|
|
voetbalkennis
|
|
|
Hoorde in de wandelgangen dat Wijnaldum in de belangstelling staat van Twente. Ik hoop het toch niet. Anders hebben we volgend jaar het hele Feyenoord legioen in de Grolsch veste zitten. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Laat die lekker in Eindhoven blijven! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Georginio Wijnaldum krijgt bij PSV mogelijk een uitweg aangeboden. FC Twente overweegt de middenvelder over te nemen, meldt het Algemeen Dagblad zaterdag.
De 21-jarige Wijnaldum heeft het in Eindhoven niet heel goed naar zijn zin, hij zou wel wat meer krediet en vertrouwen willen ontvangen. Dat bericht is ook in Enschede gelezen en dat zette de huidige koploper van de Eredivisie aan het denken.
Wijnaldum heeft bij PSV nog een contract voor 3,5 jaar, bovendien lijkt hij door de afwezigheid van Ola Toivonen nog wel even verzekerd van een basisplaats. Maar als hij besluit te willen vertrekken, dan is Twente er vermoedelijk als de kippen bij.
De Tukkers legden de afgelopen jaren al drie spelers met een Feyenoord-verleden vast. Leroy Fer, Luc Castaignos en Jerson Cabral spelen momenteel in de Grolsch Veste, Kelvin Leerdam wordt mogelijk de vierde. Ook PSV heeft interesse in de straks transfervrije jeugdinternational.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 november 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee he..........!!!Genoeg zo. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
heb jij weinig over te zeggen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Georginio Wijnaldum ontkent dat hij ongelukkig zou zijn bij PSV. Dat werd onlangs in diverse media gesuggereerd. "dat heb ik helemaal niet gezegd", stelt de middenvelder.
"Ik heb gezegd: 'Het is altijd vervelend als je niet speelt'. Niet dat ik ongelukkig ben", zegt hij tegenover NUsport. "Dat maken de media er van. Of ik er boos over ben? Ja. Maar dat is het spelletje. De spelers zeggen wat, en de journalist schrijft wat op. Wat de speler zegt, hoort niemand, de mensen lezen wat er wordt opgeschreven."
Ook van vermeende belangstelling van FC Twente weet de oud-Feyenoorder niets. "Dat heb ik ook gelezen ja, maar ik weet er niets van. Honderd procent. Er speelt niks. Ik las ook dat ik aan het begin van dit seizoen aangeboden was bij Swansea City, maar dat is ook niet waar." |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En wat leerdam betrefd.Dat is een lulverhaal heeft Munsterman voor de camera,s gezegd.....Ja wie kun je nog geloven in die voetbalwereld????? |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Geen van beiden zijn interessant voor Twente. Laten we nu eens beginnen te kijken wat we zelf nog in huis hebben; o.a. aan eigen jeugd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 19:41 schreef voetbalkennis het volgende:Hoorde in de wandelgangen dat Wijnaldum in de belangstelling staat van Twente. Ik hoop het toch niet. Anders hebben we volgend jaar het hele Feyenoord legioen in de Grolsch veste zitten. Hier spreekt iemand die nog nooit in de kuip geweest is denk ik niet te vergelijken twente en feyenoord. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 20:44 schreef piet de paler het volgende:[..] Hier spreekt iemand die nog nooit in de kuip geweest is denk ik niet te vergelijken twente en feyenoord. Maar we breiden de Grolsch veste ook uit hoor Piet Ben al verscheidene malen in de kuip geweest en die is ook niet te vergelijken met de Grolsch veste als je de grootte bedoeld Maar het is er lang niet zo gezellig als de Grolsch veste. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
Nu ik weet het ook niet maar Wijnaldum zie ik toch helemaal niet zitten. Die wil alleen maar op nr 10 spelen wat hij helemaal niet kan. Die jongen gelooft helemaal in zichzelf. En ik zou bij god niet weten waar hij dan wel zou moeten staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 21:21 schreef voetbalkennis het volgende:Nu ik weet het ook niet maar Wijnaldum zie ik toch helemaal niet zitten. Die wil alleen maar op nr 10 spelen wat hij helemaal niet kan. Die jongen gelooft helemaal in zichzelf. En ik zou bij god niet weten waar hij dan wel zou moeten staan. Achter het doel als ballenjongen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
We hebben eigenlijk niemand nodig....Als fer en bjeilland er dadelijk weer bij zijn.....Laten we eens in onze eigen jeugd kijken.....We hebben genoeg gekocht.Laten we ook eerst de winterstop afwachten en kijken wie er weggaan. Dan kun je eventueel altijd nog kijken of er nog ergens een versterking nodig is. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen Merab Monsterman gaat financieel nog is kij en kijhard op ze bakkus |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 05 november 2012 - 11:31 schreef RedDevil1990 het volgende:Kopen kopen kopen kopen kopen kopen kopen Merab Monsterman gaat financieel nog is kij en kijhard op ze bakkus En zo zijn er wel meer van die clubs op hun bakkus gegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Klopt allebei mijn clubjes zijn financieel naar de donder gegaan |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja kom uit Oosterhout NB dus ook de club van de buren |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ja als dat zo is, dan komt de eigen jeugd nooit aanbod en waarvoor heb je dan een jeugdopleiding |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Die kunnen we bij Fc Twente wel opdoeken zo....Talenten zat maar ja als je ze geen kans geeft....En ze liever verkoopt of verhuurt....Feyenoord heeft die fout onder peter bosz als technisch directeur ook gemaakt....Met als resultaat een miljoenenschuld...Waar ze jaren over doen om weer uit de strond te komen....Nu zijn ze bijna weer gezond daar in rotterdam....En wat hebben ajax en psv uit eigen jeugd...Ook niet veel...Maar als je goed bij kas zit ben je snel geneigd te kopen...En je weet maar al te goed waar dat eindigt.....Schulden dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ajax heb wel goede jeugd nog hor Maar bij Ajax is de jeugd juist bij elkaar geschraapte Denen |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
neem mee neem mee hoe sneller hoe beter ghhehehe. |
|
|
|