueel gebruikt kunnen worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 11:32 schreef salemi het volgende:[..] Inderdaad heeft Feyenoord de weg omhoog ingeslagen en is het niet langer meer de opvangbak van middelmatige voetballers die niemand meer wilde hebben. Koeman, van Geel, Gio en JP verdienen een standbeeld. Het feit dat ze zich orienteren bij bijv. een Barcelona is een stap vooruit. Dit gekoppeld aan de filosofie om alleen een speler te "halen" als deze speler aantoonbaar beter is dan de jeugdspeler op die positie, is de enige juiste. Het salarisplafond is een goede zaak om de club financieel gezond te maken. Want een jeugdspeler speelt ook voor max. 2 ton ook graag voor Feyenoord. Hij kan later altijd nog meer verdienen bij Feyenoord als hij voldoet. + 1000 x 243 : 14 x 500 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 16:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Pellè, Fernandez, Achahbar, Te Vrede. In geval van nood: Immers, Schaken, Cissé. Of Manu terughalen van Excelsior zou in geval van nood nog kunnen, mits daarvoor afspraken zijn gemaakt in het huurcontract. Sleegers vanuit de jeugd zou na de winterstop eventueel gebruikt kunnen worden. pelle gehuurd, te vrede niet serieus te nemen.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hopen dat Pellè fit blijft. Wat erachter zit is inderdaad een stuk minder. Fernandez ondescheidt zich overigens evenmin van dat groepje. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 11:32 schreef salemi het volgende:[..] Inderdaad heeft Feyenoord de weg omhoog ingeslagen en is het niet langer meer de opvangbak van middelmatige voetballers die niemand meer wilde hebben. Koeman, van Geel, Gio en JP verdienen een standbeeld. Het feit dat ze zich orienteren bij bijv. een Barcelona is een stap vooruit. Dit gekoppeld aan de filosofie om alleen een speler te "halen" als deze speler aantoonbaar beter is dan de jeugdspeler op die positie, is de enige juiste. Het salarisplafond is een goede zaak om de club financieel gezond te maken. Want een jeugdspeler speelt ook voor max. 2 ton ook graag voor Feyenoord. Hij kan later altijd nog meer verdienen bij Feyenoord als hij voldoet. Dat riep ik al jaren, en dan wordt je voor jan lul en alleman uit gemaakt!! En nu is iedereen ineens om gedraaid?? Wel een lachertje dan , als de meeste supporters zo reageren. De volgende die in mijn ogen Feyenoord niet beter maakt is: Erwin Mulder en Kostas Lamprou. En waarom we Graafland hebben ?? Joost mag het weten ...... Verder hoort Nelom ook niet bij Feyenoord en heb ik mijn twijfels bij Lex Immers!! Cissé en Schaken krijgen bij mij de voordeel van de twijfel .... Maar er zullen er ongetwijfeld wel meer volgen!! Maar 1 ding is zeker: Ronald Koeman en Martin van Geel zijn goed aan het saneren in de kwaliteit ..... Nu moet ik nog echt zien of Ronald Koeman de spelers ook echt beter kan maken. Wat dat betreft zie ik liever een van Gaal of Adriaanse !! Die hebben bewezen jeugdige spelers beter te maken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik zeg, ruil Fernandez en het kindsoldaatje voor Matavs... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Bewijzen! Bewijzen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
waardeloze speler rode kaarten daar is hij goed in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: moet nog uit de kast komen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Dat wordt nooit goed gekeurd door Dikkie |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
quote: dan weet ik niet welke kast, kijk maar naar vorig seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 november 2012 - 16:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Pellè, Fernandez, Achahbar, Te Vrede. In geval van nood: Immers, Schaken, Cissé. Of Manu terughalen van Excelsior zou in geval van nood nog kunnen, mits daarvoor afspraken zijn gemaakt in het huurcontract. Sleegers vanuit de jeugd zou na de winterstop eventueel gebruikt kunnen worden. Ja ja ja Guyon ruilen voor Manu met de winterstop..!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Was misschien wel van waarde geweest vandaag.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Geen gelul want ik veroordeel ook niemand ik vraag het me enkel af.. |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
Dat denk ik niet wim2 die fernandez ben bly dat hy er voorlopig niet meer by is |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
Dat denk ik niet wim2 die fernandez ben bly dat hy er voorlopig niet meer by is |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kampertje