|
|
daangr97
|
|
|
kan iemand vertellen hoe laat de loting is en als hij er al is geweest wat de loting is kan niet kijken wegens een storing hier in de buurt
graag post hier even |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
oke kan je me op de hoogte houden? |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
sorry voor 2e bericht was foutje van mij zit op klote laptop haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door daangr97 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
opschieten met die loting,ik mot tukke. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ja kan je me op de hoogte houden! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, die Daan helemaal gefocust op die loting :') Ik sluit af, hoop voor je dat er mensen blijven kijken en posten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ja nogal hahahah tja moet tukken maar wil ff die loting mee krijgen |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
iemand anders die mij ff op de hoogte wil houden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
oke dankje klopt het heereveen uit? |
|
|
|
|
Jenne
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nie janke GVD!!!!! Je wil toch die beker winnen ofniet? MOet je ook van Heerenveen uit winnen klaar. Gezijk altijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ach idd beempje gwn knallen en dan maar hopen op een topwedstrijd en instelling van onze kant want deze prestatie van vanavond was belabberd en kan niet tegen heereveen uit |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:41 schreef daangr97 het volgende:ach idd beempje gwn knallen en dan maar hopen op een topwedstrijd en instelling van onze kant want deze prestatie van vanavond was belabberd en kan niet tegen heereveen uit Daaar ben ik het wel mee eens. Heb de wedstrijd niet kunnen zien, want was werken. Maar net samenvatting gezien het was niet best. Maar gelukkig was Koeman ook niet blij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet de makkelijkste loting, bovendien jammer dat het uit is. Aan de andere kant, als je zulke wedstrijden niet wint, heb je sowieso geen recht op de beker. |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
weet je je moet het zo zien al win je heereveen uit en bijvoorbeeld groningen pakt ajax in dan ben je sowieso al een stuk dichter bij en ik zie rijnsburgse boys ook nog wel stunten dus jonges ff de instelling hebben zoals je die alleen van rotterdam kent |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet de makkelijkste loting, bovendien jammer dat het uit is. Aan de andere kant, als je zulke wedstrijden niet wint, heb je sowieso geen recht op de beker. Idd |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:44 schreef daangr97 het volgende:weet je je moet het zo zien al win je heereveen uit en bijvoorbeeld groningen pakt ajax in dan ben je sowieso al een stuk dichter bij en ik zie rijnsburgse boys ook nog wel stunten dus jonges ff de instelling hebben zoals je die alleen van rotterdam kent Wat jij zegt kan nie jonge hahaha, Ik wil De joden thuis loten als we doorgaan. Niet in de Finale want dan gaan ze weer huilen om 2 wedstrijden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had ajaks gehoopt maar Heerenveen ach prima, pakken we ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Loting achtste finale: SC Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord speelt in de achtste finale van de KNVB Beker een uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. Dat heeft de loting uitgewezen die plaatsvond in Het Kasteel. De loting werd na afloop van de wedstrijd tegen XerxesDZB verricht door Willem van Hanegem.
Loting: Vitesse - ADO'20 FC Den Bosch - SC Cambuur-Leeuwarden FC Dordrecht - AZ FC Groningen - Ajax Go Ahead Eagles - PEC Zwolle sc Heerenveen - Feyenoord NAC Breda - Heracles Almelo Rijnsburgse Boys - PSV |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet de makkelijkste loting, bovendien jammer dat het uit is. Aan de andere kant, als je zulke wedstrijden niet wint, heb je sowieso geen recht op de beker. zoals WvH al zei, . . niet zaniken, als je wilt winnen moet je gewoon je wedstrijden winnen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op donderdag 01 november 2012 - 23:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Niet de makkelijkste loting, bovendien jammer dat het uit is. Aan de andere kant, als je zulke wedstrijden niet wint, heb je sowieso geen recht op de beker. Heb je goed gezien, niet gek van je |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dankjewel voetbalkenner! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bekerduel met sc Heerenveen vastgesteld op 19 december
De KNVB heeft het duel tussen sc Heerenveen en Feyenoord in de achtste finale van het bekertoernooi vastgesteld op woensdag 19 december. De aftrap van het duel zal die avond om 20.45 uur plaatsvinden. Feyenoord en sc Heerenveen plaatsten zich afgelopen week voor de volgende ronde van het toernooi. Nadat beide ploegen in de derde ronde hadden afgerekend met respectievelijk Xerxes/DZB en Hollandia, werden ze tijdens de daaropvolgende loting aan elkaar gekoppeld.
De laatste keer dat Feyenoord en sc Heerenveen elkaar troffen in het bekertoernooi was tijdens het seizoen 2008/2009. De Friezen waren in De Kuip toen met 0-3 te sterk. Tijdens het seizoen 2000/2001 speelden beide ploegen voor het laatst in Friesland voor de KNVB beker tegen elkaar. In een spectaculair duel trok Feyenoord met een 4-3 nederlaag aan het kortste eind. In 1995 won Feyenoord uiteindelijk de KNVB beker, nadat het sc Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion tijdens de halve finale met 0-1 had verslagen. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Oh dat is mooi heb ik vroege dienst Zal eens kijken of ik daar weer kaarten voor kan scoren Half uurtje rijden moet te doen zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 november 2012 - 00:17 schreef FR-D@@N het volgende:Oh dat is mooi heb ik vroege dienst Zal eens kijken of ik daar weer kaarten voor kan scoren Half uurtje rijden moet te doen zijn Pffff half uurtje, kost mij twee dagen om die wedstrijd te bezoeken.. |
|
|
|