BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fouten grootverdiener Mathijsen verergeren problemen kleedkamer Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 05 november 2012 - 09:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fouten grootverdiener Mathijsen verergeren problemen kleedkamer Feyenoord (Algemeen Dagblad)

MMM
 MMM - maandag 05 november 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Dat ga je krijgen natuurlijk.. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij gehaald is.
De Spot
 De Spot - maandag 05 november 2012 - 09:42   quote  deeplink  
Vind ik ook gozer is continu te laat en kan het niet meer bijbenen...grote fout MvG!!
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 november 2012 - 09:46   quote  deeplink  
Onzin,blijft een grote voetballer.Niet zagen we zijn nog steeds een club in opbouw.
MMM
 MMM - maandag 05 november 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 09:46 schreef piet de paler het volgende:
Onzin,blijft een grote voetballer.Niet zagen we zijn nog steeds een club in opbouw.
Mathijsen is aan het afbouwen.
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 05 november 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Stemmingmakerij van de pers. Niet naar luisteren, wij zijn Feyenoord en over een maand staan we weer gewoon 4e. Gewoon de beste twee opstellen en verder niet zeiken...dat zijn natuurlijk de Vrij en Indi, dat dan weer wel. Maar Matthijssen af laten branden door die Nijnatten, dat dan weer niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Mathijsen kan er ook niks aan doen dat van Geel zijn afbouw en pensioen heeft veilig gesteld
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 november 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 09:42 schreef De Spot het volgende:
Vind ik ook gozer is continu te laat en kan het niet meer bijbenen...grote fout MvG!!
Wat een onzin. Die ballen die eroverheen gingen waren gewoon perfect op maat. Hij heeft de laatste twee wedstrijden uitstekend gespeeld!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 november 2012 - 10:21   quote  deeplink  
Trouwens, inderdaad slechts stemmingsmakerij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 10:26   quote  deeplink  
ik kreeg toch het idee dat Mathijsen nog dacht dat tie met z,n rollator op het veld liep...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 05 november 2012 - 10:27   quote  deeplink  
natuurlijk is hij grootverdiener....is de enigste die gezien zijn leeftijd boven het jeugdloon uitkomt...
donr
 donr - maandag 05 november 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Miskoop. Voegt niets toe. Met name door hem geen europeesch voetbal, te traag. Veel fouten gemaakt die al punten hebben gekost. Beter een jonkie, dan weet je dat nog te verbeteren valt, dit geval wordt alleen maar minder. Ik zou eens informeren naar Lachman van Zwolle (als die al te betalen is)! Of zoals gezegd eigen jeugd.
craven
 craven - maandag 05 november 2012 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 10:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die ballen die eroverheen gingen waren gewoon perfect op maat. Hij heeft de laatste twee wedstrijden uitstekend gespeeld!
niet eens, gewoon te laat
De Spot
 De Spot - maandag 05 november 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 10:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat een onzin. Die ballen die eroverheen gingen waren gewoon perfect op maat. Hij heeft de laatste twee wedstrijden uitstekend gespeeld!
Arie die bal is over 70 m, hij stond helemaal verkeerd en liet Luc continu uit zijn rug lopen,hij komt gewoon tekort en we hadden hem nooit moeten halen.
De Spot
 De Spot - maandag 05 november 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 10:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik kreeg toch het idee dat Mathijsen nog dacht dat tie met z,n rollator op het veld liep...
hahahaha..
craven
 craven - maandag 05 november 2012 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 10:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik kreeg toch het idee dat Mathijsen nog dacht dat tie met z,n rollator op het veld liep...
En die rollator stond nog op de remmen ook ouwe reus
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 november 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Mathijsen: wereldvoetballer
Brian
 Brian - maandag 05 november 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Lekker zeiken op Mathijsen maar over Janmaat hoor je niemand

was gewoon weer te laat omdat hij steeds voorin te vinden is
wat gaten en onrust veroorzaakt en de organisatie achterin steeds
overhoop haalt. erger me daar persoonlijk maar aan.
Hou ziezo niet van opkomende backs maar daarin voegt Janmaat
ook niets toe. Zwake zelfzuchtige schotjes van hem terwijl er steeds keer op
medespelers beter voorstaan. En dan kan de tegen partij er weer uitkomen met counter
tegen de nog resterende 2-3 verdedigers.

Nee hij moet zich eens meer aan de taken houden en anders eindelijk Mokotjo weer in brengen als back.

Mathijsen nu de zwarte piet geven is wel heel makkelijk
en denk zelf dat we aan hem nog veel gaan hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door Brian --
fey12
 fey12 - maandag 05 november 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Het grote probleem bij Feyenoord is nog het dynamische en vooral het meelopen met je man en doordekken. Chadli loopt bij het begin van die aanval zo makkelijk door, kom op hoor!
Duidelijk afspraken over wie wat doet mis je ook. Ik zie Clasie wel goed steeds doorjagen, maar niemand neemt zijn man dan over die dan helemaal vrij staat, zoals Chadli bij de aanval van de eerste goal. Daarna bij de goal moet Clasie of iemand anders wel bovenop Chadli staan hoor, hij staat echt 5 seconden helemaal vrij. Kan toch niet!

Tweede goal grote fout Mathijsen, of speel op buitenspel of sta er een paar meter achter als je zo langzaam bent. Zelf had ik Martins Indi of de Vrij op Castaignos gezet maar goed.

En die vrije trap bij die derde goal ontstaat ook weer doordat mensen niet met hun man mee terug lopen en de Feyenoord verdediging zo overlopen wordt.

Ik dacht echt dat Mathijsen die rol wel zou vervullen om Feyenoord verdedigt sterk te maken en iedereen gewoon met zn man mee laten lopen, doordekken, overnemen en ook slim verdedigen. Maar dat hebben de jonkies helaas veel meer dan Mathijsen bij Feyenoord. Zonde van het salaris dan!

En aanvallend hadden er zeker twee ballen ingemogen, is echt te zwak, totaal niet dynamisch. Spelers staan veel te stil bij een aanval. Twente doet dit daarentegen goed, bij een aanval lopen er veel mensen van het middenveld mee en sluiten goed aan, nemen elkaar positie over (maar dit is vooral mogelijk omdat Feyenoord veel te veel ruimte laat aan de Twente spelers in verdedigend opzicht).

Koeman moet echt gaan werken aan het mee lopen met je man en strakker op je man staan en daarbij meer wil en agressie tegenover je tegenstander (weten dat ie van jou is). En Mathijsen had daar ook al z'n invloed op mogen hebben!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 november 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Ik snap de alarmbellen niet zo. En dat ga ik zo houden.
feyenoorder1962
 feyenoorder1962 - maandag 05 november 2012 - 12:24   quote  deeplink  
geen zorgen jongens.
de achterhoede gaat er zo uitzien,
janmaat, de vrij, indi, ramstein.
die ramstein begon voortreffelijk, gaat het straks weer laten zien.
Mathijssen is een grote blunder geweest.
FR010VL
 FR010VL - maandag 05 november 2012 - 12:41   quote  deeplink  
mathijssen miskoop!
JanM
 JanM - maandag 05 november 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 12:20 schreef FR-Henk het volgende:
Ik snap de alarmbellen niet zo. En dat ga ik zo houden.
+1908

Mathijsen voegt toe wat ontbrak namelijk (internationale) ervaring. Zoals door anderen al duidelijk is uitgelegd is het veel te makkelijk om alle schuld bij hem neer te leggen, al zag hij er gisteren bij die 2e goal idd niet lekker uit ...

We kunnen al die jonge jongens (nog) niet voor de leeuwen gooien. Die wisselen geweldige potjes af met rampzalige wedstrijden, zie bijvoorbeeld Boëtius. Mathijsen scoort tot nu toe: 5,1 5,9 5,8 7,8 6,4 6,0 6,1 5,9 6,6 4,3

Gemiddeld precies een 6,0 met alleen BMI, Janmaat, Pellè en Clasie die licht hoger scoren dus waar hebben we het over. Kongolo weliswaar een 6,1 maar de moet je rustig brengen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 11:25 schreef FR-Henk het volgende:
Mathijsen: wereldvoetballer
de Messi van de lage landen,maar dan anders.....hans anders
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 november 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Beetje vroeg van die columnist om nu al Mathijsen als zondebok aan te wijzen. Elke verdediger had wel een negatieve rol. Bruno werd gedold door Tadic bij de 1-0, waar Janmaat Chadli kwijt was. Mathijsen laat Castaignos weglopen en De Vrij geeft geen rugdekking. Lamprou had zowel de 2-0 als de 3-0 moeten hebben.

Hup Mathijsen. De hele verdediging zal beter spelen wanneer ze vaker in deze formatie aantreden en kunnen wennen aan elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 13:22   quote  deeplink  
hihihihi
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 november 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Ik moest gelijk aan jouw denken Leon toen ik deze column las..
Wim2
 Wim2 - maandag 05 november 2012 - 18:51   quote  deeplink  
Hier Vi verslaggever Martijn Krabbedam over het grote gevaar van Mathijssen in de selectie!

http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=230396
bode
 bode - maandag 05 november 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Dat ga je krijgen natuurlijk.. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij gehaald is.
Hoe lang blijft hij nog?
de flh
 de flh - maandag 05 november 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Vond de Vrij slechter dan Matthijsen. Die was ook nog niet de oude.

Sowieso hoort Mathijsen die aanvoerdersband te hebben. Kan die eindelijk eens goed die verdediging neerzetten. Want een paar aapies zijn inmiddels natuurlijk weer te bijdehand om zich goed te laten coachen..

Sowieso is het complete onzin om toptalenten een topsalaris te geven. Dan krijg je geld voor een prestatie die je over 2 jaar misschién pas gaat leveren.

Als Nijnatten op deze manier directeur bij NAC was geweest, dan was NAC zéker failliet gegaan.
Marco12345
 Marco12345 - maandag 05 november 2012 - 20:25   quote  deeplink  
9 wedstrijden en niet eens allemaal uitgespeeld of topfit, slechts 3x met de Vrij samengespeeld, waar hebben we het over??!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 november 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 19:29 schreef de flh het volgende:
Vond de Vrij slechter dan Matthijsen. Die was ook nog niet de oude.

Sowieso hoort Mathijsen die aanvoerdersband te hebben. Kan die eindelijk eens goed die verdediging neerzetten. Want een paar aapies zijn inmiddels natuurlijk weer te bijdehand om zich goed te laten coachen..

Sowieso is het complete onzin om toptalenten een topsalaris te geven. Dan krijg je geld voor een prestatie die je over 2 jaar misschién pas gaat leveren.

Als Nijnatten op deze manier directeur bij NAC was geweest, dan was NAC zéker failliet gegaan.
Da's geen gelul. Zeker niet.
Die jonge gasten willen meteen onderste uit de kan. Mathijsen is al jaren verder op dreef.

Lekker, werkt zo'n blaag net op een bedrijf en hij wilt meteen meer dan die ervaren senior.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 november 2012 - 20:44   quote  deeplink  
Inderdaad. Hoger salaris komt na prestaties. En Clasie kreeg bijvoorbeeld een vlotte opwaardering van zijn contract.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Inderdaad. Hoger salaris komt na prestaties. En Clasie kreeg bijvoorbeeld een vlotte opwaardering van zijn contract.
De wedstrijden die Leerdam heeft gespeeld voor Feyenoord zal hij never nooit gaan halen.
Had Leerdam maar gespeelt dan had Mathijsen niet naar de aars van Luc gekeken..
de flh
 de flh - maandag 05 november 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De wedstrijden die Leerdam heeft gespeeld voor Feyenoord zal hij never nooit gaan halen.
Had Leerdam maar gespeelt dan had Mathijsen niet naar de aars van Luc gekeken..
Als Leerdam niet alleen maar met anderen was bezig geweest, en gewoon met zichzelf, dan had ie gewoon gespeeld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 november 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 22:36 schreef de flh het volgende:

[..]

Als Leerdam niet alleen maar met anderen was bezig geweest, en gewoon met zichzelf, dan had ie gewoon gespeeld.
Ik zie het anders kerel..
En het ergste is nog dat hij verre van een wereldvoetballer is..
de flh
 de flh - maandag 05 november 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zie het anders kerel..
Ben afgeknapt :)

quote:


En het ergste is nog dat hij verre van een wereldvoetballer is..
Dat is idd zo.
MMM
 MMM - maandag 05 november 2012 - 22:50   quote  deeplink  
Vlaar was beter.
van geil
 van geil - maandag 05 november 2012 - 22:55   quote  deeplink  
als de geruchten waar zijn dat hij 1.000.000 per jaar verdient excl premies.
dan krijg ik er ook n raar gevoel bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 november 2012 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 november 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De wedstrijden die Leerdam heeft gespeeld voor Feyenoord zal hij never nooit gaan halen.
Had Leerdam maar gespeelt dan had Mathijsen niet naar de aars van Luc gekeken..
Het gaat niet altijd om kwantiteit, maar vaak ook om kwaliteit. Zie Guidetti.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 november 2012 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 22:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het gaat niet altijd om kwantiteit, maar vaak ook om kwaliteit. Zie Guidetti.
Maar als "kwaliteit" de ontwikkeling van de talenten in de weg staat word kwaliteit kwantiteit..
Een half seizoen bijna teneinde en 5 ton aan salaris over de balk gegooit..En dan
heb ik het nog niet over de stilstand van de talenten gehad.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 november 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 november 2012 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Dat ga je krijgen natuurlijk.. Vind het nog steeds onbegrijpelijk dat hij gehaald is.
Nee dit is een top topic
GROETEN v PIET
MMM
 MMM - dinsdag 06 november 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee dit is een top topic
GROETEN v PIET
Klopt.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 06 november 2012 - 10:32   quote  deeplink  
allemaal stemmingmakerij van de media.
craven
 craven - dinsdag 06 november 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 10:32 schreef de kromme2 het volgende:
allemaal stemmingmakerij van de media.
idd! Lamprou is helemaal niet klein en Mathijssen is een snelle verdediger die altijd optijd is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 november 2012 - 13:22   quote  deeplink  
hahahaha
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 06 november 2012 - 14:51   quote  deeplink  
Zoals te verwachten is, gaat de schaaf er hier en daar behoorlijk overheen. Het is duidelijk dat het centrum van de verdediging nog niet het nivo heeft van verleden jaar. Toch ben ik optimistisch. Joris gaat z´n draai echt wel vinden, en met een De Vrij in normale doen, hebben we dan gewoon een uitstekende verdediging. Echt belangrijk is dat Mulder er weer heel snel bij is. Het lijkt me geen pretje om met Lamprou in je rug te moeten spelen. Als Kostas bij die 2e goal er meteen uit was gekomen, dan hadden we nooit meer iets over die dieptepass gehoord. Blijft staan dat ik 3 jaar voor een 32 jarige wel lang vind. Maar ik denk dat Joris voor minder dan 3 jaar niet was gekomen. Hij was natuurlijk, door de jaren heen, hele andere salarissen gewend. Op deze manier is hij in ieder geval verzekerd van nog eens 3 miljoen salaris voor de rest van z´n carriere. Ik heb vertrouwen in hem, en hij is m.i. ook een type speler die de komende 3 jaar niet veel meer aan snelheid zal inboeten. Mathijssen heeft het nooit van snelheid moeten hebben. Hij heeft het altijd al vooral van z´n inzicht en instelling moeten hebben. En laten we vooral niet vergeten dat we in augustus een heel onzekere situatie hadden. De Vrij was geblesseerd, en routinier Vlaar was weg. Niemand kon op dat moment voorspellen dat Kongolo er al zou staan! Die jongen heeft vriend en vijand gewoon hartstikke verbaasd. Waar we het nu met z´n allen wel over eens kunnen zijn is het volgende. Jeugdspelers van Feyenoord hebben absoluut geen last van Kuipvrees!! Dat is toch een heel belangrijke reden om extra voorzichtig te zijn met nieuwe spelers van buitenaf. Als ik het vergelijk met andere nieuwe spelers, door al de jaren heen, dan doet Mathijssen het gewoon al heel behoorlijk. Toch is het dan opvallend hoe goed Kongolo het meteen deed. Maar een garantie met jonge spelers heb je nooit. Terwijl ik niet bang ben dat Joris onder een 6 speelt. Dat is belangrijk in een jong elftal. Het gaat gewoon heel erg goed met onze club!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 november 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 08:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar als "kwaliteit" de ontwikkeling van de talenten in de weg staat word kwaliteit kwantiteit..
Een half seizoen bijna teneinde en 5 ton aan salaris over de balk gegooit..En dan
heb ik het nog niet over de stilstand van de talenten gehad.
Kongolo heeft zijn minuten al wel meegepakt, bovendien zul je altijd een balans moeten vinden in het presteren op de korte termijn en presteren op de lange termijn. Ik denk dat Koeman dat aardig doet. Hij is niet bang ervaren spelers te wisselen als hij denkt dat een jonge spelers op die positie kan brengen wat het team nodig heeft. Tegelijkertijd hebben we ook grote talenten als Vilhena en Boëtius zien spelen en dan zie je dat ze weliswaar zeer talentvol zijn, maar nog niet op een zodanig niveau presteren dat zij elke wedstrijd al een bijdrage aan het team kunnen leveren. Das ook niet erg op hun leeftijd, maar wel iets waar we rekeningen mee moeten houden denk ik. Een voorbeeld met Kongolo hebben we ook gezien tegen FC Groningen.

Het is voor talenten sowieso makkelijker zich te ontwikkelen en te presteren in een linie waar tenminste 1 speler staat die constant presteert en door wie ze gecoached worden.

Denk dat er niet echt een absolute waarheid is in deze. Jij vindt Mathijsen niet goed genoeg, ik denk dat hij als international en met zijn ervaring en ook nog prestaties op het veld (al is hij niet de snelste, das duidelijk) nog van belangrijke waarde kan zijn voor Feyenoord. Dit seizoen dan. Ik heb al vaker aangegeven dat ik het met je eens ben dat 3 jaar eigenlijk te lang is.
tomson
 tomson - dinsdag 06 november 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Fijn als iemand veel ervaring heeft , maar als diegene constant achter de feiten aanrent heeft hij toch ook niet het vereiste overwicht op zo'n jonge groep. Voordat ze wat van je aannemen moet je zelf ook wat van bakken lijkt me. Alle scepsis rond de komst van Mathijssen zorgt er in combinatie met zijn dure (en lange) contract voor dat het krediet niet echt groot is natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 november 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 20:15 schreef tomson het volgende:
Fijn als iemand veel ervaring heeft , maar als diegene constant achter de feiten aanrent heeft hij toch ook niet het vereiste overwicht op zo'n jonge groep. Voordat ze wat van je aannemen moet je zelf ook wat van bakken lijkt me. Alle scepsis rond de komst van Mathijssen zorgt er in combinatie met zijn dure (en lange) contract voor dat het krediet niet echt groot is natuurlijk.
Vinger op de zere plek idd.
3 jarig contract is wel behoorlijk risico, en wordt vooral een punt met matige prestaties.
Dan wordt ie snel aangeschoten wild, en van Geel ook.
So be it, komende 2 maanden voordeel van de twijfel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 november 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 november 2012 - 20:15 schreef tomson het volgende:
Fijn als iemand veel ervaring heeft , maar als diegene constant achter de feiten aanrent heeft hij toch ook niet het vereiste overwicht op zo'n jonge groep. Voordat ze wat van je aannemen moet je zelf ook wat van bakken lijkt me. Alle scepsis rond de komst van Mathijssen zorgt er in combinatie met zijn dure (en lange) contract voor dat het krediet niet echt groot is natuurlijk.
Ik vind persoonlijk dat de 'slechte prestatie' van Mathijsen nogal overdreven wordt. Zeker als je ziet dat De Vrij in mijn ogen de afgelopen 3 wedstrijden telkens een minder niveau haalde dan Mathijsen. Logisch natuurlijk, na zo'n lange blessure, maar ik denk dat als de huidige verdediging wat vaker samenspeelt, het stukken beter zal gaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fouten grootverdiener Mathijsen verergeren problemen kleedkamer Feyenoord









0.0061860