BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff over Ajax: Mijn werk zit er bijna op

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 november 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, nu namelijk niet
Inderdaad Remco....hij lult uit zijn nek,hij is er als hij zin heeft,en als hij zin heeft zit hij op het Feijenoord topic.....pfffffffffff
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 november 2012 - 20:57   quote  deeplink  
Dus toch: Boudewijn van Hanegem
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 20:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dus toch: Boudewijn van Hanegem
Yep....Zijne hoogheid Boudewijn vanHanegemvanGaaltotBronkhorst....hij is wel van adel hé
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 21:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep....Zijne hoogheid Boudewijn vanHanegemvanGaaltotBronkhorst....hij is wel van adel hé
Tjeminee, kan je dat ff spellen? ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 20 november 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 22:28 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Tjeminee, kan je dat ff spellen? ;-)
Doe ik toch gap.....is vast een belg,daar heten al die royals Boudewijn...:))))
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 november 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doe ik toch gap.....is vast een belg,daar heten al die royals Boudewijn...:))))
oke, bdankt ouwe ;-)
riveco
 riveco - woensdag 21 november 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Maar als hij nu weer denkt op grote afstand te kunnen blijven en er van alles en nog wat anders bij te kunnen doen, dan maakt hij zijn verantwoordelijkheid niet waar. Hij zal er in Amsterdam bovenop moeten blijven zitten, hij zal zijn mensen moeten helpen met meer dan af en toe een columnpje ergens en hij zal toch echt minimaal eens in de twee weken één of meer dagen bij Ajax moeten zijn. Dat lijkt me nogal logisch.

Boudewijn, jij ziet een aantal punten verkeerd!
Ten eerste geloof je alles wat er in het nieuws komt net als Willem.
Ten tweede is Cruijff adviseur en geen directie.
Een advieseur zet eerst de lijnen uit en als hij de lijnen heeft staan kan het ook op afstand bekeken worden.
Ten derde, het overleven van de cl poelwedstrijden is ook een kwestie die je niet kunt aanvoeren, wanttttttt waarom heet het de poel des doods????
En zelfs City heeft er moeite mee ( de kampioen van Engeland) dus slaap lekker door en ouwehoer maar.
Jij bent één van die holle vaten die alleen maar brult om het brullen.
En nog iets, jij zegt dat je het toegeeft als je het verkeerd hebt gezien.
Maarrrrr jij bent niet anders aan het doen om alle verbeteringen die er nu al zijn te gebruiken om te zeggen dat er niets is verandert aan het spel.
Oogkappen afzetten en een tactische cursus gaan volgen dan zie je het verschil in spel.Verder zeg ik ook nog even dat ik nooit zie hoe jou vriend van Gaal het beter aan had gepakt, dus blijft het zwarte gebied in je hoofd ook onberijkbaar voor je.
Discusseren doe je om de goede en de slechte dingen aan te kaarten en niet alleen wat jij denkt wat er slecht is aan het plan van Cruijff of van Gaal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 november 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 10:23 schreef riveco het volgende:
Maar als hij nu weer denkt op grote afstand te kunnen blijven en er van alles en nog wat anders bij te kunnen doen, dan maakt hij zijn verantwoordelijkheid niet waar. Hij zal er in Amsterdam bovenop moeten blijven zitten, hij zal zijn mensen moeten helpen met meer dan af en toe een columnpje ergens en hij zal toch echt minimaal eens in de twee weken één of meer dagen bij Ajax moeten zijn. Dat lijkt me nogal logisch.

Een advieseur zet eerst de lijnen uit en als hij de lijnen heeft staan kan het ook op afstand bekeken worden.
Ten derde, het overleven van de cl poelwedstrijden is ook een kwestie die je niet kunt aanvoeren, wanttttttt waarom heet het de poel des doods????
En zelfs City heeft er moeite mee ( de kampioen van Engeland) dus slaap lekker door en ouwehoer maar.
Maarrrrr jij bent niet anders aan het doen om alle verbeteringen die er nu al zijn te gebruiken om te zeggen dat er niets is verandert aan het spel.
Oogkappen afzetten en een tactische cursus gaan volgen dan zie je het verschil in spel.Verder zeg ik ook nog even dat ik nooit zie hoe jou vriend van Gaal het beter aan had gepakt, dus blijft het zwarte gebied in je hoofd ook onberijkbaar voor je.
Discusseren doe je om de goede en de slechte dingen aan te kaarten en niet alleen wat jij denkt wat er slecht is aan het plan van Cruijff of van Gaal.
AMEN!!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Als hij het zelf in zijn Telegraaf column schrijft (laat schrijven), dan ben ik toch geneigd te geloven dat hij zelf dezelfde mening heeft, nietwaar? ;)

quote:

Een adviseur zou normalerwijs dagelijks aanwezig zijn en meteen bijsturen waar nodig. Als de veranderingen gedaan zijn blijft deze van zeer dichtbij nog een behoorlijke tijd aan om het te controleren en pas nadat het iets heeft opgeleverd kan er langzaam afgebouwd worden.

quote:

Geen idee wat je bedoeld, ik had het namelijk over 3 jaar verder komen in de CL maar als jij nu al weet dat Ajax over 3 jaar CL speelt en wederom in de poule des doods terecht komt: gefeliciteerd :)

quote:

Wederom fout van je!
Ik bemoei me niet met veranderingen aan het spel en laat me daar ook niet over uit. Voor mij telt enkel het behalen van CL en iig in de halve finale komen als progressie. Heb nergens anders gezegd.

Kortom, voordat je gaat reageren, verdiep je eerst in de feiten.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 21 november 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 15:01 schreef Boudewijn het volgende:

Voor mij telt enkel het behalen van CL en iig in de halve finale komen als progressie. Heb nergens anders gezegd.

Je bleef maar hameren op dat het een doelstelling van Ajax is, nu is het me duidelijker.

Het is je eigen standpunt, prima! Had dat ff een paar weken eerder gezegd.

Al dat gelul dat Ajax over 3 jaar afgerekent kan worden als ze de groepsfase niet door komen, pufff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Mokum1 --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 17:01 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Je bleef maar hameren op dat het een doelstelling van Ajax is, nu is het me duidelijker.

Het is je eigen standpunt, prima! Had dat ff een paar weken eerder gezegd.

Al dat gelul dat Ajax over 3 jaar afgerekent kan worden als ze de groepsfase niet door komen, pufff
Werd tijd dan!
nora
 nora - woensdag 21 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
Als je nagaat dat je eindelijk super talenten uit de jeugd opleiding krijgt.daar zit wat aan te komen dan nog duurt het nog zeker 3 jaar voor dat ze op een niveau zitten dat ze ons door de poulfase van de CL kunnen spelen en dan nog ben je niet zeker dat je het red kijk maar naar M/City dus beste Boudewijn het gaat nu nog zeker 3 jaar duren voor een Fischer/Denswil/Andersen/Rits echt top zijn,en dan heb je nog geen zekerheid,dus of alles geslaagd is qua jeugdplan kan je niet laten afhangen van de poulfase van de CL.
Je kan wel eisen dat ze echt boven de rest uitsteken in de Eredivisie,dan kan je zeggen ja het jeugdplan van Cruyff is geslaagd.
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 18:40 schreef nora het volgende:
Als je nagaat dat je eindelijk super talenten uit de jeugd opleiding krijgt.daar zit wat aan te komen dan nog duurt het nog zeker 3 jaar voor dat ze op een niveau zitten dat ze ons door de poulfase van de CL kunnen spelen en dan nog ben je niet zeker dat je het red kijk maar naar M/City dus beste Boudewijn het gaat nu nog zeker 3 jaar duren voor een Fischer/Denswil/Andersen/Rits echt top zijn,en dan heb je nog geen zekerheid,dus of alles geslaagd is qua jeugdplan kan je niet laten afhangen van de poulfase van de CL.
Je kan wel eisen dat ze echt boven de rest uitsteken in de Eredivisie,dan kan je zeggen ja het jeugdplan van Cruyff is geslaagd.
Helaas fout. Deze talenten waren er al voordat het jeugdplan van JC in werking trad.
Dus wat je nu zegt is dat JC de boel overhoop haalde terwijl dat niet nodig was. Ook het doorstromen van de jeugd gebeurt te weinig. Schone gehaald. Poulsen gehaald.Moisander gehaald. Waren die nodig? belemmeren ze niet de doorstromming van de jeugd? Volgens mij kun je pas zeggen dat het plan cruijff geslaagd is als ze over 3 tot 5 jaar in de (sub)top van europa mee draaien. Als het meer dan 7 tot 10 jaar gaat duren denk ik dat er andere factoren mee zijn gaan spelen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 18:40 schreef nora het volgende:
Cruijff zegt zelf dat zijn plan is bedoeld om met de Europese top mee te doen. Ik noem dat halve finale CL behalen. Kampioen worden in de Eredivisie tel ik niet mee aangezien ze dat zonder Cruijff ook al 2 keer achter elkaar hebben gedaan dus dat is niets nieuws. Boven de rest uitsteken zou een graadmeter kunnen zijn maar dat is niet wat Cruijff voor ogen heeft of had dus is ook geen criterium om te bepalen of het plan geslaagd is of niet.
Tijdens de 'revolutie' heeft Cruijff zelf aangegeven dat het binnen een aantal jaar resultaat moet opleveren (dus op het hoogste niveau en dat is CL). Ik noemde dat 4 jaar waarvan er nu ruim een jaar van voorbij is.
Dat het nu blijkt toch lastiger te zijn dan dat ze dachten en daarom het ineens op een 5 tot 7-jaren plan gooien is niet mijn probleem. Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven kan je dan alles wel bagatelliseren en vooruit schuiven. Een ander had dan evenwel met een andere methode ook hetzelfde kunnen behalen of misschien nog beter kunnen doen.

Cruijff en z'n vrienden waren er zo van overtuigd dat hun visie de enige visie was en alleen met hun visie Ajax weer op de rit konden krijgen dus dan mogen ze wat mij betreft daar ook keihard op afgerekend worden. Had Cruijff maar niet zo van z'n toren moeten blazen.
Dus over 3 jaar zullen we meer weten. Men mag het daar niet mee eens zijn maar wat mij betreft leef je dan niet in de realiteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Boudewijn --
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 19:59 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jawel: Cruijff -> vermeend ergeren aan Cruijff -> ergeren aan bepaalde personen/spelers -> voorbeelden van ergernis
zeggen dat je ontopic bent is niet ontopic slome
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

zeggen dat je ontopic bent is niet ontopic slome
Kan het ook zonder te schelden?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 21 november 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Wie scheld waar dan?
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:

prima argumenten alleen 1 ding is wat raar, je zegt dat ie er bovenop moet blijven zitten om vervolgens aan te geven dat hij het van een afstand kan bewaken????
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 15:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

[..]

Een adviseur zou normalerwijs dagelijks aanwezig zijn en meteen bijsturen waar nodig. Als de veranderingen gedaan zijn blijft deze van zeer dichtbij nog een behoorlijke tijd aan om het te controleren en pas nadat het iets heeft opgeleverd kan er langzaam afgebouwd worden.

Vraag me toch echt af waar je dit weg haalt. Heb persoonlijk hier een aantal keer mee te maken gehad en wat jij schetst is toch echt verre van de waarheid. Een adviseur is er over het algemeen namelijk maar even, en zit al helemaal niet midden in de reorganisatie die eventueel plaats vind, maar adviseert van een afstand over eventueel nieuwe structuur en mensen om vervolgens zijn plan over te dragen aan deze mensen. Daarna wordt dit al dan niet door de adviseur gecontroleerd maar veel vaker wordt dit gedaan door een intern directielid..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 20:26 schreef soccer het volgende:

[..]

Kan het ook zonder te schelden?
Waar scheld ik dan??
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar scheld ik dan??
6 posts hierboven en dan nog een aantal meer terug. Of je moet slome en druiloor geen schelden vinden.
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraag me toch echt af waar je dit weg haalt. Heb persoonlijk hier een aantal keer mee te maken gehad en wat jij schetst is toch echt verre van de waarheid. Een adviseur is er over het algemeen namelijk maar even, en zit al helemaal niet midden in de reorganisatie die eventueel plaats vind, maar adviseert van een afstand over eventueel nieuwe structuur en mensen om vervolgens zijn plan over te dragen aan deze mensen. Daarna wordt dit al dan niet door de adviseur gecontroleerd maar veel vaker wordt dit gedaan door een intern directielid..
Maar JC was meer dan een adviseur. Hij heeft namelijk een directie en RvC weggewerkt. Een adviseur adviseert dat alleen ,maar zal het nooit zelf doen.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk ken ik jouw situatie niet maar in het algemeen gezien zou ik dan eens naar een andere adviseur gaan zoeken die zich wel meer wil gaan bemoeien met het bedrijf en de uitvoering van zijn advies.
Maar in Ajax geval is behalve adviseur Cruijff ook de opdrachtgever en kun je dit niet vergelijken met een adviseur uit het bedrijfsleven. Het blijft gewoon raar dat Cruijff zo snel het wel welletjes vindt.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Natuurlijk ken ik jouw situatie niet maar in het algemeen gezien zou ik dan eens naar een andere adviseur gaan zoeken die zich wel meer wil gaan bemoeien met het bedrijf en de uitvoering van zijn advies.
Maar in Ajax geval is behalve adviseur Cruijff ook de opdrachtgever en kun je dit niet vergelijken met een adviseur uit het bedrijfsleven. Het blijft gewoon raar dat Cruijff zo snel het wel welletjes vindt.
Whahaha, ja dat zal het zijn.. Ik heb het niet over adviseurs bij 1 mans zaken of iets dergelijks kerel..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, ja dat zal het zijn.. Ik heb het niet over adviseurs bij 1 mans zaken of iets dergelijks kerel..
Naja, mijn ervaring is gebaseerd op een beursgenoteerd bedrijf met Deloitte als consultant groep. Die noemen het na advisering ook het begeleiden qua implementatie. En die mensen liepen er toch dagelijks rond...

Maargoed, Cruijff was ook de opdrachtgever dus zowiezo een apart verhaal.
soccer
 soccer - woensdag 21 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Even over een adviseur.(maakt niet uit hoe groot het bedrijf is wat geadviseerd wordt). Hij krijgt een opdracht,onderzoekt en registreert en brengt advies uit. Wat er met dit advies gedaan wordt zal hem in feite een biet zijn. Het bekende rapport dat onderin een bureaula verdwijnt. Wordt er verder nog actie van hem verwacht dan is hij verder betrokken bij de acties die ondernomen moeten worden. Dan kan hij pas van het toneel verdwijnen als de doelstellingen gehaald zijn. In het geval van JC zou ik denken blijvende aansluiting bij de europese (sub)top binnen middellange termijn (5 jaar).
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Naja, mijn ervaring is gebaseerd op een beursgenoteerd bedrijf met Deloitte als consultant groep. Die noemen het na advisering ook het begeleiden qua implementatie. En die mensen liepen er toch dagelijks rond...

Maargoed, Cruijff was ook de opdrachtgever dus zowiezo een apart verhaal.
1 voorbeeld?? en een adviseur is geen opdrachtgever he..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

1 voorbeeld?? en een adviseur is geen opdrachtgever he..
Cruijff is beide zeg ik toch
riveco
 riveco - woensdag 21 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Boudewijn, kijk wat je zegt:omdat Willem het in de krant zet is het waar??? Zit Willem iedere dag bij Ajax? Is dat geloofwaardig voor jou????
In een zakelijke omstandigheid worden er mensen op een plaats gezet en wordt er om een zekere tijd gekeken of alles naar behoren gaat en anders wordt het weer wat bijgestuurd. En Cruijff heeft geen zitting in de raad, en de adviseur die jij aanhaalt is een man die betaalt wordt voor 40 werken in de week en Cruijff krijgt niets, misschien alleen dalijk weer iets meer status haha.
Ook bij punt 3 denk je heel bijdehand te zijn, maar vorlopig zitten we al 2 maal in de zwaarste poel, en zolang je dat houd is het niet vanzelfsprekend dat je dan de poel overleeft. Dus niet allerlij dingen ombuigen om het slimste jongetje van de klas te zijn.
En met het laatste is gelijk punt 4 besproken, voetbal is niet alleen de halve finale Cl. Ben benieuwd wat je nu weer aanvoerd om je straatje schoon te vegen haha
riveco
 riveco - woensdag 21 november 2012 - 21:58   quote  deeplink  
En Remco als hij alles op poten heeft hoeft hij er niet meer bovenop te zitten, want dat doen dan andere voor hem he, misschien kwam dat niet goed door.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:58 schreef riveco het volgende:
En Remco als hij alles op poten heeft hoeft hij er niet meer bovenop te zitten, want dat doen dan andere voor hem he, misschien kwam dat niet goed door.
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 21:56 schreef riveco het volgende:
Boudewijn, kijk wat je zegt:omdat Willem het in de krant zet is het waar??? Zit Willem iedere dag bij Ajax? Is dat geloofwaardig voor jou????
In een zakelijke omstandigheid worden er mensen op een plaats gezet en wordt er om een zekere tijd gekeken of alles naar behoren gaat en anders wordt het weer wat bijgestuurd. En Cruijff heeft geen zitting in de raad, en de adviseur die jij aanhaalt is een man die betaalt wordt voor 40 werken in de week en Cruijff krijgt niets, misschien alleen dalijk weer iets meer status haha.
Ook bij punt 3 denk je heel bijdehand te zijn, maar vorlopig zitten we al 2 maal in de zwaarste poel, en zolang je dat houd is het niet vanzelfsprekend dat je dan de poel overleeft. Dus niet allerlij dingen ombuigen om het slimste jongetje van de klas te zijn.
En met het laatste is gelijk punt 4 besproken, voetbal is niet alleen de halve finale Cl. Ben benieuwd wat je nu weer aanvoerd om je straatje schoon te vegen haha
Ik weet niet of je gewoon niet de moeite neemt om te lezen wat ik post of dat je het niet wilt begrijpen maar:
- ik zei enigzins gekscherend dat het een verstandige colum was, niet dat het perse zou kloppen. Willem kraamt vaker onzin uit dan waarheid
- cruijff adviseert zijn eigen mensen met zijn eigen plan en zou ook de uitvoering moeten doen, of hij er geld voor vangt maakt me niets uit
- qua CL heb ik het over 3 jaar, niet nu en afgelopen jaar waarbij vorig jaar er gewoon een oor aangenaaid werd door omkoping en dwaze scheidsrechters. Tot aan die 3 jaar zal ik Cruijff niets aanrekenen. Hoogstens slechte beslissingen door de poppetjes van Cruijff maar dat ligt dan niet aan zijn visie.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Zijn visie is al lang bewezen. Zie het Barca van de afgelopen 10 jaar..
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Gister tegen Spartak 10 zelf opgeleide spelers op het veld, en die zijn stuk voor stuk opgeleid volgens de Cruijff visie..
riveco
 riveco - woensdag 21 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Wie wil wat niet begrijpen? Je voert het aan als tegenwoord en dat is dan gekscherend? Cruijff adviseert geen schooljongens, dus hoef je er niet zo kort op te zitten als de juiste er zitten.
Maar ja jij zal je vrouw ook wel zo controleren haha bij de opvoeding van de kinderen of bij boodschappen doen.
Of heb je daar wel vertrouwen in? En durf je dan wel de touwtjes uit handen te geven? En wat jij slechte poppetjes vind, vind een ander misschien wel hele goede poppetjes.
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Cruijff gelooft in talent, altijd al gedaan, en niet alleen op het veld..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:26 schreef riveco het volgende:
Wie wil wat niet begrijpen? Je voert het aan als tegenwoord en dat is dan gekscherend? Cruijff adviseert geen schooljongens, dus hoef je er niet zo kort op te zitten als de juiste er zitten.
Maar ja jij zal je vrouw ook wel zo controleren haha bij de opvoeding van de kinderen of bij boodschappen doen.
Of heb je daar wel vertrouwen in? En durf je dan wel de touwtjes uit handen te geven? En wat jij slechte poppetjes vind, vind een ander misschien wel hele goede poppetjes.
Je leest niet wat ik zeg dus laat maar.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 november 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:34 schreef remco k het volgende:
Cruijff gelooft in talent, altijd al gedaan, en niet alleen op het veld..
Ik zie liever talent en ervaring samen. Binnen en buiten het veld.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 21 november 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als je zo blijft vervelen dan kan ik niet anders dan je n tijdelijke ban geven..
Bij deze ben je gewaarschuwd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 november 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:47 schreef infamous psv het volgende:

[Op woensdag 21 november 2012 - 22:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

..]

als je zo blijft vervelen dan kan ik niet anders dan je n tijdelijke ban geven..
Bij deze ben je gewaarschuwd
Tijdelijk???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 21 november 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Sorry Boudewijn, maar jij geeft alleen maar af op Cruijff en zijn plannen/ideeën, Hij kan vooralsnog totaal geen goed doen. Kijk het eerst een tijdje aan, dan spreken we elkaar over een paar jaar weer (Na je ban ;-))
remco k
 remco k - woensdag 21 november 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan komt het dus helemaal goed. Overmars is ervaren, Sar heeft talent. Mooie combo.
Javid
 Javid - donderdag 22 november 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Jong Ajax (English: Young Ajax) are the reserve team of AFC Ajax. In the past the team has competed in the KNVB Cup, reaching the quarter-finals on three occasions, and the semi-finals in 200102.[2]

Source wikipedia.

Now Ajax A selection on 4-th place.Jong Ajax squads even in deeper ass.

De missie van Johan Cruijff bij Ajax is bijna volbracht!YEP!thanks!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff over Ajax: Mijn werk zit er bijna op

0.0076081