BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zullen wat laten zien ?????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 03 november 2012 - 15:46   quote  deeplink  
ieder keer als ik wat lees over de bankzitters lees ik.We zullen jullie wat laten zien,achtereenvolgens Vilhena,Vormer,Goossens,Singh,Abellahoui,ook de kantine juffrouw maar dat was van een andere orde (wat zij liet zien was treurig maar wel groot) wanneer zien we echt eens wat van deze mannen ?
En is dit alleen maar in hun hoofd dat ze ons wat willen laten zien?
Ik blijf positief maar ik denk stop daar eens mee en spreek met je voeten.Of zit ik weer eenzaam in mezelf te praten forumleden?
Sensi
 Sensi - zaterdag 03 november 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Nu Leerdam pleite gaat zullen we sowieso veel meer zien van Vilhena/Vormer. Ik denk dat deze twee hoofdzakelijk zijn plek gaan invullen. Wat Omar liet zien afgelopen beker wedstrijd op rechtsback was ook niet slecht, hij kon redelijk goed meedraaien. Al verwacht ik wel dat Janmaat gewoon weer rechtsback staat tegen de tukkers. Het heeft tijd nodig piet, de meeste van deze jongens zijn nog jong en ook voor de toekomst.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 03 november 2012 - 17:15   quote  deeplink  
De jongens willen zich graag laten zien, zodra ze speeltijd krijgen van Koeman. Simpel zat. Dan pas kunnen ze hun voeten laten spreken.
van geil
 van geil - zaterdag 03 november 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 november 2012 - 15:46 schreef piet de paler het volgende:
ieder keer als ik wat lees over de bankzitters lees ik.We zullen jullie wat laten zien,achtereenvolgens Vilhena,Vormer,Goossens,Singh,Abellahoui,ook de kantine juffrouw maar dat was van een andere orde (wat zij liet zien was treurig maar wel groot) wanneer zien we echt eens wat van deze mannen ?
En is dit alleen maar in hun hoofd dat ze ons wat willen laten zien?
Ik blijf positief maar ik denk stop daar eens mee en spreek met je voeten.Of zit ik weer eenzaam in mezelf te praten forumleden?
vilhena goossens en anass hebben mij al laten zien veel in huis te hebben..

bij alle overige heb ik zware twijfels op dit moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We zullen wat laten zien ?????









0.0057859