|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Tsja, jij en tomson maken nu kans.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Tomson mag eerst, ik heb een beetje ruimte nodig ;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Volgens mij is L best wel een lekker wijf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
doe mij ook zo'n bingokaart |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En dan ga jij ook 6-0 voorspellen zeker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: voor n lekker wijf vul ik alles in...
maar blijf bij 6-1 |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Jij verwacht dus toch weer een foutje in de verdediging, zo jammer dit.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Inderdaad jammer, maar wel realistisch vrees ik. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 03:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[ afbeelding ] vs [ afbeelding ] Datum & tijdstip: Zondag 18-11-2012 14:30 Locatie: Stadion Feijenoord, Rotterdam. Scheidsrechter: Sébastien Delferiere Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 1.18, Gelijk 6.25, Winst Roda JC 11.00 Quotering kampioenschap Feyenoord volgens bwin: 31.00 (was 25.00) - Feyenoord -Voorzitter: Dick van Well Trainer: Ronald Koeman Aanvoerder: Stefan de Vrij Laatste 5 wedstrijden:21-10-2012 VVV-Venlo - Feyenoord 2-3 Eredivisie 28-10-2012 Feyenoord - Ajax 2-2 Eredivisie 01-11-2012 XerxesDZB - Feyenoord 0-4 KNVB Beker 04-11-2012 FC Twente - Feyenoord 3-0 Eredivisie 11-11-2012 Feyenoord - Willem II 5-2 Eredivisie Vorm: W-G-W-V-W Feyenoord is 16 thuiswedstrijden in de competitie ongeslagen. Laatste thuisnederlaag 05-11-2011. Feyenoord-NEC 0-1. Feyenoord heeft de afgelopen 16 thuiswedstrijden in de competitie steeds gescoord. Feyenoord heeft 8 competitiewedstrijden op rij de 0 niet gehouden. Topscorers:Lex Immers 7 Graziano Pellè 6 Sekou Cissé, Daryl Janmaat 2 Meeste Assists:Ruben Schaken 7 Daryl Janmaat, Graziano Pellè, Wesley Verhoek 3 Lex Immers, Jordy Clasie, John Goossens, Bruno Martins Indi 1 Clean sheets:Erwin Mulder: 1 in 4 wedstrijden Kostas Lamprou: 1 in 8 wedstrijden Afwezig:Erwin Mulder (geblesseerd), Sekou Cissé (niet wedstrijdfit). Geschorst bij een volgende gele kaart:Graziano Pellè (4) Laatste basisopstelling Feyenoord:Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Verhoek, Pellè, Schaken. Laatste bankbezetting Feyenoord:Graafland, Nelom, Elabdellaoui, Singh, Vormer, Achahbar, Boëtius. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk wel, kom op joh verman je.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
pelle 8,5
kut...verkeerde topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Verhoek, Pellè, Schaken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 23:26 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Verhoek, Pellè, Schaken denk zelf dat boetius begint voor verhoek.. goossens de tweede helft erin zou ook ns leuk zijn..bv voor immers,,
anyway t maakt niet uit ,wordt gewoon 6-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop op een grote uitslag,ben alleen bang dat we weer geforceerd gaan voetballen. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Gezien vorige week verwacht ik niet dat Verhoek speelt.. als ik de training zie zijn Pelle en Immers volop bezig samen te werken.. ziet er goed uit dus. Misschien knikkert Lexie er nu wat meer in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Willem II kan het Feyenoord lastig maken"
Jordens Peters denkt dat Willem II dit weekend niet kansloos is op bezoek bij Feyenoord. "Heel Nederland zal op het totoformuliertje wel een ´1´tje invullen bij dit duel, maar ik zie niet in waarom we niet kunnen stunten."
De centrale verdediger haalt vertrouwen aan het eerdere bezoek aan PSV. "In het uitduel met PSV waren we dichtbij een overwinning dus we kunnen het Feyenoord ook lastig maken", zegt hij op de clubsite. "Het publiek eist dat Feyenoord thuis altijd wint en als het niet loopt gaat het morren. Wij kunnen daarvan profiteren."
Peters moet zondag Feyenoord-aanvaller Graziano Pellè in toom zien te houden. "Het is een balvaste spits die momenteel in goede vorm verkeert. Ik kijk ernaar uit om tegen hem te spelen en ga er alles aan doen om hem van scoren af te houden."
Willem II staat na de nederlaag van vorige week tegen VVV-Venlo op de laatste plaats in de Eredivisie.. "Die wedstrijd hebben we totaal onnodig verloren", oordeelt Peters. "In de eerste helft waren we een stuk beter maar kwamen we ongelukkig op achterstand. Na rust ging vervolgens alles fout wat maar fout kan gaan."
Peters hoopt dat de fans de ploeg blijven steunen. "Het is belangrijk dat ze nu ook achter ons blijven staan. We doen er als team alles aan om onze fans te belonen met punten en ik verwacht dat we die snel weer gaan halen. Als team zijn we allemaal bereid om voor elkaar door het vuur te gaan en ik weet zeker dat we in de Eredivisie blijven." Bron:Voetbalcentraal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen wijzigingen in opstelling van Feyenoord
Ronald Koeman zal zondagmiddag dezelfde elf spelers het veld insturen als in de gewonnen wedstrijd van Feyenoord tegen Roda JC, zo blijkt uit de afsluitende training van zaterdagochtend, waarbij de mannen van feyenoordtraining.nl aanwezig zijn. De Rotterdammers wonnen vorige week met 5-2 van de Limburgse club en trainer Koeman ziet dan ook geen reden om zijn basisopstelling te wijzigen in het komende duel tegen Willem II. Ruben Schaken en Wesley Verhoek zullen daarom morgen wederom de vleugels bestrijken. De pas 17-jarige Tonny Vilhena zal weer aan de aftrap verschijnen en het centrale duo achterin zal opnieuw gevormd worden door aanvoerder Stefan de Vrij en de ervaren Joris Mathijsen.
Opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vilhena, Clasie, Immers; Verhoek, Pellè en Schaken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-trainer Ronald Koeman vindt dat er voor de Rotterdammers meer inzit dan de vijfde plaats in de winterstop.
'We moeten in de komende weken stappen maken,' aldus Koeman voorafgaand aan het duel met Willem II zondag, die niet kan beschikken over de geblesseerde Erwin Mulder en Sekou Cissé.
bron:FRFanatic |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zoals iedereen weet spreekt hier de echte voetbalkenner: 7-0. Handtekeningen geef ik vanaf morgenavond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ff me berenvel opzoeken voor morgen brrrrrr |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
12-1...dan stijgen we weer |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik verhoog mijn voorspelling, 7-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hmm ja waar is ie eigenlijk ? Ik mis een doemdenkert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Word een draak van een wedstrijd hoor.. Dat spelen wij altijd tegen dit soort elftallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vaak wel ja..speelt de tegenstander ineens opmerkelijk fris,maar dit wordt toch wel vrij eenvoudig mag ik aannemen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Er wordt mij te makkelijk over deze wedstrijd gedacht. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
We zullen vanmiddag zien of er te makkelijk wordt gedacht over de wedstrijd. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Hoop dat Vormer en Goossens ook nog speeltijd krijgen, hoop dat ze mogen invallen als er afstand is genomen van Willem 2. Toch zonde dat deze spelers op de bank zitten. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
FEYENOORD-WILLEM II Aanvang: 14.30 uur
Opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Pellè en Schaken.
Wisselspelers: Graafland, Martins Indi, Vormer, Singh, Elabdellaoui, Boëtius en Achahbar.
Op Facebook, geen Indi??? |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Koeman heeft goed gezien dat Martins Indi de laatste tijd niet scherp was. Terechte keuze voor Nelom. Hulde voor technische staf van Feyenoord. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Ik had toch liever Indi naast de Vrij gezien en Mathijssen op de bank.... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2012 - 13:36 schreef eko-sporter het volgende:Koeman heeft goed gezien dat Martins Indi de laatste tijd niet scherp was. Terechte keuze voor Nelom. Hulde voor technische staf van Feyenoord. Heeft niets met scherpte te maken maar met fitheid |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Heb er weer zwaar zin in! GO FEYENOORD! Dikke 5-0 overwinning op zn minst! Hoop op een hattrick van Pellè! |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
4-2 lastige wedstrijd ma pelle haald ons deruit 3x en 1x matthijsen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
prima om Indi op de bank te laten als hij niet fit is, tegen willem 2 thuis zou dat geen verschil moeten maken. Geeft ook Mathijssen een kans om zich tegen deze tegenstander te laten zien |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Indi zou op lb spelen toch nu de Vrij weer fit is? Dus Mathijssen had sowieso speelminuten gekregen denk ik. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 18 november 2012 - 13:58 schreef Sensi het volgende:Indi zou op lb spelen toch nu de Vrij weer fit is? Dus Mathijssen had sowieso speelminuten gekregen denk ik. yep dat wel, bedoelde natuurlijk Nelom... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
zo weer op naar het werk en hopen op 4-0... :( |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Komt goed, wij gaaaaan winnnne alleen met hoeveel is de vraag! Werk ze gozert. |
|
|
|