|
|
morkanne
|
|
|
Door het hoge ons kent ons gehalte in de leiding worden er geen harde beslissingen genomen. Elke andere trainer bij Ajax was met de slechtste seizoenstart in 10 jaar weggestuurd. 1 goede wedstrijd tegen een slecht Manchester City is het excuus dat men op de goede weg zouden zijn. In de Nederlandse competitie mag het niet zo zijn dat je op 10 punten achterstand staat na 11 wedstrijden.
En het excuus dat het zo'n jong en onervaren team is geld al lang niet meer in Nederland want de gemiddelde leeftijd bij Ajax was gisteren 23,6 jaar. (Bij Vitesse was de gemiddelde leeftijd 23)
Als dit het nivo is wat geacepteerd wordt door de leiding dan heeft het ook geen zin om buitenlandse spelers te halen.( Bij Vitesse, het Chelsea van Nederland speelden 5 Nederlanders, bij Ajax 6...) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
slap gelul van je.. Als er dinsdag gewonnen wordt dan is alles weer peis en vree. het seizoen begon de afgelopen 2 jaar zowat hetzelfde en het einde was bekend dus niet straks vooraan lopen als het goed gaat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit ajax is kwalitatief achteruit gegaan. We bouwen aan een nieuw elftal. Met deze groep vergeleken met twente en psv vind ik ook niet dat het rieel is kampioen te worden. Bij deze groep hoort die wisselvalligheid vind ik. Soms een uitschieter zoals tegen city. Vind alleen dat als je dit proces ingaat dat je dan in godsnaam voor poulsen gaat. Geef dan boccara de kans |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Het verschil is dat Ajax 100M wil besparen en Vitesse 100M wil investeren, goedemorgen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: d
Ik snap het probleem niet. Een elftal koop je niet. bovendien was het elftal van city 485 miljoen waard en dat van ajax 86. Dus... Trouwens goedeavond! :D |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 november 2012 - 17:53 schreef Loetje het volgende:[..] d Ik snap het probleem niet. Een elftal koop je niet. bovendien was het elftal van city 485 miljoen waard en dat van ajax 86. Dus... Trouwens goedeavond! :D Haha goede vergelijking ook... Spreek je morgen! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vind dat de Boer wel krediet hoor te krijgen Anderhalf jaar tijd 2x kampioen Na regen komt zonnenschijn maar nu t maar een beetje miezert moet je niet al gaan piepen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Juist...maar van de winter zeker 1 versterking... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Don't worry, be happy. Every lttle thing's gonna be allright....
AJAX FOREVER ***+1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 november 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Neemt niet weg dat ik ook wel eens baal van de (op het oog matige) instelling en de mindere resultaten. ;-) Een nieuw beleid heeft nu eenmaal meer tijd nodig om echt zijn vruchten af te werpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 november 2012 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Te hoog ons kent ons gehalte? Denk je dat als je er allemaal zakenmensen neerzet die elkaar niet kennen? In elke branche kent de "top" elkaar. Dus laten we in godsnaam blij zijn dat er mensen van de voetbal branche zitten ipv. alleen maar geldwolven en egotrippers. |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
quote:Op zondag 04 november 2012 - 20:11 schreef morkanne het volgende:Door het hoge ons kent ons gehalte in de leiding worden er geen harde beslissingen genomen. Elke andere trainer bij Ajax was met de slechtste seizoenstart in 10 jaar weggestuurd. 1 goede wedstrijd tegen een slecht Manchester City is het excuus dat men op de goede weg zouden zijn. In de Nederlandse competitie mag het niet zo zijn dat je op 10 punten achterstand staat na 11 wedstrijden. En het excuus dat het zo'n jong en onervaren team is geld al lang niet meer in Nederland want de gemiddelde leeftijd bij Ajax was gisteren 23,6 jaar. (Bij Vitesse was de gemiddelde leeftijd 23) Als dit het nivo is wat geacepteerd wordt door de leiding dan heeft het ook geen zin om buitenlandse spelers te halen.( Bij Vitesse, het Chelsea van Nederland speelden 5 Nederlanders, bij Ajax 6...) Elke andere trainer bij Ajax was weg gestuurd? Sjonge jonge zeg... FdB heeft ons 2 jaar op rij kampioen gemaakt! Het lijkt wel of er steeds meer Ajax supporters gek worden! Het is te hopen dat hij nog 10 jaar bij Ajax wil blijven, zoals hij al eens heeft aangegeven! Welke trainer denk je dat het beter zou kunnen doen dan? En laat ik nog even melden dat een van onze meest succesvolle coaches ooit (Louis van Gaal) in zijn eerste 3 jaar als hoofdtrainer geen kampioen is geworden. Dus zullen we voor de verandering eens aan lange termijn beleid gaan doen? En daar lijkt FdB mij heel erg geschikt voor! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 11:31 schreef EUMD het volgende:[..] Elke andere trainer bij Ajax was weg gestuurd? Sjonge jonge zeg... FdB heeft ons 2 jaar op rij kampioen gemaakt! Het lijkt wel of er steeds meer Ajax supporters gek worden! Het is te hopen dat hij nog 10 jaar bij Ajax wil blijven, zoals hij al eens heeft aangegeven! Welke trainer denk je dat het beter zou kunnen doen dan? En laat ik nog even melden dat een van onze meest succesvolle coaches ooit (Louis van Gaal) in zijn eerste 3 jaar als hoofdtrainer geen kampioen is geworden. Dus zullen we voor de verandering eens aan lange termijn beleid gaan doen? En daar lijkt FdB mij heel erg geschikt voor! Eens...standvastigheid....nu stabiliteit opbouwen... Maar we moeten ook weer niet teveel afzakken... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 11:31 schreef EUMD het volgende:[..] Elke andere trainer bij Ajax was weg gestuurd? Sjonge jonge zeg... FdB heeft ons 2 jaar op rij kampioen gemaakt! Het lijkt wel of er steeds meer Ajax supporters gek worden! Het is te hopen dat hij nog 10 jaar bij Ajax wil blijven, zoals hij al eens heeft aangegeven! Welke trainer denk je dat het beter zou kunnen doen dan? En laat ik nog even melden dat een van onze meest succesvolle coaches ooit (Louis van Gaal) in zijn eerste 3 jaar als hoofdtrainer geen kampioen is geworden. Dus zullen we voor de verandering eens aan lange termijn beleid gaan doen? En daar lijkt FdB mij heel erg geschikt voor! Eens...standvastigheid....nu stabiliteit opbouwen... Maar we moeten ook weer niet teveel afzakken... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is toch zo, Vitesse mag van mij 100 miljoen uitgevenm de beste selectie is niet het beste team. Daarom ook de vergelijking Ajax - City. Als City vanavond een team is worden we weggeveegt. Maar dat zijn ze vaak niet. Als City het niet is verbaasd het me niet als het gewoon 0-2 wordt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 12:13 schreef hippy het volgende:[..] Eens...standvastigheid....nu stabiliteit opbouwen... Maar we moeten ook weer niet teveel afzakken... Een nieuw beleid kost tijd, op alle fronten. Ik zie namelijk erg veel verbetering binnen de club. Kampioen worden met deze selectie is nog niet rieel. Twente en PSV acht ik als enftal en in de breedte sterker. Ajax hoeft dit jaar ook niet sozeer. Snap alleen niet dat Poulsen gekocht wordt, als je dan toch voor de jonkies gaat geef dan Ilan Boccara de kans! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja met enoh was er al een stofzuiger die niet kan opbouwen Poulsen speelt alleen terug of breed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 11:31 schreef EUMD het volgende:[..] Elke andere trainer bij Ajax was weg gestuurd? Sjonge jonge zeg... FdB heeft ons 2 jaar op rij kampioen gemaakt! Het lijkt wel of er steeds meer Ajax supporters gek worden! Het is te hopen dat hij nog 10 jaar bij Ajax wil blijven, zoals hij al eens heeft aangegeven! Welke trainer denk je dat het beter zou kunnen doen dan? En laat ik nog even melden dat een van onze meest succesvolle coaches ooit (Louis van Gaal) in zijn eerste 3 jaar als hoofdtrainer geen kampioen is geworden. Dus zullen we voor de verandering eens aan lange termijn beleid gaan doen? En daar lijkt FdB mij heel erg geschikt voor! Ontzettend goed verhaal! Helemaal mee eens ook. |
|
|
|