|
|
aad 64
|
|
|
Wordt doodziek van dat idiote getrommel op tv |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zullen dan vast verkapte zwartgele joden zijn uit Arnhem.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wij hadden ook n trommelaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kale johan... jaren 80/90 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay..is net voor mijn tijd.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je zal er naast staan..pffffff.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
wat is die Kuijt slecht zeg ,is niet normaal joh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
slaat als n lul op n drumstel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nog doodziek geworden ook. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Tja anders krijg je nooit sfeer bij een interland Eerste 20 minuten hoor je paar x alle Duitsers zijn homo Daarna hoorde je niet veel meer Dus een wedstrijd tegen bijv Estland is t gewoon 90 minuten lang stilte alsof je naar tennis zit te kijken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je kon rustig 90 minuten op je broodje kroket gaan wachten... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op donderdag 15 november 2012 - 05:34 schreef RedDevil1990 het volgende:Tja anders krijg je nooit sfeer bij een interland Eerste 20 minuten hoor je paar x alle Duitsers zijn homo Daarna hoorde je niet veel meer Dus een wedstrijd tegen bijv Estland is t gewoon 90 minuten lang stilte alsof je naar tennis zit te kijken Als alle Duitsers homo waren zijn ze snel uitgestorven... |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
Pas geleden zat ik tijdens Twente - Feyenoord tussen de Twente supporters. Opgejut door een paar trommeltjes hielden ze de hele wedstrijd een muur van geluid in stand. Ik was er wel van onder de indruk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Trommels, trommels, trommels..
Bah. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Zelfs ik als voormalig tamboer (trommelaar) in een jeugd fanfare orkest vind dat een trommel alleen in een stadion moet komen om het hand in hand of eventueel het volkslied te komen spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hebbie die koppen wel eens gezien van die trommelaars man man wat een ongolen |
|
|
|
|
Wettendas
|
|
|
De sfeer van de kuip is al lekker toch.
Toch vind ik trommels altijd wel wat hebben. Verhogen het adrenaline niveau van het publiek en zo de spelers nog wat meer.
In praktisch elke oorlog in het verleden werden trommels of andere instrumenten gebruikt om de tegenstanders angst aan te jagen. Stel je voor dat je 300 cavaleriepaarden op je af ziet komen die even fijn aangekondigd worden door een stel trommels...succes. En aangezien voetbal oorlog is ;).
Wmb is een (goede) trommelaar welkom! |
|
|
|
|
Frenky madness
|
|
|
ik moet eerlijk zeggen dat het mij de laatste tijd ook wat tegen valt bij ons in de kuip dat het steeds rustiger wordt als we gaan gaan we met zijn allen maar het is net als de spelers als die de koppies naar benden hebben wij dat vaak ook moet ok eerlijk zeggen dat ik niet elke wedstrijd in de kuip zie |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Dat getrommel doet mij altijd denken dat er nooit genoeg publiek zit die samen een geluid kunnen opbrengen, dus brengen ze die dingen maar mee.
Wij kunnen tenminste in koor zingen.. skills.
ps. Vaak ook een teken van verveling dat mensen in het publiek het publiek moeten zien te vermaken.. Denk maar niet dat de spelers het horen als ze in extase zijn tijdens spelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Na Feyenoord-scum was het tegen Roda nogal tam ja... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dat wordt dan nog wat als op 27 januari a.s. de Tukkers in de KUIP komen met al die domme trommels |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik had vroeger een opwind aapje met een trommeltje.....vond ik ook niks aan toen heb ik ze hoofie er af gehakt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Precies, dus ALTIJD trommels en wat mij betreft die indiaan in een Feyenoordshirt ;-P |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Neee geen jostiband in de kuip |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: met een kut geluidje |
|
|
|
|
pat
|
|
|
stewards instueren die trommels onklaar te maken, hoppakee weg met die duisters. rutte dat twente overdragen aan duitsland, hoppakee weg die duitsers fer, castanios en cabral naturaliseren en hoppakee der manschaft is weg... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: nogal tam? het was bijna 90 minuten stil... sowieso heeft tegenwoordig iedere middenmotor al meer sfeer dan wij.
En dan dat YNWA, pfff...Klinkt echt voor geen meter meer in de kuip. Wordt bijna als een rap gezongen. Nee de hoogtij dagen van het legioen liggen ver achter ons helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 november 2012 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zolang het maar massaal is, dan is het ook prachtig, en zingt geen enkele andere club beter en mooier.
Maar naast me staat altijd zo'n gozer 'Wie lafjoe Fainohd wiedoe!' in m'n oor te blèren, en dat gewoon 10 minuten achter elkaar. Fanatiek; ja, indrukwrekend; verre van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 17:26 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] nogal tam? het was bijna 90 minuten stil... sowieso heeft tegenwoordig iedere middenmotor al meer sfeer dan wij. En dan dat YNWA, pfff...Klinkt echt voor geen meter meer in de kuip. Wordt bijna als een rap gezongen. Nee de hoogtij dagen van het legioen liggen ver achter ons helaas. YNWA is alleen echt indrukwekkend als het, zoals Bosi, massaal is. Wordt wat (te) vaak ingezet. Als het maar half gezongen wordt dan valt het in het niet bij YNWA zoals het gezongen werd tegen PSV vorig jaar of zoals bij Celtic vs Barca.
Vanaf 1.00. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 18:06 schreef Bosifyable het volgende:Zolang het maar massaal is, dan is het ook prachtig, en zingt geen enkele andere club beter en mooier. Maar naast me staat altijd zo'n gozer 'Wie lafjoe Fainohd wiedoe!' in m'n oor te blèren, en dat gewoon 10 minuten achter elkaar. Fanatiek; ja, indrukwrekend; verre van. Ff denken.......ik stond voor je toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 november 2012 - 18:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] YNWA is alleen echt indrukwekkend als het, zoals Bosi, massaal is. Wordt wat (te) vaak ingezet. Als het maar half gezongen wordt dan valt het in het niet bij YNWA zoals het gezongen werd tegen PSV vorig jaar of zoals bij Celtic vs Barca. [ filmpje ] [ filmpje ] Vanaf 1.00. Tja Djee, mooie gozer d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
COXA
Mooie club dat Braziliaanse Coritiba FC. Ook wel bekend als Coxa, hetgeen is afgeleid van de bijnaam voor haar supporters Coxa-Brancas (witte dijen). Afijn, de club speelt in de hoogste divisie van Brazilie (Campeonato Brasileiro Série A) in het in 1932 gebouwde Estádio Major Antônio Couto Pereira dat aan ca. 35.000 toeschouwers ruimte biedt.
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je weet zelf hoe je er zondag bij stond ;) Dooie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Liever een soa aan mijn zak, dan een trommel in het vak! |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
krijg je nooit de Kuip in. |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Kan er moeilijk wat van maken, maar lijkt erop dat die auto nou werkelijke probeerde dat zware ding te vervoeren op het dak ofzo? haha |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
vreselijk als je naast zo'n kut trommel zit ik denk dat ze aan mij wel een verkeerde hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, ik zou helemaal gek worden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laten ze maar gaan trommelen in een bos, in hun onderbroek en de kabouters en elfjes oproepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n lekkere trommelaarster die topless rondhuppelt mag wel. |
|
|
|