BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff over Ajax: Mijn werk zit er bijna op

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
soccer
 soccer - woensdag 14 november 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben helemaal niet volledig dezelfde visie over de jeugd. Van gaal traint op het team. En jc op het individu.
Volgens mij is voetbal toch een teamsport;-). Als je elf individuen opstelt krijg je manchester city
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 november 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je toch aan die drie jaar man.
Dat is het punt waarop Ajax 1 mee moet kunnen doen in de europese top. Ze zijn nu ruim een jaar bezig, nog 3 te gaan.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 15 november 2012 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

inderdaad, maar al die andere Nederlandse clubs zijn realistisch genoeg om dat te erkennen en dus dat niet koste wat kost als einddoel zien.
Het probleem van de visie van Cruijff is dat dat een vereiste is om te slagen en geld te genereren.

[..]

Opleiden vast wel, maar niet allemaal tegelijk in het eerste te laten spelen wat de bedoeling moet zijn.
Ik verwacht dat zeker 3 van de 5 voortijdig al zijn vertrokken.
Ja idd bij Ajax is het koste wat het kost, als je wakker bent hanteerd Feyenoord en Az hetzelfde model al jaren. Niet overdienstelijk toch? Ook koste wat het kost? Nee bittere noodzaak, net als bij Ajax.

Als de contracten in orde zijn is het toch prima als je er 3 verkoopt? Mijn verwachting is dat het ddor de crisis en finacial fairplay clubs dichter bij elkaar komen te liggen.

"Het probleem van de visie van Cruijff is dat dat een vereiste is om te slagen en geld te genereren".

Boudewijntje toch, je hebt echt een tunnel visie, dit is toch van toepassing op elke sportclub, bedrijf of organisatie.
remco k
 remco k - donderdag 15 november 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 00:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is het punt waarop Ajax 1 mee moet kunnen doen in de europese top. Ze zijn nu ruim een jaar bezig, nog 3 te gaan.
NOgmaals, hoe kom je daar toch aan man, dat heeft Cruijff nooit gezegd, er is een lange termijn plan gemaakt, en jij gaat ff roepen dat ze met 3 jaar aan de top van Europa moeten staan.. Volgens mij spoor je niet helemaal.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 november 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 09:30 schreef Mokum1 het volgende:
"Het probleem van de visie van Cruijff is dat dat een vereiste is om te slagen en geld te genereren".

Boudewijntje toch, je hebt echt een tunnel visie, dit is toch van toepassing op elke sportclub, bedrijf of organisatie.
Juist niet. Andere clubs weten dat dat niet lukt en baseren hun begroting niet op het moeten behalen van CL. Als ze dat zouden halen is het grote plus in de begroting, bij Ajax ook onder Cruijff een dikke min als ze het niet halen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 november 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

NOgmaals, hoe kom je daar toch aan man, dat heeft Cruijff nooit gezegd, er is een lange termijn plan gemaakt, en jij gaat ff roepen dat ze met 3 jaar aan de top van Europa moeten staan.. Volgens mij spoor je niet helemaal.
Ik quote Cruijff, die zei voordat hj zijn revolutie begon een aantal jaar (in een interview op tv, kan niet terug zoeken waar exact maar hij heeft het gezegd) Dan zeg ik 4 jaar. Als je zijn uitspraak uitlegd als 7 a 8 jaar dan ben je niet goed bij je hoofd.
Dat Cruijff nu zelf ook inziet dat het niet werkt zoals hij dacht en dan maar roept dat het langer gaat duren is niet mijn probleem want dan kan je het net zo goed voor altijd opschuiven totdat het misschien ooit een keer lukt en het dan over 20 jaar aan het beleid van Cruijff linken.

Als de huidige jeugd A1 van vorig jaar waar mee is begonnen na 4 jaar nog niet voor verandering kan zorgen binnen Ajax 1 dan zijn Ze gewoon niet talentvol genoeg.

Maar ach, ik weet ook wel dat alles van Cruijff goed gepraat wordt door de aanhangers. Maar zoals ik al zeg, we zullen wel zien of over 3 jaar het zijn vruchten afwerpt. Misschien heb ik het fout en dan zal ik het toegeven, maar anders zal ik het jullie allemaal flink inwrijven :)
Ik hoop alleen dat het grootste deel van de supporters genoegen zal nemen met een mogelijk aantal slechte overgangsjaren. Ik hoop dat De Boer er nog lang zal zitten.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 15 november 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 22:11 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Juist niet. Andere clubs weten dat dat niet lukt en baseren hun begroting niet op het moeten behalen van CL. Als ze dat zouden halen is het grote plus in de begroting, bij Ajax ook onder Cruijff een dikke min als ze het niet halen.
JA idd Psv en Feyenoord wisten dat maar al te goed, wij zijn als enige van de grote 3 overeind gebleven. Beide hebben op de knietjes gelegen met het hoofdje naar bene en het handje omhoog.

Kan me niet voorstellen dat Ajax in de min geraakt als er géén CL wordt behaald.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 15 november 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 22:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Misschien heb ik het fout en dan zal ik het toegeven....
Lijkt me sterk..,het toegeven gedeelte dan. ;)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 november 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 22:58 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk..,het toegeven gedeelte dan. ;)
Het is moeilijk te ontkennen dat Ajax het goed doet mochten ze over 3 jaar de halve finales behaald hebben. Dan mag je die nog verliezen ook nog...
Wel weet ik dat vele hier op het forum het niet zullen toegeven dat het beleid van Cruijff heeft gefaald wat betreft Ajax 1 als er over 3 jaar geen groepsfase wordt overleefd in de CL. Ik kan nu al voorspellen dat ik de non-argumenten zal zien rondvliegen als 'het heeft meer tijd nodig' en 'ik heb nooit gezegd dat het nu al zo ver moest zijn'. Je kan het niet eeuwig rekken.

Tot die tijd zal ik Cruijff kritisch blijven volgen, alleen is het jammer (en erg zwak) dat hij zijn handen er nu al weer grotendeels vanaf heeft getrokken.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 16 november 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 00:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is moeilijk te ontkennen dat Ajax het goed doet mochten ze over 3 jaar de halve finales behaald hebben. Dan mag je die nog verliezen ook nog...
Wel weet ik dat vele hier op het forum het niet zullen toegeven dat het beleid van Cruijff heeft gefaald wat betreft Ajax 1 als er over 3 jaar geen groepsfase wordt overleefd in de CL. Ik kan nu al voorspellen dat ik de non-argumenten zal zien rondvliegen als 'het heeft meer tijd nodig' en 'ik heb nooit gezegd dat het nu al zo ver moest zijn'. Je kan het niet eeuwig rekken.

Tot die tijd zal ik Cruijff kritisch blijven volgen, alleen is het jammer (en erg zwak) dat hij zijn handen er nu al weer grotendeels vanaf heeft getrokken.
In mij ogen wordt er teveel vastgebonden aan de visie van Cruijff, zo zie ik het niet, Ik zie het als de visie van Ajax. Hij heeft het alleen maar mogelijk gemaakt.

Vergeet Cruijff nou eens. Ga zeiken over de mensen die de verantwoording hebben. Overmars heeft gezegd dt Ajax over 3 jaar de vruchten gaat plukken.

Jij maakt er nu maar van dat ze de over 3jaar de groepsfase moeten overleven. Waar heb je dat vandaan, waarom gebruik je dit soort argumenten om je uit te spreken?

3 jaar verder....

!Nieuwsflits!
Ondanks Ajax steevast bovenin de Eredivies mee draait is het uitgeschakeld in de groepsfase CL. De supertalenten van de Boer kunnen Europees gezien nog geen vuist maken, in de competitie daarintegen lijkt Ajax zijn weg gevonden te hebben.

PATS, Boudewijn komt inpeperen dat Cruijff gefaald heeft. Ja want Cruijff heeft gezegd dat ze de groepsfase CL nu zouden moeten halen. Iedereeen onslaan andere structuur want dit heeft hopeloos gefaald!
Eide
 Eide - vrijdag 16 november 2012 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben helemaal niet volledig dezelfde visie over de jeugd. Van gaal traint op het team. En jc op het individu.
Om de wijze van trainen dan nog maar even buiten schot te laten. Van Gaal is namelijk voorstander van enorme theoretische onderbouwing van trainers en (semi-)wetenschappelijke methodes terwijl Cruijff het meer zoekt in spelvreugde en op basis van puur talent.

Wil niet zeggen dat de 1 beter is dan de ander, maar er zitten toch wel aanzienlijke verschillen in de benadering van beiden.
remco k
 remco k - vrijdag 16 november 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 22:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik quote Cruijff, die zei voordat hj zijn revolutie begon een aantal jaar (in een interview op tv, kan niet terug zoeken waar exact maar hij heeft het gezegd) Dan zeg ik 4 jaar. Als je zijn uitspraak uitlegd als 7 a 8 jaar dan ben je niet goed bij je hoofd.
Dat Cruijff nu zelf ook inziet dat het niet werkt zoals hij dacht en dan maar roept dat het langer gaat duren is niet mijn probleem want dan kan je het net zo goed voor altijd opschuiven totdat het misschien ooit een keer lukt en het dan over 20 jaar aan het beleid van Cruijff linken.

Als de huidige jeugd A1 van vorig jaar waar mee is begonnen na 4 jaar nog niet voor verandering kan zorgen binnen Ajax 1 dan zijn Ze gewoon niet talentvol genoeg.

Maar ach, ik weet ook wel dat alles van Cruijff goed gepraat wordt door de aanhangers. Maar zoals ik al zeg, we zullen wel zien of over 3 jaar het zijn vruchten afwerpt. Misschien heb ik het fout en dan zal ik het toegeven, maar anders zal ik het jullie allemaal flink inwrijven :)
Ik hoop alleen dat het grootste deel van de supporters genoegen zal nemen met een mogelijk aantal slechte overgangsjaren. Ik hoop dat De Boer er nog lang zal zitten.
Hij heeft direct al aangegeven dat vanaf de dag dat het goed zit het een volledige opleiding duurt voordat Ajax er helemaal bovenop is.. En veranderingen zien is wat anders als er al zijn..
remco k
 remco k - vrijdag 16 november 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Cruijff heeft noit gezegd dat het over 3 jaar klaar is, hij heeft enkel gezegd dat je dan de eerste sportieve postieve veranderingen zou moeten gaan zien.. Dat zijn echt twee heel verschillende dingen, maar meneertje eigenwijs hier houd er zijn eigen regels op na..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 november 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft direct al aangegeven dat vanaf de dag dat het goed zit het een volledige opleiding duurt voordat Ajax er helemaal bovenop is.. En veranderingen zien is wat anders als er al zijn..
Geef eens een link waar dat staat?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 november 2012 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 23:43 schreef remco k het volgende:
Cruijff heeft noit gezegd dat het over 3 jaar klaar is, hij heeft enkel gezegd dat je dan de eerste sportieve postieve veranderingen zou moeten gaan zien.. Dat zijn echt twee heel verschillende dingen, maar meneertje eigenwijs hier houd er zijn eigen regels op na..
En wat zou dat inhouden dan? Minder rode kaarten?
Het is dat ik het interview niet kan vinden waar Cruijff het heeft over een aantal jaren om terug in de europese top te komen anders had ik het je er mee om de oren geslagen ;)
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 17 november 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 01:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is dat ik het interview niet kan vinden waar Cruijff het heeft over een aantal jaren om terug in de europese top te komen anders had ik het je er mee om de oren geslagen ;)
En dan nog als ie dat gezegd heeft. Echt kleuterklasniveau.
remco k
 remco k - zaterdag 17 november 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 00:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Geef eens een link waar dat staat?
Misschien al zijn intervieuws en zijn bezoek aan dwdd terug kijken.
remco k
 remco k - zaterdag 17 november 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 01:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Beter voetbal druiloor, maar goed, ik ga hier even mee kappen want wordt echt moe van dat gezeik en gezemel van je..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 november 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien al zijn intervieuws en zijn bezoek aan dwdd terug kijken.
geef eens link dan, want anders moet je al zijn interviews nog eens terug kijken waar hij 'een aantal jaar' zegt.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 november 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Beter voetbal druiloor, maar goed, ik ga hier even mee kappen want wordt echt moe van dat gezeik en gezemel van je..
watje!
kun je het niet inhoudelijk winnen ga je lopen schelden :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 november 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Hey Boudewijn ouwe Feijenoorder......ga je eens lekker met van Hanegem bemoeien :):)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 november 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 16:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Boudewijn ouwe Feijenoorder......ga je eens lekker met van Hanegem bemoeien :):)
Die had wel een verstandige column geschreven las ik! :)

namelijk:

quote:
Er wordt door veel mensen nogal wat belang gehecht aan de komende benoeming van Edwin van der Sar tot directeur bij Ajax. Overal is er aandacht voor en niet zo'n beetje, zelfs in mijn eigen krant. De mening van Johan Cruijff stond weer in een ander dagblad. Die zei dat hij nu klaar is met zijn werk bij Ajax. Zijn revolutie is geslaagd. Met de plaatsing van Van der Sar in de directie, zitten er naar zijn idee op alle posities mensen aan wie je de toekomst van Ajax kunt toevertrouwen én, ook niet onbelangrijk, mensen die Johan vertrouwt en die hij dus met rust zal laten als er een keer wat verkeerd gaat.

De gedachte dat Johan klaar denkt te zijn in Amsterdam, kan ik maar niet vatten. Of ze hebben zijn mening verkeerd opgeschreven of hij denkt echt dat hij zijn klusje er op heeft zitten. Je zou bijna aan het laatste denken, want deze week werd ook bekend dat Johan naast zijn adviseurschap bij Chivas in Mexico nu ook een club met dezelfde naam in Amerika gaat bijstaan. Het is me allemaal nogal wat. Het begint op een merk te lijken: Johan Cruijff. Dat mag, als je heel goeie mensen hebt die jouw adviezen en plannen blind uitvoeren over de hele wereld. Als het dan ook nog tot succes leidt, heeft niemand er over te klagen.

In het geval van Ajax zie ik het toch anders. Dat is Johan zijn eerste en enige club, daar heeft hij zijn hart aan verpand, als je hem moet geloven. Daar heeft hij alles geleerd en daar heeft hij een band mee. Dat gaat zover dat hij nogal wat mensen, die in mijn ogen best capabel waren, onlangs buiten de deur heeft gewerkt om er zijn eigen mensen te kunnen neerzetten. Geen probleem mee, als het allemaal voor de goede zaak is, dan moet het maar gebeuren.

Maar als hij nu weer denkt op grote afstand te kunnen blijven en er van alles en nog wat anders bij te kunnen doen, dan maakt hij zijn verantwoordelijkheid niet waar. Hij zal er in Amsterdam bovenop moeten blijven zitten, hij zal zijn mensen moeten helpen met meer dan af en toe een columnpje ergens en hij zal toch echt minimaal eens in de twee weken één of meer dagen bij Ajax moeten zijn. Dat lijkt me nogal logisch.
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

namelijk:

[..]

Laat het los Boudewijn... Of ben je nu echt van plan om elk grammetje tekst tot in den treuren uit te melken?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 november 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Spekkie voor jou bekkie hehehe.....in ieder geval ontken je niet meer dat je een Feijenoorder bent,vind ik prima hoor ga er ook met één om :)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 november 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Laat het los Boudewijn... Of ben je nu echt van plan om elk grammetje tekst tot in den treuren uit te melken?
ik reageer alleen op een vraag/opmerking!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 november 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Spekkie voor jou bekkie hehehe.....in ieder geval ontken je niet meer dat je een Feijenoorder bent,vind ik prima hoor ga er ook met één om :)
ben nog steeds clubloos!
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik reageer alleen op een vraag/opmerking!
Ik herhaal: laat het los.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 november 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik herhaal: laat het los.
het is een forum, daar mag je op discussieren

alleen maar ja-knikkers is zo saai!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 november 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:50 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ben nog steeds clubloos!
saarloos.....die honden van je??
Clubloos!!!... me reet vriend
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

*zucht* Ja dat mag. Bovendien is het je eigen forum. Maar je houding is wat kinderachtig in de hele discussie Cruijff. Dat heeft niets met ja-knikken te maken maar met jou constante drang naar stemmingmakerij en eenzijdige belichting van de hele discussie. En dat terwijl er ook echt mensen zijn hier die niet met Cruijff weg lopen. Desondanks ben jij de enige die het zo tot in het overdrevene doordrijft. Van beide zijdes van het argument.

En dat, beste Boudewijn, heeft niets met discussie te maken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 november 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:15 schreef Eide het volgende:

[..]

*zucht* Ja dat mag. Bovendien is het je eigen forum. Maar je houding is wat kinderachtig in de hele discussie Cruijff. Dat heeft niets met ja-knikken te maken maar met jou constante drang naar stemmingmakerij en eenzijdige belichting van de hele discussie. En dat terwijl er ook echt mensen zijn hier die niet met Cruijff weg lopen. Desondanks ben jij de enige die het zo tot in het overdrevene doordrijft. Van beide zijdes van het argument.

Hahahahaha....we zullen die bosche bol ff gek maken gap
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha....we zullen die bosche bol ff gek maken gap
Ach welnee, daar gaat het helemaal niet om joh. Het is alleen zo'n kansloze wellus/nietus discussie die voornamelijk draait om uit verband gerukte media berichten en non-argumenten.

Laat het gewoon rusten weet je. De strijd is gestreden, nu maar eens zien waar het naar toe gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 november 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach welnee, daar gaat het helemaal niet om joh. Het is alleen zo'n kansloze wellus/nietus discussie die voornamelijk draait om uit verband gerukte media berichten en non-argumenten.

Laat het gewoon rusten weet je. De strijd is gestreden, nu maar eens zien waar het naar toe gaat.
Daarom vind ik het wel leuk om Boudewijn te dishen,is een hobby van mij geworden
Heb geen hekel aan hem hoor,integendeel,mag hem wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - maandag 19 november 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Alleen maar nee knikkers om het nee knikken wordt het al niet veel beter van.
soccer
 soccer - maandag 19 november 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Amen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 november 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 18:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens. Ik reageer op opmerkingen naar mij toe, zoals ook de beginpost van dit topic.
Het is ook geen stemmingmakerij, gewoon een mening van een buitenstaander. Als die afwijkend is is dat nog geen stemming maken of eenzijdige belichting.
Eide
 Eide - maandag 19 november 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 20:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens. Ik reageer op opmerkingen naar mij toe, zoals ook de beginpost van dit topic.
Het is ook geen stemmingmakerij, gewoon een mening van een buitenstaander. Als die afwijkend is is dat nog geen stemming maken of eenzijdige belichting.
Boudewijn, je gebruikt elk flauw berichtje om je mening over Cruijff te ventileren waarbij je het woord ja-knikker met grote regelmaat laat vallen. En je opent al die topics zelf. En dan stel je nog dat jij steeds reageert? Kom op zeg.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 19 november 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 20:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Boudewijn, je gebruikt elk flauw berichtje om je mening over Cruijff te ventileren waarbij je het woord ja-knikker met grote regelmaat laat vallen. En je opent al die topics zelf. En dan stel je nog dat jij steeds reageert? Kom op zeg.
Dan moet je toch eens in de lijst kijken wie er welk topic opent, dan zul je zien dat je fout zit. Dit topic bijvoorbeeld is al niet eens door mij geopend.
Ik plaats af en toe de columns van Cruijff op maandag uit de telegraaf omdat daar niet altijd een artikel verschijnt op telegraaf.nl

Beetje selectieve verontwaardiging. Er zijn genoeg anderen op het forum die fanatiek voor of tegen een speler/trainer zijn, maar daar hoor ik je niet over.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 november 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan moet je toch eens in de lijst kijken wie er welk topic opent, dan zul je zien dat je fout zit. Dit topic bijvoorbeeld is al niet eens door mij geopend.
Ik plaats af en toe de columns van Cruijff op maandag uit de telegraaf omdat daar niet altijd een artikel verschijnt op telegraaf.nl

Beetje selectieve verontwaardiging. Er zijn genoeg anderen op het forum die fanatiek voor of tegen een speler/trainer zijn, maar daar hoor ik je niet over.
Als jij verschijnt hier op ons mooie forum,heb je het altijd over Cruijff,en niet over hoe geweldig wij ons gedragen(wat wij dus wel doen)
nora
 nora - dinsdag 20 november 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 17:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

namelijk:

[..]

Beste Boudewijn onze lachwekkende vriend Willem heeft nog nooit een verstandig woord kunnen uiten dus dat lijkt mij sterk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2012 door nora --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 november 2012 - 11:38   quote  deeplink  
Denk dat Boudewijn het synoniem van Willem van Hanegem is ;-)
soccer
 soccer - dinsdag 20 november 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 10:16 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Boudewijn onze lachwekkende vriend Willem heeft nog nooit een verstandig woord kunnen uiten dus dat lijkt mij sterk.
Dus indirict wil je zeggen dat JC niet goed bezig is(was). Want die column was nogal positief over JC wat hij gedaan heeft de afgelopen tijd.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 20 november 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Volgens mij vergeten mensen dat het plan Cruijff eigenlijk het plan Jonk-Jongkind is (dit stond in een uitgebreid interview met Jonk in de VI enige tijd geleden). Zij hebben het plan geschreven en een aantal prominenten uit de voetballerij, waaronder Johan Cruijff, hebben daarover hun licht laten schijnen. Uiteindelijk vond Cruijff het plan zo goed dat hij zich ervoor sterk heeft gemaakt om dat bij Ajax te introduceren. Toen dat niet goedschiks kon (met een verbouwereerde Cruijff, Bergkamp en Jonk in de berm na een mislukt overleg met de toenmalige directie van Ajax) is het kwaadschiks gegaan.
Eide
 Eide - dinsdag 20 november 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 13:29 schreef Jesper11 het volgende:
Volgens mij vergeten mensen dat het plan Cruijff eigenlijk het plan Jonk-Jongkind is (dit stond in een uitgebreid interview met Jonk in de VI enige tijd geleden). Zij hebben het plan geschreven en een aantal prominenten uit de voetballerij, waaronder Johan Cruijff, hebben daarover hun licht laten schijnen. Uiteindelijk vond Cruijff het plan zo goed dat hij zich ervoor sterk heeft gemaakt om dat bij Ajax te introduceren. Toen dat niet goedschiks kon (met een verbouwereerde Cruijff, Bergkamp en Jonk in de berm na een mislukt overleg met de toenmalige directie van Ajax) is het kwaadschiks gegaan.
Dat is niet helemaal correct. Cruijff is wel degelijk de initiator geweest. Cruijff is daarbij wel links en rechts bij gestaan. Rutger Koopmans (destijds zaakwaarnemer voor Cruijff) heeft een grote rol gespeeld, onder andere in Cruijff pushen om nu door te zetten. Anders had Cruijff waarschijnlijk beledigd gezegd dat Ajax het dan maar uit kon zoeken (zoals eerder wel gebeurde).

Het rapport dat als de nieuwe opzet is gepresenteerd is inderdaad wel door Ruben Jongkind geschreven, met de goedkeuring van Cruijff. Hoe nauw Wim jonk daarbij betrokken is geweest durf ik niet te zeggen hoewel Bergkamp en Jonk allebei nadrukkelijk betrokken zijn geweest bij de fluwelen revolutie.

Het plan Cruijff is echt van Cruijff, het rapport 'De weg naar georganiseerde chaos, op weg naar succes' is geschreven door Jongkind. Over de rol van Jongkind is trouwens ook veel te bepraten, een bizar verhaal op zich.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 20 november 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 21:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Er zijn genoeg anderen op het forum die fanatiek voor of tegen een speler/trainer zijn, maar daar hoor ik je niet over.
Op het Ajax forum? Nora over de Jong? Iedereen weet het standpunt van Nora over de Jong maar ergert iemand zich eraan? Aan jouw ergeren er wel mensen, niet omdat je tegen Cruijff bent of wie of wat dat ook, maar aan alle irrelevante randzaken die je de revue laat passeren.

En ga niet vragen welke zaken ik bedoel, heb namelijk niet zo zin om uren te knippen en te plakken ;)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 november 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 18:39 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Op het Ajax forum? Nora over de Jong? Iedereen weet het standpunt van Nora over de Jong maar ergert iemand zich eraan? Aan jouw ergeren er wel mensen, niet omdat je tegen Cruijff bent of wie of wat dat ook, maar aan alle irrelevante randzaken die je de revue laat passeren.
Kan nog heel wat andere voorbeelden noemen.

quote:

En ga niet vragen welke zaken ik bedoel, heb namelijk niet zo zin om uren te knippen en te plakken ;)
Ik ben altijd ontopic!
remco k
 remco k - dinsdag 20 november 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 19:51 schreef Boudewijn het volgende:

Ik ben altijd ontopic!
Nee hoor, nu namelijk niet
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 november 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, nu namelijk niet
Jawel: Cruijff -> vermeend ergeren aan Cruijff -> ergeren aan bepaalde personen/spelers -> voorbeelden van ergernis
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 20 november 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 19:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jawel: Cruijff -> vermeend ergeren aan Cruijff -> ergeren aan bepaalde personen/spelers -> voorbeelden van ergernis
Herstel: ergeren aan bepaalde personen/spelers en Boudewijn

laten we het beesie wel bij zijn naam noemen ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2012 door Mokum1 --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 november 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 20:05 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Herstel: ergeren aan bepaalde personen/spelers en Boudewijn

laten we het beesie wel bij zijn naam noemen ;)
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff over Ajax: Mijn werk zit er bijna op

0.0095160