|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 09:20 schreef Brandje het volgende:[..] We hebben met Siempie wel degelijk iemand die van box to box kan spelen alleen staat hij daarvoor op de vekreerde plek. Voor de rest sluit ik mij helemaal aan bij betoog Hij staat daarvoor juist op de goede plek, een controleur naast hem in de vorm van Enoh of Poulsen en een aanvallende middenvelder naast hem in de vorm van Eriksen, volgens mij is er voor Siem geen betere plek te verzinnen om van box tot box te spelen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Las ik hier dat psv en fc Twente iedere week wisselvallig Spelen..... Nou wij fc twente dus spelen juist heel constant.... Iedere week bagger..Met onze engelse toptrainer.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik kan momenteel geen favoriet voor de titel aanwijzen.....Er steekt er geen 1 bovenuit....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Bij Ajax horen internationals te spelen van welk land dan ook als je bij Ajax speelt moet je een international zijn,op de flanken hebben wij geen internationals met Babel-Boerigter-Lukokie,op het midenveld met de Jong-Shone(reserve kan nog)ex international Poulsen en achter in Aldeweireld en van Rhijn en van Gaal zijn nood oplossing Vermeer,dat zijn in mijn ogen te weinig internationals,dat geeft ook het niveau van Ajax weer geen top genoeg. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 11:05 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft toch echt een basisploeg waar ze mee spelen, je kan uiteraard 1 of twee spelers opvangen, maar niet 3 4 of zelfs 5 spelers. dan valt de basis van de ploeg weg en wordt het los zand. Je snapt het idee van teamsport dan niet.... Als je maar 1 of 2 spelers op kan vangen, kan je nooit voor de prijzen spelen.... Nee de eerste elf moeten opgevangen kunnen worden door minimaal de reservebank.... Ajax heeft een te zwakke selectie om dit te doen....of te onervaren.... Je kan nooit uitgaan van een basiself en daar alle wedstrijden mee spelen... Dat kan niet en gebeurt ook nooit... Natuurlijk moet je een vaste kern hebben in je elftal...maar je moet altijd probleemloos andere spelers kunnen inpassen... Een "elftal" bestaat uit 23 spelers.... Enigzins gelijk aan elkaar met een paar bepalende spelers die wedstrijden kunnen beslissen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 11:05 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft toch echt een basisploeg waar ze mee spelen, je kan uiteraard 1 of twee spelers opvangen, maar niet 3 4 of zelfs 5 spelers. dan valt de basis van de ploeg weg en wordt het los zand. Je snapt het idee van teamsport dan niet.... Als je maar 1 of 2 spelers op kan vangen, kan je nooit voor de prijzen spelen.... Nee de eerste elf moeten opgevangen kunnen worden door minimaal de reservebank.... Ajax heeft een te zwakke selectie om dit te doen....of te onervaren.... Je kan nooit uitgaan van een basiself en daar alle wedstrijden mee spelen... Dat kan niet en gebeurt ook nooit... Natuurlijk moet je een vaste kern hebben in je elftal...maar je moet altijd probleemloos andere spelers kunnen inpassen... Een "elftal" bestaat uit 23 spelers.... Enigzins gelijk aan elkaar met een paar bepalende spelers die wedstrijden kunnen beslissen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 09:12 schreef hippy het volgende:[..] Een team bestaat niet uit elf spelers...als dat je gedachte is, ben je heel naief... Je moet niet praten over een basis 11, maar over 23 spelers die elkaar aanvoelen, elkaar wat gunnen en die min of meer gelijk zijn aan elkaar... Natuurlijk heb je spelers die er bovenuit steken... Maar je moet gewoon concluderen dat de selectie te zwak is... En als je het spel tegen zwolle goed vond, dan heb je niet goed zitten kijken.... Had na 20 min. moeite om mijn ogen open te houden... Dan kijk ik nog liever naar psv...daar zit passie in...vechtlust... Als je ziet hoe eriksen de bal "probeert" te blokken bij die twee tegengoals.... Zo zwak...maar goed ik heb het al vaker gezegd...ajax mist een dynamische middenvelder die box to box speelt.... Altijd weer terug bij een counter...als we zwolle al niet kapot kunnen spelen op dit moment, succes tegen de toppers... Want we spelen nu twee keer zo slecht dan aan het begin van het seizoen... En als we gaan teren op 3 a 4 goeie wedstrijden in een seizoen, gaan we aardig de kant op van onze aartsrivaal... Je moet als topploeg toch zeker wel 25 goeie wedstrijden in de competitie kunnen spelen....dat is niet teveel gevraagd denk ik zo... Ik heb pas een stuk of 3 echt goeie wedstrijden gezien... Inderdaad dat vertel ik al maanden je middenveld mist klasse,buiten Eriksen heb je Siem -Shone-Poulsen-Enoh-Serero buiten Serero die ik nog te weinig heb zien spelen is dat middenveld geen top,dat gaat ook tenkoste van Eriksen,je zal en moet een topper op het middenveld er bij hebben,een international of een semitopper uit Spanje zoals Gabri was en ook de Zeeuw was van meerwaarde voor Ajax op het middenveld,helaas is ons huidige middenveld niet top genoeg voor een kampioenschap,misschien dat Serero en/of Rits en Klaasen /Andersen het tij kunnen keren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 09:20 schreef Brandje het volgende:[..] We hebben met Siempie wel degelijk iemand die van box to box kan spelen alleen staat hij daarvoor op de vekreerde plek. Voor de rest sluit ik mij helemaal aan bij betoog Ja Siem kan van box to box spelen in zijn eigen tempo geen versnelling teweinig techniek een goede suptopper geen top voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 09:27 schreef hippy het volgende:[..] Je snapt het idee van teamsport dan niet.... Als je maar 1 of 2 spelers op kan vangen, kan je nooit voor de prijzen spelen.... Nee de eerste elf moeten opgevangen kunnen worden door minimaal de reservebank.... Ajax heeft een te zwakke selectie om dit te doen....of te onervaren.... Je kan nooit uitgaan van een basiself en daar alle wedstrijden mee spelen... Dat kan niet en gebeurt ook nooit... Natuurlijk moet je een vaste kern hebben in je elftal...maar je moet altijd probleemloos andere spelers kunnen inpassen... Een "elftal" bestaat uit 23 spelers.... Enigzins gelijk aan elkaar met een paar bepalende spelers die wedstrijden kunnen beslissen... Ik snap het prima, en Barcelona volgens mij ook toch?? OOk daar kunnen ze niet 5 geblesseerde basisspelers opvangen en goed spelen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Dan heb je niet goed naar hun bank gekeken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kerel, ik zie alle wedstrijden van Barca en weet heel goed wie er op de bank zit, daar zitten 3 spelers die aanvallend niet minder zijn dan de basis, maar nu het hele centrum daar weg is, Alves geblesseerd draait het voor geen meter verdedigend en krijgen ze heel veel tegengoals te verwerken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon onderdeel van het onmogelijk kunnen opvangen van zoveel geblesseerde basispelers. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ze hebben een blessuregolf..tja... Dat kan gebeuren... Maar ze hebben zeker een vervanger voor elke plek in het veld... Sommige zijn dan op meerdere plekken inzetbaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft ook voor iedere plek een vervanger, alleen is die logischerwijs niet beter of net zo goed als de beoogde basisspeler. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 november 2012 - 14:10 schreef remco k het volgende:Ajax heeft ook voor iedere plek een vervanger, alleen is die logischerwijs niet beter of net zo goed als de beoogde basisspeler. Dat is dus mijn hele punt...en dat moet wel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Natuurlijk moet dat niet. Zoals ik al zei, bij Barca United Real en al die andere toploegen is dat ook niet zo. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 november 2012 - 17:53 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk moet dat niet. Zoals ik al zei, bij Barca United Real en al die andere toploegen is dat ook niet zo. Nogmaals...dan kijk je niet goed naar hun bank |
|
|
|