BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester City - Ajax (Champions League - dinsdag 6 november 2012 , 20:45): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zaterdag 03 november 2012 - 15:14   quote  deeplink  
Wat is jullie verwachting van de Champions League wedstrijd City-Ajax
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 03 november 2012 - 16:20   quote  deeplink  
5-0 voor City
E-J
 E-J - zaterdag 03 november 2012 - 17:40   quote  deeplink  
1-4
E-J
 E-J - zaterdag 03 november 2012 - 18:15   quote  deeplink  
Makkie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 november 2012 - 18:33   quote  deeplink  
Ik hoop op 1-2 maar ik ben bang dat de winst naar City gaat....als City Ajax flink onder druk gaat zetten dan ben ik bang dat ze het onderspit delven...alhoewel Ajax het in Dormund niet slecht deed....
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 03 november 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Ik denk dat City wint aangezien ze inEuropa thuis al tijden niet meer hebben verloren als ik het goed had gehoord, maar na hun spel de vorige keer geef ik Ajax zeker kans!
jodocus
 jodocus - zaterdag 03 november 2012 - 21:20   quote  deeplink  
nou ik heb ze vanaaf zien stuntelen tegen vites , conclusie , geen schijn van kans tegen city
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 21:22   quote  deeplink  
En als ze woensdag winnen dan is het weer de mooiste verhalen
remco k
 remco k - zaterdag 03 november 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 21:22 schreef infamous psv het volgende:
En je wou zeggen dat het bij die strontboeren uit het zuiden anders is??? Zelfs na de wedstrijden tegen Willem 2 en Zwolle waren er nog boerenkinkels die een grote bek hadden, missvchien dus ff in de spiegel kijken voordat je weer onzin gaat uitkramen strontboer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 november 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 21:22 schreef infamous psv het volgende:
Hey D alles goed gap.....mis je ouwe
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

En je wou zeggen dat het bij die strontboeren uit het zuiden anders is??? Zelfs na de wedstrijden tegen Willem 2 en Zwolle waren er nog boerenkinkels die een grote bek hadden, missvchien dus ff in de spiegel kijken voordat je weer onzin gaat uitkramen strontboer
lees jij in die tekst dat het anders daar is dan..
Ben je nu geraakt
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey D alles goed gap.....mis je ouwe
lekker maat en stop met dat gap want op die grafplek waar ik na t weekend weer ben lopen er ook n paar met ''gap hier en gap daar''...
heb gelijk n hekel aan dat woord
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 november 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Hey D alles goed vriend......mis je ouwe :) zo beter ouwe
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:33   quote  deeplink  
niks te klagen kerel alleen het uitzicht is minder doordeweeks..
hahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 november 2012 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:33 schreef infamous psv het volgende:
niks te klagen kerel alleen het uitzicht is minder doordeweeks..
hahahahaha
Hoelang nog vriend???.....nu lekker in je eigen omgeving,geniet er van D
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 november 2012 - 23:36   quote  deeplink  
ajax maakt de verhalen niet.
het is de media die ajax de hoogte in prijst.
de prijzen worden pas verdeeld in de competitie als er 34 wedstrijden zijn gespeeld, of een club moet daarvoor al niet meer in te halen zijn.
dat zie ik niet gebeuren.
infamous psv ik spreek je in mei wel!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
de prijzen worden pas verdeeld in de competitie als er 34 wedstrijden zijn gespeeld, of een club moet daarvoor al niet meer in te halen zijn.
je hoort mij toch niks zeggen over wie kampioen wordt.
Mr hier op ajax-forum is t druk na winst en is F deboer n topper en de hand van Cruijff zichtbaar mr bij verlies is de hele zooi negatief of op vakantie..
Mr lees je reactie in Mei wel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 november 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 23:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Weet niet wat jij denkt,maar ik wil die gozer wel elke dag spreken......ga niet wachten tot mei
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 22:55 schreef infamous psv het volgende:

[..]

lees jij in die tekst dat het anders daar is dan..
Ben je nu geraakt
Zeg ik dat het wel zo is dan?? Snap alleen het provoceren niet.
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg ik dat het wel zo is dan?? Snap alleen het provoceren niet.
provoceer niet mr jij mag mij niet en dus komen mijn teksten misschien anders op jou over dan de bedoeling is.
mr daar slapen we toch niet minder door zeker
sim
 sim - zondag 04 november 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Dinsdag 5-1 voor city
remco k
 remco k - zondag 04 november 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

provoceer niet mr jij mag mij niet en dus komen mijn teksten misschien anders op jou over dan de bedoeling is.
Geen minuut kerel. Maar uitspraken als dat we weer een grote mond gaan hebben als we van City zouden winnen een paar minuten na het verlies op vitesse is gewoon provocerend..
hippy
 hippy - maandag 05 november 2012 - 09:20   quote  deeplink  
4-0...ik denk niet dat city zich twee keer laat verrassen
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 05 november 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Als we spelen zoals afgelopen zaterdagavond hoeft Man City geen enkel probleem te zijn ...
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 05 november 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Ik gok op 3-1 voor Man City.
hippy
 hippy - dinsdag 06 november 2012 - 12:24   quote  deeplink  
John Guidetti verwacht niets anders dan een overwinning voor Manchester City in het thuisduel met Ajax in de Champions League. De Engelse topclub ging twee weken geleden in Amsterdam nog verrassend onderuit tegen de manschappen van trainer Frank de Boer.

"Ik heb geen idee hoe dat mogelijk was", zegt Guidetti over de nederlaag op de website van City. "Maar in het Etihad Stadium zal Ajax het heel moeilijk krijgen. We hebben een sterke ploeg en presteren prima voor eigen publiek. Het zal niet eenvoudig worden, maar met de steun van onze fans zullen we vast gaan winnen."

De Zweed is goed op de hoogte van de kwaliteiten van Ajax, aangezien hij vorig seizoen op huurbasis uitkwam voor Feyenoord. "We moeten ze niet onderschatten, want ze hebben niet voor niets de kampioen van Engeland verslagen." Guidetti zal zelf niet in actie komen vanwege de nasleep van een virus dat zijn zenuwstelsel aantastte. "Da's jammer, want vorig seizoen scoorde ik in De Kuip nog drie keer tegen ze."

En daar is ie weer...de mediageile, ik heb maar een half seizoen gepresteerd, dus vind ik dat ik een mening mag hebben....guidetti....
Ga eens voetballen joh...de speler die feyenoord belangerijker vond dan een van hun eigen clubiconen....wat een zielig figuur...
Goeie voetballer, dat dan weer wel...maar ik vind hem zo nep...
sebas1
 sebas1 - dinsdag 06 november 2012 - 19:34   quote  deeplink  
3_0 kansloos
bahbah
 bahbah - dinsdag 06 november 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 12:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

heeee GAP!
bahbah
 bahbah - dinsdag 06 november 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 12:24 schreef hippy het volgende:
John Guidetti verwacht niets anders dan een overwinning voor Manchester City in het thuisduel met Ajax in de Champions League. De Engelse topclub ging twee weken geleden in Amsterdam nog verrassend onderuit tegen de manschappen van trainer Frank de Boer.

"Ik heb geen idee hoe dat mogelijk was", zegt Guidetti over de nederlaag op de website van City. "Maar in het Etihad Stadium zal Ajax het heel moeilijk krijgen. We hebben een sterke ploeg en presteren prima voor eigen publiek. Het zal niet eenvoudig worden, maar met de steun van onze fans zullen we vast gaan winnen."

De Zweed is goed op de hoogte van de kwaliteiten van Ajax, aangezien hij vorig seizoen op huurbasis uitkwam voor Feyenoord. "We moeten ze niet onderschatten, want ze hebben niet voor niets de kampioen van Engeland verslagen." Guidetti zal zelf niet in actie komen vanwege de nasleep van een virus dat zijn zenuwstelsel aantastte. "Da's jammer, want vorig seizoen scoorde ik in De Kuip nog drie keer tegen ze."

En daar is ie weer...de mediageile, ik heb maar een half seizoen gepresteerd, dus vind ik dat ik een mening mag hebben....guidetti....
Ga eens voetballen joh...de speler die feyenoord belangerijker vond dan een van hun eigen clubiconen....wat een zielig figuur...
Goeie voetballer, dat dan weer wel...maar ik vind hem zo nep...
haha,hij kan beter verslaggever worden,spelen doet ie toch nooit daar hahahahahaha
bahbah
 bahbah - dinsdag 06 november 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Het word vanavond trouwens 2-2...
hippy
 hippy - dinsdag 06 november 2012 - 20:44   quote  deeplink  
Prettige wedstrijd gasten
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Zo, een goed begin is het halve werk. En wie nu ooit nog commentaar wil leveren op Siem de Jong verwijs ik nu bij voorbaat alvast naar alle belangrijke goals die hij maakt
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Dafuq gebeurt daar in Manchester? :')
hippy
 hippy - dinsdag 06 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
WTF
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:03 schreef Bosifyable het volgende:
Dafuq gebeurt daar in Manchester? :')
Niks bijzonders hoor, gewoon even de mannen die de jochies laten zien hoe het moet ;)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 november 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:06 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Niks bijzonders hoor, gewoon even de mannen die de jochies laten zien hoe het moet ;)
En door deze arrogantie ben ik geen Ajacied ;)
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En door deze arrogantie ben ik geen Ajacied ;)
Gelukkig gebruik jij ook een knipoog bij je post ;)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 november 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Ach, niet hier om mensen te beledigen. Wel om mijn verontwaardiging te uiten. Om dan tegen arrogantie op te lopen :')
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Wat speelt babel trouwens ontzettend slecht zeg, na een paar aardige wedstrijden als aanspeelpunt heb ik hem geen goede actie meer zien maken
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:17 schreef Bosifyable het volgende:
Ach, niet hier om mensen te beledigen. Wel om mijn verontwaardiging te uiten. Om dan tegen arrogantie op te lopen :')
Nou ik zal mijn post even vertalen naar wat ik eigenlijk bedoelde:

Tjezus what tha fuck Ajax met 2-0 voor uit tegen City, even mezelf knijpen want dit gebeurd maar 1x in de miljoen jaar voor!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 06 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:19 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Nou ik zal mijn post even vertalen naar wat ik eigenlijk bedoelde:

Tjezus what tha fuck Ajax met 2-0 voor uit tegen City, even mezelf knijpen want dit gebeurd maar 1x in de miljoen jaar voor!
Had ik al door gozer. Neem aan dat (vrijwel) niemand had verwacht die jullie zo snel op voorsprong zouden komen.
hippy
 hippy - dinsdag 06 november 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Jammer van die goal
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 november 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Had ik al door gozer. Neem aan dat (vrijwel) niemand had verwacht die jullie zo snel op voorsprong zouden komen.
Ik wel maat...hahahahahaha.....nee man val ook van mijn stoel hiero,zit alleen tussen twee Feijenoorders,dat is wat minder.
Ach bier doet een hoop :)
remco k
 remco k - dinsdag 06 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Wat verdedigd van Rhijn toch verschrikkelijk slecht de laatste tijd.. Ajax speelt redelijk maar echt niet wonderlijk goed, Ajax maakt twee goede goals maar geeft die andere goal echt veel te makkelijk weg en dat is verschrikkelijk zonde.

Boerrigter verzaakt trouwens met grote regelmaat zijn taak te doen en dat irriteerd me mateloos ondanks dat hij aan de bal best aardig speelt. Ook Poulsen speelt goed maar ik houd mijn hart vast voor de tweede helft als hij wat vermoeider gaat raken.

Ik houd mijn hart vast voor de tweede helft. City moet en gaat heel nadrukkelijk komen, kunnen we uit de counter nog een stiekem goaltje meepikken??
hippy
 hippy - dinsdag 06 november 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik wel maat...hahahahahaha.....nee man val ook van mijn stoel hiero,zit alleen tussen twee Feijenoorders,dat is wat minder.
Ach bier doet een hoop :)
Geef ze ff een knuffel van me...;))))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 06 november 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:37 schreef hippy het volgende:

[..]

Geef ze ff een knuffel van me...;))))
Hahahahaha ouwe knuffelbeer zal het doen gap
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Wat verdedigd van Rhijn toch verschrikkelijk slecht de laatste tijd.. Ajax speelt redelijk maar echt niet wonderlijk goed, Ajax maakt twee goede goals maar geeft die andere goal echt veel te makkelijk weg en dat is verschrikkelijk zonde.

Boerrigter verzaakt trouwens met grote regelmaat zijn taak te doen en dat irriteerd me mateloos ondanks dat hij aan de bal best aardig speelt. Ook Poulsen speelt goed maar ik houd mijn hart vast voor de tweede helft als hij wat vermoeider gaat raken.

Ik houd mijn hart vast voor de tweede helft. City moet en gaat heel nadrukkelijk komen, kunnen we uit de counter nog een stiekem goaltje meepikken??
Eens! van Rhijn echt slecht, maar daar werd vorig jaar ook wel heel snel van gezegd dat hij al even goed is als van der Wiel. Nu was die verdedigend ook niet geweldig, maar van Rhijn heeft echt nog maar weinig wedstrijden op niveau gespeeld en dat zie je.
Blind is juist echt het tegenbeeld wat mij betreft. Verdedigend goed, aanvallend actief. Is vooral bijna als een Anita in het balafpakken, komt vaak voor zijn man en laat zich zien. Diep respect voor hem na al het commentaar.
Poulsen vind ik ook goed spelen. Ik vind hem eigenlijk sowieso wel aardig spelen altijd, maar je ziet aan hem dat hij niet bij clubs heeft gespeeld die ons soort voetbal spelen. Hierdoor is hij vaak teveel aan het teruglopen bij een achterstand, waardoor hij een negatieve rol heeft gespeeld in een aantal wedstrijden.
Juist van Babel verwacht ik veel meer in dit soort wedstrijden, maar heeft weinig tot geen geslaagde acties en verzaakt ook verdedigend zo hier en daar. Bij die kopkans van Zabeleta bijvoorbeeld, hij stond gewoon echt stil terwijl die gast gewoon langs hem liep.

Ondanks dat er individueel het 1 en ander niet goed loopt, staat er wel een team dat wil en kan voetballen en dat op elkaar durft te vertrouwen en daardoor lef in het spel kan leggen. Van de teamprestatie geniet ik in de 1e helft.
dege
 dege - dinsdag 06 november 2012 - 21:58   quote  deeplink  
ben benieuwd of ze dit vol gaan houden, ik hoop van wel, maar ze moeten wat meer van de goal af gaan verdedigen, ze lopen te veel achterui en dan roep je het over je af.
sebas1
 sebas1 - dinsdag 06 november 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Lekker hoor die sprint van Blind, was bijnaaaaaa op snelheid
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 06 november 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 22:15 schreef sebas1 het volgende:
Lekker hoor die sprint van Blind, was bijnaaaaaa op snelheid
Dat was toch echt niet de schuldige bij die tegengoal hoor, dat was het verloren kopduel en Alderweireld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester City - Ajax (Champions League - dinsdag 6 november 2012 , 20:45): 2 - 2

0.0065851