BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord doet gewoon nog mee om de titel!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fey12
 fey12 - woensdag 07 november 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Feyenoord heeft nu bij de gehele top 10 van de eredivisie uitgespeeld, behalve bij Ajax! Feyenoord doet nog gewoon mee om de titel, de makkelijkere wedstrijden komen vanaf nu tot de rest van het seizoen. We doen gewoon nog mee om de titel, vooral wanneer we weer twee plekken hoger staan in de winterstop!

Schaken gelooft nog in titelkansen Feyenoord
Gepubliceerd op woensdag 7 november 2012 om 19:14

Na elf speeldagen in de Eredivisie heeft Feyenoord al tien punten achterstand op koploper FC Twente. Toch gelooft aanvaller Ruben Schaken nog volop in de titelkansen van de Rotterdamse club.

"In deze competitie is alles mogelijk. Het gat is groot, maar Twente krijgt nog genoeg moeilijke wedstrijden", zegt Schaken tegen NUsport. Feyenoord speelt voor de winterstop nog tegen Roda JC Kerkrade (thuis), Willem II (thuis), AZ (uit), RKC Waalwijk (thuis), NAC Breda (uit), ADO Den Haag (thuis) en FC Groningen (thuis).

Schaken: "Voor ons komt er een reeks van vier wedstrijden waarin we twaalf punten kunnen pakken. We weten dus wat ons te doen staat: winnen, winnen, winnen."
van geil
 van geil - woensdag 07 november 2012 - 19:37   quote  deeplink  
ja,,,als je er maar in gelooft en voor gaat..
de titel is zeer moeilijk,,maar tweede kan weer zomaar,,,zei ik vorig seizoen ook al vroeg en dat koste me nogal wat lacherige reakties.

maar utrecht,matig moeten we overheen
020 ook karig kan makkelijk
vitesse valt na het vertrek van Bony in de winterstop terug
twente heeft al n halve competitie gevoetbald door de 4 dubbele europese voorrondes dus dat gaat mis na de winterstop.

pisvee zal niet meevallen om te passeren ,maar je weet nooit.

dus mijn doelstelling TWEEDE
Alexi
 Alexi - woensdag 07 november 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Dan moeten ze er ook echt!staan, want aan ons ,de supporters zal het niet liggen........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 november 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Over 4 wedstrijden ziet het allemaal een stuk beter uit ,daar ben ik van overtuigt...
Ik zie het ook wel positief in allemaal.
FR-D@@N
 FR-D@@N - woensdag 07 november 2012 - 23:33   quote  deeplink  
we worden 6de
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 november 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Begin deze week al in ander topic gepost:
Nrs. 1 t/7 al gehad, waarvan nrs. 1 t/m 4 uit.
In de winterstop kunnen we zomaar 3e of 4e staan...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 november 2012 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2012 - 23:58 schreef FR-Henk het volgende:
Begin deze week al in ander topic gepost:
Nrs. 1 t/7 al gehad, waarvan nrs. 1 t/m 4 uit.
In de winterstop kunnen we zomaar 3e of 4e staan...
Ja! of niet!
Rickie
 Rickie - donderdag 08 november 2012 - 07:41   quote  deeplink  
Verdediging is minder dan vorig seizoen, het middenveld veel minder dan vorig seizoen en de voorhoede is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Vorig seizoen 2e, dit seizoen zal dat rond de 4e plek zijn..
Rickie
 Rickie - donderdag 08 november 2012 - 07:46   quote  deeplink  
3, 4 of 5 dus, moeten ze thuis wel alles winnen. En zowieso alles winnen wat buiten de top 10 valt, uit en thuis..
De Spot
 De Spot - donderdag 08 november 2012 - 08:23   quote  deeplink  
Geloof er niet in je nog te zwak op bepaalde posities...Keeper Mathijsen..en Immers de rest van de basis kan mee met de top in Nederland.
muisje1966
 muisje1966 - donderdag 08 november 2012 - 09:20   quote  deeplink  
Ik zie het ook zeker nog positief we moeten blijven geloven want ze kunnen het dat hebben ze laten zien ook YNWA
craven
 craven - donderdag 08 november 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Top 5 en niet overdrijven....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 november 2012 - 17:45   quote  deeplink  
Koeman: 'In onze thuiswedstrijden moeten we toeslaan'

600x400-wd-1214529.jpg

Feyenoord speelde van zijn eerste elf wedstrijden in de huidige competitie er zeven uit, maar krijgt nu een serie waarin het van de resterende zeven duels in 2012 er vijf op eigen veld afwerkt; tegen Roda JC, Willem II, RKC Waalwijk, ADO Den Haag en FC Groningen. En dus moeten we punten pakken, zegt trainer Ronald Koeman.
Juist in onze thuiswedstrijden moeten we toeslaan, zodat we in de winterstop op een positie staan die aan onze doelstelling voldoet. Ondanks het 3-0 verlies van afgelopen zondag bij FC Twente is Koeman niet ontevreden over het spel van zijn ploeg. Ik vond de nederlaag verdiend, maar wel geflatteerd. We voetballen in fases redelijk tot goed, maar zijn niet scherp op de momenten dat je iets moet afdwingen. Vorig seizoen deden we dat wat gemakkelijker, maar gingen we pas echt goed spelen in de periode waarin we ons nu bevinden. Alles is voor verbetering vatbaar, maar we zijn op de goede weg.

Koeman koos in Enschede voor Tonny Vilhena als vervanger van Kelvin Leerdam. Tonny is pas zeventien jaar, dus is het niet raar als hij niet speelt, weet de coach. Maar hij laat zien gewoon heel goed te kunnen voetballen. Ik ben tevreden over de manier waarop hij het tegen FC Twente invulde.
 bron:FR12
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 08 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
komt goed,plekkie uhhhhhhm 3
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 november 2012 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 november 2012 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
komt goed,plekkie uhhhhhhm 3
niks mis met (nu nog) plekkie 3

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord doet gewoon nog mee om de titel!!









0.0097610