|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
4 punten tegen city in 2 wedstrijden is geweldig, en we kwamen vandaag een paar keer goed weg. Toch had er meer in gezeten in de tweede helft als we de bal wat beter in de ploeg hadden gehouden. Toch trots, want de individuele vorm is er bij bijna niemand, dus dan is dit gewoon een hele puike teamprestatie |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:36 schreef ktotheb het volgende:4 punten tegen city in 2 wedstrijden is geweldig, en we kwamen vandaag een paar keer goed weg. Toch had er meer in gezeten in de tweede helft als we de bal wat beter in de ploeg hadden gehouden. Toch trots, want de individuele vorm is er bij bijna niemand, dus dan is dit gewoon een hele puike teamprestatie +1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Geweldig resultaat ,alleen laatste kwartier had Eriksen gewisseld moeten worden teveel bal verlies,maar goed een top prestatie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is er echt serieus iemand die Blind hier de fout van geeft?? Kom toch eens op man, die jongen speelde bijna foutloos.
Ajax speelde prima maar niet geweldig, de Jong, Poulsen, Blind, Vermeer en met name Eriksen waren vandaag echt geweldig.
Maar ik wordt ook een beetje moe van dit Ajax, blijkbaar ligt het dus niet aan de kwaliteit in de ploeg en kunnen we het wel degelijk.
Dit moet Ajax vanaf nu ook gewoon in de ED laten zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen vandaag voor mij echt veruit de beste man van Ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:36 schreef ktotheb het volgende:4 punten tegen city in 2 wedstrijden is geweldig, en we kwamen vandaag een paar keer goed weg. Toch had er meer in gezeten in de tweede helft als we de bal wat beter in de ploeg hadden gehouden. Toch trots, want de individuele vorm is er bij bijna niemand, dus dan is dit gewoon een hele puike teamprestatie Gematigd trots. Heb mij groen en geel geërgerd aan Babel en Eriksen. Boerrigter neem ik niks kwalijk dat hij slecht speelde. De Jong,Poulsen en Schone speelden goed. Blind was dik in orde net als Van Rhijn. De 2-2 mag natuurlijk nooit op deze manier vallen dus dat maakt de avond toch een beetje zuur. Maar goed het middenveld wat er staat kan dus wel functioneren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Verschrikkelijk trouwens hoe we beide goals weggeeft, Moisander toch weer zijn momentje en van Rhijn moet een man pakken die niet van hem is en doet het vervolgens heel erg slecht.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik ga bijna denken dat Manchester City in de ED maar een middenmootje zou zijn. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:40 schreef remco k het volgende:Is er echt serieus iemand die Blind hier de fout van geeft?? Kom toch eens op man, die jongen speelde bijna foutloos. Ajax speelde prima maar niet geweldig, de Jong, Poulsen, Blind, Vermeer en met name Eriksen waren vandaag echt geweldig. Maar ik wordt ook een beetje moe van dit Ajax, blijkbaar ligt het dus niet aan de kwaliteit in de ploeg en kunnen we het wel degelijk. Dit moet Ajax vanaf nu ook gewoon in de ED laten zien. ben het niet vaak met je eens maar hier sla je de spijker op zijn kop, waarom wel tegen man city knokken voor iedere cm maar niet tegen een vitesse en dergelijke, laat deze vechtlust ook in de ED zien en zeker weten dat je de punten pakt |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:40 schreef remco k het volgende:Is er echt serieus iemand die Blind hier de fout van geeft?? Kom toch eens op man, die jongen speelde bijna foutloos. Ajax speelde prima maar niet geweldig, de Jong, Poulsen, Blind, Vermeer en met name Eriksen waren vandaag echt geweldig. Maar ik wordt ook een beetje moe van dit Ajax, blijkbaar ligt het dus niet aan de kwaliteit in de ploeg en kunnen we het wel degelijk. Dit moet Ajax vanaf nu ook gewoon in de ED laten zien. Eriksen was echt een drama. Een balletje door de benen spelen en twee afstandschoten tegenover zo veel balverlies weegt voor mij tegen elkaar op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, gewoon terecht regerend landskampioen van de sterkste competitie ter wereld en ook dit seizoen nog ongeslagen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:Verschrikkelijk trouwens hoe we beide goals weggeeft, Moisander toch weer zijn momentje en van Rhijn moet een man pakken die niet van hem is en doet het vervolgens heel erg slecht.. Moisander?? Waar was Alderweireld die de rugdekking moet geven of is het een schande dat je een kopduel verliest van balotelli |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:44 schreef Brandje het volgende:[..] Eriksen was echt een drama. Een balletje door de benen spelen en twee afstandschoten tegenover zo veel balverlies weegt voor mij tegen elkaar op Vind jij het maar een drama dan, ik vind het echt geweldig en heb echt genoten van hem vandaag.. Hij moet van Fischer gewoon die bal krijgen, dan win je hier met 2-3 en is Eriksen terecht de matchwinner. Was de tweede helft wel wat minder, maar dat kwam in mijn ogen ook door het minder goed kunnen aansluiten van de rest van de ploeg. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:Verschrikkelijk trouwens hoe we beide goals weggeeft, Moisander toch weer zijn momentje en van Rhijn moet een man pakken die niet van hem is en doet het vervolgens heel erg slecht.. de goal van Toure was een hele knappe. is gewoon een beer van de vent die goed zijn lichaam gebruikt dat kan je Van Rhijn niet aanrekenen vind ik |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Vind jij het maar een drama dan, ik vind het echt geweldig en heb echt genoten van hem vandaag.. Hij moet van Fischer gewoon die bal krijgen, dan win je hier met 2-3 en is Eriksen terecht de matchwinner. Was de tweede helft wel wat minder, maar dat kwam in mijn ogen ook door het minder goed kunnen aansluiten van de rest van de ploeg. Klopt Fischer moet die bal zeker geven maar ik irriteer mij echt aan het vele balverlies van Eriksen. Ik ben echt een groot van hem laat dat duidelijk zijn!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:44 schreef Brandje het volgende:[..] Moisander?? Waar was Alderweireld die de rugdekking moet geven of is het een schande dat je een kopduel verliest van balotelli Als je gewoon niet de lucht in spring wel ja, Moisander komt 20 cm los van de grond en daardoor verliest hij dat duel, dat er daarna nog het een en ander fout gaat is ook heel erg, maar Moisander maakt de eerste en voor mij de bepalende fout daar. En dat deed ie tegen Dortmund ook al, en in de ED ook met grote regelmaat, Moisander maakt iedere wedstrijd zo'n rare fout en daarom vond ik ook dat Ajax hem niet moest halen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:48 schreef remco k het volgende:[..] Als je gewoon niet de lucht in spring wel ja, Moisander komt 20 cm los van de grond en daardoor verliest hij dat duel, dat er daarna nog het een en ander fout gaat is ook heel erg, maar Moisander maakt de eerste en voor mij de bepalende fout daar. En dat deed ie tegen Dortmund ook al, en in de ED ook met grote regelmaat, Moisander maakt iedere wedstrijd zo'n rare fout en daarom vond ik ook dat Ajax hem niet moest halen. Ach ik vind dat je nu een beetje doorslaat. Moisander verliest misschien te makkelijk maar Alderweireld moet gewoon rugdekking geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:47 schreef Brandje het volgende:[..] de goal van Toure was een hele knappe. is gewoon een beer van de vent die goed zijn lichaam gebruikt dat kan je Van Rhijn niet aanrekenen vind ik Doordat van Rhijn hem vast pakt en aan de verkeerde kant staat te dekken weet Toure precies waar ie is en schiet hem binnen, als van Rhijn alleen al aan de juiste kant gaat staan gaat die bal er nooit in. Zelfde als Alderweireld tegen Feyenoord. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:49 schreef Brandje het volgende:[..] Ach ik vind dat je nu een beetje doorslaat. Moisander verliest misschien te makkelijk maar Alderweireld moet gewoon rugdekking geven. In de CL worden duels op details gewonnen, Moisander mist daar blijkbaar een heel belangrijk detail, want anders had Ballotelli nooit zo makkelijk kunnen verlengen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:49 schreef remco k het volgende:[..] Doordat van Rhijn hem vast pakt en aan de verkeerde kant staat te dekken weet Toure precies waar ie is en schiet hem binnen, als van Rhijn alleen al aan de juiste kant gaat staan gaat die bal er nooit in. Zelfde als Alderweireld tegen Feyenoord. Waarom liggen goal altijd aan de verdediger ipv aan de goede aktie van de doelpuntenmaker?? Gewoon een knappe goal. niks meer en niks minder. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] In de CL worden duels op details gewonnen, Moisander mist daar blijkbaar een heel belangrijk detail, want anders had Ballotelli nooit zo makkelijk kunnen verlengen.. En over alderweireld hoor ik je niet. Ach je hebt na janssen weer iemand ander gevonden om af te zeiken. veel plezier ermee. Ik doe er niet aan mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:52 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom liggen goal altijd aan de verdediger ipv aan de goede aktie van de doelpuntenmaker?? Gewoon een knappe goal. niks meer en niks minder. Omdat hij alles daar fout dat dat ie maar kan doen, natuurlijk doet Toure alles goed, maar ik ben Ajacied en kijk wat een Ajacied wel of niet goed doet en wat er beter kan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:53 schreef Brandje het volgende:[..] En over alderweireld hoor ik je niet. Ach je hebt na janssen weer iemand ander gevonden om af te zeiken. veel plezier ermee. Ik doe er niet aan mee. Waar dat op slaat weet ik niet,want je kan gewoon de wedstrijden erbij pakken en zelf zien dat Moisander iedere week wel zoiets raars heeft, zo sprong hij tegen Dortmund als een zeehond de lucht in..
Ik zeg trouwens net heel duidelijk dat ook Alderweireld daar absoluut niet goed zit, maar hij maakt niet de eerste fout.
Overigens vind ik dat Alder helemaal niet goed speelt op het moment en ook heel vaak dom betrokken is bij tegengoals.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Vooruit..voor deze ene keer dan...maar..... Nee laat maar...;)))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Vond vermeer ook niet sterk bij de tweede goal... Stond te ver van zijn goal, naar mijn mening... Maar goed 4 puntjes...al 4 meer dan verwacht ;)) |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:42 schreef Brandje het volgende:[..] Gematigd trots. Heb mij groen en geel geërgerd aan Babel en Eriksen. Boerrigter neem ik niks kwalijk dat hij slecht speelde. De Jong,Poulsen en Schone speelden goed. Blind was dik in orde net als Van Rhijn. De 2-2 mag natuurlijk nooit op deze manier vallen dus dat maakt de avond toch een beetje zuur. Maar goed het middenveld wat er staat kan dus wel functioneren Babel en Eriksen waren verschrikkelijk idd, helemaal mee eens. Maar juist met een elftal waarin veel spelers individueel tobben met hun vorm is het knap dat je een dergelijke prestatie neerzet, daarom bij mij toch echt wel trots op het team. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:03 schreef hippy het volgende:Vond vermeer ook niet sterk bij de tweede goal... Stond te ver van zijn goal, naar mijn mening... Maar goed 4 puntjes...al 4 meer dan verwacht ;)) Als ie dichter bij had gestaan was het nog makkelijker geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het trouwens wel grappig dat men het Boerrigter niet kwalijk neemt dat ie slecht speelt?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Eriksen heeft veel werk verzet deze pot.... Babel was wel dramatisch...., maar eriksen kon het niet meer belopen... Kwam eerder door city |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:Verschrikkelijk trouwens hoe we beide goals weggeeft, Moisander toch weer zijn momentje en van Rhijn moet een man pakken die niet van hem is en doet het vervolgens heel erg slecht.. Weet je Remco, ik ben het echt met je eens hoor. Maar dit is ook gewoon inherent aan voetbal. Dit soort fouten zie je op ieder niveau. De goals van Ajax komen ook voort uit verschrikkelijke dekkingsfouten achterin bij City. Ook bij alle andere topclubs zie je wekelijks defensieve fouten waarvan iedereen zegt: dat kan niet op dit niveau. Maar dat gebeurd dus wel op dit niveau. Als je met 5 herhalingen elke goal in het betaald voetbal bekijkt, is minstens 80% wel het gevolg van defensief falen. Maar we kunnen ook zeggen dat die Toure toch wel een wereldgoal maakt, want sjong jonge wat schiet hij hem knap binnen. En die Aguero schiet hem er toch ook knap in met de weinige ruimte die hij toch had voor het schot, want Alderweireld zat er nog dichtbij. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:10 schreef hippy het volgende:Eriksen heeft veel werk verzet deze pot.... Babel was wel dramatisch...., maar eriksen kon het niet meer belopen... Kwam eerder door city Tja dat hij veel meters maakt was al bekend ondertussen. Maar vandaag liet hij zich weer zo vaak de kaas van het brood eten, doordat hij gewoon teveel tijd neemt. Ik vond hem erg zwak spelen. In de thuiswedstrijd tegen City trouwens net zo hoor. Toen kreeg hij veel lof omdat hij een paar keer op goal schoot en een lucky goal maakte, maar ook toen leed hij ontzettend veel balverlies. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Juist niet...twee stappen schuin naar achteren en hij had hem gewoon gehad.... Toby was er ook nog bij.... Een keeper mag nooit uitkomen als er een verdediger bij zit.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:14 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja dat hij veel meters maakt was al bekend ondertussen. Maar vandaag liet hij zich weer zo vaak de kaas van het brood eten, doordat hij gewoon teveel tijd neemt. Ik vond hem erg zwak spelen. In de thuiswedstrijd tegen City trouwens net zo hoor. Toen kreeg hij veel lof omdat hij een paar keer op goal schoot en een lucky goal maakte, maar ook toen leed hij ontzettend veel balverlies. Kan ook slechte coaching zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:15 schreef hippy het volgende:[..] Juist niet...twee stappen schuin naar achteren en hij had hem gewoon gehad.... Toby was er ook nog bij.... Een keeper mag nooit uitkomen als er een verdediger bij zit.... Nee hoor. Hij staat wel iets te ver naar links maar niet naar voren. Hoe verder hij achteruit staat hoe groter zijn goal wordt en hoe makkelijker voor de aanvaller. Basisregels voor een keeper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad ik zag hem ook tweemaal zon beweging maken met zijn hand. Of er werd niet gecoached of hij hoorde het een paar keer niet. Vind het altijd wel apart dat veel supporters dan de persoon die van achteren de bal verliest de schuld geeft. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:30 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad ik zag hem ook tweemaal zon beweging maken met zijn hand. Of er werd niet gecoached of hij hoorde het een paar keer niet. Vind het altijd wel apart dat veel supporters dan de persoon die van achteren de bal verliest de schuld geeft. De vorige keer liepen de medespelers niet goed, nu wordt hij niet gecoacht. Als de Jong op deze manier de bal verliest krijgt hij het wel voor zn kiezen, Schone net zo. Ik snap niet waarom iedereen deze jongen zo in bescherming neemt, hij mag toch op dezelfde manier worden beoordeelt als de rest. Van al het balverlies zal er vast wat komen door slecht lopende medespelers en hij werd vast ook niet iedere keer goed gecoacht, maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat Eriksen vandaag een goede wedstrijd heeft gespeeld? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:44 schreef Brandje het volgende:[..] Moisander?? Waar was Alderweireld die de rugdekking moet geven of is het een schande dat je een kopduel verliest van balotelli Heel goed Aldeweireld zag dat Moisander ging koppen hij moet dus gewoon meteen rugdekking geven maar hij ging pas lopen toen de bal was door gekopt en toen was hij te laat. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:48 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt Fischer moet die bal zeker geven maar ik irriteer mij echt aan het vele balverlies van Eriksen. Ik ben echt een groot van hem laat dat duidelijk zijn!! De laatste 10 minuten moest Eriksen gewisseld worden hij won geen duel meer en had veel bal verlies |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] In de CL worden duels op details gewonnen, Moisander mist daar blijkbaar een heel belangrijk detail, want anders had Ballotelli nooit zo makkelijk kunnen verlengen.. Hij verliest een kopduel op de middenlijn dat kan gewoon maar dan moet je medeverdediger rugdekking geven . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 21:45 schreef ktotheb het volgende:[..] Eens! van Rhijn echt slecht, maar daar werd vorig jaar ook wel heel snel van gezegd dat hij al even goed is als van der Wiel. Nu was die verdedigend ook niet geweldig, maar van Rhijn heeft echt nog maar weinig wedstrijden op niveau gespeeld en dat zie je. Blind is juist echt het tegenbeeld wat mij betreft. Verdedigend goed, aanvallend actief. Is vooral bijna als een Anita in het balafpakken, komt vaak voor zijn man en laat zich zien. Diep respect voor hem na al het commentaar. Poulsen vind ik ook goed spelen. Ik vind hem eigenlijk sowieso wel aardig spelen altijd, maar je ziet aan hem dat hij niet bij clubs heeft gespeeld die ons soort voetbal spelen. Hierdoor is hij vaak teveel aan het teruglopen bij een achterstand, waardoor hij een negatieve rol heeft gespeeld in een aantal wedstrijden. Juist van Babel verwacht ik veel meer in dit soort wedstrijden, maar heeft weinig tot geen geslaagde acties en verzaakt ook verdedigend zo hier en daar. Bij die kopkans van Zabeleta bijvoorbeeld, hij stond gewoon echt stil terwijl die gast gewoon langs hem liep. Ondanks dat er individueel het 1 en ander niet goed loopt, staat er wel een team dat wil en kan voetballen en dat op elkaar durft te vertrouwen en daardoor lef in het spel kan leggen. Van de teamprestatie geniet ik in de 1e helft. Blind maar ook van Rhijn speelden beiden goed....van Rhijn speelde zelfs Tevez uit de wedstrijd....begrijp niet helemaal dat van Rhijn en Boerrigter hier negatief uitkomen op dit forum....Sana is toch helemaal bedroevend....Boerrigter speelt nog wel met een blessure....trots ben ik op dit Ajax....op sommige momenten tikte wij City helemaal weg....en zoals ik al bij voorbaat zei....De Jong in de spits...Eriksen leed veel te veel balverlies waardoor wij elke x onder druk kwamen te staan....Schone en Poulsen een hele dikke voldoende....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 november 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 22:42 schreef remco k het volgende:Verschrikkelijk trouwens hoe we beide goals weggeeft, Moisander toch weer zijn momentje en van Rhijn moet een man pakken die niet van hem is en doet het vervolgens heel erg slecht.. van Rhijn speelde Tevez uit de wedstrijd....moets gewisseld worden.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Roze bril wat betreft Eriksen...leed iets te veel balverlies...maakte wel veel meters maar was soms te lief in het duel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:40 schreef ktotheb het volgende:[..] De vorige keer liepen de medespelers niet goed, nu wordt hij niet gecoacht. Als de Jong op deze manier de bal verliest krijgt hij het wel voor zn kiezen, Schone net zo. Ik snap niet waarom iedereen deze jongen zo in bescherming neemt, hij mag toch op dezelfde manier worden beoordeelt als de rest. Van al het balverlies zal er vast wat komen door slecht lopende medespelers en hij werd vast ook niet iedere keer goed gecoacht, maar je kan toch niet met droge ogen beweren dat Eriksen vandaag een goede wedstrijd heeft gespeeld? Sterker nog. Ik vond hem veruit de beste man op het veld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:50 schreef nora het volgende:[..] De laatste 10 minuten moest Eriksen gewisseld worden hij won geen duel meer en had veel bal verlies Hij moet in de 87e mi uit de bal krijgen om de winnende binne te schieten. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Tijdens welke wedstrijd? Heeft hij meer dan 1 wedstrijd gespeeld vandaag? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:30 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad ik zag hem ook tweemaal zon beweging maken met zijn hand. Of er werd niet gecoached of hij hoorde het een paar keer niet. Vind het altijd wel apart dat veel supporters dan de persoon die van achteren de bal verliest de schuld geeft. moet je een speler coachen als de tegenstander ook voor hem staat? kom op, of de tegenstander nou van achter of van voren komt 1 ding staat vast Eriksen verliest de bal in elk duel. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 23:50 schreef nora het volgende:[..] De laatste 10 minuten moest Eriksen gewisseld worden hij won geen duel meer en had veel bal verlies Eriksen wint nooit duels, Eriksen heeft geen body. Eriksen heeft de techniek om een duel te ontlopen. Vandaar dat Eriksen ook in de spits speelt omdat Siem beter kan verdedigen dan Eriksen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hij mist wedstrijdritme. Vanaf nu gaat het steeds beter met hem en denk dat hij Sana vanaf nu uit de basis heeft gespeeld. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat klopt maar dat had iedereen gedaan in de positie van Eriksen. Daarvoor heb je geen talent nodig om die kans te benutten.
Maar Remco jij hebt er niet over dat Eriksen veel bal verlies leed. |
|
|
|