BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mathijsen mist Leerdam

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 november 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lex Immers verlaat Feyenoord Rotterdam misschien wel aan het einde van dit seizoen. Middenvelder Lex Immers heeft zijn draai bij Feyenoord nog niet helemaal gevonden. Immers is officieel gezien nog geen eigendom van Feyenoord.

Lex Immers is dit seizoen op huurbasis voor een jaar naar Feyenoord gekomen, volgens NUsport. Het bestuur van de club uit Rotterdam bedong een optie tot koop, maar pas in de volgende transferperiode in 2013 hoeft deze gelicht te worden.

Lex Immers wist in negen competitie wedstrijden voor Feyenoord al zes keer het net te vinden. Feyenoord staat op het moment op een gedeeld vierde plaats met Ajax. Waar Immers volgend seizoen is nog niet duidelijk
Die bron heeft het volgens foutief overgenomen van NUsport. Volgens mij is de constructie zo (die 9 ton wordt dus deze zomer overgemaakt naar ADO, wellicht om boekhoudkundige reden):

-----

Lex Immers komt momenteel op huurbasis uit voor Feyenoord, zo meldt NUsport. De Hagenaar kreeg begin juni zijn zin met een vierjarig contract bij de volksclub, maar wordt naar verluidt pas na dit seizoen definitief overgenomen van ADO Den Haag.

De constructie zou mogelijk zijn afgesproken vanwege de financiƫle situatie van de Rotterdammers. Feyenoord kon het zich veroorloven om Immers op huurbasis binnen te halen. De koopovereenkomst zal na dit seizoen automatisch ingaan, als de informatie klopt. "De nummer 10 wordt voor dit seizoen officieel gehuurd van ADO Den Haag, alvorens hij definitief wordt overgenomen", schrijft het sportblad.

Feyenoord liet bij de komst van Immers weten dat hij de komende vier jaar actief is bij de Stadionclub. Naar verluidt werd destijds negen ton neergelegd voor de komst van de 26-jarige middenvelder. Het lijkt er echter op dat Feyenoord bij het aantrekken van negen nieuwelingen slechts drie ton heeft uitgegeven. "Van de eerste tot de laatste cent aan Harmeet Singh", aldus NUsport.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/172253/Feyenoord_huurt_Immers_en_neemt_hem_in_de_zomer_over_van_ADO#ixzz2BIDxCbOw
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 november 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 22:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die bron heeft het volgens foutief overgenomen van NUsport. Volgens mij is de constructie zo (die 9 ton wordt dus deze zomer overgemaakt naar ADO, wellicht om boekhoudkundige reden):

-----

Lex Immers komt momenteel op huurbasis uit voor Feyenoord, zo meldt NUsport. De Hagenaar kreeg begin juni zijn zin met een vierjarig contract bij de volksclub, maar wordt naar verluidt pas na dit seizoen definitief overgenomen van ADO Den Haag.

De constructie zou mogelijk zijn afgesproken vanwege de financiƫle situatie van de Rotterdammers. Feyenoord kon het zich veroorloven om Immers op huurbasis binnen te halen. De koopovereenkomst zal na dit seizoen automatisch ingaan, als de informatie klopt. "De nummer 10 wordt voor dit seizoen officieel gehuurd van ADO Den Haag, alvorens hij definitief wordt overgenomen", schrijft het sportblad.

Feyenoord liet bij de komst van Immers weten dat hij de komende vier jaar actief is bij de Stadionclub. Naar verluidt werd destijds negen ton neergelegd voor de komst van de 26-jarige middenvelder. Het lijkt er echter op dat Feyenoord bij het aantrekken van negen nieuwelingen slechts drie ton heeft uitgegeven. "Van de eerste tot de laatste cent aan Harmeet Singh", aldus NUsport.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/172253/Feyenoord_huurt_Immers_en_neemt_hem_in_de_zomer_over_van_ADO#ixzz2BIDxCbOw
Nu nog het stukje dat dit seizoen 9 ton kost en we zijn rond.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 november 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu nog het stukje dat dit seizoen 9 ton kost en we zijn rond.
Immers tekent een meerjarige verbintenis bij Feyenoord

30/05/2012 21:17

Lex Immers heeft alsnog zijn transfer naar Feyenoord gekregen. De 25-jarige aanvallende middenvelder verruilt ADO Den Haag deze zomer voor de Rotterdamse club, waar hij op korte termijn een meerjarig contract zal tekenen.

Met de transfer is een bedrag van naar verluidt 900 duizend euro gemoeid, terwijl Kevin Jansen onderdeel is van de deal. De twintigjarige middenvelder, die afgelopen seizoen door Feyenoord werd verhuurd aan Excelsior, maakt de overstap naar ADO Den Haag waar hij een verbintenis voor drie seizoenen tekent.

Met Jansen heeft ADO een versterking voor het middenveld binnen, maar de club is nog lang niet klaar. In de voorbije weken legde de clubleiding contacten met Danny Holla (eigendom FC Groningen, verhuurd aan VVV-Venlo), Rydell Poepon (De Graafschap) en Ruud Boymans (AZ).

Immers laat met ADO Den Haag de club achter waar hij in het seizoen 2007/08 zijn debuut maakte. In de afgelopen vijf seizoenen maakte hij 25 treffers in 145 competitieduels. Bovendien groeide hij, door regelmatig zijn clubliefde te uiten, uit tot cultheld en publiekslieveling in Den Haag.

Bij Feyenoord is Immers een optie voor zowel het middenveld als de voorhoede. Bij ADO Den Haag opereerde hij regelmatig in de spits, de positie die bij Feyenoord dit seizoen werd bezet door de vertrekkende John Guidetti.

http://www.vi.nl/nieuws/221812/Immers-tekent-een-meerjarige-verbintenis-bij-Feyenoord.htm
------------------------------------------

9 ton dus voor de definitieve overname dus. Wat de condities van de huur zijn etcetera is verder geloof ik niet bekend gemaakt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 november 2012 - 01:11   quote  deeplink  
Immers werd met graagte binnengehaald door ons. We wilden hem allemaal wel. Dat ie niet presteert naar verwachting staat los van het salaris cq. transferbedrag.

En dat salarisplafond is het probleem niet.
Leerdam zou naar 7 ton per jaar kunnen gaan. Dat wil ie niet. Dan is hij voor zichzelf een probleem.
bode
 bode - maandag 05 november 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 21:43 schreef MMM het volgende:

[..]

+ Kevin Jansen. Ben het met je eens, vind het ook teveel geld voor een speler als Immers.

Hoeveel Omar van Feyenoord krijgt weet ik niet, denk niet meer dan 5 ton.. 4 ton voor Leerdam is toch een prima aanbod?
Is tot nu toe niet te zien van hem
bode
 bode - maandag 05 november 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Aanvulling: dat gaat over de 9 ton van Immers hoor
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Zeer zeer beperkte speler.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 april 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Even weer de discussie over Leerdam ophalen. Hij viel gisteren niet slecht in. Hoe zou het bij iedereen binnenkomen als ze toch nog een keer om de tafel gaan. Wie weet hapt hij alnog toe wil hij toch blijven? Ik neem aan dat hij van het gros mag opzouten, maar van mij zou hij toch nog mogen blijven, als ze eruit zouden komen...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 22 april 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 12:46 schreef Arie.Klooster het volgende:
Even weer de discussie over Leerdam ophalen. Hij viel gisteren niet slecht in. Hoe zou het bij iedereen binnenkomen als ze toch nog een keer om de tafel gaan. Wie weet hapt hij alnog toe wil hij toch blijven? Ik neem aan dat hij van het gros mag opzouten, maar van mij zou hij toch nog mogen blijven, als ze eruit zouden komen...
Ben ik eens, van mij mag hij zeker blijven, alleen niet voor de hoofdprijs denk ik.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 april 2013 - 13:06   quote  deeplink  
Eens.
VVout
 VVout - maandag 22 april 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 12:46 schreef Arie.Klooster het volgende:
Even weer de discussie over Leerdam ophalen. Hij viel gisteren niet slecht in. Hoe zou het bij iedereen binnenkomen als ze toch nog een keer om de tafel gaan. Wie weet hapt hij alnog toe wil hij toch blijven? Ik neem aan dat hij van het gros mag opzouten, maar van mij zou hij toch nog mogen blijven, als ze eruit zouden komen...
Al drie keer eens en toch een fluitconcert krijgen van het seizoen, verbazingwekkend.
Milo
 Milo - maandag 22 april 2013 - 13:38   quote  deeplink  
hij heeft toch getekend bij Vitesse? dus geen optie en ik heb hem er nog nooit over gehoord dat hij wilde blijven dus tot ziens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 april 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Niet getekend.

Mag van mij blijven, voor een half Clasie ;)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
+2
-1
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 april 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lex Immers verlaat Feyenoord Rotterdam misschien wel aan het einde van dit seizoen. Middenvelder Lex Immers heeft zijn draai bij Feyenoord nog niet helemaal gevonden. Immers is officieel gezien nog geen eigendom van Feyenoord.

Lex Immers is dit seizoen op huurbasis voor een jaar naar Feyenoord gekomen, volgens NUsport. Het bestuur van de club uit Rotterdam bedong een optie tot koop, maar pas in de volgende transferperiode in 2013 hoeft deze gelicht te worden.

Lex Immers wist in negen competitie wedstrijden voor Feyenoord al zes keer het net te vinden. Feyenoord staat op het moment op een gedeeld vierde plaats met Ajax. Waar Immers volgend seizoen is nog niet duidelijk
Ik ben bang dat Feyenoord die optie tot koop wel gaat lichten . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2013 door lijdensweg --
Milo
 Milo - maandag 22 april 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 13:48 schreef Stylzz het volgende:
Niet getekend.

Mag van mij blijven, voor een half Clasie ;)
Ik snap Leerdam dan niet zo? half clasie een deal!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 april 2013 - 14:47   quote  deeplink  
Misschien moet Koeman even bemiddelen tussen Leerdam en Van Geel? Komen ze alsnog bij elkaar..... Ik hoop dat hij toch blijft.
Milo
 Milo - maandag 22 april 2013 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien moet Koeman even bemiddelen tussen Leerdam en Van Geel? Komen ze alsnog bij elkaar..... Ik hoop dat hij toch blijft.
waarom? heb jij hem gemist dit seizoen? waar had hij moeten ballen dan?
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 april 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:52 schreef Milo het volgende:

[..]

waarom? heb jij hem gemist dit seizoen? waar had hij moeten ballen dan?
Goed voor de breedte.
Milo
 Milo - maandag 22 april 2013 - 15:14   quote  deeplink  
breedte voldoende, kijk naar de A1! mooiere breedte kunnen we niet hebben ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 april 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2013 - 14:52 schreef Milo het volgende:

[..]

waarom? heb jij hem gemist dit seizoen? waar had hij moeten ballen dan?
Zwolle uit...Rkc uit en Heerenveen uit..Verders heb ik m niet gemis
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 22 april 2013 - 15:49   quote  deeplink  
Ideale wisselspeler, hij kan het niveau wel aan. Dat kan ik niet van alle wissels zeggen. Hij wordt ondergewaardeerd (is dat wel goed nederlandsch?).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mathijsen mist Leerdam









0.0058679