|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Feyenoord - Willem II (zondag 18 november 2012, 14:30) |
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoeveel gaat het worden? Keept Mulder al weer? Hoeveel gaat Pelle er maken?
Met dank aan T-Feyenoord:
vs
Datum & tijdstip: Zondag 18-11-2012 14:30 Locatie: Stadion Feijenoord, Rotterdam. Scheidsrechter: Sébastien Delferiere
Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 1.18, Gelijk 6.25, Winst Willem II 11.00 Quotering kampioenschap Feyenoord volgens bwin: 31.00 (was 25.00)
Feyenoord en Willem II hebben even vaak de 0 gehouden in de Eredivisie dit seizoen (2 maal in 12 wedstrijden).
- Feyenoord -
Voorzitter: Dick van Well Trainer: Ronald Koeman Aanvoerder: Stefan de Vrij
Laatste 5 wedstrijden:
21-10-2012 VVV-Venlo - Feyenoord 2-3 Eredivisie 28-10-2012 Feyenoord - Ajax 2-2 Eredivisie 01-11-2012 XerxesDZB - Feyenoord 0-4 KNVB Beker 04-11-2012 FC Twente - Feyenoord 3-0 Eredivisie 11-11-2012 Feyenoord - Willem II 5-2 Eredivisie
Vorm: W-G-W-V-W
Feyenoord is 16 thuiswedstrijden in de competitie ongeslagen. Laatste thuisnederlaag 05-11-2011. Feyenoord-NEC 0-1. Feyenoord heeft de afgelopen 16 thuiswedstrijden in de competitie steeds gescoord. Feyenoord heeft 8 competitiewedstrijden op rij de 0 niet gehouden.
Topscorers:
Lex Immers 7 Graziano Pellè 6 Sekou Cissé, Daryl Janmaat 2
Meeste Assists:
Ruben Schaken 7 Daryl Janmaat, Graziano Pellè, Wesley Verhoek 3 Lex Immers, Jordy Clasie, John Goossens, Bruno Martins Indi 1
Clean sheets:
Erwin Mulder: 1 in 4 wedstrijden Kostas Lamprou: 1 in 8 wedstrijden
Afwezig:
Erwin Mulder (geblesseerd), Sekou Cissé (niet wedstrijdfit).
Geschorst bij een volgende gele kaart:
Graziano Pellè (4)
Laatste basisopstelling Feyenoord:
Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Verhoek, Pellè, Schaken.
Laatste bankbezetting Feyenoord:
Graafland, Nelom, Elabdellaoui, Singh, Vormer, Achahbar, Boëtius.
- Willem II -
Voorzitter: Mark van Boekel Trainer: Jurgen Streppel Aanvoerder: Hans Mulder
Laatste 5 wedstrijden:
06-10-2012 Willem II - RKC 1-0 Eredivisie 20-10-2012 PSV - Willem II 3-2 Eredivisie 27-10-2012 ADO - Willem II 2-0 Eredivisie 03-11-2012 Willem II - FC Utrecht 1-5 Eredivisie 10-11-2012 VVV-Venlo - Willem II 4-1 Eredivisie
Vorm: W-V-V-V-V
Willem II heeft nog geen uitwedstrijden dit seizeon. Willem II heeft 4 duels op rij verloren.
Topscorers:
Jens Podevijn, Mark Höcher 2 4 spelers 1
Meeste Assists:
6 spelers 1
Clean sheets:
David Meul: 2 in 12 wedstrijden
Afwezig:
Ruud van der Rijt (geblesseerd), Jens Podevijn (geblesseerd), Aurélien Joachim (geblesseerd).
Laatste basisopstelling Willem II:
Meul; Van Buuren, Peters, Haastrup, Piqué; Mulder, Van Vossebelt, Ippel; Höcher, Brands, Snijders.
Laatste bankbezetting Willem II:
Christianen, Akouili, Jallo, El Harouchi, Guijt, Sanusi, Misidjan.
Historie Feyenoord tegen Willem II
Recente ontmoetingen:
THUIS
17/04/2011 Feyenoord Willem II 6-1 19/12/2009 Feyenoord Willem II 1-0 24/01/2009 Feyenoord Willem II 1-1 01/09/2007 Feyenoord Willem II 2-0 18/03/2007 Feyenoord Willem II 0-0
UIT
05/12/2010 Willem II Feyenoord 1-1 13/09/2009 Willem II Feyenoord 2-3 19/10/2008 Willem II Feyenoord 1-0 13/04/2008 Willem II Feyenoord 3-1 12/11/2006 Willem II Feyenoord 3-5
Alle ontmoetingen:
Feyenoord - Willem II: 47 wedstrijden gespeeld, 38 gewonnen, 4 gelijk, 5 verloren. 141 goals voor, 43 tegen.
Willem II - Feyenoord: 42 wedstrijden gespeeld, 21 gewonnen, 9 gelijk, 12 verloren. 82 goals voor, 82 tegen.
Aantal (ex-)Feyenoorders die voor Willem II spelen/gespeeld/werken/gewerkt hebben:
Maikel Aerts, Martin van Geel, Joonas Kolkka, Denny Landzaat, Arie van de Linden, Joris Mathijsen, Marcel Meeuwis
Historische beelden:
1993. Met Van Geel in de basis bij Willem II.
Kampioenswedstrijd 1984.
Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de, feyenoord.nl.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 november 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
6-1 pelle,mathijssen,boetius,immers,pelle,goossens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
7-1: pelle, pelle, pelle, pelle, pelle, pelle, eigen inzet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gemiddeld: 12-4. Mulder keept altijd. Pelle: 11 goals, 1 eigen inzet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
Gewoon de nul houden en zelf weer 5 X scoren en de zelfde elf spelers mee beginnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je last van je kuit of zo..???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit ga je niet menen..d:-( |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
8-0
Immers 4x Pelle 1x Eigen doelpunt de Vrij Schaken |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Die uitslag heb ik al? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Moeten we allemaal iets anders kiezen..? :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat wij never niet van Willem2 gaan verliezen.. Waar baseer jij het verlies dan op..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op de wisselvalligheid. Beetje NEC vorig jaar scenario |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik mis de feitjes? T-feyenoord ziek? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik denk dat Koeman de ploeg toch wel duidelijk kan maken dat de wedstrijden tot aan de winterstop echt gewonnen dienen te worden met het oog op de wedstrijden net na de winterstop.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 november 2012 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik denk dat Koeman de ploeg toch wel duidelijk kan maken dat de wedstrijden tot aan de winterstop echt gewonnen dienen te worden met het oog op de wedstrijden net na de winterstop.. Hoe is dat anders dan vorig jaar?. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Vorig jaar hadden we geen goed seizoen waar hij op terug kon dingen.. Hij vergelijkt graag qua prestatie met vorig jaar en gezien wat we na de winterstop gaan krijgen wilt hij meer zekerheid voor top 4/5.. vorig jaar begonnen ze met 't idee van top 8.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, nee hoor, alleen wat druk. Morgen komt een topic met statistieken. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
6-0, deze keer geen fouten in de verdediging. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
5-4, deze keer weer fouten in de verdediging |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Wat een vertrouwen als je tegen de nummer 18 al 4 tegengoals verwacht, dat zijn de echte ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vorig jaar kijk ik niet meer naar, we moeten nu presteren, er staat een heel ander elftal nu.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 14 november 2012 - 20:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vorig jaar kijk ik niet meer naar, we moeten nu presteren, er staat een heel ander elftal nu.. wij gaan als optimisten de kar trekken...
COME ON FEYENOORD!!!!!!!!
Pelle HELD.. Clasie BAAS Janmaat MIEP MIEP
etc....5-0 of 6-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 november 2012 - 20:21 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vorig jaar kijk ik niet meer naar, we moeten nu presteren, er staat een heel ander elftal nu.. Dus dit elftal is beter? Volwassener? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nee.. maar de concurrentie is ook verzwakt...met uitzondering van twente en psv. Vitesse teert op Bony...dat duurt niet lang meer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet ik niet..maar als ik kijk wat Willem2 laat zien geloof ik heilig in een dikke overwinning, en dat geld min of meer ook voor de tegenstanders tot aan de winterstop.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Streppel wil 'fantastisch spelende' Pelle uitschakelen
Willem II strijdt momenteel tegen degradatie in de Eredivisie en zal het dan ook moeten hebben van de wedstrijden tegen de directe concurrenten. Zondag staat echter het competitietreffen met Feyenoord op het programma.
"Ze hebben veel kwaliteit. Volgens mij zijn er zes of zeven spelers opgeroepen die spelen voor Nederland tegen Duitsland. Het wordt geen makkie voor ons in de Kuip", aldus trainer Jurgen Streppel tegenover Tricolores TV.
"Ik denk dan we vooral naar onszelf moeten kijken. We moeten Graziano Pelle eruit halen, die het fantastisch doet bij Feyenoord. Ze hebben veel snelheid op de flanken. Het is een compleet team met heel veel talent. Laten we hopen dat zij een wat mindere dag hebben." Bron:ELFVoetbal |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
5-0
Immers Eigen doelpunt Schaken Immers Pelle |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minimaal 3 doelpunten verschil winnen. Alles wat minder is wordt niet geaccepteerd. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord werkt toe naar thuisduel met Willem II
In aanloop naar de thuiswedstrijd van aanstaande zondag tegen Willem II heeft Feyenoord donderdagochtend met een grote groep getraind. Ook de (jeugd)internationals, die woensdag in actie kwamen met het Nederlands elftal en Oranje onder 19, lieten zich zien op het trainingsveld. Trainer Ronald Koeman liet de selectie op Varkenoord onder meer een uitgebreid partijspel afwerken, waarbij het de spelers niet aan scherpte ontbrak.
Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Ruben Schaken, die woensdagavond met het Nederlands elftal in actie kwamen tegen Duitsland, verlieten de training voortijdig. Joris Mathijsen en Jordy Clasie bleven in het in 0-0 geëindigde oefenduel de gehele wedstrijd aan de kant, waardoor het tweetal volledig deelnam aan het partijspel. Op een mistig Varkenoord zagen de aanwezige toeschouwers hoe het partijspel door de spelers op zeer fanatieke wijze werd gespeeld.
In aanloop naar de thuiswedstrijd tegen Willem II van aanstaande zondag traint Feyenoord nog tweemaal. Vrijdagochtend staat er een besloten oefensessie op het programma, die niet toegankelijk is voor publiek en pers. De training van zaterdag is wel vrij toegankelijk en begint om 10.30 uur op Varkenoord.
Voor het duel met Willem II van aanstaande zondag zijn nog kaarten verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie over kaartverkoop of om direct tickets te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: als jij een poultje wil maken is dat misschien wel zo verstandig ;) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik kan ook een bingokaart maken..! Dan is het afwachten wat de rest voorspelt, en degene die als eerst een volle kaart heeft mag op date met L! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 21:30 schreef Bosifyable het volgende:Ik kan ook een bingokaart maken..! Dan is het afwachten wat de rest voorspelt, en degene die als eerst een volle kaart heeft mag op date met L! Wil hem graag ontmoeten, 6-0 ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
lekker hoor biertje doen in de stad ,slapie doen eitje eten dan weer naar mijn club,in het mooiste stadion en genieten van de sfeer |
|
|
|