BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - VVV Venlo (zaterdag 17 november 2012 , 19:45): 2 - 0

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 11 november 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Wat is jullie verwachting van de Eredivisie wedstrijd Ajax-VVV?
hippy
 hippy - zondag 11 november 2012 - 16:03   quote  deeplink  
5-0
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - zondag 11 november 2012 - 16:51   quote  deeplink  
3-2
molke
 molke - zondag 11 november 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Lekker alles op de compititie zetten en europees niet niet belangrijk vinden die lampjes ( hoe dom zijn die psvers ) dom dom en nog eens dom van die lampjes psvvvvvvvvvv
Mokum1
 Mokum1 - maandag 12 november 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 18:13 schreef molke het volgende:
Lekker alles op de compititie zetten en europees niet niet belangrijk vinden die lampjes ( hoe dom zijn die psvers ) dom dom en nog eens dom van die lampjes psvvvvvvvvvv
Dat zeggen ze pas als het kwaad geschied is.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 12 november 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 18:13 schreef molke het volgende:
Dat zeggen ze pas als het kwaad geschied is.

opes dubbele clickerdeclick

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 november 2012 door Mokum1 --
Ajacied 410
 Ajacied 410 - dinsdag 13 november 2012 - 12:34   quote  deeplink  
3-0
Ajacied 410
 Ajacied 410 - dinsdag 13 november 2012 - 18:12   quote  deeplink  
Moet wel lukken in de ArenA.
Ajx
 Ajx - dinsdag 13 november 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Volle bak er op en doelsaldo mee gaan pakken!
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 november 2012 - 23:48   quote  deeplink  
5-1.dat gaat ajax simpel winnen.
nora
 nora - woensdag 14 november 2012 - 12:49   quote  deeplink  
dacht Twente en AZ ook thuis ,alleen als ze er echt voor gaan kan het een grote uitslag worden 28-0 en anders 1-0
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Vermeer ziek dus morgen Cillissen op goal. Hoessen vervangt Babel in de selectie. Veltman voor Alderweireld.

Zie mogelijkheden voor Fischer, Cillissen en Veltman op een nadrukkelijk signaal af te geven :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2012 door Eide --
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 13:53 schreef Eide het volgende:
Vermeer ziek dus morgen Cillissen op goal. Hoessen vervangt Babel in de selectie. Veltman voor Alderweireld.

Zie mogelijkheden voor Fischer, Cillissen en Veltman op een nadrukkelijk signaal af te geven :)
We zullen zien...moisander kan de rol die hij bij az had nu wel beter uitvoeren....
Hij is de ervaren rot achterin...
Misschien is het wel beter zo...
Had wel liever denswil gezien...
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 15:29 schreef hippy het volgende:

[..]

We zullen zien...moisander kan de rol die hij bij az had nu wel beter uitvoeren....
Denswil is een linkspoot en dus de vervanger van Moisander, Veltman is een rechtspoot en dus de vervanger van Alderweireld.

Ik denk dat FdB Toby wil sparen voor de CL ontmoeting tegen Dortmund.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2012 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 16 november 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 15:29 schreef hippy het volgende:

[..]

Waarom Denswill, dat is een LCV met een linker been, Veltman is een RCV met een rechter been, daarnaast is Veltman veel vaker bij de selectie en denk ik dat ie ook beter is dan Denswill..
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zaterdag 17 november 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Denk wel dat het een makkie wordt maar we moeten wel snel op voorsprong komen.
E-J
 E-J - zaterdag 17 november 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Al weken niet om aan te gluren en tegen de boys uit Venlo is weer niet veel beter.......

Pijn aan de ogen!!!!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 20:15 schreef E-J het volgende:
Al weken niet om aan te gluren en tegen de boys uit Venlo is weer niet veel beter.......

Pijn aan de ogen!!!!!
saaie Kut pot weer! Kunnen alleen boven zichzelf uit stijgen bij een aansprekende tegenstander! Ideale schoonzonen kunnen weer niks verzinnen zit geen idee achter.
E-J
 E-J - zaterdag 17 november 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat ze nog weken kunnen doorspelen zonder een kans te creeeren......
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 17 november 2012 - 21:12   quote  deeplink  
lekker rustig hier...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 17 november 2012 - 21:16   quote  deeplink  
jammer Wildschut..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 21:16 schreef infamous psv het volgende:
jammer Wildschut..
zeker gewonnen lampie? Kom je even langs voor je portie leedvermaak?
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 17 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 21:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

gevoelig hier toch altijd..
dont sweat , jullie winnen toch wel..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 17 november 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Cillissen geen topper
ktotheb
 ktotheb - zaterdag 17 november 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Ontzettend matige wedstrijd natuurlijk, met als dieptepunt voor mij Schone en Eriksen. Schone alleen maar passen achteruit en Eriksen heb ik alleen maar slechte passes zien geven, echt heel erg matig. Maar goed, als een andere ploeg deze wedstrijd speelt heet dat zakelijk, dus laten we het daar maar op houden.
Dat iedereen graag cillesen wil zien ipv vermeer moet na een wedstrijd als deze toch ook toegeven dat dat in ieder geval geen verbetering is, want als je zo weinig te doen krijgt en dan toch een onzekere indruk achterlaat doe je het niet geweldig.
ktotheb
 ktotheb - zaterdag 17 november 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Nog even als toevoeging trouwens, VVV verdient echt de anti-voetbal prijs en ze winnen wat mij betreft dan ook echt de gouden drol, want sjonge jonge, die kunnen beter gaan handballen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 november 2012 door ktotheb --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 november 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 21:31 schreef ktotheb het volgende:
Ontzettend matige wedstrijd natuurlijk, met als dieptepunt voor mij Schone en Eriksen. Schone alleen maar passen achteruit en Eriksen heb ik alleen maar slechte passes zien geven, echt heel erg matig. Maar goed, als een andere ploeg deze wedstrijd speelt heet dat zakelijk, dus laten we het daar maar op houden.
Dat iedereen graag cillesen wil zien ipv vermeer moet na een wedstrijd als deze toch ook toegeven dat dat in ieder geval geen verbetering is, want als je zo weinig te doen krijgt en dan toch een onzekere indruk achterlaat doe je het niet geweldig.
Nou de Jong en Boerrigter zijn ook niet in beste doen hoor.. Ook Veltman vind ik niet erg best kan ook niet verwachten dat zo een jongen er gelijkt staat maar alle keren dat ik hem zag spelen, gaf ie van die slappe ballen. Cilissen tja ik ga hem niet op 1 wedstrijd beoordelen.
Eide
 Eide - zaterdag 17 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Zo, op weg terug uit Amsterdam. Ik vind dat Cillissen vandaag eens kans heeft gemist. Pakt die uitbraak goed maar is 2 keer erg inzeker. Eriksen viel tegen, net als Fischer. Veltman wel top en Hoessen deed veel goed.
Aartus
 Aartus - zaterdag 17 november 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Waardeloze wedstrijd!!!!
Aartus
 Aartus - zaterdag 17 november 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 21:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja want hij staat bovenaan...Met een dikke voorsprong op ajax...Twente staat ook dik voor op jullie....Moeilijk te verteren he???? Hoogmoed komt voor de val!!!
Eide
 Eide - zondag 18 november 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 23:16 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja want hij staat bovenaan...Met een dikke voorsprong op ajax...Twente staat ook dik voor op jullie....Moeilijk te verteren he???? Hoogmoed komt voor de val!!!
Ach ja, je aanstellen op een ander forum en daar een beetje popie jopie doen is natuurlijk wel stijlvol of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2012 door Eide --
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 november 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 00:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach ja, je aanstellen op een ander forum en daar een beetje popie jopie doen is natuurlijk wel stijlvol of niet?
trek het je niet aan
remco k
 remco k - zondag 18 november 2012 - 01:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Leg eens uit
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 18 november 2012 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 22:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou de Jong en Boerrigter zijn ook niet in beste doen hoor.. Ook Veltman vind ik niet erg best kan ook niet verwachten dat zo een jongen er gelijkt staat maar alle keren dat ik hem zag spelen, gaf ie van die slappe ballen. Cilissen tja ik ga hem niet op 1 wedstrijd beoordelen.
Mee eens hoor, die waren ook niet best, maar veltman wil ik hier niet op beoordelen en vond schone en Eriksen nog slechter dan de anderen. Cillesen heeft vaker gekeept en liet altijd een dergelijke indruk achter. Vermeer wordt vaak afgerekend op die onzekere momenten, maar Cillesen heeft die dus ook
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 november 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hey Anus ben je er ook weer? De enige hier met hoogmoed zijn jullie twee! Vorige seizoenen vergeten?? Wanneer gaan jullie vallen?? Zegt ook meer over jullie dat jullie hier zijn om te provoceren. Heb je mij op jullie forum's gezien toen we kampioen werden?? Nee calimero's ik kom daar niet! Wij zijn AJAX!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2012 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 november 2012 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 01:33 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Mee eens hoor, die waren ook niet best, maar veltman wil ik hier niet op beoordelen en vond schone en Eriksen nog slechter dan de anderen. Cillesen heeft vaker gekeept en liet altijd een dergelijke indruk achter. Vermeer wordt vaak afgerekend op die onzekere momenten, maar Cillesen heeft die dus ook
Eens en Veltman mag nog foutjes maken als die slappe ballen er maar uit gaan! Voor de rest net als andere weken twee gezichten. Europees top, competitie KUT!
Eide
 Eide - zondag 18 november 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 00:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

trek het je niet aan
Je hebt ook gelijk man.
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 november 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 09:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hey Anus ben je er ook weer? De enige hier met hoogmoed zijn jullie twee! Vorige seizoenen vergeten?? Wanneer gaan jullie vallen?? Zegt ook meer over jullie dat jullie hier zijn om te provoceren. Heb je mij op jullie forum's gezien toen we kampioen werden?? Nee calimero's ik kom daar niet! Wij zijn AJAX!
kalm jonguh , in mijn tekst lees je nergens dat ik het over kampioenschap van wie dan ook heb..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 november 2012 - 11:13   quote  deeplink  
Hehehehehehehe hey D ouwe intrigant ben je vrienden aan het maken

1z4xul2.jpg

en dit is nog wel je "better half"......kan je nagaan Hahahahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 november 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 22:26 schreef Eide het volgende:
Zo, op weg terug uit Amsterdam. Ik vind dat Cillissen vandaag eens kans heeft gemist. Pakt die uitbraak goed maar is 2 keer erg inzeker. Eriksen viel tegen, net als Fischer. Veltman wel top en Hoessen deed veel goed.
Het was gewoon slappe hap tegen VVV...ze hadden ze moeten oprollen met zeker 5-0...ook al staan ze tegen 10 verdedigers...er zit op dit moment weinig verrassends in het elftal...te weinig diepte....kwalitatief mag het niveau wel omhoog....mocht Ajax woensdag ook zo slap spelen mogen ze al blij zijn met 1-3....
nora
 nora - zondag 18 november 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Te weinig kwaliteit stond er op het veld zoals gewoonlijk op 60 procent zo,n pot winnen dan moet je extra kwaliteit hebben en dat hebben we niet dus is het ook moeilijk van de onderste clubs te winnen,als je die met een grote uitslag wil winnen dan moet je 100 procent geven met deze selectie.
Eide
 Eide - zondag 18 november 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 23:23 schreef nora het volgende:
Te weinig kwaliteit stond er op het veld zoals gewoonlijk op 60 procent zo,n pot winnen dan moet je extra kwaliteit hebben en dat hebben we niet dus is het ook moeilijk van de onderste clubs te winnen,als je die met een grote uitslag wil winnen dan moet je 100 procent geven met deze selectie.
Ik had, in het stadion, zeker niet het idee dat het aan de instelling of de werklust lag. Het tegenoverstelde zelfs. Het zit em puur in diepgang, combinerend vermogen in de kleine ruimte en de durf om gewoon een pass hard en scherp in te spelen.

Het is te vaak een kwestie van ruimte die ontstaat en dan toch nog 1 keer die bal willen raken voordat de pass gegeven wordt. Op het moment dat dat eruit gaat komt het helemaal goed.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 19 november 2012 - 09:30   quote  deeplink  
De instelling van de tegenstanders vind ik bepalend. Ze graven zich in, je weet van te voren dat het saai gaat worden. Zoeken zoeken en nog eens zoeken naar de opening. Verschrikkelijk moeilijk om dan diepgang te vinden als er geen ruimte is.
Zelfs Vitesse Twente en vorig jaar PSv speelde ook zo, wachtend op de counter.

Als je het vergelijkt als Nederland tegen een kutland moet krijg je hetzelfde. Op voorhand wordt er 12-0 groepen en het valt altijd tegen.

Barcelona tegen Celtic miscchien een voorbeeld, in de voorbereiding vegen wij Celtic van de mat en waren verrast dat ze zo slecht waren. Tegen Baraca graven ze zich in en winnen zowaar.

Nu zit het wel opgesloten in ons spel en geven we ze ook de mogelijkheid om zo te gaan voeballen, en zoals Eide al zegt als je zo speelt behoort de uitvoering perfect te zijn.
hippy
 hippy - dinsdag 20 november 2012 - 13:57   quote  deeplink  
Heb geeneens gekeken...heb me in de dag vergist...;)))...hahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - VVV Venlo (zaterdag 17 november 2012 , 19:45): 2 - 0

0.0067281