|
|
Bronnie
|
|
|
Na AZ, Vitesse en Manchester City wil ook het rijke Anzhi een kopie van de toekomst gaan bouwen.
Tekst: Ajax Showtime
Anzhi FC heeft dinsdag inspiratie op gedaan bij Ajax. Ze hebben onder andere belangstelling voor de powerhill en het adidas miCoach Performance Center.
Jelle Goes, hoofd jeugdopleiding van Anzhi, vertelt op Ajax.nl over het bezoek. 'Bij Anzhi hadden ze tot nu toe alleen een eerste en tweede elftal. Vanaf januari draaien er echter ook jeugdteams mee in de competitie. Begin 2013 wordt het nieuwe stadion opgeleverd en daarbij liggen drie velden. Hier kijken we vooral naar het trackingsysteem dat wordt gebruikt, de powerhill en de opblaashal.
Ben ik nu de enige die dit vreemd vind of is het normaal om al je geheimen prijs te geven aan de concurrent?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 november 2012 door Bronnie -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 november 2012 - 15:23 schreef Bronnie het volgende:Ben ik nu de enige die dit vreemd vind of is het normaal om al je geheimen prijs te geven aan de concurrent? Hoezo geheimen? Er is niets geheims aan de Toekomst hoor. Die powerhill is gewoon een halfronde helling van ongeveer 2.5 meter hoog die op het complex staat. Het stelt niets voor maar levert wel veel trainingsmogelijkheden.
De Adidas tent is volgens mij slechts een geintrumenteerde trainigsruimte waar alles tot in detail gemeten kan worden. Niets bijzonders in technologische zin, wel natuurlijk de wijze waarop dit gestalte heeft gekregen. Maar eventueel showen daarvan zal misschien wel in de sponsorovereenkomst met Adidas staan.
Maar goed, dit zijn allemaal geen geheimen hoor, niets bijzonders ook. Het enige is dat Nederlandse clubs en Ajax specifiek heel vooruitstrevend zijn met dit soort complexen. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
idd Eide als je gaat googelen weet je het ook hoe het in elkaar steekt.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Denk niet dat het trainings complex zoveel geheimen kent en idd zal het wel in de sponsorovereenkomsten staan, we hebben het tenslotte gratis van Adidas gekregen... Het gaat meer om de manier hoe men leert voetballen bij Ajax, dat is uniek, maar daar wordt volgens mij niet naar gekeken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Feyenoord doet al jaren niet anders als clubs zoals Inter man city en van die grote clubs rond leiden in de jeugd Verdien je als club geld aan op deze manier |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 08:29 schreef RedDevil1990 het volgende:Feyenoord doet al jaren niet anders als clubs zoals Inter man city en van die grote clubs rond leiden in de jeugd Verdien je als club geld aan op deze manier Is bij Ajax niet anders hoor hoewel het nu pas eens een keer naar buiten komt. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Prima toch ? Ajax kijkt ook rond bij andere clubs |
|
|
|