|
|
nora
|
|
|
Ja die is 33 en verdient meer als heel Ajax.Maar het zou wel zo,n type moeten zijn eentje die compleet is techn/power en scorend vermogen,in mindere mate hadden wij Gabri en de Zeeuw maar die zijn er niet meer,misschien is Mcdonald van Roda te snel weg gegaan bij Ajax ? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Moet eerlijk bekennen dat ik hem niet ken... Na ajax gaat ie over op sport 1...:))) Janssen van twente....fer ook, maar dat is een kakkerlak... Maher zou het ook kunnen, maar is nog erg licht... In nederland heb je niet veel opties denk ik... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gabri en Demi waren harde werkers maar natuurlijk geen creatieve rasvoetballers zoals Eriksen dat is. Ik zet van binnen de club mijn geld op Rits als potentiele vervanger, maar liever zie ik Eriksen een paar jaar verlengen waarna Raf VDV komt afsluiten bij Ajax op die positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met Serrero ernaast liep het een aantal wedstrijden prima.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Klopt helemaal, Thulani bracht heel veel diepgang. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
klopt maar is er een tijd uit geweest ,kijken hoe hij het gaat doen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Tja maar dat is ook het probleem, om je zo als club op te stellen, dan wil niemand meer bij tekenen, want of ze vragen de hoofdprijs en als het ze niet lukt en je tekent niet bij mag je wegrotten op de tribune? Dat vind ik wel een raar beleid.
Ze moeten het transferbeleid aanpassen in Europa, wat dacht je standaard van een concurrentie beding in je contract, zoals wij dat ook kennen. Je mag niet naar een andere club als je contract afgelopen is, tenzij het wordt afgekocht. Doe je dit niet, dan mag je een jaar niet voetballen, ben je van al dat gezeik af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 19 november 2012 - 13:40 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Tja maar dat is ook het probleem, om je zo als club op te stellen, dan wil niemand meer bij tekenen, want of ze vragen de hoofdprijs en als het ze niet lukt en je tekent niet bij mag je wegrotten op de tribune? Dat vind ik wel een raar beleid. Dat vind ik toch niet. Als de club die veel in je geinvesteerd heeft ofstevent op een miljoenenverlies op jou is het toch vrij normaal dat de club ophoudt met investeren in je? En dat die club dan gaat investeren in een andere speler waar nog wel iets mee te breiken valt? Dat lijkt mij volstrekt normaal.
De vraag is dus eigenlijk wat het belang van de club is om een speler met een aflopend contract op te stellen? Is de speler vitaal voor de ploeg? Wat heeft de ploeg te verliezen zonder een bepaalde speler? Ik denk dat Eriksen z'n minuten echt nog wel zal maken mocht hij niet bijtekenen.
Als je bij een bedrijf tegen het einde van je contract zit sturen ze je toch ook niet meer naar een dure cursus tenzij je gaat blijven? normaalste zaak van de wereld hoor. Niet leuk, maar wel normaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Eide -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Gaat gewoon eerlijk in mijn ogen, Basis Ajax de beste in de ogen van de Boer spelen. Als er getwijfeld wordt speelt diegene die een meerjarig contract heeft. Van Rhijn had gespeeld als v/d Wiel niet naar Psg had gegaan, Vertonghen had gewoon gespeeld, Sulejmani is niet aantonenbaar beter als Sana Boerrigter Lukoki.
Eriksen zal denk ik ook gewoon spelen, maar ik denk dat die keuze zich niet voor gaat doen. Of hij wordt verkocht deze winter of hij verlengt. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een prima regel ik begrijp best dat je de hoofdprijs wil maar als de contract besprekingen beginnen meestal 1.5 jaar voor de einddatum van het contract en je wil niet bijtekenen dan vind ik het zeer terecht dat indien aanwezig de opvolger de voorkeur krijgt,want daar moet je verder mee het grote voorbeeld is Sulejmani ,heeft Ajax een vracht aan geld gekost en ook Sulejmani weet dat hij veel te veel salaris heeft gekregen voor wat hij presteerde,en dus moet hij inleveren (en dat is ook geen modaal salarisje) maar meneer wil niks inleveren hij wil gratis weg zodat hij nog een flinke financiele slag kan slaan,dus gaat Ajax Lukoki of Boerigter opstellen,het lijkt mij niet dat er mensen zijn die Lukoki of Derek op de bank willen zetten om mister ego Sulejmani op te stellen tot hij weg gaat.Dus al met al een perfecte regel en ook Eriksen zal er na januari aan moeten geloven als hij niet wil bijtekenen al zou ik het heel jammer vinden maar geen uitzonderingen op die regel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 19 november 2012 - 14:16 schreef Eide het volgende:[..] Dat vind ik toch niet. Als de club die veel in je geinvesteerd heeft ofstevent op een miljoenenverlies op jou is het toch vrij normaal dat de club ophoudt met investeren in je? En dat die club dan gaat investeren in een andere speler waar nog wel iets mee te breiken valt? Dat lijkt mij volstrekt normaal. De vraag is dus eigenlijk wat het belang van de club is om een speler met een aflopend contract op te stellen? Is de speler vitaal voor de ploeg? Wat heeft de ploeg te verliezen zonder een bepaalde speler? Ik denk dat Eriksen z'n minuten echt nog wel zal maken mocht hij niet bijtekenen. Als je bij een bedrijf tegen het einde van je contract zit sturen ze je toch ook niet meer naar een dure cursus tenzij je gaat blijven? normaalste zaak van de wereld hoor. Niet leuk, maar wel normaal. Ik ben het wel eens dat je niet gaat investeren in zo'n jongen als hij toch weggaat. Ook punt 2 is idd heel belangrijk, wat voor extra waarde voeft hij toe als hij wel zou spelen. Het eerste punt, daar kan ik mee leven als de transferdeadline is gepasseerd halverwege het seizoen en het verschil tusssen zjn opvolger en de persoon die weggaat niet te groot is. Toch denk ik dat zo'n concurrentoe beding niet zo'n slecht idee is, hierdoor moeten ze toch de persoon afkopen, ook al is zijn contract afgelopen, tenzij de persoon een jaar niet wil voetballen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2012 - 16:52 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik ben het wel eens dat je niet gaat investeren in zo'n jongen als hij toch weggaat. Ook punt 2 is idd heel belangrijk, wat voor extra waarde voeft hij toe als hij wel zou spelen. Het eerste punt, daar kan ik mee leven als de transferdeadline is gepasseerd halverwege het seizoen en het verschil tusssen zjn opvolger en de persoon die weggaat niet te groot is. Toch denk ik dat zo'n concurrentoe beding niet zo'n slecht idee is, hierdoor moeten ze toch de persoon afkopen, ook al is zijn contract afgelopen, tenzij de persoon een jaar niet wil voetballen. Probleem daarin is dat NIEMAND een speler haalt die op 6 maanden voor het einde van het contract zit omdat die speler na afloop van de transferperiode al transfervrij is. Er kan dan bijvoorbeeld belangenverstrengeling opspelen. Vandaar dat die deadline al op 1 jaar voor einde contract ligt. |
|
|
|