BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik mis Mulder :-(

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 november 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:
Kostas is een prima vervanger voor Erwin..

Slotje..
Ik denk eerder dat Erwin een prima vervanger van Kostas is, mocht het nodig zijn. Kostas is beter!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 05 november 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Ik word altijd een beetje nerveus en zenuwachtig met Mulder op de goal....
MMM
 MMM - maandag 05 november 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 13:13 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat kortzichtig. Oké, scherp was die 2 - 0 niet (van beiden), maar je gaat eraan voorbij dat Rosales de bal perfect neerlegde. Ik vind die discussie over de lengte ook onzin. Natuurlijk krijgt hij twee keer in de vijf jaar een hoge bal waar hij niet bij kan, maar hij zal er ook genoeg pakken omdat hij sneller bij de grond is!! Daar hoor je niemand over. Hij zal sneller zijn handen bij de grond hebben dan bijvoorbeeld een Mulder. En over sprongkracht hebben we het niet eens gehad. Misschien reikt hij wel verder dan bijvoorbeel Mulder? Als die twee meter twintig is en tien centimeter springt, komt hij dus op tweedertig. Als Lamprou een meter zes en vijftig is maar wel een meter hoog springt, komt hij dus hoger.... Ik vind het dan ook veel beter meevoetballen, dus mijn voorkeur gaat, ondanks die blunder toch naar Lamrou. Trouwens, Lamprou krijgt alle eer inzake die blunder, maar hij wordt zover gebracht omdat die muur nooit muur was. Die bal ging er dwars doorheen. Als een keeper een muurtje bouwt, mag hij er toch vanuit gaan dat die muur er staat? Hij is erg collegiaal naar die jongens toe door de verantwoordelijkheid op zich te nemen!
Die bal was niet perfect. Als hij gewoon was uitgekomen had hij die bal gehad.

En wie hoort de muur neer te zetten? Er stonden maar 2 man in de muur.. Tuurlijk ging hij er dwars doorheen maar dan nog had hij hem moeten hebben.

Maar we komen er toch niet uit denk ik..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 november 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Lamprou: sympathieke gozer.
Lamprou: ondermaatse doelman.
Het laatste is zwaarwegend.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Het muurtje spleet helemaal open toe die Duitser schoot, daar reken je als keeper ook niet op, hoe die hem tegen hield zag er wel erg knullig uit..dat tweede doelpunt vond ik wel zijn fout, hoewel Mathijssen zijn man liet lopen en Stefan er niet meer bij kon..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 13:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Erwin een prima vervanger van Kostas is, mocht het nodig zijn. Kostas is beter!
Begrijp je, uk vind Kostas absoluut geen slechte keeper, maar Erwin is en blijft in mijn ogen toch eerste keus..
de kromme2
 de kromme2 - maandag 05 november 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 14:18 schreef RenatoBos het volgende:
Het muurtje spleet helemaal open toe die Duitser schoot, daar reken je als keeper ook niet op, hoe die hem tegen hield zag er wel erg knullig uit..dat tweede doelpunt vond ik wel zijn fout, hoewel Mathijssen zijn man liet lopen en Stefan er niet meer bij kon..
Dat de muur openging was niet goed, maar hij stond er en had de bal zelfs gewoon weg kunnen peren met zijn voet.

Tweede goal was ook absoluut een blunder. Hij blesseert GVD bijna de Vrij weer met zijn te late inkomen.

Onze Griekse vriend heeft de hele focking wedstrijd zegge en schrijve 1 (!) redding gepleegd. Michailov 5.
Dat zegt alles.

Maar we wisten dat die gozert ons punten ging kosten. Hoop dat Mulder gauw terug is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door de kromme2 --
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Met Mulder hadden we zeker weten niet zo zwaar verloren van Pisvlek en Duitsland.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Dat kun je nooit stellen natuurlijk, das slechts een aanname..
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 november 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Doelman Erwin Mulder heeft zich maandag na bijna twee maanden blessureleed weer op het trainingsveld van Feyenoord gemeld. De jeugdinternational brak in september een botje in zijn rechtervoet. Sindsdien vervangt Kostas Lamprou hem onder de lat.

De medische staf van Feyenoord maakte in eerste instantie bekend dat Mulder tot de winterstop niet meer in actie komt. Mogelijk kan hij nu toch eerder dan verwacht zijn rentree maken.
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 18:38 schreef RenatoBos het volgende:
Dat kun je nooit stellen natuurlijk, das slechts een aanname..
Is het ook, maar ik durf het wel te beweren met een serieuze blik.
Wim2
 Wim2 - zondag 11 november 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Kom asjeblieft terug!

Iedere corner is nu een tegengoal!
Omekees
 Omekees - zondag 11 november 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 15:15 schreef Wim2 het volgende:
Kom asjeblieft terug!

Iedere corner is nu een tegengoal!
Onzin, het ligt aan de verdediging niet aan Lamprou
dazzie
 dazzie - zondag 11 november 2012 - 16:55   quote  deeplink  
Ja hier word ik niet vrolijk van, zo een makkelijke wedstrijd en zulke gemakkelijke tegengoals, 2 doelpunten en een afgekeurde buitenspeldoelpunt, voorzetje voor....en kassa, ongelofelijk, ook zwak van Mathijssen, zet aub Kongolo en Nelom terug en Indi centraal en heel snel Mulder terug
Omekees
 Omekees - zondag 11 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 16:55 schreef dazzie het volgende:
Ja hier word ik niet vrolijk van, zo een makkelijke wedstrijd en zulke gemakkelijke tegengoals, 2 doelpunten en een afgekeurde buitenspeldoelpunt, voorzetje voor....en kassa, ongelofelijk, ook zwak van Mathijssen, zet aub Kongolo en Nelom terug en Indi centraal en heel snel Mulder terug
Tis GVD ook nooit goed he
tomson
 tomson - zondag 11 november 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Jankerts in het bos
tomson
 tomson - zondag 11 november 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Jullie weten dat Mulder nog niet fit is. Zinloos gezeur dus.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 november 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 16:57 schreef Omekees het volgende:

[..]

Tis GVD ook nooit goed he
Was t ook niet.
DY
 DY - zondag 11 november 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 16:50 schreef Omekees het volgende:

[..]

Onzin, het ligt aan de verdediging niet aan Lamprou
En vorig jaar lag het aan mulder en niet aan de verdediging?
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 november 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 16:55 schreef dazzie het volgende:
Ja hier word ik niet vrolijk van, zo een makkelijke wedstrijd en zulke gemakkelijke tegengoals, 2 doelpunten en een afgekeurde buitenspeldoelpunt, voorzetje voor....en kassa, ongelofelijk, ook zwak van Mathijssen, zet aub Kongolo en Nelom terug en Indi centraal en heel snel Mulder terug
5-2 gewonnen lamlul
Jeay
 Jeay - zondag 11 november 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Vandaag liet maar eens zien (door het snelle tempo) dat er in onze verdediging vele fouten gemaakt worden. Dit is de reden waarom ook kostas vaak verrast wordt. Dit is niets vreemds en ja, ondanks zijn lengte (met wat meer cm's heeft een keeper gewoon veel meer voordeel) denk ik dat we gewoon een goede keepert hebben.

Valt me gewoon op tijdens dode momenten, dat we zo enorm kwetsbaar zijn. 8 uit 10 keer van een tegen doelpunt viel hij uit een vrije trap, corner of een soortgelijke situatie.
Dus conclusie: Minder veroorzaken en trainen hierop.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 november 2012 - 18:11   quote  deeplink  
2 corners die hij weg gaf.
Erger dan Timmer
MMM
 MMM - zondag 11 november 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Up.
dazzie
 dazzie - zondag 11 november 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 17:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

5-2 gewonnen lamlul
zegt de ene brabander tegen de ander. Ik als rasechte Feyenoorder heb dat recht om dit op te merken over onze club, geen probleem dat jij op het Feyenoordforum meelult, maar ga niet schelden!
Omekees
 Omekees - zondag 11 november 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 18:24 schreef dazzie het volgende:

[..]

zegt de ene brabander tegen de ander. Ik als rasechte Feyenoorder heb dat recht om dit op te merken over onze club, geen probleem dat jij op het Feyenoordforum meelult, maar ga niet schelden!
Ik vind dat die Pisvee'rt wel terecht reageert naar aanleiding van jouw onzin reactie
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 november 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 18:24 schreef dazzie het volgende:

[..]

zegt de ene brabander tegen de ander. Ik als rasechte Feyenoorder heb dat recht om dit op te merken over onze club, geen probleem dat jij op het Feyenoordforum meelult, maar ga niet schelden!
ik ben geen brabander by the way en ontneem jou niet je recht om te reageren mr als je nou de regerend landskampioen bent die elke wedstrijd met 5-0 wint dan vindt ik je commentaar wel logisch.
Mr dat is niet het geval dus wees niet zo kritisch want 5-2 is n prima score
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 november 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Nee das onzin. Zonder kritiek zal men zich nooit verbeteren.
infamous psv
 infamous psv - zondag 11 november 2012 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Nee das onzin. Zonder kritiek zal men zich nooit verbeteren.
moet je ook wel weten waar je vandaan komt en naartoe wilt..
nogmaals prima score
impreza
 impreza - zondag 11 november 2012 - 20:11   quote  deeplink  
Kostas moet je niet wegsturen maar wegschoppen samen met
Mathijssen
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 november 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 20:11 schreef impreza het volgende:
Kostas moet je niet wegsturen maar wegschoppen samen met
Mathijssen
Mathijsen heeft vandaag niet veel fout gedaan.
Omekees
 Omekees - zondag 11 november 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 20:11 schreef impreza het volgende:
Kostas moet je niet wegsturen maar wegschoppen samen met
Mathijssen
Ik denk dat we jou van het forum moeten wegschoppen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 18:01 schreef Jeay het volgende:
Vandaag liet maar eens zien (door het snelle tempo) dat er in onze verdediging vele fouten gemaakt worden. Dit is de reden waarom ook kostas vaak verrast wordt. Dit is niets vreemds en ja, ondanks zijn lengte (met wat meer cm's heeft een keeper gewoon veel meer voordeel) denk ik dat we gewoon een goede keepert hebben.

Valt me gewoon op tijdens dode momenten, dat we zo enorm kwetsbaar zijn. 8 uit 10 keer van een tegen doelpunt viel hij uit een vrije trap, corner of een soortgelijke situatie.
Dus conclusie: Minder veroorzaken en trainen hierop.
Eens, en als de verdediging schuttert loopt de kans dat de keeper tegengoals krijgt op natuurlijk..ik vind Kostas een prima keeper..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 12 november 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 20:11 schreef impreza het volgende:
Kostas moet je niet wegsturen maar wegschoppen samen met
Mathijssen
Pfffff mafkees..
ferfan
 ferfan - maandag 12 november 2012 - 19:28   quote  deeplink  
ik snap niet zo goed dat lamprou zo zwaar bekritiseerd word. Ook mulder heeft ons erg veel punten gekost in de afgelopen seizoenen. Doordat hij het vertrouwen heeft gekregen van koeman heeft hij uiteraard ook punten gepakt. Maar weet zeker als je lamprou, die op zich veel meer uitstraling heeft dan mulder een prima keeper is en gewoon (net als mulder) zal moeten groeien.. Als hij de kans krijgt, dan weet ik zeker dat hij ook punten voor ons gaat pakken!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 november 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 13:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Die bal was niet perfect. Als hij gewoon was uitgekomen had hij die bal gehad.

En wie hoort de muur neer te zetten? Er stonden maar 2 man in de muur.. Tuurlijk ging hij er dwars doorheen maar dan nog had hij hem moeten hebben.

Maar we komen er toch niet uit denk ik..
als een keeper een muur neerzet, mag hij ervan uitgaan dat hij dicht is. Dat een bal er dan dwars doorheen gaat (en dat terwijl dat er slechts twee man in stond), is dat hem niet te verwijten. Dan moet je bij ik dacht Clasie en nog iemand zijn...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 november 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 15:15 schreef Wim2 het volgende:
Kom asjeblieft terug!

Iedere corner is nu een tegengoal!
Dat ligt toch niet aan Lamprou? Onze verdedigers koppen die bal niet weg. Daarnaast is Lamprou denk ik beter in hoge ballen dan Mulder, omdat Lamprou een betere timing heeft. Lamprou heeft daarnaast veel, veel meer uitstraling en daardoor kan een verdediging wel degelijk beter worden... Van een nerveus ogende keeper, worden sommige verdedigers zelf ook nerveus!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 november 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Ik snap niet dat Lamprou zondebok is. Oké, met dat doelpunt van Castaignos deed hij net op het verkeerde moment een stap naar achteren, maar voor de rest is hij een prima keeper. Ik begrijp zijn tegenstanders echt niet. Hij staat er nog maar net, is echt niet slechter dan Mulder, maar toch wordt hij afgebrand. Kunnen jullie niet accepteren dat ook goede spelers wel eens een fout maken en dat tegenstanders ook wel eens goede doelpunten maken? Zonder fouten is het spelletje niet veel aan hè, blijft het altijd maar 0-0... Jullie tegenstanders zijn wel erg negatief. Als je dan toch kritisch wilt zijn, moet je Martins Indi, onze grootste favoriet afbranden, want juist hij speelt de laatste drie weken erg matig. Van hem mag je juist wel wat meer verwachten. Lamprou komt pas net kijken en dat vergeten velen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 november 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Arie.Klooster///Lamprou..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 november 2012 - 17:18   quote  deeplink  
?? ik ben voorstander van Lamprou boven Mulder (voor als je dat bedoelt?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 november 2012 - 17:25   quote  deeplink  
Tegen roda 2 goals uit 2 onnodige corners die allebei voorkomen hadden kunnen worden door kabouter Keep..
Elke hoge bal loopt de dunne door je broek heen. Elke vrije trap binnen 25m van de goal tel ik al.
en als ik het al doe, zullen de verdedigers helemaal weinig vertrouwen hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 november 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Duidelijk ja, viel gewoon op d:-)

Mulder is voor mij eerste keus maar ik vind Lamprou ook een prima keeper..
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 13 november 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Is al bekend wanneer mulder weer kan keepen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 13 november 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Werkelijk geen flauw idee broer..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 13 november 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Zolang Pelle en Immers blijven scoren is Feyenoord altijd kansrijk in elke wedstrijd. Technisch en fysiek is Mulder beter dan Lamproe maar qua uitstraling zie ik toch liever de Griek. En was het niet Mulder die via Immers een bal in eigen doel sloeg in de Europavoorrondes?

Het wachten is natuurlijke op een nog betere sluitpost.

Wel opvallend is de ontrevredenheid van volk en vaderland met prestaties van individuele leden van het team. Immers schiet er zeven in als middenvelder wat zelfs van der Gijp niet verkeerd vindt. Ok hij mist veel kansen en het kan veel beter maar zo beroerd is het nou ook weer niet. In de tijd van Mario Been werd er alleen breed en terug gespeeld.

De komst van Mathijssen vind ik verdedigbaar gezien het feit dat de Vrij kwetsbaar is gebleken.

Verhoek voor Cabral is goeie handel in die zin dat je Wesley altijd weer terug kan ruilen tegen een talent van ADO!

Ik geloof erin. En dat kleine mannetje uit Groningen hield zijn doel schoon bij het avondje nac van afgelopen week. Niet altijd meegaan in het `ik heb de grootste lul´ gezeik van de VIanalisten
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 november 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 17:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik snap niet dat Lamprou zondebok is. Oké, met dat doelpunt van Castaignos deed hij net op het verkeerde moment een stap naar achteren, maar voor de rest is hij een prima keeper. Ik begrijp zijn tegenstanders echt niet. Hij staat er nog maar net, is echt niet slechter dan Mulder, maar toch wordt hij afgebrand. Kunnen jullie niet accepteren dat ook goede spelers wel eens een fout maken en dat tegenstanders ook wel eens goede doelpunten maken? Zonder fouten is het spelletje niet veel aan hè, blijft het altijd maar 0-0... Jullie tegenstanders zijn wel erg negatief. Als je dan toch kritisch wilt zijn, moet je Martins Indi, onze grootste favoriet afbranden, want juist hij speelt de laatste drie weken erg matig. Van hem mag je juist wel wat meer verwachten. Lamprou komt pas net kijken en dat vergeten velen.
Indi speelt inderdaad matig de laatste paar wedstrijden. Lamprou had wel wat meer fouten en foutjes dan alleen die 2-0 tegen Twente he...
JanM
 JanM - dinsdag 13 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Mulder///HELD! lijdensweg///TJA!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 november 2012 - 06:16   quote  deeplink  
Tja...........
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 november 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Iedereen doet maar alsof Mulder absoluut de betere is, wat ik absoluut niet vind. En velen doen alsof de keeper alleen schuldig is aan de doelpunten bij corners. Nou, volgens mij zijn het vooral de verdedigers die zich laten afbluffen. Oké, als een keeper komt is het fijn, maar in principe hoort een verdediger minimaal een kopdual vol aan te gaan, maar juist dat is zo halfbakken. Dat kun je een keeper niet verwijten.
JanM
 JanM - woensdag 14 november 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 09:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Iedereen doet maar alsof Mulder absoluut de betere is, wat ik absoluut niet vind. En velen doen alsof de keeper alleen schuldig is aan de doelpunten bij corners. Nou, volgens mij zijn het vooral de verdedigers die zich laten afbluffen. Oké, als een keeper komt is het fijn, maar in principe hoort een verdediger minimaal een kopdual vol aan te gaan, maar juist dat is zo halfbakken. Dat kun je een keeper niet verwijten.
Het is allemaal de schuld van lijdensweg. Die had al lang een fatsoenlijke keeper kunnen en moeten kopen ipv alleen maar kritiek hebben op Mulder///HELD!
sevillana
 sevillana - woensdag 14 november 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 18:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van lijdensweg. Die had al lang een fatsoenlijke keeper kunnen en moeten kopen ipv alleen maar kritiek hebben op Mulder///HELD!
+1 !!! whahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik mis Mulder :-(









0.0066390